home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 336 337 [338] 339 340 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1849105 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5055: 16 Maj 2008, 16:41 »

Hvorfor skal man lægge bånd på glæden?
Jeg bryder mig ikke videre om, at du skal bestemme, hvor lykkelig jeg er Wink

Ej, men du har nu i bund og grund ikke ret i, at Ailton er ligeså (u)farlig som dig.

Han er jo kommet ind med 10 minutter tilbage i mange kampe og enten bliver der smidt lange bolde op til en mand, der tæller 180 cm, eller også skal han være med til at forsvare en føring. Ofte er han blevet brugt på venstre kant.

Desuden har han også været farlig - det kan jeg bestemt dokumentere, men har desværre ikke rådighed over FCK's kampe.
Nej gør jeg da heller ikke... Du må da være lige så glad som du vil, men jeg må samtidigt også godt sige hvad der er tåleligt at høre på Smiley.. Men jeg kan jo ikke gøre noget ved det hvis du fortsætter Rullende Øjne

Ja men den har i nu brugt længe.. "Ailton starter jo kun på bænken".. Men så spørger jeg dig.. Hvorfor tror du at han er havnet det Smiley?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5056: 16 Maj 2008, 16:42 »

Det er jo BIF'erne der har startet alt det her om Ailton. FCK's fans vra glade for at Ailton kom i gang, og så begyndte Cencur, Absa osv på det der med at han skulle til Barca osv. Så det er egentlig jeres egen fejl Tunge

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #5057: 16 Maj 2008, 16:43 »

Høre på?

Hvem har skrevet dig ind i hovedet Wink

Det er jo, trods alt, en FCK-tråd det her.

Det gør han, fordi Ståle har været i tvivl om, om Ailton var klar over, hvad man skulle gøre som angriber.

Han scorede ikke nok i sit første halvår, det er uden tvivl helt korrekt. Men siden da, har han fået uberettiget mange splinter i bagdelen.

verdenskrig
Manager

« Svar #5058: 16 Maj 2008, 16:44 »

Det er jo BIF'erne der har startet alt det her om Ailton. FCK's fans vra glade for at Ailton kom i gang, og så begyndte Cencur, Absa osv på det der med at han skulle til Barca osv. Så det er egentlig jeres egen fejl Tunge
Noget som er ment i ganske fin ironi.. Fordi i netop jubler som om i var mestre Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5059: 16 Maj 2008, 16:45 »

Hehe jo hvis det holdt sig til det.. Men roserne vil jo ingen ende tage..  crazy

Ja vi er der med det samme.. Selvfølgelig er vi det.. Som jeg siger har vi nu gennem de senere år hørt på jeres storhedsvanvid om at i var åhhh så fantastiske, danmarks bedst hold, og alt hvad i lavede var gude agtigt osv osv osv.. Så må i sku da også kunne tage at få lidt igen.. Plus at det jeg skriver ER sandheden.. Grunden til at du hidser dig op, er at det er sandt.. Sandheden er altid ilde hørt som man siger Peace

Det sidste siger vel bare alt om at jeg har ramt rigtigt Smiley.. Hvorfor skulle jeg i øvrigt lave min signatur om Huh.. Det rager da overhoved ikke dig hvad JEG skriver i den.. Så pas du bare dig selv min ven!
Den med Signatur - var ikke lige rettet mod dig. Men alle de brøndby-fans der prøver at lave billige jokes om Ailton i deres signatur.

Men jeg vil vædde med at Ailton er bedre end hver mand på Brøndby's hold hvis han bliver brugt rigtig.
Han scorer ligepludselig fordi FCK er blevet meget mere offensivt. Og de laver jo mega mange chancer i hver kamp  - de har bare ikke ailton til at scorer på dem - fordi han først kommer ind med 70 min. igen.

Jeg er sikker på at hvis Ailton starter inde mod jer, scorer han også.  I Royal league tryllede han jo også i starten - men det blev kun til et kort visit.

verdenskrig
Manager

« Svar #5060: 16 Maj 2008, 16:45 »

Høre på?

Hvem har skrevet dig ind i hovedet Wink

Det er jo, trods alt, en FCK-tråd det her.

Det gør han, fordi Ståle har været i tvivl om, om Ailton var klar over, hvad man skulle gøre som angriber.

Han scorede ikke nok i sit første halvår, det er uden tvivl helt korrekt. Men siden da, har han fået uberettiget mange splinter i bagdelen.

Tja men that is the name of the game.. Scorer man ikke som angriber ryger man ud.. Ihvertfald i fck.. Og det er også sket for Ailton.. Så den med at ståle ikke giver ham nok tid holder ikke, for Ailton ligger som han har redt Peace

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5061: 16 Maj 2008, 16:47 »

Noget som er ment i ganske fin ironi.. Fordi i netop jubler som om i var mestre Peace

No way, folk jublede bare som efter en normal scoring, måske med lidt til. Folk skrev bare "AILTON! Opstemt" i chatten, som plejer at ske når FCK scorer. Denne gang var der bare 3 der skrev det, og så kom Cencur og co. med det der ironi.

Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #5062: 16 Maj 2008, 16:48 »

Den med Signatur - var ikke lige rettet mod dig. Men alle de brøndby-fans der prøver at lave billige jokes om Ailton i deres signatur.

Men jeg vil vædde med at Ailton er bedre end hver mand på Brøndby's hold hvis han bliver brugt rigtig.
Han scorer ligepludselig fordi FCK er blevet meget mere offensivt. Og de laver jo mega mange chancer i hver kamp  - de har bare ikke ailton til at scorer på dem - fordi han først kommer ind med 70 min. igen.

Jeg er sikker på at hvis Ailton starter inde mod jer, scorer han også.  I Royal league tryllede han jo også i starten - men det blev kun til et kort visit.

Grin Grin Grin Det var dog nok dagens grin jeg fik der Grin.. Har du hørt om argumentation Rullende Øjne

Men nej Ailton er lige så meget en medgangsspiller som f. eks ericsson er i Brøndby.. Lige så snart i får lidt modgang igen ryger han ind i samme stime.. Husk på at han faktisk også scorede et par kasser i sit første halve år i fck Peace.. Men da fcks spil så blev mindre godt i efteråret røg han helt ned med holdet.. Tror bare ikke hans mentalitet er stærk nok, for det tekniske er vel i og for sig godt Smiley

Og hvad har jeg med Ailton i min signatur Huh

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5063: 16 Maj 2008, 16:49 »

No way, folk jublede bare som efter en normal scoring, måske med lidt til. Folk skrev bare "AILTON! Opstemt" i chatten, som plejer at ske når FCK scorer. Denne gang var der bare 3 der skrev det, og så kom Cencur og co. med det der ironi.

Smiley
Okay skal jeg så ikke kunne sige,  jeg ikke var på nettet under kampen, men i er da gode til at forsvarer ham efterfølgende må man sige..  crazy

Der er sandeligt kort fra succes til fiasko.. For en uge siden ville ALLE have ham ud, men nu syntes alle han skal starte inde..  Opstemt Grin.

Cool

-LFC-
Manager

« Svar #5064: 16 Maj 2008, 16:50 »

-LFC-
Jeg kan se, at du er 13 år gammel. Jeg er kun 6 år ældre end dig, men alligevel har jeg så på den baggrund set 6 års mere sas-liga fodbold end du har.

Derfor synes jeg på ingen måde du kan udtale dig om, at han er sas-ligaens største flop EVER, IMO, og hvad du ellers vil bruge er udtryk.

Jeg kan heller ikke udpege sas-ligaens største flop - jeg har jo ikke været med fra starten, og har trods alt ikke orket at se de gamle videoer i arkiverne!

Desuden er det en klar fejl af folk at tro, at Ailton selv har bedt om at blive købt for 22 mio. kr.
Det er dit argument for at han er det største flop. Det er jo konkurrencen, der gør det. Han var vigtig for sin klub, der vidste, FCK havde pengene. Desuden var BIF angiveligt i konkurrence med dem, så jeg synes lige så godt, at det argument kan blive pakket sammen.

Jeg har gennemskuet din ironi i ordet "imponerende", og desuden vil jeg da henvise til nipserstat.dk - en side der kan komme med faktuelle betragtninger til denne tråd, for det mangler det.

Faktum er, at Ailton er indskiftet 18/19 gange i SAS-ligaen i denne sæson.
Faktum er, at i samtlige kampe, han har scoret, er han blevet bænket kampen efter. Hvordan ville I selv have det?
Faktum er, at han kun har spillet 6 hele SAS-liga kampe.

Jeg vil nærmere sige, at på det punkt, er det Ståle, der flopper.

Jeg forsvarer Ailton. Måske ikke fuldt berettiget, fordi han til tider har underpræsteret. Men forudsætningerne har heller ikke været der.
Det sjove er at se alle dem, der nu er efter dem, der er glade for at han scorer.
Du må hellere end gerne svare på denne.

Og nej, blind er jeg ej.
Se det var da nogle argumenter man kan bruge til noget i stedet for alt det mærkelige noget JakobHove fyrer af og efter, at have set nærmere på sagen er jeg så lidt enig med dig alligevel. Jeg har ikke haft så meget styr på mine facts med, hvor meget han har spillet, men de gange jeg har set FCK, hvor han var med, har han spillet mildest talt elendigt, hvor intet lykkes for ham. Og handlen var vel også smart af Örgryte, nu hvor du siger det, for det kan da godt være han gjorde det meget godt i Örgryte, men der skal vel meget til før en spiller koster 22. millioner. Det med største flop ever, vil jeg ændre til største flop jeg kan huske i de 8 år jeg har set SAS Liga bold, for jeg kan self. ikke huske spillere fra 1994-2000, hvor jeg ikke var særlig gammel og dermed interesserede mig for andet end fodbold.

Jeg vil også give dig ret i det med Ståle. Hvis han var en dygtig træner, havde han nok regnet ud at Allbäck er på vej ned og derfor ikke ville være ligeså god som for nogle år siden og han ville vel også regne ud at Ailton ikke passer ind i hans filosofi med lange bolde, og targetman spil.

Glæder mig til, at se Ailton næste år.

Til sidst: JakobHove, hvordan kan du sige, at i ender på 2. pladsen og vi ender på 9. pladsen. Der er 2. runder tilbage og i kan ligeså godt ende på 3. pladsen som 2. pladsen, for jeg tror ærlig talt ikke, at i vinder i Brøndby. Brøndby kan også nå 5. pladsen, hvis resultaterne flasker sig. At du praler over 2. pladsen er meget mærkeligt for i har MANGE flere penge end alle de andre klubber og med al respekt for AaB, også et bedre mandskab end alle andre hold.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5065: 16 Maj 2008, 16:50 »

Tja men that is the name of the game.. Scorer man ikke som angriber ryger man ud.. Ihvertfald i fck.. Og det er også sket for Ailton.. Så den med at ståle ikke giver ham nok tid holder ikke, for Ailton ligger som han har redt Peace

Ailton fik massere af spileltid i sit første halve år. Her kom nogle få scoringer. Manden havde ikke vænnet sig til FCK endnu. Men inden han fik set sig om, kom Nordstrand til, og siden da har Ailton ikke været fast mand. Så det eneste tidpunkt han har spillet meget i træk, var i hans start i klubben. Her skulle han vende sig til FCK, og han var tilmed lige kommet tilbage efter et halvt år skadespause.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5066: 16 Maj 2008, 16:53 »

Okay skal jeg så ikke kunne sige,  jeg ikke var på nettet under kampen, men i er da gode til at forsvarer ham efterfølgende må man sige..  crazy

Der er sandeligt kort fra succes til fiasko.. For en uge siden ville ALLE have ham ud, men nu syntes alle han skal starte inde..  Opstemt Grin.

FFS! Nej, alle ville have at han skulle have chancen sammen med Junior. Sådan har det godt dammit været lige siden krisen begyndte!

verdenskrig
Manager

« Svar #5067: 16 Maj 2008, 16:53 »

Ailton fik massere af spileltid i sit første halve år. Her kom nogle få scoringer. Manden havde ikke vænnet sig til FCK endnu. Men inden han fik set sig om, kom Nordstrand til, og siden da har Ailton ikke været fast mand. Så det eneste tidpunkt han har spillet meget i træk, var i hans start i klubben. Her skulle han vende sig til FCK, og han var tilmed lige kommet tilbage efter et halvt år skadespause.

Ja men i efteråret leverede han mildt sagt INTET når han så kom ind.. Havde han gjort som nu, ville han nok være kommet i starteren.. Jeg husker stadig da han kom ind mod viborg og fik rødt for at skubbe til en viborg spiller... MEGET dumt Rullende Øjne

Så nej køber den bare ikke... Han fik nemlig chancen i de første par kampe, men man så intet til ham, og så røg han ud..
 Peace

Cool

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #5068: 16 Maj 2008, 16:55 »

LFC:
Fin argumentation.
Vi er i bund og grund enige.
Godt set med Allbäck. Han har i lang tid været på vej ned, og jeg begriber ikke, at Ståle bliver ved med at starte med ham inde.

verdenskrig
Manager

« Svar #5069: 16 Maj 2008, 16:55 »

FFS! Nej, alle ville have at han skulle have chancen sammen med Junior. Sådan har det godt dammit været lige siden krisen begyndte!

Ja men jo længere vi er kommet ind i foråret, jo mere har i ville have Ailton ud.. Indrøm det nu bare.. I har jo nærmest selv gjort grin med ham, og sagt at han er et flop..

Ved ikke hvordan ham og Junior kan spille sammen.. De spiller vel ok sammen, men mon en stærk modstander som esbjerg så man intet til dem i den halvleg de fik... Sååååå Cool

Cool

Sider: 1 ... 336 337 [338] 339 340 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010