|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Jeg er 1010 procent enig Alex, flot indlæg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Noooo ikke morfar  Nej, han var ikke hvad han har været så det går  Men held og lykke Andre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Han var jo mere eller mindre fortid efter købet af Niclas Jensen kan man jo sige. Men held og lykke fremover til André 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Han kan pakke sin kuffert og smutte med det samme hvis det stod til mig. Han har ikke engang kvalitet nok til KB og er imo. et af klubbens værste flops. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
nu mangler FCK bare at købe Heart Pearce på fri transfer til sommer og så er Berdølmo for længst glemt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
nu mangler FCK bare at købe Heart Pearce på fri transfer til sommer og så er Berdølmo for længst glemt
Hvad skulle vi dog bruge ham til? Venstre kanten er vidst ikke problemet...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Ham kan vi da slet ikke bruge overhovedet? Og som Alex skriver er vi da dækket meget godt ind der. Og mht. Pingpong, så kan han bare smutte. Han har skuffet os alle. Jeg forstod ikke en gang hvorfor han blev hentet til klubben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Han kan pakke sin kuffert og smutte med det samme hvis det stod til mig. Han har ikke engang kvalitet nok til KB og er imo. et af klubbens værste flops. :-)
Enig han har været en kæmpe skuffelse men tror han kan få dansk pas til sommer og så er det farvel nu mangler FCK bare at købe Heart Pearce på fri transfer til sommer og så er Berdølmo for længst glemt
Er helt enig med AlexSN vores venstre kanten er der styr på han lad ham smutte til brøndby nej Gladbach rykker ned i Tyskland og så henter vi Kasper Bøgelund yes sir 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Haha, til Gladbach. Det er sjovt mange spillere fra den danske liga ryger til Gladbach eller Bochum. Det samme gør danske spillere i udlandet, som er kørt døde i deres klub. Jeg ved nu ikke med Bøgelund. Jeg så hellere at vi hentede Nilsson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Haha, til Gladbach. Det er sjovt mange spillere fra den danske liga ryger til Gladbach eller Bochum. Det samme gør danske spillere i udlandet, som er kørt døde i deres klub. Jeg ved nu ikke med Bøgelund. Jeg så hellere at vi hentede Nilsson.
Hvis du mener Per Nilsson så skal det være hvis enten Gravgaard eller Brede ryger til sommer han er midterforsvar og ikke højre back men nu smutter Dan jo nok til sommer og hvis vi kan få ham så har vi 3 rigtige gode spiller til kampen om de 2 pladser i midterforsvaret
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Hvis du mener Per Nilsson så skal det være hvis enten Gravgaard eller Brede ryger til sommer han er midterforsvar og ikke højre back men nu smutter Dan jo nok til sommer og hvis vi kan få ham så har vi 3 rigtige gode spiller til kampen om de 2 pladser i midterforsvaret
Præcis. Dan er jo en fantastisk gardering, men han er muligvis tabt for os til sommer, desværre. Men ser vi på en erstatning for Lars, ser jeg gerne en anden en end lige Bøgelund.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|