home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  1 Bruger, 645 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 304 305 [306] 307 308 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1852507 gange)
Schjelde
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #4575: 27 Apr 2008, 21:00 »

Når man ikke har vundet i lang tid!?

Det da en kæmpe forløsning....

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4576: 27 Apr 2008, 21:01 »

Jeg vil dog mene at score og vinde i overtiden, er heldig selvom man har spillet godt Smiley

Nej. Det betyder, at man presser på og spiller indtil sidste fløjt. Det er på ingen måde heldigt, men fortjent.

ManU:
Vii SKULLE bare have en sejr. Må vi nu ikke være glade? Det var jo en forløsning forhelved!

EDITODINHO:
Men krisen er langt fra slut. Ståle skal ud, men vi får en sejr, og vi er nr.2. Fedt nok Wink
« Seneste Redigering: 27 Apr 2008, 21:05 af Ghertesteas » Logged

Cencur
Manager

« Svar #4577: 27 Apr 2008, 21:11 »

Dejligt at se FCK på sporet igen, dog på en relativt billig baggrund, men alligevel.

Det siger jeg mest fordi at Esbjerg ikke skal have en følelse af at de kan vinde i PARKEN hver gang og det gør de heller ikke på torsdag Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

ManUtd83
Manager

« Svar #4578: 27 Apr 2008, 21:12 »

ManU:
Vii SKULLE bare have en sejr. Må vi nu ikke være glade? Det var jo en forløsning forhelved!

Skrev da vidst også at det var ok at juble, men at Ståle tonser hen foran fiskernes reservebænk fandt jeg usmageligt. Men sådan er jeg jo bare.

Andreas93
Gæst

« Svar #4579: 27 Apr 2008, 21:17 »

Skrev da vidst også at det var ok at juble, men at Ståle tonser hen foran fiskernes reservebænk fandt jeg usmageligt. Men sådan er jeg jo bare.

hvis man kigger på brøndby så jublede de jo også helt sindsygt da de slog bundproben viborg i efteråret

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4580: 27 Apr 2008, 21:18 »

Du sagde da ikke det emd Ståle, så gik ud fra det var fansenes glæde. Ja Ståles var usmageligt Smiley

Endnu en gang viser Zdenek den teknik han besidder. Suveræn tæmninger og berøringer Thumbs Up

EDIT: God beskrevet af Ståle med ægget. Så du nævnte ham jo. Sorry, my bad Thumbs Up

ManUtd83
Manager

« Svar #4581: 27 Apr 2008, 21:21 »

EDIT: God beskrevet af Ståle med ægget. Så du nævnte ham jo. Sorry, my bad Thumbs Up

Skulle netop til at pointere det. Forstod heller ikke helt, hvem andre det kunne være  Opstemt

NichlasKirk
Gæst

« Svar #4582: 27 Apr 2008, 21:22 »

Nej. Det betyder, at man presser på og spiller indtil sidste fløjt. Det er på ingen måde heldigt, men fortjent.

At score til aller sidst i dommerens overtid og vinde kampen i sådan en periode fck er inde i, vil jeg stadig kalde held.

Don AA
Manager

« Svar #4583: 27 Apr 2008, 21:22 »

Ståle om sin fejring af målet http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11361217.html?forside
Også godt kommentar af Troels Bech til sidst

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

briand
Lilleputspiller
*

« Svar #4584: 27 Apr 2008, 21:23 »

At score til aller sidst i dommerens overtid og vinde kampen i sådan en periode fck er inde i, vil jeg stadig kalde held.
Der er jeg enig !

Liverpool FC - Aalborg BK - Inter

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #4585: 27 Apr 2008, 21:26 »

Ståle om sin fejring af målet http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11361217.html?forside
Også godt kommentar af Troels Bech til sidst

haha nice kommentar af Troels

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4586: 27 Apr 2008, 21:27 »

haha nice kommentar af Troels

Ja, det må man sige. Utroligt godt at se at han tager det så pænt. Andre trænere ville have flejnet ud over det. Som f.eks. Wenger gjorde mod Pardew da West Ham slog dem i sidste sæson med 0-1 på Emirates.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4587: 27 Apr 2008, 21:28 »

Endnu en gang vil jeg bede dig læse mit indlæg. De presser løs og spiller indtil kampen er slut. Målet kunne lige så godt være kommet i det 75'? Jeg synes at fordi de presser indtil slut, er det meget fortjent, og IKKE heldigt. Tvært imod er det uhedligt at de ikke vinder med to mål, eller bare scorer tidligere!
Der er jeg enig !

Lol et indlæg.
Ja, det må man sige. Utroligt godt at se at han tager det så pænt. Andre trænere ville have flejnet ud over det. Som f.eks. Wenger gjorde mod Pardew da West Ham slog dem i sidste sæson med 0-1 på Emirates.

Var det ikke Curbishley de havde der?

dasmessi
Gæst

« Svar #4588: 27 Apr 2008, 21:33 »

Dejligt med en sejr idag!. Hvis vi kigger på vores spil, kommer vi til mange chancer, men vi brænder for mange!. Og at Pospech så går op til sidst og knalder den der bold ind i kassen, er jo formidabelt. Så en god kamp for FCKs side. Nu når vi AAB hvis de taber imorgen Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4589: 27 Apr 2008, 21:35 »

Var det ikke Curbishley de havde der?

Beklager, men dér havde jeg ret.. Det var Pardew.. Jeg havde tilgengæld ikke ret i at det var på Emirates, det var nemlig på Upton Park. Episoden kan i øvrigt ses her: http://www.youtube.com/v/s7PI6ncmby4&feature=related

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 304 305 [306] 307 308 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010