home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 329 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1071 1072 [1073] 1074 1075 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1436866 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16080: 28 Jul 2014, 15:19 »

Mikael Antonsson er hentet tilbage til hovedstaden på en fri transfer, og det betyder, at vi råder over fem midtstoppere, hvilket måske er én for meget. Ståle Solbakken afslørede dog i dag i et interview med FCKTV, at klubben er i dialog med Olof Mellberg om at stoppe samarbejdet.

Antonsson er med sine 33 år og erfaring fra Serie A en rutineret mand, som kun kan komme holdet til gode. Det er rigtig godt med skærpet konkurrence, og jeg tror sagtens, han kan drille Pelle om pladsen i midterforsvaret ved siden af Zanka, som jeg har et indtryk af er en af de første spillere, Ståle sætter på holdkortet.

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16081: 28 Jul 2014, 15:40 »

Eftersom Mellberg ikke deltager i kamptrup eller træning, er jeg næsten sikker på vi mister ham. Det er jeg lidt ærgelig over, men tilgengæld får vi en god midtstopper ind, med nogle år i Serie A til forskel fra sidst han var i klubben. Synes vi har et meget stærkt centralt forsvar nu, som kan holde en hel sæson igennem skader og træthed.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16082: 07 Aug 2014, 12:53 »

EUROPÆISK GRUPPESPIL IGEN I ÅR!

Plus: vi vandt også på tribunen, så det var fantastisk, heheeh
« Seneste Redigering: 07 Aug 2014, 13:03 af Legenden » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16083: 07 Aug 2014, 23:30 »

Indrømmet  Forlegen jeg havde aldrig troet på at Solbakken kunne få et hold til at spille så positivt og direkte elegant - men kampen mod Dnipro var sgu et mesterværk - af naturlige grunde har jeg ikke interesseret mig så meget i hvilke unge spillere der var i FCK så da Danny Amankwaa efter kampen blev interviewet og svarede på dansk så blev jeg godt nok overrasket... jeg håber godt nok at han er lige så dansk som han taler for damm han spillede på et niveau vi godt kunne bruge på landsholdet Thumbs Up

Daniel Amartey må ligeledes være en drømme spiller at have, kan han holde sit niveau i de små kampe også ellers udvikle sig yderligere så ligner han e spiller der ender i en af de store ligaer.

Stephan Andersen er altid underholdende... eller spændende at følge... han laver nogle pragt redninger... men han satser altså også en hel del så held og lykke med ham på mål.

dejligt at vi trods alt får danske hold i de europæiske gruppe spil - jeg vil ikke blive forbavset over at se holdet videre til CL gruppe spillet Arsenal og Porto er godt nok stærke men indimellem så svigter de imod lidt ukendte hold... den modstander jeg tror der er værst at møde er en klub som Leverkusen - de er altså uhyre effektive og laver generelt få fejl i deres kampe - held og lykke i de kommende kampe  Peace
Logged

YNWA

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16084: 08 Aug 2014, 00:05 »

da Danny Amankwaa efter kampen blev interviewet og svarede på dansk så blev jeg godt nok overrasket... jeg håber godt nok at han er lige så dansk som han taler for damm han spillede på et niveau vi godt kunne bruge på landsholdet Thumbs Up



Han har nogen og 50 kampe for diverse U landshold, så nu er der bare tilbage at håbe han fortsætter sin udvikling så han kan blive relevant for det danske A landshold.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16085: 08 Aug 2014, 12:22 »

Hvis Danmark nogensinde skal have to hold med i Champions League gruppespil, så bliver mulighederne nok ikke meget bedre end de er nu! Aab kan man godt se slå APOEL, og Leverkusen var vel den letteste modstander i det skrækfelt af muligheder.

Jeg er spændt på hvor meget holdet kan løfte sig forud for de kampe, for det bliver sateme ikke let. Men kan drengene finde hinanden på banen og få det hele til at spille, så kan jeg godt se både FCK og Aab spille CL i efteråret!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16086: 08 Aug 2014, 12:24 »

Altså det burde vel være muligt når jeres markspillere åbenbart får lov at lave håndboldparader når det brænder på Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16087: 08 Aug 2014, 12:27 »

Nu så jeg desværre ikke kampen mod Dnipro på hjemmebane grundet arbejde, men antager at du mener FCK burde have tabt kampen, på trods af at de har fået ros fra alle de steder jeg har set kampen omtalt crazy

Som jeg har hørt det var holdet periodevist rigtig godt spillende, og det giver da håb om to danske hold i CL, når nu Brøndby ikke havde hvad der skulle til, og Esbjerg efter hvad jeg hører sov til allersidst i deres kamp. FCM kan man også håbe klarer sig igennem, så vi kan få en masse koefficientpoint til Danmark.


EDIT
og jeg ved godt at hverken BIF eller EFB spiller CL, men mente underforstået at man kan håbe på to hold i CL, når vi nu ikke kunne få de to andre videre i EL, hvad ellers er mere overkommeligt for danske hold
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16088: 08 Aug 2014, 12:31 »

Altså det burde vel være muligt når jeres markspillere åbenbart får lov at lave håndboldparader når det brænder på Thumbs Up
Der burde også være en chance, når vi udspiller Dnipro på hjemmebane. Og vi vandt desuden også på tribunen, hehe.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16089: 08 Aug 2014, 12:53 »

Der burde også være en chance, når vi udspiller Dnipro på hjemmebane. Og vi vandt desuden også på tribunen, hehe.

Er du sikker på, at bif ikke også vandt den kamp på tribunen?
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16090: 08 Aug 2014, 12:56 »

Er du sikker på, at bif ikke også vandt den kamp på tribunen?

Du er fc fan hvilket vil sige enten sofafan eller tavs, så det kan jo være du har ret. Du ved det nok ikke selv.
#Teliatubbiespåturigen
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16091: 08 Aug 2014, 12:59 »

Du er fc fan hvilket vil sige enten sofafan eller tavs, så det kan jo være du har ret. Du ved det nok ikke selv.
#Teliatubbiespåturigen

 Grin

Får du forresten støttet dit reservehold på anfield?
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16092: 08 Aug 2014, 13:08 »

Du er fc fan hvilket vil sige enten sofafan eller tavs, så det kan jo være du har ret. Du ved det nok ikke selv.
#Teliatubbiespåturigen

Hvor hårdt blev du trådt i hovedet, der hvor du fik tæsk af medfans? For det der er da godt nok fantastisk dumt skrevet.

"Sammenholdet gir mig håååååb".. Rullende Øjne
Logged

FCK

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16093: 08 Aug 2014, 13:20 »

Grin

Får du forresten støttet dit reservehold på anfield?
og så røg den ud af kontekst Grin
I won it  Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16094: 08 Aug 2014, 13:21 »

Hvor hårdt blev du trådt i hovedet, der hvor du fik tæsk af medfans? For det der er da godt nok fantastisk dumt skrevet.

"Sammenholdet gir mig håååååb".. Rullende Øjne
Der er desværre syge mennesker både hos os og jer der gør den slags, sådan er det jo.
Men vil du da selv have et spark i fjæset siden du er så opsat på at vide det?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1071 1072 [1073] 1074 1075 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010