home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1791418 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1275: 01 Mar 2007, 20:30 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65933 det kan FCK være meget beæret over.

Ved i at Lyon's præsident Jean-Michel Aulas står udelukkende bag Lyon's store succes ?

og at han har lavet en fidus der går ud på at man finder en masse spillere forexempel Mahamadou Diarra, og så om nogle år sælger de dem for mange millioner, ligesom Diarra (tror nok at han blev solgt for 2500 millioner eller noget i den stil)
Faktisk er der jo også Alou Diarra han er også sådan en spiller som man benytter i sådan en fidus.

Det kan vi fans vel godt gå og blære os lidt med. Specielt når det er selveste Lyon der påpeger det.

Når du siger at "han" har lavet en fidus der går ud på at sælge spillere for mere end hvad han blev købt for, er det jo ikke kun ham, der gør det. Det prøver alle klubber vel i sig selv at gøre, nu har Lyon bare været lidt heldigere end andre med det. På det punkt, er FCK jo heller ikke et dårligt eksempel, og ligeledes Brøndby.

Og mener du ikke 250 millioner? 2.5 billioner lyder da af lidt meget  Rullende Øjne

Don AA
Manager

« Svar #1276: 04 Mar 2007, 19:04 »

Ja så blev det til en 2-1 sejr i Elfborg og vi er dermed videre til semifinalen.
Men spillet i dag for ikke for godt men vi var skarpe foran mål og det var de ikke og hvis man ikke scorer på sine chancer så vinder man heller ikke.
Men lad os da håbe at spillet biver bedre til næste kamp

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

søgaard
Gæst

« Svar #1277: 04 Mar 2007, 19:06 »

Ja så blev det til en 2-1 sejr i Elfborg og vi er dermed videre til semifinalen.
Men spillet i dag for ikke for godt men vi var skarpe foran mål og det var de ikke og hvis man ikke scorer på sine chancer så vinder man heller ikke.
Men lad os da håbe at spillet biver bedre til næste kamp
Dog kommer FCK til og mangle Grønkjær der.. Ubeslutsom uden tvivl..

Don AA
Manager

« Svar #1278: 04 Mar 2007, 19:12 »

Dog kommer FCK til og mangle Grønkjær der.. Ubeslutsom uden tvivl..
Ja det var et dumt rødt kort gjørnkjær fik men vi har en meget bred midtbane så vi skal nok stille op med en stærk midtbanen til semifinalen

Don AA
Manager

« Svar #1279: 09 Mar 2007, 18:55 »

Ja så må vi undværer Tobbe i de næste 3-4 uger men vi er godt besat på midtbanen så vi skal sku nok klare den og med lidt held er han klar til at møde Horsens den 31/3 ellers er det "kun" mod Esbjerg og mod FCN vi må undværer ham 

Don AA
Manager

« Svar #1280: 11 Mar 2007, 14:35 »

Ja så starter sasligaen igen  Smiley
Igår fik fcm 1 point hvilket betyder at vi med en sejr i dag kan komme 8 foran fcm og ob (hvis de altså vinder over randers i dag).
Vi skal en tur til Esbjeg det bliver ikke nemt da Esbjeg Stadion eller Blue Water Arena som det hvis nok hedder nu efter min mening er en af de sværeste steder at spille men jeg tror selvfølgelig på en sejr og 3 point mit bud på et resultat er 3-1 til FCK  Thumbs Up

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1281: 11 Mar 2007, 14:57 »

Selvfølgelig bliver det til en sejr, vi er allerede godt oppe i gear i modsætning til Esbjerg, og sejren bliver ret sikkert kørt hjem med 2-0 :-)

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #1282: 11 Mar 2007, 14:58 »

Jeg tror på en 1-0 sejr Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #1283: 11 Mar 2007, 15:11 »

Den bliver 2-2!

Don AA
Manager

« Svar #1284: 11 Mar 2007, 21:09 »

Ja det blev så 0-0 på Blue Water Arena ok resultat men en skam vi ikke kan udnytte vi er en mand i overtal de sidste 25 min.

Hado
Gæst

« Svar #1285: 12 Mar 2007, 14:45 »

Det er udmærket at hive 0-0 hjem, på en dag hvor vi spillede mindre godt. Jeg er ikke i tvivl om at vi hiver det mesterskab lige så sikkert hjem som sidste år, hvor vi holdte den hårde linje med et 5 points forspring til 2'erne. I år har vi så 6 point til 2'erne og det forspring kan kun blive udvidet, hvilket jeg også tror det gør, da jeg kun tror FCM er en døgnflue og OB pludselig ser ustabile ud.

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #1286: 12 Mar 2007, 14:48 »

Jeg tror skam også på et sikkert mesterskab, trods 0-0 igår.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #1287: 12 Mar 2007, 15:36 »

Jeg er nu også meget sikker på at vi kører mesterskabet hjem. Selvom at vi mister 2 point ude mod Esbjerg, ligger vi jo utrolig komfortabelt Smiley Selvom Brøndby spillede en okay kamp i går, så kan man altså ikke hente mere end 3 point per kamp

Hado
Gæst

« Svar #1288: 12 Mar 2007, 15:54 »

Hvorfor koncentrere sig så meget om Brøndby? FCN, Aab, OB og FCM ligger tættere på end Brøndby, dem burde vi da se som større trusler end nogle der ligger under dem.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1289: 12 Mar 2007, 17:08 »

Hvorfor koncentrere sig så meget om Brøndby? FCN, Aab, OB og FCM ligger tættere på end Brøndby, dem burde vi da se som større trusler end nogle der ligger under dem.

Jo - det burde vi. Men som FCK fan, ved vi også, at man ikke helt kan afskrive Brøndby, ligesom de ikke kunne afskrive os dengang vi hentede et voldsomt antal point. Jeg er enig med at FCM er en døgnflue, desværre, og at OB må nøjes med en 3.plads. Brøndby spiller flot nu, og bliver ved med det. De henter deres sølv, men heller ikke mere. Med et hold som det vi har i øjeblikket, ville det næsten være katastrofalt ikke at vinde og komme med til europæisk bold næste sæson.

Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010