home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 315 316 [317] 318 319 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1846126 gange)
dasmessi
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #4740: 05 Maj 2008, 22:38 »

Lyder ikke til at du kender meget til FCK med det lort som du lukket ud  SmileyKom igen tudefjæs sov på det og vend så glad tilbage når vi skal spille mod FCN og støt holdet før eller siden ville vi jo tabe til Horsens og at det ville være i denne sæson ja det kan jo ikke komme bag på nogen
Prøv lige at slap af.

verdenskrig
Manager

« Svar #4741: 05 Maj 2008, 22:41 »

Prøv lige at slap af.

Jeg syntes fandme det prædikat er på sin plads... Det er ikke til at holde ud, at høre på alt hans piveri om det ene og det andet..  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #4742: 05 Maj 2008, 22:44 »

Skal jeg bare nedtones nu eller hvad? Kan man ikke sige sin mening herinde eller hvad?!!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #4743: 05 Maj 2008, 22:47 »

Skal jeg bare nedtones nu eller hvad? Kan man ikke sige sin mening herinde eller hvad?!!!!

Jo men forhold dig dog lidt debatterende.. Ellers gå ind i chatten og skrig dine frustrationer ud der, istedet for at drukne os i tåre...

Dine udbrud hjælper os ikke til en god debat som jeg lige syntes vi har haft Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4744: 05 Maj 2008, 22:47 »

Jo selvfølgelig, men det er da lidt pivet at begynde og sige JC raus.

dasmessi
Gæst

« Svar #4745: 05 Maj 2008, 22:48 »

Når ok, tak!

verdenskrig
Manager

« Svar #4746: 05 Maj 2008, 22:49 »

Når ok, tak!

det var så lidt... Og fortsat god aften  Thumbs Up Peace

Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #4747: 05 Maj 2008, 22:50 »

det var så lidt... Og fortsat god aften  Thumbs Up Peace
Tak, og i lige måde.

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #4748: 05 Maj 2008, 23:01 »

Personligt kan jeg da heller ikke lige JC, men der er så mange andre og her kommer min forklaring:

JC: Ham kan jeg ikke lide fordi man er for bøsset efter min smag, sorry. Men kan ikke klare spiller der tænker så mig på sig sel, f.eks. i forbindelse med ens hår. Lidt ala Guti fra mit ynglingshold

Niklas Jensen: Ham så jeg også gerne som en færdig mand da jeg ikke mener han har niveauet til uefa-cuppen, eller ligende tuneringer.

Hjalte: Mener kun FCK købte ham tilbage fordi han i sin tid sikrede FCK mesterskabet mod Brøndby, og derved kunne Don Ø ¨åmere sympati.

Rasmus Wurtz: Ikke god nok som midtbane dynamo til et hold som FCK. Men tror han vil kunne blomstre op under en anden træner.

William Kvist: Igen en middelmådig spiller ligesom Niklas....Ud med ham.

Nordstrand: Ham syntes jeg er god til sas ligaen, men så heller ikke mere.

Junior: Heller ikke god nok og har et for stort ego, så nej tak!

Håber også I vil komme med følgende vurderinger af nogle specifikke spillere ligesom jeg har gjordt her. Jeg har som i nok har opdaget valgt spillere som jeg ikke lige bryder mig om!

dasmessi
Gæst

« Svar #4749: 05 Maj 2008, 23:03 »

Jeg er nu lidt uening med Kvist. Jeg syntes Kvist han gør det skide godt. Vi så jo i træningskampene. Der spillede han jo pragtfuldt.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #4750: 05 Maj 2008, 23:06 »

JC: Ham kan jeg ikke lide fordi man er for bøsset efter min smag, sorry.

funny Tak, det reddede lige min dag, at en fck'er kan se det Thumbs Up Tak

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #4751: 05 Maj 2008, 23:07 »

Jeg er nu lidt uening med Kvist. Jeg syntes Kvist han gør det skide godt. Vi så jo i træningskampene. Der spillede han jo pragtfuldt.

Så er det godt der er forskel på tuneringskampe og træningskampe! crazy

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4752: 05 Maj 2008, 23:09 »

Kvist middelmådig, haha, hvor gammel er du? tvivler på du har den store fodbold intelligens.. At du siger JC er bøsset er jo bare noget pjat, bare fordi man går lidt op i sig selv og ikke ønsker at ligne en hængt kat - syntes du også C. Ronaldo er bøsset?

vesperGT
Manager

« Svar #4753: 05 Maj 2008, 23:17 »

Tietze: jeg tror såmænd bare at de trænger til et trænerskift........ . UD MED FJELDABEN Djævel

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #4754: 05 Maj 2008, 23:31 »

Kvist middelmådig, haha, hvor gammel er du? tvivler på du har den store fodbold intelligens.. At du siger JC er bøsset er jo bare noget pjat, bare fordi man går lidt op i sig selv og ikke ønsker at ligne en hængt kat - syntes du også C. Ronaldo er bøsset?
Ok , bøsset var måske det forkerte ord at bruge i den sammenhæng. Men så vil jeg kalde ham en fedterøv, som prøver at score let tjent spopularitet blandt FCK-fansene.
For lige at tage et eks. Så var Linderoth også utrolig populær, er det måske stadig i diverse FCK-kreds. Hvorfor? fordi han kæmpede røven ud af bukserne samtlige 90 min. ligemeget om det så var mod Man utd, eller en kedelig pokalkamp ude mod Thiested.
Og så den med Kvist tjoo, han er sikkert meget god i sas ligaen men så heller ikke mere. Ser ham som en Bervold type som heller ikke havde/har klassen til det FCK-hold som jeg forestiller mig. Et hold som skal være lige ved og næsten i at komme med i CL.

Sider: 1 ... 315 316 [317] 318 319 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010