home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1851409 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #4590: 27 Apr 2008, 21:35 »

Dejligt med en sejr idag!. Hvis vi kigger på vores spil, kommer vi til mange chancer, men vi brænder for mange!. Og at Pospech så går op til sidst og knalder den der bold ind i kassen, er jo formidabelt. Så en god kamp for FCKs side. Nu når vi AAB hvis de taber imorgen Thumbs Up

Guld er ikke et tema. Vi var gode mod et reservespækket EfB hold, det giver os ikke bare mulighederne for at hente AaB. Ser nærmest helst at AaB vinder, så vi ikke bliver hentet af Horsens. Opstemt
Beklager, men dér havde jeg ret.. Det var Pardew.. Jeg havde tilgengæld ikke ret i at det var på Emirates, det var nemlig på Upton Park. Episoden kan i øvrigt ses her: http://www.youtube.com/v/s7PI6ncmby4&feature=related

Hehe, det er nu iorden. Synes bare jeg har svært ved at få det til at passe sammen Grin

Hov, det var fordi jeg troede at det var West Hams 0-1 sejr på Emirates. Der var det jo Curbishley? Smiley

Hey, det avr fordi
« Seneste Redigering: 27 Apr 2008, 21:39 af Ghertesteas » Logged

NichlasKirk
Gæst

« Svar #4591: 27 Apr 2008, 21:36 »

Endnu en gang vil jeg bede dig læse mit indlæg. De presser løs og spiller indtil kampen er slut. Målet kunne lige så godt være kommet i det 75'? Jeg synes at fordi de presser indtil slut, er det meget fortjent, og IKKE heldigt. Tvært imod er det uhedligt at de ikke vinder med to mål, eller bare scorer tidligere!

Ja det ved jeg godt de gør, men stadig væk er et mål i de absolut døende minnuter held, selvom man presser på. For det er jo nok deres sidste afslutning i kampen også er det jo altid lidt heldigt at de score på den.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #4592: 27 Apr 2008, 21:38 »

Hvor er det dog sindsygt vigtig det mål Pospech laver!
Men igen idag ser hvor vigtigt det er at få afgjort kampene hvilket vi jo bestemt ikke er godt til

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #4593: 27 Apr 2008, 21:38 »

Endnu en gang vil jeg bede dig læse mit indlæg. De presser løs og spiller indtil kampen er slut. Målet kunne lige så godt være kommet i det 75'? Jeg synes at fordi de presser indtil slut, er det meget fortjent, og IKKE heldigt. Tvært imod er det uhedligt at de ikke vinder med to mål, eller bare scorer tidligere!

Er så enig der.
Fck er ikke heldige , de er uheldige.
De kunne vinde med 2-3 mål , men de vinder kun med 1.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4594: 27 Apr 2008, 21:39 »

Ja det ved jeg godt de gør, men stadig væk er et mål i de absolut døende minnuter held, selvom man presser på. For det er jo nok deres sidste afslutning i kampen også er det jo altid lidt heldigt at de score på den.

Nej, for det lå jo til, at de skulle score, med alle de chancer. Så er det bare tilfældigt den kommer der.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #4595: 27 Apr 2008, 21:41 »

Nej, for det lå jo til, at de skulle score, med alle de chancer. Så er det bare tilfældigt den kommer der.

Er 100% enig med dig der!
Det var virkeligt utoligt de ikke får scoret tidligere i kampen men det er jo desværrer typist FCK  Skuffet

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

dasmessi
Gæst

« Svar #4596: 27 Apr 2008, 21:48 »

Er 100% enig med dig der!
Det var virkeligt utoligt de ikke får scoret tidligere i kampen men det er jo desværrer typist FCK  Skuffet
Hehe, din signatur passer faktisk med at vi mangler en Linderoth

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #4597: 27 Apr 2008, 21:56 »

Håber Rasmus Wurtz bliver en linderodth!

dasmessi
Gæst

« Svar #4598: 27 Apr 2008, 21:59 »

Det tror jeg ikk han bliver. Rasmus har været meget skadet, og er mere en spilfordelende midtbanespiller, end Linderoth var. Linderoth tacklede mere, og afleverede mere. Wurtz er en mere spilfordelende spiller, som holder på bolden, og afleverer for sent. Det så vi mod Benfica. Wink

søgaard
Gæst

« Svar #4599: 27 Apr 2008, 22:05 »

Må desværre skuffe dig.. Han bliver aldrig den samme type som Linderoth, Linderoth var en decideret defensiv midtbane, hvor Würtz mere er en der skal løbe og kæmpe på hver en centimeter på midtbanen.. Linderoth var meget mere tålmodig i sit spil og kunne læse spillet meget bedre, også derfor, at når han stødte frem, så fik han som regel en afslutning, hvorimod Würtz er en fighter, som slet ikke har det samme boldøje Smiley og dette er ikke sagt i had til Würtz for hans skifte (AaB-fan) men hans niveau er faldet, siden hans skifte, hvilket det er også er hos flere andre AaB'ere der er skiftet til andre danske klubber for at "fremme" deres karriere Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #4600: 27 Apr 2008, 22:06 »

Rasmus Würts har slet ikke linderohts kvaliteter.. Et åbenlyst fejlkøb, hvis han var tiltænkt som erstatning...

Würtz er ikke andet end en boldflytter... Slet ikke en indpisker som linderoth... Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #4601: 27 Apr 2008, 22:13 »

Rasmus Würts har slet ikke linderohts kvaliteter.. Et åbenlyst fejlkøb, hvis han var tiltænkt som erstatning...

Würtz er ikke andet end en boldflytter... Slet ikke en indpisker som linderoth... Smiley
Det tror jeg også jeg tydeligt forklarer i mit indlæg længere oppe Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #4602: 27 Apr 2008, 22:15 »

Det tror jeg også jeg tydeligt forklarer i mit indlæg længere oppe Peace
Så det ikke lige Peace

Men så er vi da enige  Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #4603: 27 Apr 2008, 22:16 »

Så det ikke lige Peace

Men så er vi da enige  Opstemt
Hehe, me2

Don AA
Manager

« Svar #4604: 27 Apr 2008, 22:17 »

Ja Rasmus Wurtz har ikke slået til i FCK det tror jeg godt vi kan blive enig om og hvis FCK gå ud og henter en ny midtbanespiller som minder merer om Linderoth så ryger der en den anden vej og her kunne Rasmus Wurtz bestemt være en mulighed

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010