home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  1 Bruger, 527 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1850235 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5070: 16 Maj 2008, 16:56 »

Og nu vil jeg gå ud og nyde det gode vejr Opstemt... vi kan fortsætte i aften hvis det er Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5071: 16 Maj 2008, 16:58 »

Ja men i efteråret leverede han mildt sagt INTET når han så kom ind.. Havde han gjort som nu, ville han nok være kommet i starteren.. Jeg husker stadig da han kom ind mod viborg og fik rødt for at skubbe til en viborg spiller... MEGET dumt Rullende Øjne

Så nej køber den bare ikke... Han fik nemlig chancen i de første par kampe, men man så intet til ham, og så røg han ud..
 Peace

Læs lige Hafiz' facts om hans kampe. Han får 10 minutter inde hver anden kamp på det tidspunkt vel.Så er det svært at gøre noget, især når han bare får lange bolde op mod sig. Skubbet mod VFF var kun til gult, men viste frustrationen over, at han kun fik 10-20 minutter på banen hver gang, og dermed ikke kunne score.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5072: 16 Maj 2008, 16:58 »

Grin Grin Grin Det var dog nok dagens grin jeg fik der Grin.. Har du hørt om argumentation Rullende Øjne

Men nej Ailton er lige så meget en medgangsspiller som f. eks ericsson er i Brøndby.. Lige så snart i får lidt modgang igen ryger han ind i samme stime.. Husk på at han faktisk også scorede et par kasser i sit første halve år i fck Peace.. Men da fcks spil så blev mindre godt i efteråret røg han helt ned med holdet.. Tror bare ikke hans mentalitet er stærk nok, for det tekniske er vel i og for sig godt Smiley

Og hvad har jeg med Ailton i min signatur Huh

Argumentation . Huh? Har der ikke været nok argumentation om Ailton.
Syntes ikk vi laver andet en at argumentere - men i trygler det jo til jorden
med jeres Brøndby-Ironi. Synes ikke der er nogen grund til at argumenter mere
fordi det eneste vi får er Ironiske kommentare. Det er jo en stor vugge-stue.

Vil også gerne give dig ret i at Ailton er en medgangs spiller og det burde Ståle have set.
Så sætte ham ind når det går godt, fordi mentalitet er noget der kan arbejdes på.
og hvor gammel er han : 21-22år . Jeg mener han er en rigtig dygtig spiller som ikke skal sidde på bænken

Til sidst: JakobHove, hvordan kan du sige, at i ender på 2. pladsen og vi ender på 9. pladsen. Der er 2. runder tilbage og i kan ligeså godt ende på 3. pladsen som 2. pladsen, for jeg tror ærlig talt ikke, at i vinder i Brøndby. Brøndby kan også nå 5. pladsen, hvis resultaterne flasker sig. At du praler over 2. pladsen er meget mærkeligt for i har MANGE flere penge end alle de andre klubber og med al respekt for AaB, også et bedre mandskab end alle andre hold.

Som alle siger Penge er ikke alt. Men jeg er næsten sikker på at Vi ender på en 2 - og Brøndby på en 9.
Men jeg kan ikk vide det. Vi kan blive ved med at snakke om hvem der vinder BIF eller FCK. og det gider jeg ikke.

verdenskrig
Manager

« Svar #5073: 16 Maj 2008, 17:00 »

Læs lige Hafiz' facts om hans kampe. Han får 10 minutter inde hver anden kamp på det tidspunkt vel.Så er det svært at gøre noget, især når han bare får lange bolde op mod sig. Skubbet mod VFF var kun til gult, men viste frustrationen over, at han kun fik 10-20 minutter på banen hver gang, og dermed ikke kunne score.

Men jeg fastholder stadig min pointe.. Husker godt i den periode han kun fik 10 min hver anden gang, men det var efter en periode hvor han faktisk havde fået en del spilletid, men som jeg har sagt så mange gange.. Han viste absolut intet der berretiger til en fast plads, eller bare mere spilletid.. Han hæmmede for mig at se holdet når han kom ind, da han kun kunne en ting.. Nemlig at miste bolden...

Syntes det var godt set af Ståle Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5074: 16 Maj 2008, 17:00 »

Ja men jo længere vi er kommet ind i foråret, jo mere har i ville have Ailton ud.. Indrøm det nu bare.. I har jo nærmest selv gjort grin med ham, og sagt at han er et flop..

Ved ikke hvordan ham og Junior kan spille sammen.. De spiller vel ok sammen, men mon en stærk modstander som esbjerg så man intet til dem i den halvleg de fik... Sååååå Cool

Jo længere vi er kommet ind i foråret, jo mere ville vi have ham på banen ffs! Han har jo lidt af det holdet har manglet. Så folk mente altså gennem hele foråret at han skulle have en sidste chance, sammen med Junior. Det var i efteråret vi gjorde grin med ham, men siden Juniorkom til, har alle FCK fans, stort set, ment at han skulle starte ind oftere. Sammen med Junior. Det er sandt, om du vil det eller ej. Jeg har nemlig min daglige gang på sidelinien Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #5075: 16 Maj 2008, 17:01 »

Argumentation . Huh? Har der ikke været nok argumentation om Ailton.
Syntes ikk vi laver andet en at argumentere - men i trygler det jo til jorden
med jeres Brøndby-Ironi. Synes ikke der er nogen grund til at argumenter mere
fordi det eneste vi får er Ironiske kommentare. Det er jo en stor vugge-stue.

Vil også gerne give dig ret i at Ailton er en medgangs spiller og det burde Ståle have set.
Så sætte ham ind når det går godt, fordi mentalitet er noget der kan arbejdes på.
og hvor gammel er han : 21-22år . Jeg mener han er en rigtig dygtig spiller som ikke skal sidde på bænken

Som alle siger Penge er ikke alt. Men jeg er næsten sikker på at Vi ender på en 2 - og Brøndby på en 9.
Men jeg kan ikk vide det. Vi kan blive ved med at snakke om hvem der vinder BIF eller FCK. og det gider jeg ikke.
Måske men savner argumentation fra dig Smiley... For hvis du kommer med en påstand om at Ailton som bliver brugt rigtigt er bedre end samtlige Brøndby spillere, kræver det da en uddybelse Peace

Og drop nu det der selvmedlidenhed... Du spiller lige så meget med på den der Brøndby /fck snak i dine indlæg.. Gider helt ærligt ikke at høre på det fis crazy

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5076: 16 Maj 2008, 17:02 »

Men jeg fastholder stadig min pointe.. Husker godt i den periode han kun fik 10 min hver anden gang, men det var efter en periode hvor han faktisk havde fået en del spilletid, men som jeg har sagt så mange gange.. Han viste absolut intet der berretiger til en fast plads, eller bare mere spilletid.. Han hæmmede for mig at se holdet når han kom ind, da han kun kunne en ting.. Nemlig at miste bolden...

Syntes det var godt set af Ståle Peace

Kan sagtens se hvad du mener, men det er svært at på 10 minutter med lange bolde op til sig, at nå noget! Han har imo prøvet.
Det eneste tidspunkt han har fået meget spilletid, var i hans første halvsæson. Den er ikke så meget længere! Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #5077: 16 Maj 2008, 17:03 »

Jo længere vi er kommet ind i foråret, jo mere ville vi have ham på banen ffs! Han har jo lidt af det holdet har manglet. Så folk mente altså gennem hele foråret at han skulle have en sidste chance, sammen med Junior. Det var i efteråret vi gjorde grin med ham, men siden Juniorkom til, har alle FCK fans, stort set, ment at han skulle starte ind oftere. Sammen med Junior. Det er sandt, om du vil det eller ej. Jeg har nemlig min daglige gang på sidelinien Smiley

Det har jeg så ikke.. Fastholder det jeg høre herinde, samt blandt mine fck venner.. Og det jeg læser på bold og sådan..

Og det har bare været mit indtryk at i ikke ville have ham, men hvis jeg tager fejl, skal jeg da gerne erkende det Peace

Cool

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5078: 16 Maj 2008, 17:04 »

Ja men jo længere vi er kommet ind i foråret, jo mere har i ville have Ailton ud.. Indrøm det nu bare.. I har jo nærmest selv gjort grin med ham, og sagt at han er et flop..

Ved ikke hvordan ham og Junior kan spille sammen.. De spiller vel ok sammen, men mon en stærk modstander som esbjerg så man intet til dem i den halvleg de fik... Sååååå Cool

Vi ville ikk have ham ud. Hvorfor skal vi indrømme det. ? Vi ville se ham med Junior - men han var jo skadet.
Og det var kun de iloyale - der begyndte at lave jokes om ham. - Hvis de overhovedet gjorde det - har jeg ikk set.
Junior og Ailton spillede sammen igår - Hvad førte det til - Junior 1 mål - Ailton 2mål.

Jeg ved ikk hvad du vil frem til - med falske beskyldninger. Om at vi vil have ham ud - og vi lavede jokes om ham?

verdenskrig
Manager

« Svar #5079: 16 Maj 2008, 17:04 »

Kan sagtens se hvad du mener, men det er svært at på 10 minutter med lange bolde op til sig, at nå noget! Han har imo prøvet.
Det eneste tidspunkt han har fået meget spilletid, var i hans første halvsæson. Den er ikke så meget længere! Wink
Nej!.. I starten af efteråret fik han rigeligt til at bevise noget... Men man så intet til ham Smiley.. Så derfor fik han mindre og mindre spilletid, og derfor var det sværere og sværerer for ham at imponere ståle...

derfor mener jeg at han ligger som han har redt Wink

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5080: 16 Maj 2008, 17:05 »

Vi ville ikk have ham ud. Hvorfor skal vi indrømme det. ? Vi ville se ham med Junior - men han var jo skadet.
Og det var kun de iloyale - der begyndte at lave jokes om ham. - Hvis de overhovedet gjorde det - har jeg ikk set.
Junior og Ailton spillede sammen igår - Hvad førte det til - Junior 1 mål - Ailton 2mål.

Jeg ved ikk hvad du vil frem til - med falske beskyldninger. Om at vi vil have ham ud - og vi lavede jokes om ham?
Men er jeg helt galt på den, hvis jeg siger at hovedparten af jer har kaldt ham et flop Rullende Øjne

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5081: 16 Maj 2008, 17:08 »

Nej!.. I starten af efteråret fik han rigeligt til at bevise noget... Men man så intet til ham Smiley.. Så derfor fik han mindre og mindre spilletid, og derfor var det sværere og sværerer for ham at imponere ståle...

derfor mener jeg at han ligger som han har redt Wink
Han fik vidst den første kamp mod FCN ja. Men efter det, nah. Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5082: 16 Maj 2008, 17:13 »

Men er jeg helt galt på den, hvis jeg siger at hovedparten af jer har kaldt ham et flop Rullende Øjne

Jeg indrømmer gerne at mange - åbenbart også en stor del fck fans - har kaldt ham fiasko.
Jeg siger bare JEG har ikk selv set det. Og jeg har hellere ikk selv gjort det. Fordi jeg er stor
beundrer af ham. Han er ydmyg og en rolig spiller - som har haft det svært.
Som også kunne ses på netop det røde kort du nævner.

Ailton er en spiller som, jeg synes man kun kan holde af. Han gør sit bedste, men det er svært
at være så lille en spiller når han bliver en slags target man. Og jeg synes også fck har været dårlige
til at give ham de muligheder han kan scorer på. Det formår Nordstrand og Junior at gøre.
Men synes Allback og Ailton bare er verdens dårligeste makker-par, og Staale vil aabnebart
kun spille med Allback inde. Som jeg bare synes er igen en stor fejl af Staale.

verdenskrig
Manager

« Svar #5083: 16 Maj 2008, 17:49 »

Han fik vidst den første kamp mod FCN ja. Men efter det, nah. Smiley

Hehe snakker ikke specifikt fra start Smiley.. Tænker mere på det antal min han fik i starten kontra til sidst Peace

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5084: 16 Maj 2008, 17:52 »

Jeg indrømmer gerne at mange - åbenbart også en stor del fck fans - har kaldt ham fiasko.
Jeg siger bare JEG har ikk selv set det. Og jeg har hellere ikk selv gjort det. Fordi jeg er stor
beundrer af ham. Han er ydmyg og en rolig spiller - som har haft det svært.
Som også kunne ses på netop det røde kort du nævner.

Ailton er en spiller som, jeg synes man kun kan holde af. Han gør sit bedste, men det er svært
at være så lille en spiller når han bliver en slags target man. Og jeg synes også fck har været dårlige
til at give ham de muligheder han kan scorer på. Det formår Nordstrand og Junior at gøre.
Men synes Allback og Ailton bare er verdens dårligeste makker-par, og Staale vil aabnebart
kun spille med Allback inde. Som jeg bare synes er igen en stor fejl af Staale.

Dejligt indlæg Smiley.. Det er lige præcis det jeg snakker om når jeg siger argumentere..  Thumbs Up Er overvejende enig i det hele..

Specielt i det med fed.. Fatter ikke hvorfor ståle så gerne vil bruge allbäck når han gang på gang intet viser, og skifter til sommer.. Så brug dog junior, med enten nordstrand, eller ailton...  Smiley

Cool

Sider: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010