home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1804211 gange)
queencastle
Reserveholdsspiller

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1725: 12 Jun 2007, 11:20 »

ja farvel og tak til linderoth http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=6879

Et stort tab for superligaen og FCK

Afløser muligvis Rasmus Wurtz eller har i andre bud Peace

Læs min blog Randers FC

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #1726: 12 Jun 2007, 11:34 »

Wurtz ikke god nok som erstatning. Det her er noget fuckerlort - rent ud sagt Smiley

Hæstad - så bli'r jeg glad.

MeeLo
Gæst

« Svar #1727: 12 Jun 2007, 11:40 »

Ja farvel og tak til Linderoth, det er godt for ham at komme ud igen. - Forstår dog ikke hvorfor han vælger Galatasaray, da niveauforskellen ikke kan være så markant højere Huh

Wurtz vil formentlig kun være en god nok erstatning på sigt, jeg tror ikke han er god nok til at overtage Linderoths plads til næste sæson. Ligesom Hafiz vil jeg også håbe på Hæstad.

LeedsFCK
Lilleputspiller
*

« Svar #1728: 12 Jun 2007, 11:48 »

Rasmus Würtz tak... Eller Kristoffer Hæstad... Måske Anders Svensson...

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #1729: 12 Jun 2007, 11:58 »

Har svært ved at se de åbenlyse emner til at erstatte Linderoth... Rasmus Wurtz, Hæstad, Anders Svensson eller Claus Jensen...

Gad vide hvad de har fået for ham?

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #1730: 12 Jun 2007, 11:59 »

Har svært ved at se de åbenlyse emner til at erstatte Linderoth... Rasmus Wurtz, Hæstad, Anders Svensson, Thomas Gravesen eller Claus Jensen...

Gad vide hvad de har fået for ham?

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #1731: 12 Jun 2007, 12:01 »

Ja farvel og tak til Linderoth, det er godt for ham at komme ud igen. - Forstår dog ikke hvorfor han vælger Galatasaray, da niveauforskellen ikke kan være så markant højere Huh
Han kunne vel bare godt tænke sig at opleve noget fankultur... Cool

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #1732: 12 Jun 2007, 12:08 »

ja farvel og tak til linderoth http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=6879

Jakob Glerup fra Viborg.

FCK er jo kendt for at hente spiller i viborg når de mangler klasse spiller Cool

søgaard
Gæst

« Svar #1733: 12 Jun 2007, 12:13 »

Jakob Glerup fra Viborg.

FCK er jo kendt for at hente spiller i viborg når de mangler klasse spiller Cool
*host host*
« Seneste Redigering: 12 Jun 2007, 12:15 af søgaard » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #1734: 12 Jun 2007, 12:18 »

Jakob Glerup fra Viborg.

Så ryger Viborg da først ned i VSD, hvis de sælger deres 'stjerne'.. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #1735: 12 Jun 2007, 12:26 »

Efter hvad jeg kunne læse mig frem til i Berlingske Tidene (for et par dage siden) skulle skatteforholdene have været med at skræmme ham væk fra Danmark, fordi han ikke mere kan være under forskerordningen. Udfra det kan man vel så lede, at de økonomiske forhold i Tyrkiet er bedre? Det er da i hvert fald et bud. Hvilke andre klubber har været på tale - kan jo også være der simpelthen ikke har været så megen interesse for Linderoth?

Uanset hvad, Galatasaray er jo også en meget stor klub i Tyrkiet, og har nok også lidt større muligheder i Europa end FCK.

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Schram
Juniorspiller
**

« Svar #1736: 12 Jun 2007, 12:50 »

Ifølge et RYGTE (ved ikke om det passer) skulle salget af Linde, være pga uoverensstemmelser mellem ham og FCKs bestyrelsen. De var nået til enighed ang. økonomien om en ny kontrakt. Men bestyrelsen ville hellere sælge. (Rygtet stammer fra Carlsberg og ikke en ølkusk:-)

Don AA
Manager

« Svar #1737: 12 Jun 2007, 13:02 »

Ja så blev det jeg frygtet sandt pis men det er der jo ikke noget at gøre ved farvel og tak og held og lykke til Tobias i Galatasaray.

Han bliver svær at erstatte men ingen er uerstattelig
Wurtz er en mulighed det kunne Salami fra FCM også være jeg kunne godt tænke mig Leon Andreasen men tror hellere han vil blive i tyskland

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Brodtgaard
Manager

« Svar #1738: 12 Jun 2007, 13:02 »

Efter hvad jeg kunne læse mig frem til i Berlingske Tidene (for et par dage siden) skulle skatteforholdene have været med at skræmme ham væk fra Danmark, fordi han ikke mere kan være under forskerordningen. Udfra det kan man vel så lede, at de økonomiske forhold i Tyrkiet er bedre? Det er da i hvert fald et bud. Hvilke andre klubber har været på tale - kan jo også være der simpelthen ikke har været så megen interesse for Linderoth?

Uanset hvad, Galatasaray er jo også en meget stor klub i Tyrkiet, og har nok også lidt større muligheder i Europa end FCK.

Tja... FCK skal da spille med om CHL, mens Galatasaray kun blev 3'er i deres liga, og derfor "kun" skal spille med i UEFA Cup kvalifikationen.. Så det kan vel ikke være pga af ambitioner, at han skifter.

Jeg tror han skifter pga. ussel mammon.  Han kan ikke længere være under forskerordningen i DK, men så er der jo flere penge for ham i den tyrkiske liga.

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

absalonsen
Gæst

« Svar #1739: 12 Jun 2007, 15:03 »

Så kan han få spist noget rigtigt kebab. Peace Wink

T: Ved ikke hvem jeg tror på afløser.

Sider: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010