|
dasmessi
Gæst
|
|
Ja Rasmus Wurtz har ikke slået til i FCK det tror jeg godt vi kan blive enig om og hvis FCK gå ud og henter en ny midtbanespiller som minder merer om Linderoth så ryger der en den anden vej og her kunne Rasmus Wurtz bestemt være en mulighed
Sådan håber jeg også det kommer til at foregå
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Sådan håber jeg også det kommer til at foregå
Så kunne han passende komme tilbage til AaB, hvis vi mister Augu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Så kunne han passende komme tilbage til AaB, hvis vi mister Augu  Haha, ja det ku det, men tror ikk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dagge
|
|
Er der en herinde som kan huske hvilket trøje nummer Zuma havde da han spillede i FCK? Var det ikke nummer 9?
|
|
|
|
|
|
-->FCK<--
-->Man Utd<--
|
|
|
|
|
David Villa
|
|
Er der en herinde som kan huske hvilket trøje nummer Zuma havde da han spillede i FCK? Var det ikke nummer 9?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dagge
|
|
Tak 
|
|
|
|
|
|
-->FCK<--
-->Man Utd<--
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
jeg tror stadig lidt på guldet hvis de vinder over ach og aab. Og aab taber i weekenden. hvem skal de spille imod?
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
hvem skal de spille imod?
Hvorfor ikke tjekke det selv?  Men det er Viborg FF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Hvorfor ikke tjekke det selv?  Men det er Viborg FFVi skal slå Viborg!. det skal ikke ende ligesom sidst. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Vi skal slå Viborg!. det skal ikke ende ligesom sidst.  Det er nu AaB, som skal møde Viborg..  Godt man har styr ens holds kampe.. 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Horsens på udebane mandag mener jeg  flot FCfans 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Hvis i læser deres indlægger, fremstår det rimelig tydligt at han spørg hvem Aab skal møde 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Hvis i læser deres indlægger, fremstår det rimelig tydligt at han spørg hvem Aab skal møde  Det var også min ven der skrev at AAB skal vinde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Det fremgik ikke af dit sidste indlæg, men kan godt se det nu hvor jeg læser hele siden igennem. My bad 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
1. Jesper Christiansen 2. Zdenek Pospech 4. Hjalte Nørregaard 7. Ailton Almeida 8. Michael Silberbauer 9. Morten Nordstrand 10. Jesper Grønkjær 11. Marcus Allbäck 13. Atiba Hutchinson 14. Michael Gravgaard 15. Mikael Antonsson 17. Oscar Wendt 23. William Kvist 24. Libor Sionko 25. Mathias Zanka Jørgensen 41. Nathan Coe
Truppen til kampen imorgen
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|