home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 229 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1073 1074 [1075] 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1436266 gange)
Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16110: 08 Aug 2014, 13:59 »

Bunkefar og VK, kan I ikke fise ud i chatten, hvis I skal snakke på det niveau? Tunge

Det er sgu lidt sørgeligt at se på i en tråd, hvor vi burde diskutere FCK - Leverkusen

Det niveau? Undskyld hvad? Jeg holder det da sobert, modsat VK.

Men jeg kan da godt komme med mine tanker om lodtrækningen. Jeg er lidt træt af det ud fra et sportslig syn. Porto var at foretrække, da de lidt er et hold i opløsning, havde en jævnt dårlig sæson og virker ikke til at have erstattet de spillere som de har fået solgt de senere år. Hvis man tager away-brillerne på, så er Leverkusen det fedeste, nu når man ikke skal møde Arsenal.

Har vi en chance mod Leverkusen? Bestemt, men det ser svært ud. Og vi får bruge for mere end 10.000 mennesker, men heldigvis samler vi jo også omkring 19.000 når vi spiller i Europa.
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16111: 08 Aug 2014, 14:01 »

plutonium wrong, I burde diskuterer FCk, hvortil det naturlige modstykke er BIF.

Men kan vi ikke få lavet en FCK vs. BIF tråd?

Ingen regler, alt er godkendt.. eller noget?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16112: 08 Aug 2014, 14:03 »

Sorry, overså at det var nicolajtmadsen, der kommenterede på dengang VK fik en røvfuld af nogle idioter.

Men vil stadig sige, at du intet bidrager med, udover at provokere ham. Og så kan det være i en nok så pæn ordlyd - dit mål er at provokere, og det er belastende at se på, når snakken netop burde gå på lodtrækningen i dag.

En kamp jeg ikke ser uden muligheder i. Ikke at vi er favoritter eller noget, men over to kampe hvor vi rammer vores topniveau tror jeg godt den kan hives hjem.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16113: 08 Aug 2014, 14:05 »

plutonium wrong, I burde diskuterer FCk, hvortil det naturlige modstykke er BIF.

Men kan vi ikke få lavet en FCK vs. BIF tråd?

Ingen regler, alt er godkendt.. eller noget?

Hvad snakker du om, Spardle? Tunge

Når FCK skal møde Leverkusen i kvalifikationen, så er det da oplagt at diskutere FCK - Leverkusen frem for FCK - Brøndby. Og skal man endelig diskutere FCK - Brøndby, så lad det da endelig være omkring kampen på tribunerne eller klubbernes indbyrdes styrke. Men hvordan du kan sige at FCK - Leverkusen er et forkert emne at diskutere i dag er mig en gåde Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16114: 08 Aug 2014, 14:07 »

plutonium du fatter jo hat, flot FCK fan.

Det var mere at det naturlige modstykke til FCK er deres rivaler fra BIF.

Det er jo ALT hvad der har med FCK at gøre.. At der så er fans både fra BIF og FCK, der hellere vil skrive om hinanden, end den næste kamp er jo så hvad det er.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16115: 08 Aug 2014, 14:08 »

Men jeg kan da godt komme med mine tanker om lodtrækningen. Jeg er lidt træt af det ud fra et sportslig syn. Porto var at foretrække, da de lidt er et hold i opløsning, havde en jævnt dårlig sæson og virker ikke til at have erstattet de spillere som de har fået solgt de senere år. Hvis man tager away-brillerne på, så er Leverkusen det fedeste, nu når man ikke skal møde Arsenal.

Har vi en chance mod Leverkusen? Bestemt, men det ser svært ud. Og vi får bruge for mere end 10.000 mennesker, men heldigvis samler vi jo også omkring 19.000 når vi spiller i Europa.

Jeg er meget enig i dine betragtninger. Porto ville heller ikke have været nogen dårlig lodtrækning, selvom jeg nu ser Leverkusen som næsten lige så (u)overkommelig. Vi skal helt sikkert spille op til vores bedste, og chancen for avancement kan ikke ligge over 30-35 %, men vi har før overrasket i Parken, og med Ståles defensive disciplin kan uafgjort godt lade sig gøre på udebane, hvis ellers Smørhandsken tager sig sammen.

Og ja, massiv støtte på tribunen vil også give spillerne et klart løft!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16116: 11 Aug 2014, 19:27 »

Er efterhånden så småt kommet mig over fadæsen i går, og derfor har jeg lige et par kommentarer at knytte til kampen i går...

1) Der havde været så meget snak om, at vi ikke måtte undervurdere Hobro. Og hvad gør vi? Undervurderer dem og lader dem spille på deres præmisser. Ståle udtalte selv, at det ville være en mur, at spille imod og man må give Hobro den credit, at de er velorganiserede i deres kæder. Dertil kan også siges, at Hobro selvfølgelig gik ind til kampen med tanken om, at de intet har at tabe, og det er oftest det, som mange af vores modstandere vinder kampene imod os på fordi vi altid har hjemmebanepresset og favorit-tesen på vores side. Der skal strammes op, og Ståle har også selv udtrykt sig, at der kan ske konsekvenser for visse spillere.

2) Apropos spillere så vil jeg lige diskutere vores nyindkøb efter 6-7 kampe i alt for klubben med Europa kampene mod Dnipro.

Tom Høgli: Tom har skuffet mig gevaldigt. Er på INGEN måde den højreback vi har haft ry for, at have i klubben. Overhovedet ikke offensivt orienteret, og bidrager kun med noget tilbage i banen. Også fint at kunne forsvare, men det er ikke vores spillestil, at spille med defensivt orienteret backs. Hver gang han er med i sjældne overlap, bliver det tørre indlæg med ingen adresse eller også bliver det et træk tilbage i banen og tilbage til medspilleren, hvilket fører ud i, at man må føre bolden tilbage i kæderne og starte forfra! Ind med Remmer!

Steve de Ridder: Steve har vist, at han er teknisk dygtig, og har nogle gode løb med bolden. I går var det ufatteligt uheldigt for ham, at han ikke fik scoret i hvert fald en kasse for hold da op, hvor laver han gode ting. Han skal bare omsætte dem til mål.

Daniel Amartey: Supertalentet som fik dårlig start i Silkeborg, men som stille og roligt er vokset med opgaven, fået ros af eksperterne og har stor tiltro fra Ståle af. Er blevet mere sikker med bolden, og skal nok få vænnet sig til spillestilen.

Bashkim Kadrii: Kronede sin Europa-debut med en smuk scoring mod Dnipro, som viste hans fart og godt flow med bolden og kvalitetsafslutning er. Bliver stille og roligt en gevinst for holdet.

Stephan Andersen: Fin start, og virker som en god shotstopper, men har vist usikkerhed i feltet, og skal arbejde med, at kommunikere lidt mere med bagkæden.

Mathias Zanka: Den hjemvendte søn lagde godt ud mod FCN og Dnipro, men viser stadig sine podefejl så sent mod Hobro i går ved at lave en hjerneblødning af de store + har positionsfejl.

Per Nilsson: Ham er jeg ikke imponeret af. Var heldig med ikke at få rødt mod Silkeborg, og virker til ikke, at kunne følge med tempoet. Kostede mod FC Vestsjælland.

Franco Mussis: Der arbejdes stadig med, at få arbejdet ham stille og roligt ind på holdet, og i går fik han så godt 20 minutter. I min optik var det alt for tidligt, at sætte ham ind. Det kunne man tydeligt se. Usikker med bolden, fejlafleveringer og virker stadigvæk ikke til at være i form, som Ståle har udtrykt bekymring om. Tilvænningen skal der stadig lige arbejdes lidt med, og ikke den bedste start/kamp at komme ind i.

Mikael Antonsson: Gode, gamle Mikael Antonsson! Fremragende stopper for nogle år siden - hentet ind som backup til bagkæden i forbindelse med Olofs beslutning om pension. Har set lidt rusten ud i kampene, og skal arbejde lidt med sin form.

Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16117: 11 Aug 2014, 19:44 »

Og ja, massiv støtte på tribunen vil også give spillerne et klart løft!

Så husker du vel at støtte op om holdet på udebane, ikke? Turen kan gøres for omkring de 1.000 kr., det burde de fleste kunne undvære. Og turen trækker kun 1½ dag ud af kalenderen.  Wink

Billetinfo til hjemmebanekampen: http://www.fck.dk/#/nyhed/2014/08/08/vi-trak-bayer-leverkusen Smiley

Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16118: 11 Aug 2014, 19:55 »

Så husker du vel at støtte op om holdet på udebane, ikke? Turen kan gøres for omkring de 1.000 kr., det burde de fleste kunne undvære. Og turen trækker kun 1½ dag ud af kalenderen.  Wink

Billetinfo til hjemmebanekampen: http://www.fck.dk/#/nyhed/2014/08/08/vi-trak-bayer-leverkusen Smiley



Den kommentar var nu knyttet til hjemmekampen Wink

Men må desværre skuffe og sige, at jeg ikke har den tid eller økonomi der kræves til aways. Ikke med en langdistancekæreste, og en begrænset indtægt bestående af SU og weekend-arbejde ved siden af dyre studiebøger, husleje og transport til og fra jydeland.

Beklager Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16119: 11 Aug 2014, 19:56 »

Drop dog en tur over til kæresten, så har du nok til en tur til Tyskland broW.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16120: 11 Aug 2014, 19:57 »

Drop dog en tur over til kæresten, så har du nok til en tur til Tyskland broW.

Kæresten betyder væsentlig mere for mig end fodbold, og halvanden dag i Tyskland kan ikke gøre det op for 3 dage i Jylland. Slet ikke, når kampen ligger på en hverdag, og jeg har obligatoriske øvelser på studiet Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16121: 11 Aug 2014, 22:46 »

Du aner ikke, hvad du går glip af.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16122: 11 Aug 2014, 22:50 »

Jeg opgiver gerne min plads ved siden af Neymuz, hvis Pluto tager med.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16123: 12 Aug 2014, 00:01 »

Du aner ikke, hvad du går glip af.

Nej, det gør jeg ikke. Men jeg kunne godt forestille mig at det er en fantastisk oplevelse at være på de internationale aways Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16124: 12 Aug 2014, 00:06 »

Jeg opgiver gerne min plads ved siden af Neymuz, hvis Pluto tager med.

Kommer du så over til mig over sidder på den anden side? Så kan vi vinke til Nicklas derfra?!
Logged

Sider: 1 ... 1073 1074 [1075] 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010