|
Don AA
|
|
Ja så er det i aften at vi spiller finalen i RL mod Brøndby truppen er: http://www.fck.dk/saesonen/kampe/2007/15.03._broendby_if_-_f.c._koebenhavn/truppen/BT og Ekstra Bladet er enig om hvordan vi stille op og her er deres bud: Jesper Christiansen Oscar Wendt-Brede Hangeland-Dan Thomassen-Lars Jacobsen Jesper Grønkjær-William Kvist-Hjalte Nørregaard-Michael Silberbauer Fredrik Berglund-Atiba Hutchinson Jeg tror på en god kamp som vi vinder med 2-1
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Ja så er det i aften at vi spiller finalen i RL mod Brøndby truppen er: http://www.fck.dk/saesonen/kampe/2007/15.03._broendby_if_-_f.c._koebenhavn/truppen/BT og Ekstra Bladet er enig om hvordan vi stille op og her er deres bud: Jesper Christiansen Oscar Wendt-Brede Hangeland-Dan Thomassen-Lars Jacobsen Jesper Grønkjær-William Kvist-Hjalte Nørregaard-Michael Silberbauer Fredrik Berglund-Atiba Hutchinson Jeg tror på en god kamp som vi vinder med 2-1 Jeg tror ikke at Berglund er foretrækket frem for Ailton... Når det nu er en finale, tror jeg også at Gravgaard kommer på i stedet for Dan Thomassen. Ellers ser den rigtig nok ud...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
FCK vinder 1-0 på mål af Kvist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
FCK vinder 1-0 på mål af Kvist
jeg nøjes med at sige Fck vinder...
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
BT og Ekstra Bladet er enig om hvordan vi stille op og her er deres bud:
Jesper Christiansen
Oscar Wendt-Brede Hangeland-Dan Thomassen-Lars Jacobsen
Jesper Grønkjær-William Kvist-Hjalte Nørregaard-Michael Silberbauer
Fredrik Berglund-Atiba Hutchinson
Ja så fik de to aviser ret i startopstillingen
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Ja så fik de to aviser ret i startopstillingen
Arh det er sku for ringe. Et åbenlyst tegn på at FCK ikke tager denne finale seriøst når man ikke engang stiller op i stærkeste opstilling. Formsvage Dan Thomassen, dett er næsten en krænkelse over for Brøndby at starte med ham inde. Nå, tror alligevel vi vinder på straffe efter en kamp der ender 1-1 :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ja det er lidt for åndsvagt vil jeg også sige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Ja det er lidt for åndsvagt vil jeg også sige  Tror vi vinder 3-1  pausestilling:-1-0 til os 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Jeg ser gerne en kamp der IKKE kommer i forlænget spilletid. Jeg tror på vi vinder 2-0. Pausestillingen er 0-0.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Det var da godt nok et tyndt straffespark!  De havde begge fat i trøjen på hindanden, og jeg syntes de var lige gode om det!  Howard er også pænt hurtig til at kaste sig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Der var slet ikke straffe. Det er anden gang Brøndby får et tyndt straffe mod os.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Det er for dårligt dommer, men også FC! Vi skal i langt højere gear, men jeg tror sgu aldrig vi når det, men...
C'mon FC!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Fair af nok af dommeren, Brøndby skal jo os lige ha en chance 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
En chance??? Han har jo givet dem sejren næsten! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
En chance??? Han har jo givet dem sejren næsten!  Vi tar jo bare a-kæden ind i pausen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|