home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 743 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 307 308 [309] 310 311 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1851362 gange)
Thore
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #4620: 04 Maj 2008, 16:08 »

Nu er der sku pres på FCK, hvis de ikke vinder i morgen er både OB og FCM lige pludselig foran.
Jeg har altid set frem til at Brøndby / FCK dominansen forsvandt, så jeg klapper i mine små hænder over den nyfundne spænding dansk fodbold lige pludselig har fået  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

dasmessi
Gæst

« Svar #4621: 04 Maj 2008, 16:09 »

Morgendagens resultat:
2-0 til FCK
Allback
allback

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4622: 04 Maj 2008, 16:22 »

Morgendagens resultat:
2-0 til FCK
Allback
allback

Allbäck to kasser?. Han kommer forhåbenligt slet ikke på banen, han er simpelthen kørt død den gamle, stor respekt til Allbäck, men han er for gammel nu og har ikke været god nok på det sidste.

Don AA
Manager

« Svar #4623: 04 Maj 2008, 17:13 »

Ja vi er under pres til i morgen da både OB og FCM vandt i denne runde så der skal meget gerne 3 point på kontoen i morgen men det bliver ikke nemt da Horsens gør det godt få tiden efter min mening.
Synes heller ikke at Allbäck er så god mere stor respekt for alt det han har gjort i FCK men synes godt man kan se på ham er det er ved at være slut. Men ville ikke komme bag på mig hvis ham og Grønkjær starter i front.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #4624: 04 Maj 2008, 20:52 »

Uha ikke nogen god runde inde vores kamp i morgen både OB,FCM og AAB vandt så der er lagt pres på os inden kampen mod Horsens

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #4625: 04 Maj 2008, 21:01 »

Ja, men vi burde kunne stå i mod det pres!

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4626: 04 Maj 2008, 21:11 »

Ærgeligt at AaB vinder lidt heldigt igen, men sådan er det jo, det begynder at se meget sort ud med hensyn til guldet - dog er håbet der stadig. Men det ser ud til at vi bliver nødt til at stille os tilfredse med sølv - selvom det er svært!

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #4627: 04 Maj 2008, 21:18 »

Det spørgsmålet om vi overhoved for sølv hvis vi ikke tager os sammen..

fc-hansen
Manager

« Svar #4628: 05 Maj 2008, 17:19 »

Mit bud på en start 11'er

J.Christiansen
Pospech-Gravgaard-Antonsson-jensen

Sionko-Silber-Hjalte-Grønkjær

Ailton-Nord

Tror sku vi vinder iaften, med 3-1 Ailton Hattrick Wink Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4629: 05 Maj 2008, 17:24 »

Håber da så sandeligt ikke at Hjalte starter inde på midtbanen fremfor Kvist, så rabler det da først for Ståle. Og gud være med dig; du har forstået hvordan angrebet skal sættes sammen Smiley dog tvivler jeg på at Ståle vælger dette angreb. Men hvis han stiller med Grønkjær og Allbäck i angrebet, SÅ SER JEG IKKE KAMPEN! Og så er jeg med til demonstrationer mod Ståle næste gang der bliver nogle! Wink

fc-hansen
Manager

« Svar #4630: 05 Maj 2008, 17:28 »

Håber da så sandeligt ikke at Hjalte starter inde på midtbanen fremfor Kvist, så rabler det da først for Ståle. Og gud være med dig; du har forstået hvordan angrebet skal sættes sammen Smiley dog tvivler jeg på at Ståle vælger dette angreb. Men hvis han stiller med Grønkjær og Allbäck i angrebet, SÅ SER JEG IKKE KAMPEN! Og så er jeg med til demonstrationer mod Ståle næste gang der bliver nogle! Wink
Hehe Havde lige overset kvist sry. Tror ikke Allbäck spiller kampen fra start men J.G Starter desværre nok fremme Skuffet
Syntes ikke han er specielt god fremme

hay que joder?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4631: 05 Maj 2008, 18:07 »

Hehe Havde lige overset kvist sry. Tror ikke Allbäck spiller kampen fra start men J.G Starter desværre nok fremme Skuffet
Syntes ikke han er specielt god fremme

Han er OK fremme, i en fri rolle - men det skal ikke være sammen med Allbäck! Dog vil jeg også hellere have Grønkjær på kanten og så gerne Wendt på backen i stedet for Niclas - Wendt og Grønkjær har et bedre sammenspil og så er Wendt og Niclas vel på omtrent samme niveau defensivt.

fc-hansen
Manager

« Svar #4632: 05 Maj 2008, 18:27 »

Han er OK fremme, i en fri rolle - men det skal ikke være sammen med Allbäck! Dog vil jeg også hellere have Grønkjær på kanten og så gerne Wendt på backen i stedet for Niclas - Wendt og Grønkjær har et bedre sammenspil og så er Wendt og Niclas vel på omtrent samme niveau defensivt.
Mål: Chrisitansen
Forsvar: Pospech - Gravgaard - Antonsson - Wendt
Midtbane: Kvist - Nørregaard - Silberbauer - Hutchinson
Angreb: Nordstrand - Grønkjær

Dette er 11'eren til iaften

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #4633: 05 Maj 2008, 18:28 »

Er der så delte meninger om Smiley syntes han er 100 gange bedre på kanten hvor han kan udfordre 24-7

hay que joder?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4634: 05 Maj 2008, 18:30 »

HVOR ER SIONKO!? Shockeret

Er du sikker på den opstilling, er den bekræftet?

Er der så delte meninger om Smiley syntes han er 100 gange bedre på kanten hvor han kan udfordre 24-7

Og dog, man kan godt se han er ved at være oppe i årene, men ja han er bedre på kanten - men det ikke fordi han er dårlig i den frie rolle eller jo hvis det sammen med Allbäck, syntes jeg ikke det hænger ordenligt sammen oppe foran.

Sider: 1 ... 307 308 [309] 310 311 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010