Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1202 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1067
1068
[
1069
]
1070
1071
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1563657 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #16020:
10 Mar 2014, 10:42 »
Jeg synes ikke rigtig, at det harmonerer, at du vægter en spillemæssig præstation over det endelige resultat, når du samtidig fastslår, at det i sidste ende er mesterskabet, der er afgørende. Man vinder mesterskaber med sejre, ikke med spillemæssige gode præstationer.
Derudover har jeg jo på ingen måde sagt, at man skal stille sig tilfreds med en sejr, hvis den spillemæssige præstation har været dårlig. Jeg har snarere sagt det modsatte, da jeg jo i det foregående indlæg fastslog, at vi ikke spillede nogen god kamp i går. Jeg hæfter mig blot ved, at du sagde, du vægter den spillemæssige præstation over resultatet, og den holdning deler jeg bare på ingen måde.
Med hensyn til forsvaret, så forstod jeg godt, hvad du mente. Som spiller synes du, at Stadsgaard og Mellberg er gode, og det tror jeg nu også er den udbredte mening. Jeg synes dog, at Ragnar er en bedre spiller end Kris, og det er jo også i forhold til at have en type som ham. Ragnars makkerskab med Mellberg blev jo gradvist bedre, som månederne gik.
Jeg genlæste lige dit indlæg med hensyn til Gislason-delen, og den overfortolkede jeg lidt - indrømmet. Du kritiserer ham jo egentlig ikke. Men vi er enige omkring ham, kan jeg se.
«
Seneste Redigering: 10 Mar 2014, 10:50 af Daniel Nordentoft
»
plutonium
Manager
«
Svar #16021:
10 Mar 2014, 11:04 »
Forskellen er, at jeg tænker langsigtet. På den lange bane vinder vi som klub flere og mere komfortable sejre hvis vi dominerer hver eneste kamp og får modstanderen til at frygte os, så vi bevarer initiativet i kampene. Vi så det i slutningen af Ståles sidste periode.
Hvis vi vinder snævre sejre der uden problemer kunne have været et nederlag, så sætter det sig som nervøsitet i spillerne og "håb" i modstanderen. De så at vi vakler og viser svaghedstegn, og så er de klar til at springe til angreb og presse os. Det kan blive en ond cirkel, hvis vi ikke får styr på vores spil og vinder kampene på baggrund af et gennemført koncept snarere end tilfældige chancer der heldigvis gik i mål.
Og ja, mesterskabet er det vigtigste. Men igen - hvis vi vil vinde mesterskabet hvert år, så kræver det at vi etablerer den her dominans og magtforskel. Ellers tror jeg i langt højere grad vi vil se vekslende danske mestre, hvor vi på ingen måde kan se os sikre på at vinde det. Vi har en suveræn trup efter dansk målestok, men det er da ikke til at se på spillet. Løsningen på det problem tror jeg findes i at vores præstationer er dårlige og har været det gennem 2½ år. Ser man sig tilfreds med 3 pt og siger fint, så er vi på ret spor igen, så vil jeg godt garantere at vi ikke får lige så mange point på en hel sæson, som hvis vi anerkender at OB faktisk havde flere store chancer end vi havde, og derfor i stedet presser os selv.
Jeg sagde det også for et år siden, at jeg godt kunne acceptere en mellemsæson, hvor vi ikke får mesterskabet, hvis vi så i stedet lægger grundlaget for 5 sikre mesterskaber i træk. Hellere det end 5 år hvor vi vinder dem lige med nød og næppe.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
KentBrylle
Ynglingespiller
«
Svar #16022:
10 Mar 2014, 15:01 »
Citat af: plutonium 10 Mar 2014, 08:40
Der må jeg godt nok også erklære mig meget uenig med dig, Kent.
Først og fremmest, så er det hamrende vigtigt at man som tophold sidder med en følelse af rent faktisk at dominere kampene. Som det er lige nu, så føles hver kamp som om den kan gå begge veje, og en scoring oftere er et spørgsmål om tilfældigheder end et veludført spilkoncept. Under Ståles forrige periode var det jo sådan til sidst, at selv hvis der gik 90 minutter før scoringen kom, så sad man hele kampen med en følelse af at den nok skulle komme! Den selvtillid på holdets vegne må man ikke tage fejl af også sidder i spillerne. De tror på det fra først til sidst og intet modstanderen kan smide mod dem bider på. Det er en psykologisk faktor der er altafgørende i fodbold, og derfor vil jeg hellere have at vi spiller uafgjort men dominerer, end vi vinder en snæver sejr på en tilfældig scoring (som det var i går).
Spillerne og trænerne ved også godt, at man kan have et uheldigt resultat, men så længe spillet er godt, så skal resultatet også nok komme.
Dernæst, så må jeg også sige, at jeg synes det er forkert at fokusere på vores formation på den måde. Når vi spiller med Nicolaj Jørgensen, Braaten eller Toutouh helt fremme, så fungerer de som hængende angriber. Spiller vi med Cornelius og Vetokele, så er det meget mere en klassisk 4-4-2. Bruger vi Gislason får vi en hårdtarbejdende kant, der både deltager i presspillet og i dynamiske fremløb. Brugte vi Bolanos ville vi få en offensiv kreatør men uden skyggen af defensiv eller organisatorisk hjælp. Det samme kunne siges om Santin. Så det der med at 4-4-2 ikke kan være kontrollerende er noget vås. Det er et spørgsmål om de spillertyper man har på banen og hvordan taktikken er lagt. Under Ståles sidste periode fokuserede vores spil jo også meget mere på kanterne, og dermed var det at være kontrollerende ikke et spørgsmål om at have mange centrale spillere, men om at have velfungerende kant/back-kombinationer og to på midtbanen der kunne samle bolden op og få den ud på kanten igen.
Så jeg synes det er forkert at tale talkombinationer. Snak hellere spillertyper. 4-4-2 kan se ud på en milliard forskellige måder afhængig af hvordan man har lagt taktikken og valgt spillere.
På et længere plan skal vi selvfølgelig arbejde med et system, der gør, at vi kan dominere kampene og sidde med en følelse af, at vi har kontrol over det, men lige nu har vi bare ikke spillerne til det, og vi er heller ikke i en forfatning, der hjælper på det. Derfor synes jeg,at den bedste vej til mesterskabet er at få skrabet point sammen via hårdt arbejde og bruge de eneste kvaliteter, som vi har nu (kantspillet). Jeg er bedøvende ligeglad med hvordan spillet er frem til sommer, for det vil ødelægge mere end det vil gavne, hvis vi skal forsøge os på noget, som vi ikke kan.
Helt enig i, at f.eks. 4-2-2 bare er en talkombination, men det jeg mente var, at f.eks. mod FCM har vi fire midtbanespillere og Igor-Corne på toppen. Det er sådan set fint nok på papiret, men Cornelius har ikke teknikken til at være med i det opbyggende og Vetokele løber næsten kun dybt. Det betyder, at vi kommer i undertal på midtbanen når vi er i besiddelse, og noget af det vi så mod FCM var, at boldtab dermed bliver straffet fordi vi skal kæmpe mere for at holde i den og så blev maskinrummet tømt, hvilket gav en kontra. Så nej, det er ikke noget vås. Skal man spille 4-4-2, så er vi over i nogle helt andre typer og specielt nogle midtbanespillere, der er mere vågne i forhold til hvor de løber hen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Tash
Ynglingespiller
«
Svar #16023:
10 Mar 2014, 15:25 »
Citat af: KentBrylle 10 Mar 2014, 15:01
På et længere plan skal vi selvfølgelig arbejde med et system, der gør, at vi kan dominere kampene og sidde med en følelse af, at vi har kontrol over det, men lige nu har vi bare ikke spillerne til det, og vi er heller ikke i en forfatning, der hjælper på det. Derfor synes jeg,at den bedste vej til mesterskabet er at få skrabet point sammen via hårdt arbejde og bruge de eneste kvaliteter, som vi har nu (kantspillet). Jeg er bedøvende ligeglad med hvordan spillet er frem til sommer, for det vil ødelægge mere end det vil gavne, hvis vi skal forsøge os på noget, som vi ikke kan.
Helt enig i, at f.eks. 4-2-2 bare er en talkombination, men det jeg mente var, at f.eks. mod FCM har vi fire midtbanespillere og Igor-Corne på toppen.
Det er sådan set fint nok på papiret, men Cornelius har ikke teknikken til at være med i det opbyggende og Vetokele løber næsten kun dybt.
Det betyder, at vi kommer i undertal på midtbanen når vi er i besiddelse, og noget af det vi så mod FCM var, at boldtab dermed bliver straffet fordi vi skal kæmpe mere for at holde i den og så blev maskinrummet tømt, hvilket gav en kontra. Så nej, det er ikke noget vås. Skal man spille 4-4-2, så er vi over i nogle helt andre typer og specielt nogle midtbanespillere, der er mere vågne i forhold til hvor de løber hen.
Det her er jeg sådan set uenig med dig i. Jeg synes, at begge to gør det fint med at gå ned i banen og tage imod bolden med ryggen til mål - selvfølgelig er der boldtab på den måde. Jeg kender ikke mange angribere, der kan modtage bolden med ryggen til mål og en klods af en forsvarsspiller hængende på sig, der ikke taber bolden.
En anden ting er, at de som sådan ikke altid behøver at modtage bolden. Man tager ikke altid løb uden bold for selv at modtage bolden - man kan sagtens have til hensigt at skabe rum for en anden spiller at løbe ind i og modtage bolden. Det er også derfor, at det med at være i undertal visse steder på banen er noget vås. Man kan næsten altid tage løb, som skaber et tomrum til en anden spiller, der så kan modtage bolden.
Som jeg ser det, så mangler vi stadig en dynamisk spiller centralt på midtbanen, og det er nok den rolle, som Toutouh nok får fast på et tidspunkt, når Claudemir ikke længere er at finde på holdet. Han har godt nok også været sløj på det seneste, og det er alt for meget på tværs og bagud, synes jeg.
plutonium
Manager
«
Svar #16024:
10 Mar 2014, 15:39 »
Der slutter jeg mig til Tash. At sige at Cornelius ikke har teknik er meget forkert synes jeg. Det er nærliggende at tro hans størrelse taget i betragtning, men sidste sæson viste han utallige gange at han har teknik nok til at tage bolden ned med en mand i ryggen, holde på bolden hvis der er brug for at vinde lidt tid eller sågar tage en skarp dribling for at skabe plads. Det sidste ser vi ikke så tit, for det ligger hverken til den spillertype han er eller det vi bruger ham til, men han kan faktisk godt hvis det er nødvendigt.
Og at vi ikke har spillerne til at spille kontrollerende fodbold synes jeg da også er en meget forkert antagelse? De spillere vi har burde uden problemer have både det tekniske og taktiske niveau til at kunne kontrollere en kamp i superligaen. For at tage dem fra en ende af, så er Bengtsson, Jacobsen og Remmer alle backs der som minimum er udmærket i småspil og alle slår faktisk ret gode indlæg. Jacobsen de dybe og Remmer/Bengtsson hvor de trækker længere frem på banen. Mellberg og Stadsgaard har henholdsvis masser af rutine og en fin teknik til at deltage i boldbesiddende fodbold uden at være svage led i kæden. De er i hvert fald ikke dårligere end de forsvarsspillere vi før har haft på den led!
Delaney knokler rundt som en anden Linderoth, og selvom han ikke har nær den samme klasse endnu, så viser han en flot fortsat udvikling, der ikke umiddelbart ser ud til at stoppe. Den type hed før Kvist og, ja, Linderoth, så der mangler vi ikke en ny spiller der kan vinde midtbanen. Claudemir har før vist at han uden problemer kunne agere playmaker og arbejdshest. Han er godt nok faldet i niveau, men det skyldes ikke hans alder eller skader og han må derfor kunne vende tilbage til sit gamle niveau. Toutouh viser at han er en gennembrudsspiller i særklasse for FCK og kan sagtens tage over for Claudemir, hvis vi vurderer at han er på vej væk. Toutouh arbjder desuden også defensivt, så det skifte ville ikke engang svække os dér. Gislason og Jørgensen er betydningsmæssigt at sammenligne med henholdsvis Vingaard/Sionko og Grønkjær. De er ikke helt samme typer, men de har samme værdi for vores hold og vores spil. Helt fremme er der så Cornelius og Vetokele, som fungerer i den angrebsduo vi har haft succes med siden Allbäck-dagene. Den store targetspiller og den vævre skarpretter.
Så jeg har VIRKELIG svært ved at se hvorfor vi ikke kan gå i gang med at arbejde det her hold sammen og få lagt en strategi, som vi kan arbejde videre på til næste sæson. Hvis vi først skal arbejde med dem til sommer, så har vi et halvt år med resultater jeg forventer bliver svingende som bare pokker og til masser af frustration for både fans, spillere og trænerteam. Så lad os acceptere at håbe på guldet, men se os tilfredse med at vi i hvert fald får medaljer og så i stedet få startet arbejdet på at bygge en spillestil der vinder overlegent til næste år. Jeg vil ikke høre tale om at vi ikke har truppen til det, for den ER spiller for spiller bedre end nogen anden i ligaen. Problemet er ikke spillermaterialet men mentaliteten og taktikken i kampene. Vi ved alle at Ståle sagtens kan skabe begge dele i en trup, men det tager tid. Der siger jeg så, at han skal gå i gang NU og ikke bare gå efter hårdt tilkæmpede sejre, der ikke virker som om de arbejder i nogen særlig retning.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
KentBrylle
Ynglingespiller
«
Svar #16025:
10 Mar 2014, 16:05 »
Citat af: Tash 10 Mar 2014, 15:25
Det her er jeg sådan set uenig med dig i. Jeg synes, at begge to gør det fint med at gå ned i banen og tage imod bolden med ryggen til mål - selvfølgelig er der boldtab på den måde. Jeg kender ikke mange angribere, der kan modtage bolden med ryggen til mål og en klods af en forsvarsspiller hængende på sig, der ikke taber bolden.
En anden ting er, at de som sådan ikke altid behøver at modtage bolden. Man tager ikke altid løb uden bold for selv at modtage bolden - man kan sagtens have til hensigt at skabe rum for en anden spiller at løbe ind i og modtage bolden. Det er også derfor, at det med at være i undertal visse steder på banen er noget vås. Man kan næsten altid tage løb, som skaber et tomrum til en anden spiller, der så kan modtage bolden.
Som jeg ser det, så mangler vi stadig en dynamisk spiller centralt på midtbanen, og det er nok den rolle, som Toutouh nok får fast på et tidspunkt, når Claudemir ikke længere er at finde på holdet. Han har godt nok også været sløj på det seneste, og det er alt for meget på tværs og bagud, synes jeg.
Jeg synes der er alt for mange boldtab når Cornelius går ned i banen, og hans aktioner i de små rum fører aldrig til noget. Han er sådan set god nok, når han får noget plads og lægger bolden af, men jeg synes vi har set flere situationer i år, hvor spillet er blevet meget smalt, og der har Cornelius ikke været god nok. Hans styrker er i luften og når han får lidt mere plads, for så kan han sagtens holde manden væk. Du har dog helt ret i, at han løber fint uden bold. Det er sandt. Jeg synes dog stadig, at vores 4 mand på midten bider os i røven, fordi der ikke er en spiller, der bliver centralt.
Toutouch mangler mest af alt noget taktisk forståelse, før han kan indgå på midten og præsterer på et rigtig højt niveau. Bl.a. mod FCM, havde han problemer med at følge sin markering, og det var tydeligt, at når Delaney var nødt til at fjerne sig centralt, så var rummet derinde helt åbent til kontra og så gik det galt. Men jeg tror bestemt på Toutouch på den lange bane, især hvis vi går over og spiller en formation, hvor han kan ligge offensivt på banen med to spillere bag sig. Så kan han for alvor være kreativ og holde i bolden.
Tash
Ynglingespiller
«
Svar #16026:
10 Mar 2014, 16:28 »
Citat af: KentBrylle 10 Mar 2014, 16:05
Jeg synes der er alt for mange boldtab når Cornelius går ned i banen, og hans aktioner i de små rum fører aldrig til noget. Han er sådan set god nok, når han får noget plads og lægger bolden af, men jeg synes vi har set flere situationer i år, hvor spillet er blevet meget smalt, og der har Cornelius ikke været god nok. Hans styrker er i luften og når han får lidt mere plads, for så kan han sagtens holde manden væk. Du har dog helt ret i, at han løber fint uden bold. Det er sandt. Jeg synes dog stadig, at vores 4 mand på midten bider os i røven, fordi der ikke er en spiller, der bliver centralt.
Toutouch mangler mest af alt noget taktisk forståelse, før han kan indgå på midten og præsterer på et rigtig højt niveau.
Bl.a. mod FCM, havde han problemer med at følge sin markering
, og det var tydeligt, at når Delaney var nødt til at fjerne sig centralt, så var rummet derinde helt åbent til kontra og så gik det galt. Men jeg tror bestemt på Toutouch på den lange bane, især hvis vi går over og spiller en formation, hvor han kan ligge offensivt på banen med to spillere bag sig. Så kan han for alvor være kreativ og holde i bolden.
Dette kommer an på så meget andet. De dækker zone, og de skal ikke følge en mand over i en andens zone.
KentBrylle
Ynglingespiller
«
Svar #16027:
10 Mar 2014, 16:45 »
Citat af: Tash 10 Mar 2014, 16:28
Dette kommer an på så meget andet. De dækker zone, og de skal ikke følge en mand over i en andens zone.
De skal selvfølgelig følge en mand over i en anden zone, når vi snakker om en omstilling eller et tidspunkt, hvor der ikke er en spiller til at tage over. Det ville jo ikke give mening, hvis man stopper på et præcist punkt, fordi det pludselig er en anden zone. Så ja, det kommer an på så meget, men den taktiske forståelse mangler stadig.
Tash
Ynglingespiller
«
Svar #16028:
10 Mar 2014, 18:27 »
Ja, selvfølgelig skal han da det, men det er også unfair at sige, at han ikke kan følge med i omstillinger. Det er ikke jordens nemmeste ting at skulle følge med for eksempel Pione Sisto over 50 meter.
KentBrylle
Ynglingespiller
«
Svar #16029:
10 Mar 2014, 21:12 »
Citat af: Tash 10 Mar 2014, 18:27
Ja, selvfølgelig skal han da det, men det er også unfair at sige, at han ikke kan følge med i omstillinger. Det er ikke jordens nemmeste ting at skulle følge med for eksempel Pione Sisto over 50 meter.
Helt enig, men det er mere hans orientering, der ikke er i orden. Et godt eksempel er ved en af FCMs chancer efter deres første mål, hvor en bold bliver spillet bagerst i feltet, som Busk får fumlet over mål. Der er det Toutouch, som ikke følger til dørs.
Noget andet er det med at falde ned, hvis Delaney er nødt til at forlade rummet inde i midten, for midtbanen må aldrig stå tom, og der er Toutouch ikke flink til at rykke ind.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #16030:
22 Mar 2014, 21:03 »
I dag stjal Nordsjælland noget overraskende alle tre point i Herning. Det ser ud til, at de kære midtjydere får gummiben her i slutspurten. Det betyder, at vi naturligvis skal hive en sejr hjem i Parken i morgen, når Randers lægger vejen forbi det smukke Østerbro.
Vi har stadig et indbyrdes møde med Midtjylland til gode, og det kan blive altafgørende i mesterskabskampen. Vi må dog ej forglemme, at jyderne mod nord, AaB, også ser ud til at mene det seriøst i jagten på guldet, men dem møder vi som bekendt allerede i næste weekend oppe i Aalborg, og det er en must-win-kamp, ligesom opgøret i Herning i næstsidste runde er det. Hvis det sker, er gabet op til AaB og Midtjylland så småt, at vi næsten kan dufte guldet. Det forudsætter dog, at de snubler én gang mere, men det skal nok ske før eller siden med 10 runder igen.
Det så godt nok sort ud for nogle uger siden, da vi blev sat til vægs på eget græs mod Midtjylland, men nu er der lys for enden af tunnellen. Den første prøvelse er i morgen, og det ville være en fadæse af dimensioner, hvis vi ikke trækker os sejrrigt ud af det opgør.
KentBrylle
Ynglingespiller
«
Svar #16031:
23 Mar 2014, 18:30 »
Nå, jeg holder bare min kæft med at kritisere Cornes teknik fra nu af, så
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #16032:
24 Mar 2014, 00:12 »
Der findes ingen undskyldninger for det her. Det er simpelthen til grin, at vi ikke får minimeret gabet til AaB og Midtjylland i en weekend, hvor vi får alle resultater foræret på et sølvfad.
Første halvleg var miserabel. Langsom og usikker boldomgang. Vi er blottet for idéer offensivt, og vi skaber intet, når vi endelig får skubbet kæderne frem til at kunne kreere noget.
Anden halvleg er væsentlig bedre, men vores boldomgang er fortsat mangelfuld, og vi er meget idéløse. Jeg døde indeni, da kaptajn TK skulle ind og diktere spillet. Halvdelen af tiden gemmer han sig nede i mellemrummene på vores egen banehalvdel, og den anden halvdel er han som altid komplet ubrugelig. Jeg glæder mig godt nok til, at hans kontrakt udløber til sommer.
Kasper Fiskers fod er skruet godt på, men det er stadig fuldstændig uacceptabelt, at han får tiden og pladsen. Vi skulle desuden have lukket kampen tidligere.
Cornelius' mål var dog eminent godt, og det er vel ret beset det eneste positive, vi kan tage med i aften. Han skal dog have nogle bedre arbejdsbetingelser, hvis han skal skinne helt igennem, som det tidligere er set.
Ariana Grande
Manager
«
Svar #16033:
15 Jul 2014, 14:20 »
Nu ved vi ikke navnet endnu, men uanset hvad er det fandme trist.
http://www.bold.dk/nyt/parken-skifter-navn
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #16034:
15 Jul 2014, 14:38 »
Det var lige, hvad jeg frygtede, da samarbejdet mellem PS&E og Telia blev offentliggjort for efterhånden nogle måneder siden.
Sider:
1
...
1067
1068
[
1069
]
1070
1071
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »