home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 472 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 997 998 [999] 1000 1001 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1760496 gange)
Enged
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14970: 05 Apr 2012, 19:54 »

Du er sgu dygtig bibo. Du har nok en fremtid som spåkælling.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #14971: 05 Apr 2012, 19:56 »

Haha ja, man ved sgu aldrig

,,

Enged
Gæst

« Svar #14972: 05 Apr 2012, 19:57 »

Det gør du jo så.

HansenLFC
Gæst

« Svar #14973: 05 Apr 2012, 20:17 »

Haha ja, man ved sgu aldrig

Der er penge i lortet!

AFC
Manager

« Svar #14974: 05 Apr 2012, 20:48 »

Det blev til tre dejlige point over vores ærkerivaler fra Brøndby i en kamp, hvor vi dominerede det meste og havde klart overtaget i hele kampen - specielt i første halvleg, hvor de knap nok fik et ben til jorden. En mand, som virkelig overraskede mig positivt i kampen i dag var TK. For satan da han gjorde det godt på midtbanen i dag sammen med Grindheim! Jeg var ellers rimelig skeptisk med ham ved siden af Grindheim, da jeg frygtede at vi ikke ville få samme hurtige boldomgang som vi ville have haft med Claudemir, men syntes faktisk, at de to gjorde en god figur og fik lagt et højt pres på Brøndby. Specielt TK som satte sig igennem og fordelte boldene ganske fornuftigt.

Til vores mål så kan vi kun glæde os over, at vi har vores fantastiske N’Doye oppe foran som virkelig er skarp for tiden og som er ved at indhente sidste sæsons niveau igen. Men først lige 1-0 målet, som kom efter et flot opspil og så kunne Diouf sætte den forbi Tørnæs. 2-1 målet er igen flot sat op og genialt lagt ind af Lars. Det lignede en kopi af samarbejdet med Pospech dengang. Ved 3-1 målet stod N’Doye så fuldstændig udækket, og ja, Brøndby fansene skal som sædvanlig altid tude over ham eller noget helt andet. Mon det er fordi han er ligaens bedste spiller? Tør øjnene.

Apropos med at tørre øjnene, så skal de virkelig tørre øjnene! Flere Brøndby fans påstår at vi havde en 12. mand med på banen igen i dag åbenbart. Har bare en ting at sige: ”Hold nu jeres kæft”. I blev fuldstændig udspillet og kan I ikke bare lære at erkende, at i var et dårligere fodboldhold i dag? Og den anden undskyldning med, at Krohn-Dehli og Rommedahl manglede i dag er jo også bare direkte idioti. Vi manglede sgu også kvalitetsspillere i dag, men vi har fuldgode erstatninger som kan gå ind og overtage med stil. Det har i ikke. Indse det dog.

Så ti nu stille, Brøndby fans. Vi vandt fortjent, og drop så jeres piveri, tak!

End of discussion - over and out herfra. Nu vil jeg sætte mig hen og nyde sejren med en dejlig og kold sejrsbajer!

FORZA FCK!

verdenskrig
Manager

« Svar #14975: 05 Apr 2012, 20:51 »

Flere Brøndby fans påstår at vi havde en 12. mand med på banen igen i dag åbenbart.

Hvis der er nogen som gennem tiden har tudet over at dommeren var åh så ond, så er det sgu dig. Så hold nu selv kæft med dit evige selvhøjtidelige bræk. Du er om nogen et af de største tudefjæs herinde, når noget går dine hold mod. Se bare hver gang Barca prygler Real, chatten består ikke af andet end oversvømmelse af dine tårekanaler.

God tur på sodavandsdiskotek.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #14976: 05 Apr 2012, 20:54 »

Hvis der er nogen som gennem tiden har tudet over at dommeren var åh så ond, så er det sgu dig. Så hold nu selv kæft med dit evige selvhøjtidelige bræk. Du er om nogen et af de største tudefjæs herinde, når noget går dine hold mod. Se bare hver gang Barca prygler Real, chatten består ikke af andet end oversvømmelse af dine tårekanaler.

Styr dit personligheds pis VK!

Dommeren dømte fint idag, han havde ihvertfald ingen indflydelse på resultatet.

AFC
Manager

« Svar #14977: 05 Apr 2012, 20:55 »

Og du skal som altid hele tiden komme og svine mig til hver gang. Jeg nævner intet ondt om dig nogensinde, fordi jeg kan beherske mig så hvorfor prøver du ikke at sætte dig ned i stolen, trække vejret dybt og tænke igennem, at I lige har tabt en fodboldkamp rimelig fortjent? I stedet for det mundlort der.

Crew, tak.

AFC
Manager

« Svar #14978: 05 Apr 2012, 20:56 »

Ja, jeg kan nærmest ikke lade være med at grine højlydt over det. Så ved du det, VK Wink

Ariana Grande
Manager

« Svar #14979: 05 Apr 2012, 20:56 »

Styr dit personligheds pis VK!

Enig. Hvorfor skal alting drejes over til personlig tilsvining med mere?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14980: 05 Apr 2012, 21:04 »

Brøndby spillede sku solidt idag. haha

Thaurat al Shabab

AFC
Manager

« Svar #14981: 05 Apr 2012, 21:06 »

Brøndby spillede sku solidt idag. haha
"Auri-effekt" - Grin

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #14982: 05 Apr 2012, 21:22 »

Konge kamp!! Ærgerlig prægning af boykot, men på banen, synes jeg sgu det var lækkert. Vi spiller i perioder noget af det bedste i denne sæson, og sætter os fuldstændig på kampen. Dejlig sejr!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14983: 05 Apr 2012, 21:29 »

Fin præstation og super dejligt resultat.

Vi gør det rigtig godt i perioder, og de tre point var fortjent i dag. Vigtigt at vi får et mentalt boost af en sejr i et Derby i aften. Skønt med to kasser af Damen, og generelt en solid præstation.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #14984: 06 Apr 2012, 04:44 »

Fantastisk med en sejr over sigøjnerne. Jeg gider ikke kommentere på kampen, da det ikke var meget fodbold jeg fik set. Er glad for så mange var mødt op ved Park Café, og jeg er endnu mere glad for, at folk valgte at finde en anden pub, fremfor, at tage på stadion, som et par stykker gjorde. Det ærgrer mig dog grænseløst, at FCKFC ikke boykotede. Eller, at folk i det mindste ikke købte billet til Sektionen. Jeg har desværre på fornemmelsen, at vores boykot ikke får den omtale det havde fortjent pga. alle dem der købte billet til Sektionen.

N'Doye<3

FCK

Sider: 1 ... 997 998 [999] 1000 1001 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010