home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 02:56:33 GlitchGleam Omklædning... Elden Ring Secrets Unv...
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 544 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 314 315 [316] 317 318 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1847833 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #4725: 05 Maj 2008, 22:21 »

Nej vi gik efter mesterskabet i starten, men da vi indså at vores krise stak dybere end som så, og vi blev hægtet af, begyndte vi at satse på polakken... som vi så vandt.. Så selvom vi har haft vores værste krise gennem jeg ved ikke hvor mange år har vi stadig vundet et trofæ Thumbs Up
Ja nemlig, der har FC jo også Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

MLL
Manager

« Svar #4726: 05 Maj 2008, 22:22 »

Ideen i det du skriver er god nok, du skulle måske bare have forklaret det lidt bedre Wink Peace

Tjo kan jeg godt.
I forårssæsonen spiller man mange kampe på kort tid, næsten midtugekampe hver uge. Det tager hårdt på kræfterne. Så det er der jeg vil hen med det. Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #4727: 05 Maj 2008, 22:23 »

Nej, overhoved ikke. Vi diskuterede trup, der er FCK bedst på papiret som jeg siger. Jeg har IKKE sagt at spillerne er bedst på banen!!

Nej, men det var jo sådan debatten startede... I blev ved med at snakke om at i var bedst på papiret osv, og så skrev jeg at man ikke vinder noget på det... Man skal være bedst på banen.. Så ved godt hvad du skriver, jeg pointere bare at man ikke vinder noget på det Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #4728: 05 Maj 2008, 22:24 »

Ja nemlig, der har FC jo også Smiley

Hvilket trofæ  Rullende Øjne?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vesperGT
Manager

« Svar #4729: 05 Maj 2008, 22:25 »

Hvilket trofæ  Rullende Øjne?

Trofæet for den dårligste forårssæson nogensinde i deres historie funny funny funny funny funny

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4730: 05 Maj 2008, 22:25 »

Nej, men det var jo sådan debatten startede... I blev ved med at snakke om at i var bedst på papiret osv, og så skrev jeg at man ikke vinder noget på det... Man skal være bedst på banen.. Så ved godt hvad du skriver, jeg pointere bare at man ikke vinder noget på det Smiley

Det har jeg heller aldrig sagt at man gjorde.

verdenskrig
Manager

« Svar #4731: 05 Maj 2008, 22:27 »

Det har jeg heller aldrig sagt at man gjorde.

Kan godt være, men i blev ved med at snakke om det.. Kan ikke huske hvem der sagde det så, men der var nogle som mente at i burde vinde guld pga at i på papiret har den stærkeste trup... Undskyld hvis jeg tog fejl af dig og en anden Peace

Men det var også lige så meget for at pointere at i ikke længere er dks bedste hold, hvilket mange fck fans stadig påstår, selvom jeres forår mildt sagt har været skidt Cool
« Seneste Redigering: 05 Maj 2008, 22:30 af verdenskrig » Logged

Cool

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #4732: 05 Maj 2008, 22:28 »

Jeg vil prøve at forholde mig 100 % objektivt.

FCK har bare den bedste trup.
Hvilken Sas liga-klub vil ikke kunne prale af at have Antonsson på bænken eller måske på 2. holdet. Det samme med Nordstrand, selv om keg bestemt ikke bryder mig om ham. Og hvis nu Hjalte ville væk fra FCK til en anden dansk klub for at få mere spilletid, hvor mange klubber ville så takke nej. Måske Brøndby.
Det er heller ikke mange der kan prale af at have to tjekkiske landholsspillere i sin sas liga-trup. Selv om jeg syntes ham højre backen er alt for overvurderet.
Men generel bryder jeg mig heller ikke om Ståle, mener kun han blev træner i FCk på grund af hans navn (da han jo har været død)
På daværdende tidspunkt , hvor han faldt om var jeg FCK-fan og var inde at se stort set alle kampe...men tror ikke jeg vil kunne huske ham på nuværende tidspunk, hvis ikke han havde været død eller var træner i FCK.
Og til aller jer rigtige fck-fans. SI må da kunne forstå at man fryder sig over at det ikkke køre for jer.
Se lige hvor mange penge I har haft i forhold til ligaens dukse fra Aab. Det er jo fuldstændigt absurt. FCK kan købe alle fra Aab, hvis det var det de ville. Så jeg kan ikke lige se pointen i at man kan være tilfeds med at komme i top 3. FCK er jo Danmarks svar på Lyon i Frankrig. Og det ville også være en enorm skuffese hvis der på et tidspunkt ikke vandt mesterskabet, og det sker jo på et tidspunkt. Så må man også kunne tage sine tæv.

Og til jer Brøndby-fans. Først og fremmest er det et utroligt spændende projekt I har gang i derude, det bedste i DK bortset fra det i FCm.
Jer kan selvfølgelig godt forstå at I er glade for FCK´s nedtur. Men jer tror at det i længden vil kunne gavne jer hvis I havde en konstant konkurrent i FCK både på landsbasis men også lokalt.

...Og dem der siger at Aab har været heldige så har jeg ikke andet at sige end af at de har et topholds held.
Stortset alle førerhold i diverse ligaer har været heldige, nogen mere end andre. Men held er noget man gør sig fortjent til fordi man søger det. Jeg er f.eks. Real Madrid-fan og jeg skal f.eks. konstant ligge ryg til at vi har været heldige men det held har vi jo været i stand til at få ved optimistisk spil.
Et hold som Levante, for at tage et eks. går jeg ud fra også fra starten af sæsonen prøvede med en gang optimistisk spil, men de havde bare ikke midlerne og derfor mistede de også noget held.

Håber I vil tage imod min mening. Den var så objektiv som mulig!

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4733: 05 Maj 2008, 22:30 »

Kan godt være, men i blev ved med at snakke om det.. Kan ikke huske hvem der sagde det så, men der var nogle som mente at i burde vinde guld pga at i på papiret har den stærkeste trup... Undskyld hvis jeg tog fejl af dig og en anden Peace

Det går nok, så længe det foregår i en sober tone Smiley. Men jeg har hele tiden sagt at FCK har den bedste trup - på papiret. Men ikke det bedste hold og dermed ikke gode nok til at blive mestre.

verdenskrig
Manager

« Svar #4734: 05 Maj 2008, 22:31 »

Det går nok, så længe det foregår i en sober tone Smiley. Men jeg har hele tiden sagt at FCK har den bedste trup - på papiret. Men ikke det bedste hold og dermed ikke gode nok til at blive mestre.

Så er vi enige så langt Thumbs Up

Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #4735: 05 Maj 2008, 22:31 »

Ståle og Jesper Christiansen skal RAUS!. Og det skal ikke gå stærkt nok. Vi må fandme ikke tabe til ACH!.

verdenskrig
Manager

« Svar #4736: 05 Maj 2008, 22:33 »

Jeg vil prøve at forholde mig 100 % objektivt.

FCK har bare den bedste trup.
Hvilken Sas liga-klub vil ikke kunne prale af at have Antonsson på bænken eller måske på 2. holdet. Det samme med Nordstrand, selv om keg bestemt ikke bryder mig om ham. Og hvis nu Hjalte ville væk fra FCK til en anden dansk klub for at få mere spilletid, hvor mange klubber ville så takke nej. Måske Brøndby.
Det er heller ikke mange der kan prale af at have to tjekkiske landholsspillere i sin sas liga-trup. Selv om jeg syntes ham højre backen er alt for overvurderet.
Men generel bryder jeg mig heller ikke om Ståle, mener kun han blev træner i FCk på grund af hans navn (da han jo har været død)
På daværdende tidspunkt , hvor han faldt om var jeg FCK-fan og var inde at se stort set alle kampe...men tror ikke jeg vil kunne huske ham på nuværende tidspunk, hvis ikke han havde været død eller var træner i FCK.
Og til aller jer rigtige fck-fans. SI må da kunne forstå at man fryder sig over at det ikkke køre for jer.
Se lige hvor mange penge I har haft i forhold til ligaens dukse fra Aab. Det er jo fuldstændigt absurt. FCK kan købe alle fra Aab, hvis det var det de ville. Så jeg kan ikke lige se pointen i at man kan være tilfeds med at komme i top 3. FCK er jo Danmarks svar på Lyon i Frankrig. Og det ville også være en enorm skuffese hvis der på et tidspunkt ikke vandt mesterskabet, og det sker jo på et tidspunkt. Så må man også kunne tage sine tæv.

Og til jer Brøndby-fans. Først og fremmest er det et utroligt spændende projekt I har gang i derude, det bedste i DK bortset fra det i FCm.
Jer kan selvfølgelig godt forstå at I er glade for FCK´s nedtur. Men jer tror at det i længden vil kunne gavne jer hvis I havde en konstant konkurrent i FCK både på landsbasis men også lokalt.

...Og dem der siger at Aab har været heldige så har jeg ikke andet at sige end af at de har et topholds held.
Stortset alle førerhold i diverse ligaer har været heldige, nogen mere end andre. Men held er noget man gør sig fortjent til fordi man søger det. Jeg er f.eks. Real Madrid-fan og jeg skal f.eks. konstant ligge ryg til at vi har været heldige men det held har vi jo været i stand til at få ved optimistisk spil.
Et hold som Levante, for at tage et eks. går jeg ud fra også fra starten af sæsonen prøvede med en gang optimistisk spil, men de havde bare ikke midlerne og derfor mistede de også noget held.

Håber I vil tage imod min mening. Den var så objektiv som mulig!

Svært at være uenig med dig... Du rammer det hele meget godt... Bedst på papiret men ikke på banen.. fck har bare ikke udnyttet det overtag de havde i forhold til andre klubber godt nok.. Det er tydeligt for enhver Peace

Godt indlæg i øvrigt  Thumbs Up

Cool

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4737: 05 Maj 2008, 22:34 »

Jesper Christiansen raus, ej nu må du stoppe, fordi han laver en fejl i dag som koster mål, skal han da ikke raus - kan nævnte de første 10 (hvis ikke flere) der står før ham i køen!

verdenskrig
Manager

« Svar #4738: 05 Maj 2008, 22:36 »

Jesper Christiansen raus, ej nu må du stoppe, fordi han laver en fejl i dag som koster mål, skal han da ikke raus - kan nævnte de første 10 (hvis ikke flere) der står før ham i køen!
Syntes også det er lige groft nok... Han redder jer også ofte... Det hjælper jer nok heller ikke videre at i begynder at ruske for meget med stammen på holdet Shockeret

Men vil da give ret i, at han ikke har stået på sit vanlige niveau i den her sæson... Men ok sidste sæson var han jo nærmest umenneskelig god, så det er klart at han ikke kan holde fast i det så lang tid.. Enhver spiller får et formdyk på et tidspunkt Smiley

Cool

Don AA
Manager

« Svar #4739: 05 Maj 2008, 22:37 »

Trofæet for den dårligste forårssæson nogensinde i deres historie funny funny funny funny funny
Lyder ikke til at du kender meget til FCK med det lort som du lukket ud  Smiley
Ståle og Jesper Christiansen skal RAUS!. Og det skal ikke gå stærkt nok. Vi må fandme ikke tabe til ACH!.
Kom igen tudefjæs sov på det og vend så glad tilbage når vi skal spille mod FCN og støt holdet før eller siden ville vi jo tabe til Horsens og at det ville være i denne sæson ja det kan jo ikke komme bag på nogen

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 314 315 [316] 317 318 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010