home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1805679 gange)
Crazy-andreas
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1740: 12 Jun 2007, 15:08 »

Ved ikke så meget om Hæstad IRL, men han må da kunne noget siden han blæev udlejet til Wigan...Mener dog ikke han er helt urrealistisk, da der nok ikke er så mange engelsker klubber der vil have ham, efter den brøler han lavede mod Chelsea.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #1741: 12 Jun 2007, 15:10 »

BTW. hvis jeg var Linderoth havde jeg nok gjort det samme, tror pengene er særdeles gode i tyrkisk fodbold. En streg i regningen kunne være de til tider sindsyge fans...

Don AA
Manager

« Svar #1742: 12 Jun 2007, 15:53 »

Ekstra Bladet har en række bud på afløsere til Tobias Linderoth og fået DR's fodboldekspert Jan Kalborg til at komme med en lille kommentar:

1. Den billige
Rasmus Würtz, AaB

Ekspertens dom:
Han er i sin begyndende, internationale udvikling og er ikke parat til at løfte den tunge arv, selv om han har lederegenskaberne.

2. Den frække
Adigun Salami, FC Midtjylland

Ekspertens dom:
Han er ikke en løsning på den korte bane, og så ser jeg ham ikke som samme type som Linderoth.

3. Den interne
William Kvist

Ekspertens dom:
Han vil blive kørt mere ind i den position i Superligaen, men det kræver altså landsholdsniveau at erstatte Linderoth.

4. Den norske
Kristofer Hæstad, Start

Ekspertens dom:
Han har ikke niveauet til at løfte arven efter Linderoth, da han har prøvet for lidt internationalt.

5. Den overraskende
Daniel Jensen, Werder Bremen

Ekspertens dom:
Han ville være manden, som kunne glide ind i Linderoth-rollen. Han mangler dog nogle lederegenskaber.

6. Den sjove
Thomas Gravesen, Celtic

Ekspertens dom:
Fodboldmæssigt kunne jeg godt forestille mig Graver få gang i karrieren i FCK. Men han kan ikke komme hjem og stadig undlade at tale med pressen.

7. Den tvivlsomme
Esben Hansen, OB

Ekspertens dom:
Spændende spiller, som i UEFA Cup’en viste, at han besidder en masse godt. Men der er for langt til Linderoth ikke mindst på lederfronten

8. Den utopiske
Leon Andreasen, Werder Bremen

Ekspertens dom:
Leon er en løsning på sigt, men han kan ikke gå ind og løfte FCK internationalt her og nu

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

United-styrer
Gæst

« Svar #1743: 12 Jun 2007, 16:05 »

Lol, han får det til at lyde som om, at Linderoth er skandinaviens bedste fodboldspiller, sådan som alle mangler det ene eller det andet.

Fra den liste vil jeg mene, at Würtz, Hæstad, Daniel Jensen, Gravesen og Leon Andreasen alle ville være fuldgode - hvis ikke bedre (Würtz undtaget) - erstatninger for Linderoth. At størstedelen så er naive at tro på - det er straks en anden sag.

Men det er uden tvivl et enormt tab for FC København og SAS Ligaen som helhed, for der er da ingen tvivl om, at Linderoth har hørt til blandt rækkens absolutte elite siden sin ankomst. Mit håb er, at I ikke når at finde en ny erstatning til tiden. Det kunne være brillant.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2007, 16:07 af United-styrer » Logged

MLL
Manager

« Svar #1744: 12 Jun 2007, 16:11 »

Som BIF Fan håber jeg ikke på Leon i FC. mener det vil styrke jeres hold rigtig meget

Tilbage på FmF Opstemt

Hado
Gæst

« Svar #1745: 12 Jun 2007, 16:13 »

Det er ærgerligt at miste så stærk en spiller. Men jeg tror på vi nok skal finde en der kan gå ind og gøre det godt.
Det er lidt en sorgens dag, men vi kan stadig være glade for det Tobbe har været med til at tilføre os.
Held og lykke til Tobbe fremover, jeg håber det bedste for ham.

absalonsen
Gæst

« Svar #1746: 12 Jun 2007, 16:17 »

Som BIF Fan håber jeg ikke på Leon i FC. mener det vil styrke jeres hold rigtig meget

Det bliver ikke Leon.  Smiley

MLL
Manager

« Svar #1747: 12 Jun 2007, 16:21 »

Tilbage på FmF Opstemt

Don AA
Manager

« Svar #1748: 12 Jun 2007, 16:21 »

Lol, han får det til at lyde som om, at Linderoth er skandinaviens bedste fodboldspiller, sådan som alle mangler det ene eller det andet.

Fra den liste vil jeg mene, at Würtz, Hæstad, Daniel Jensen, Gravesen og Leon Andreasen alle ville være fuldgode - hvis ikke bedre (Würtz undtaget) - erstatninger for Linderoth. At størstedelen så er naive at tro på - det er straks en anden sag.

Men det er uden tvivl et enormt tab for FC København og SAS Ligaen som helhed, for der er da ingen tvivl om, at Linderoth har hørt til blandt rækkens absolutte elite siden sin ankomst. Mit håb er, at I ikke når at finde en ny erstatning til tiden. Det kunne være brillant.
Nå så det håber du din lille....  Smiley
Men ja vi er enig om at han gør Linderoth til en supermand i forhold til dem på listen, der er et par stykke på listen som helt sikkert kan afløse ham

MLL
Manager

« Svar #1749: 12 Jun 2007, 16:26 »

Tilbage på FmF Opstemt

Emillionaire
Gæst

« Svar #1750: 12 Jun 2007, 16:29 »

af de Don AA fremhæver tager jeg helst Rasmus Würtz, Adigun Samlami eller Kristoffer Hæstad

Don AA
Manager

« Svar #1751: 12 Jun 2007, 16:39 »

Nu skal man jo aldrig sige aldrig ser gerne Leon i FCK men tror desværre at han blive i Tyskland  Skuffet

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #1752: 12 Jun 2007, 16:51 »

Hvorfor ikke Claus Jensen - Den er da oplagt?

United-styrer
Gæst

« Svar #1753: 12 Jun 2007, 17:15 »

Hvorfor ikke Claus Jensen - Den er da oplagt?

Han er jo på ingen måde en afløser for Linderoth, da de er to vidt forskellige spillere. Claus Jensen er en offensiv kreatør, mens Linderoth er oprydder.

MeeLo
Gæst

« Svar #1754: 12 Jun 2007, 17:33 »

Han er jo på ingen måde en afløser for Linderoth, da de er to vidt forskellige spillere. Claus Jensen er en offensiv kreatør, mens Linderoth er oprydder.

Netop og kreatører har vi nok af på midten. Atiba, Nørregaard og til dels Kvist.

Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010