home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 451 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1803734 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1710: 24 Maj 2007, 21:27 »

Kæft det er ringe! Er lige kommet hjem fra parken, og er skide bitter. Dominans og alligevel taber vi 1-2 og brænder et væld af chancer. Tag jer sammen, FC. 1-2 til Aab på hjemmebane, 1-2 til OB på hjemmebane, og nu samme resultat mod Esbjerg. Håber de får sig en ordentlig skideballe!

Don AA
Manager

« Svar #1711: 24 Maj 2007, 21:31 »

Ja det er sku ikke godt nok  ticked off Dagen starter ellers godt Jesper forlænger med 5 år og der er lagt op til guldfest og så taber vi aner ikke hvad der sker når man vinder guld sidste år efter vi vandt guld tabte vi de sidste 2 kampe og i år efter guldet kom hjem har vi ikke spillet for godt, har så ikke set kampen i dag

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Emillionaire
Gæst

« Svar #1712: 24 Maj 2007, 22:02 »

hold kæft mand en kedelig kamp!

til sdist i kampen spillede FCK ikke med forsvar  Tunge

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1713: 24 Maj 2007, 22:13 »

hold kæft mand en kedelig kamp!

til sdist i kampen spillede FCK ikke med forsvar  Tunge

Den var da alt andet end decideret kedelig. Der er overdrevet mange chancer, og kampen lægger ud i et højt tempo, som desværre falder lidt i slutningen af første halvleg. Over stregen ville bolden dog ikke...

Emillionaire
Gæst

« Svar #1714: 24 Maj 2007, 22:18 »

Den var da alt andet end decideret kedelig. Der er overdrevet mange chancer, og kampen lægger ud i et højt tempo, som desværre falder lidt i slutningen af første halvleg. Over stregen ville bolden dog ikke...

jo man kan godt sige at den var kedelig på nogle punkter jeg fik ondt i benene men den blev faktisk sjov da der stod tre piger/damer hende ved udgangen og dansede og drak og drak og drak og skrålede holdkæft hvor var det sjovt  funny

jeg syntes helt klart at Demba Nyrën og Zimling drev gæk med forsvaret

Don AA
Manager

« Svar #1715: 24 Maj 2007, 23:04 »

Så fik jeg set højdepunkter fra kampen uha den skulle vi sku havde vundet især det man så fra 2. halvleg så rigtigt godt ud over vi ikke fik scoret og især Grønkjær så ud til at være i hopla nå men ja lad da håber vi slutter af med en sejr i Vejle mener vi sætte pointrekord hvis vi får 3 point i den sidste kamp

Emillionaire
Gæst

« Svar #1716: 27 Maj 2007, 14:48 »

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1717: 27 Maj 2007, 14:51 »

Hvad tror i kampen ender idag?
Tror personligt at vi fortsætter den dårlige stime (men WTF Opstemt), og taber 2-1, efter at være foran 1-0 Wink
Men efter det er det glemt, OG SÅ ER DER POKAL OVERÆKKELSE Thumbs Up

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #1718: 27 Maj 2007, 15:06 »

nogen d kender startopstllingen til dagens kamp??

Læs min blog Randers FC

Don AA
Manager

« Svar #1719: 27 Maj 2007, 16:00 »

Hvad tror i kampen ender idag?
Tror personligt at vi fortsætter den dårlige stime (men WTF Opstemt), og taber 2-1, efter at være foran 1-0 Wink
Men efter det er det glemt, OG SÅ ER DER POKAL OVERÆKKELSE Thumbs Up
Håber vi slutter af med en sejr selvom vi sparer en del spiller så tror jeg vi hiver en 3-1 sejr hjem og dermed sætter vi også pointrekord  Thumbs Up Men det bliver sku dejligt når pokalen bliver luftet  Thumbs Up
nogen d kender startopstllingen til dagens kamp??
Ud fra den trup som er udtaget vil jeg gætter på vi stiller sådan op:

Jesper Christiansen

Oscar Wendt-Dan Thomassen-Brede Hangeland-Niclas Jensen

Jeppe Brandrup-Michael Silberbauer-Hjalte Nørregaard-William Kvist

Atiba Hutchinson-Marcus Allbäck

Og så før vi nok nogen af de unge at se i 2.halvleg

Don AA
Manager

« Svar #1720: 29 Maj 2007, 18:18 »

Atiba måske fortid i FCK http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/fc_koebenhavn/article303074.ece kan vi få omkring de 40 mio for ham skulle det da være muligt at hente en erstatning med de penge vi har til rådighed  Smiley

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #1721: 29 Maj 2007, 18:52 »

Atiba måske fortid i FCK http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/fc_koebenhavn/article303074.ece kan vi få omkring de 40 mio for ham skulle det da være muligt at hente en erstatning med de penge vi har til rådighed  Smiley

Hvis de kan få 30-40 mil for ham, så skal de da helt sikkert sælge. For de penge ville de kunne hente en super stærk spiller med Linderoth niveau....

Don AA
Manager

« Svar #1722: 10 Jun 2007, 14:47 »

Linderoth på vej til Galatasaray http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2007/06/10/132336.htm  Græder
Tror desværre han snart er fortide i FCK håber jeg tager fejl han bliver meget svær at erstatte men ikke umulig at erstatte

Erique
Gæst

« Svar #1723: 11 Jun 2007, 14:17 »

Jeg tror at Linderoth's kontraktforhandling er med FCK er i fuld gang, jeg tror bare han udtaler disse ting fordi han vil "aflede opmærksomheden" eller måske presse citronen lidt overfor FCK Smiley

(jeg håber folk ved hvad jeg mener Opstemt )

Zone 43
Manager

« Svar #1724: 12 Jun 2007, 11:17 »

Tror desværre han snart er fortide i FCK erstatte

Det er han så nu.. Thumbs Up

Fantatisk!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010