|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
en ting er sikkert: Der venter dem en lang, og god karantæne  Formentlig livstid  Desuden skal kritik af en spillestil, som kommer fra en nordmand tages med et gran salt  Edit: Indlæg nr. 700  Og så i fck tråden  Godt på vej mod de 1000 Ja, det er fint med mig, så længe det ikke skader FCK. Jajaja, er ved at være godt træt af den langhårede normand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Ja, det er fint med mig, så længe det ikke skader FCK. Jajaja, er ved at være godt træt af den langhårede normand.
Hehe ja, men mener dog at livstid måske er lige at tage munde for fuld  Folk ændre sig jo med aldern... Alle laver noget dumt som de vil fortryde senere... Det skal de efter min vurdering også have lov til, men hver mand sin smag  Garnet skygger sikkert så meget for hans øjne at han ikke ser spillet på banen, men kun resultatet 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 22:12 af verdenskrig »
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
FJTS
|
|
Dejligt med et mål fra Junior. Han kan blive stor vigtig for FCK..
|
|
|
|
|
|
Torres es dios.
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Dejligt med et mål fra Junior. Han kan blive stor vigtig for FCK..
Ja et mål samt en assist ikke nogen dårlig debut
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja det blev så Esbjerg vi skal møde i semifinalen i landspokalturnering en vi starter hjemme den 9/4 og tager så til Esbjerg den 16/4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
jeg er overbevist om at vi nakker dem så grumt. tror 3-0 eller 4-1 i første kamp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
jeg er overbevist om at vi nakker dem så grumt. tror 3-0 eller 4-1 i første kamp  Det vil selvfølgelig ikke være tosset men bare vi gå videre over de to kampe så er jeg tilfreds
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
I morgen spiller FCK træningskamp mod Bunkeflo IF fra den næstbedste svenske række. Der er en del unge i truppen samt nogen der fik lidt eller ingen spilletid i weekends kamp mod Næstved. Dejligt at se Gravgaard er med igen TruppenNathan Coe Frederik Vang Larsen Danny Jensen Nikolaj Hansen Jacob Albrechtsen Michael Gravgaard Mikael Antonsson Oscar Wendt Jacob Neestrup Saban Özdogan Rasmus Würtz Hjalte Nørregaard Mads Laudrup Marcus Allbäck Morten Nordstrand Kampen spilles på Nummer 10 kl. 14.00
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
2-0 sejr er vel fint nok, især med den trup. Dejligt at se alle 4 angribere i gear, det giver også lidt konkurrence ! 
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
2-0 sejr er vel fint nok, især med den trup. Dejligt at se alle 4 angribere i gear, det giver også lidt konkurrence !  Ja altid rart med en sejr og dejligt at Nordstrand ikke har glemt hvor målet er  Dagens startopstilling var: Coe Jensen - Gravgaard - Antonsson - Wendt Özdogan - Würtz - Nørregaard - Laudrup Nordstrand - Allbäck og kampen endte 2-0 som mfsjovhat har sagt på mål af Nordstrand og Würtz læs mere om kampen her http://www.fck.dk/index.php?pageid=1932&msa=summary
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flaekbuks
|
|
det blir fandme dejligt når sæsonen begynder igen på søndag hvor mange tar til Lyngby?
|
|
|
|
|
|
FCK! ARSENAL! BAYERN MUNCHEN! UDINESE!
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
det blir fandme dejligt når sæsonen begynder igen på søndag hvor mange tar til Lyngby?
Jeg gør da! Bliver for fedt! VILLAAAR! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|