home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 848 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1977774 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3630: 07 Mar 2008, 18:36 »

Alt i alt må vi konkludere at det ligner et solidt 1 tal på oddset i morgen Thumbs Up

Endnu en nice kommentar fra Verdenskrig Thumbs Up

Jeg tror den bliver 1-1, og vi tager dem i straffe, ligesom vi plejer. Ailton laver vores basse Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #3631: 07 Mar 2008, 18:41 »

Endnu en nice kommentar fra Verdenskrig Thumbs Up

Jeg tror den bliver 1-1, og vi tager dem i straffe, ligesom vi plejer. Ailton laver vores basse Smiley

Skulle lige til at redigere, og være lidt "seriøs" ,men du tak for de pæne ord Thumbs Up Jeg kan se at jeg ind imellem bliver nød til at sætte lidt kulør på den her tråd Wink

Ej tror nu nok fck slår næstved.. Ellers er der da noget der tyder på at i så småt er ved at overtage vores forhenværende krise Grin

Dog skal det ikke afholde mig fra at oddse 30 kr på en næstved sejr...  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager

« Svar #3632: 07 Mar 2008, 18:51 »

Alt i alt må vi konkludere at det ligner et solidt 1 tal på oddset i morgen Thumbs Up

Alt kan jo ske i fodbold så du er velkommen til at sætte dine penge på et 1 tal at kalde det et solidt 1 tal vil svare til at spille på Brøndby rykke ned vil være så sikker som penge i banken  Smiley

I 2002 mødte vi også Næstved i pokalturnerings kvartfinaler og det gik jo meget godt http://www.fck.dk/index.php?pageid=567

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

verdenskrig
Manager

« Svar #3633: 07 Mar 2008, 18:59 »

Alt kan jo ske i fodbold så du er velkommen til at sætte dine penge på et 1 tal at kalde det et solidt 1 tal vil svare til at spille på Brøndby rykke ned vil være så sikker som penge i banken  Smiley

I 2002 mødte vi også Næstved i pokalturnerings kvartfinaler og det gik jo meget godt http://www.fck.dk/index.php?pageid=567

Hehe det står sku skidt til i den her tråd... Nu kan folk heller ikke læse ironi mere Grin
Men selvfølgelig kan alt ske... Det ville bare være en overraskelse af de store hvis næstved gik hen og vandt... Men en overraskelse jeg hilser velkommen Smiley

En ting er ihvertfald sikkert: Morgendagens betting bomb må være at fck score mere en 1 mål Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Mar 2008, 19:18 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager

« Svar #3634: 07 Mar 2008, 19:21 »

En ting er ihvertfald sikkert: Morgedagens betting bomb må være at fck score mere en 1 mål Thumbs Up
Det kan vi godt blive enig om  Smiley
Er også overrasket over vores målscorer i træningskampene 15-9 i 7 kampe hvad sker der  Smiley

GudenEricsson
Gæst

« Svar #3635: 07 Mar 2008, 19:23 »

Regner med at fck vinder i morgen, men oddser X Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #3636: 07 Mar 2008, 19:28 »

Regner med at fck vinder i morgen, men oddser X Smiley

Hehe næstved sejr giver bare godt igen... 11 igen så vidt jeg husker Opstemt

Cool

Don AA
Manager

« Svar #3637: 08 Mar 2008, 13:54 »

Lige lidt optakt til dagens kamp http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=148335

Don AA
Manager

« Svar #3638: 08 Mar 2008, 16:38 »

Startopstilling:

Christiansen
Pospech - Zanka - Laursen - Jensen
Silberbauer - Kvist - Hutchinson - Grønkjær
          Ailton - Junior

På bænken: Nørregaard, Nordstrand, Sionko, Coe.

Glæder mig meget til kampen og tror da også vi vinder kampen  Thumbs Up

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #3639: 08 Mar 2008, 16:49 »

I taber idag  Peace

Don AA
Manager

« Svar #3640: 08 Mar 2008, 17:58 »

0-0 efter 1.halvleg som nok mest vil blive husket for de idioter som var ved at ødelægge det for alle andre sku noget af det værste jeg længe har set minder lidt om de klip man så fra en Brøndby kamp på Rønne (mener jeg det var) om de er fck fans eller ej hvis man da overhovedet kan kalde dem for fans er lige meget de skal bare holdes langt langt for fodbold kampe i fremtiden men det er jo ikke nemt at holde styr på.
Håber vi undgå sådan noget i 2.halvleg og vi kan få set noget fodbold

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3641: 08 Mar 2008, 19:52 »

Ja, 2-0 en kedelig kamp, men det vigtigste var at vi gik videre. Og godt at se at den brazZzZZz3Rrr duo fungerede på den bane Thumbs Up
Men vi er langt fra at kunne slå AaB af pinden imo. Det kommer dog nok. Og lad så Wendt og Sjongo starte inde ffs!

verdenskrig
Manager

« Svar #3642: 08 Mar 2008, 21:52 »

Ja, 2-0 en kedelig kamp, men det vigtigste var at vi gik videre. Og godt at se at den brazZzZZz3Rrr duo fungerede på den bane Thumbs Up
Men vi er langt fra at kunne slå AaB af pinden imo. Det kommer dog nok. Og lad så Wendt og Sjongo starte inde ffs!

Ja kønt kan man ikke just sige det var, men en sejr er jo som bekendt en sejr... Ellers havde det nok set sort ud for fck Wink

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80754 men hva dælen skete der oven i knoppen på de fjolser som smadre hele to hegn af stål som om det var tændstikker for at komme ind til et par næstved fans  Shockeret

Er fcks spillestil nu begyndt at kede fansne så meget at de må finde på andre hobbyer under kampene for at holde humøret oppe Grin

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3643: 08 Mar 2008, 21:59 »

Ja kønt kan man ikke just sige det var, men en sejr er jo som bekendt en sejr... Ellers havde det nok set sort ud for fck Wink

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80754 men hva dælen skete der oven i knoppen på de fjolser som smadre hele to hegn af stål som om det var tændstikker for at komme ind til et par næstved fans  Shockeret

Er fcks spillestil nu begyndt at kede fansne så meget at de må finde på andre hobbyer under kampene for at holde humøret oppe Grin

De er ikke fans, de er bare voldsmænd, der bare kommer for at slås. Men ja, både FCK's lange bolde og Brøndbys tvær bolde må da efterhånden kede os alle ihjel.

verdenskrig
Manager

« Svar #3644: 08 Mar 2008, 22:02 »

De er ikke fans, de er bare voldsmænd, der bare komemr for at slås. Men ja, både FCK'slange bolde og Brøndbys tvær bolde må da efterhånden kede os alle ihjel.

en ting er sikkert: Der venter dem en lang, og god karantæne Thumbs Up Formentlig livstid Shockeret

Desuden skal kritik af en spillestil, som kommer fra en nordmand tages med et gran salt Wink

Edit: Indlæg nr. 700 Thumbs Up Og så i fck tråden Opstemt
Godt på vej mod de 1000 Cool

Cool

Sider: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010