home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 538 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 316 317 [318] 319 320 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1845803 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #4755: 05 Maj 2008, 23:44 »

Ok , bøsset var måske det forkerte ord at bruge i den sammenhæng. Men så vil jeg kalde ham en fedterøv, som prøver at score let tjent spopularitet blandt FCK-fansene.
For lige at tage et eks. Så var Linderoth også utrolig populær, er det måske stadig i diverse FCK-kreds. Hvorfor? fordi han kæmpede røven ud af bukserne samtlige 90 min. ligemeget om det så var mod Man utd, eller en kedelig pokalkamp ude mod Thiested.
Og så den med Kvist tjoo, han er sikkert meget god i sas ligaen men så heller ikke mere. Ser ham som en Bervold type som heller ikke havde/har klassen til det FCK-hold som jeg forestiller mig. Et hold som skal være lige ved og næsten i at komme med i CL.
Vil godt lige understrege at du finder ikke en meget størrere vinder, end J.C og han er indiskutabelt ligaens bedste på hans post, at du syntes hasn er bøsset eller hvad f...... du mener han er, er irelevant for hans præstationer på banen

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #4756: 06 Maj 2008, 00:06 »

Tja, det var da en skrækkelig overraskelse at kommer hjem til her til aften. Men hvor det da ikke overrasker mig. Hvordan helvede kan Ståle gang på gang stille op med Grønkjær som angriber, og Atiba som venstre fløj. Grønkjær er IKKE angriber (i hvert fald ikke i 4-4-2) og Atiba er IKKE fløj. Det er jo forfærdelig at han ikke kan se det!

Som jeg ser det har FCK et par store problemer;

1) Ståle - ingen forklaring behøves vel her.
2) Deres midtbane. Selvom Kvist og Don Ø, nægter at det er et problem, så mangler holdet altså en indpisker som Linderoth. En som tør skrige "idiot" eller hvad der skal til, NÅR det skal til. Jeg ser simpelthen Kvist, Würtz og de andre som kæmper på den plads, som for "stille og rolige."
3) Deres angribere. De scorer ganske enkelt ikke nok. Ser man på hvad hver enkelt spiller har gjort før i deres karriere, så burde de jo banke mål ind. Men her spiller Ståles langebolde til angriberne ind (de er ikke store nok - ud over Allbäck som dog ikke har samme niveau mere). Nå, ja, så bruges Grønkjær jo også der . . .
4) Forsvaret. Der har været en del skader/udskiftning og en Niclas som har haft svært ved at finde fortids form. Hangeland ryger, og Gravgaard bliver skadet. Så blev der spillet lidt med Laursen, Antonson eller Zanka. Og det HAR kostet.

Kommer der styr på disse faktorer, er jeg sikker på at FCK nok skal tage titlen igen.

-------------------------

Til debaten om DK's bedste hold, så mener jeg at FCK har det bedste. Men kun NÅR spillerne spiller op til det niveau som de kan, og træneren kan tøjle og guide dem. Ligenu er spillerne langt under deres niveau, og deres selvtillid er vel så godt som ikke-eksisterende.

Og igen, vil jeg gerne bringe en stor undskyldning til de AaB-fans, som jeg kaldte naive før forårssæsonen. Jeg mente det var naivt at tro at andre kunne tage det stensikre mesterskab fra FCK. Undskyld.

dasmessi
Gæst

« Svar #4757: 06 Maj 2008, 12:15 »

Det FCK mangler er:
(1 En forstærkning til midtbanen. Ud med Wurtz, ind med Linderoth igen, eller Lantz
(2 Anden taktik. Måske kun én angriber?
(3 Give Ailton chancen!. Er ved at brække mig over, alle jer andre der siger Ailton har skuffet, men det da klart. Han får IKKE chancen!. Ståle, come on!.

verdenskrig
Manager

« Svar #4758: 06 Maj 2008, 12:35 »

Det FCK mangler er:
(1 En forstærkning til midtbanen. Ud med Wurtz, ind med Linderoth igen, eller Lantz
(2 Anden taktik. Måske kun én angriber?
(3 Give Ailton chancen!. Er ved at brække mig over, alle jer andre der siger Ailton har skuffet, men det da klart. Han får IKKE chancen!. Ståle, come on!.

1. Til dels enig, men tror ikke Lantz er god nok...

2. Til dels enig/uenig... I skal have en ny spillestil, men ikke nyt system.. Brøndby har tydeligt vist at man ikke skal spille med en angriber når man er i krise... I en 4-4-2 kan du godt spille skidt, og vinde da du altid har to angribere i boksen... I en 4-2-3-1/4-3-3/4-5-1 skal alle dine spillere have et højt teknisk niveau, de skal have selvtillid til at udfordre, og alle mand skal spille godt, for at skabe chancer... Det lever fck ikke op til så derfor skal i holde fast i 4-4-2..

3. Helt igennem uenig... Den mand har simpelthen fået så mange chancer at øjnene nærmest triller ud af hovedet på mig, når jeg læser sådan noget... I hele foråret da han kom, spillede han fast... Gjorde det i og for sig ok, men ikke mere... I efteråret fik han chancerne i perioder men hver gang han kom ind gik det elendigt.. Se feks mod viborg da han fik rødt crazy.. Her i foråret har han også fået en del kampe, men viser for tredje halvsæson i træk at han bare ikke er god nok Peace..

Ergo: 2 nye angribere til jer Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #4759: 06 Maj 2008, 12:40 »

1. Til dels enig, men tror ikke Lantz er god nok...

2. Til dels enig/uenig... I skal have en ny spillestil, men ikke nyt system.. Brøndby har tydeligt vist at man ikke skal spille med en angriber når man er i krise... I en 4-4-2 kan du godt spille skidt, og vinde da du altid har to angribere i boksen... I en 4-2-3-1/4-3-3/4-5-1 skal alle dine spillere have et højt teknisk niveau, de skal have selvtillid til at udfordre, og alle mand skal spille godt, for at skabe chancer... Det lever fck ikke op til så derfor skal i holde fast i 4-4-2..

3. Helt igennem uenig... Den mand har simpelthen fået så mange chancer at øjnene nærmest triller ud af hovedet på mig, når jeg læser sådan noget... I hele foråret da han kom, spillede han fast... Gjorde det i og for sig ok, men ikke mere... I efteråret fik han chancerne i perioder men hver gang han kom ind gik det elendigt.. Se feks mod viborg da han fik rødt crazy.. Her i foråret har han også fået en del kampe, men viser for tredje halvsæson i træk at han bare ikke er god nok Peace..

Ergo: 2 nye angribere til jer Peace
er enig Smiley. Køb Fagerberg eller Lasse Nilsson, når hans kontrakt udløber for AAB, og ryger tilbage til Saint Etienne.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #4760: 06 Maj 2008, 12:48 »

ville utroligt gerne bare se en helt anden træner på posten... tror virkelig det kunne løse mange af problemerne, sådan som vores angribere der ikke er gode nok, tror at både nordstrand og ailton gode nok til fck's hold men de bliver jo slet ikke spillet rigtigt, ståle holder jo fast i at vi skal smide lange bolde op i hovedet på vores angribere...

tror på at vi hvis vi fik en teknisk dygtig træner som en erik rasmussen eller en anden ville vi se et fck hold der kom til at dominere ligaen fuldstændigt...

tror desuden også at både ailtion og nordstrand ville have kæmpe succes hvis de var i brøndby..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4761: 06 Maj 2008, 13:58 »

Nu er jeg ikke FCK fan, men hvad med målmandsposten? Jesper Christiansen har efterhånden droppet en del gange, og jeg tvivler på om han er god nok til både FCK og til landsholdet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Altid FCK
Manager

« Svar #4762: 06 Maj 2008, 14:04 »

Nu er jeg ikke FCK fan, men hvad med målmandsposten? Jesper Christiansen har efterhånden droppet en del gange, og jeg tvivler på om han er god nok til både FCK og til landsholdet.

Jeg mener han er klasse til FCK.
Bare kig på Stephan Andersen han lavede ikke andet end at droppe før og folk talte om at han var for dårlig nu synes alle han er et godt køb.
men forstår ikke at Ståle sætter Ailton ind. Manden har ikke scoret i 22 kampe i træk i ligaen så er Jesper C sku farligere

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #4763: 06 Maj 2008, 14:06 »

Jeg mener han er klasse til FCK.
Bare kig på Stephan Andersen han lavede ikke andet end at droppe før og folk talte om at han var for dårlig nu synes alle han er et godt køb.
men forstår ikke at Ståle sætter Ailton ind. Manden har ikke scoret i 22 kampe i træk i ligaen så er Jesper C sku farligere

Jamen burde det ikke være omvendt? at jo bedre han kender sit forsvar, og bliver mere tryg, desto færre fejl skal han lave? Jeg synes selv at JC er en god keeper men han virker hæmmet af "krisen"...

Altid FCK
Manager

« Svar #4764: 06 Maj 2008, 14:08 »

Jamen burde det ikke være omvendt? at jo bedre han kender sit forsvar, og bliver mere tryg, desto færre fejl skal han lave? Jeg synes selv at JC er en god keeper men han virker hæmmet af "krisen"...

Men hvem virker ikke hæmmet af de dårlige præstationer?

Ordet "krise" er et ord pressen har opfundet fordi det ikke sker en skid

DavidMadsen
Manager

« Svar #4765: 06 Maj 2008, 14:30 »

håhå, 3-2 mod horsens o; !
- ej det går virkeligt skidt for fck for tiden, og der mangler virkeligt sportslige resultater.

MLL
Manager

« Svar #4766: 06 Maj 2008, 14:32 »

- ej det går virkeligt skidt for fck for tiden, og der mangler virkeligt sportslige resultater.

Fortæl os noget nyt Grin Grin

Tilbage på FmF Opstemt

Altid FCK
Manager

« Svar #4767: 06 Maj 2008, 14:32 »

Du er sku hurtig

DavidMadsen
Manager

« Svar #4768: 06 Maj 2008, 14:33 »

Fortæl os noget nyt Grin Grin
Solbakken burde fyres? Grin

Altid FCK
Manager

« Svar #4769: 06 Maj 2008, 14:33 »

Solbakken burde fyres? Grin

Hvorfor?

Fordi de har spillet af lort i halvanden måned?

Sider: 1 ... 316 317 [318] 319 320 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010