home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 508 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 999 1000 [1001] 1002 1003 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1758802 gange)
Yessir
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15000: 07 Apr 2012, 00:15 »

Kan det passe, at N'Doye har karantæne til næste kamp? Det skriver de inde på www.superstats.dk i hvert fald.

Det passer.

AFC
Manager

« Svar #15001: 07 Apr 2012, 00:16 »

Det passer.
Nå for søren. Det må give plads til Mos. Tak Smiley

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15002: 07 Apr 2012, 00:43 »

Åh, min gode ven Hcan.

Jeg smed det da bare op til lidt debat, og det virkede da meget godt.

Udover det så elsker jeg bare N'Doye og hans attitude.

Det tænkte jeg nok, men i min verden, så bør enhver der vil starte en debat komme med sine synspunkter! Derudover elsker jeg også N'doyes attitude, samt vores (læs: FCK's) arrogante møde at håndtere tingene på. For jeg er i bund og grund ligeglad med de andre - vi er bedst og har vist det gang på gang!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #15003: 10 Apr 2012, 10:28 »

Djemba-Djemba til FCK?
http://www.bold.dk/nyt/Djemba-Djemba-faerdig-i-OB

Hvad siger i?

Han har nogle gode kvaliteter som kunne komme os til gode på midtbanen, men har også en personlighed der kan alt andet end at gavne os.
Problemet med Djemba-Djemba er vel, at han, når det går godt, spiller rigtig god bold og har været en væsentlig faktor for OBs medaljer, men nu her hvor det går skidt til dels har skabt sig som et barn.
Måske hvis man kan få sat manden på plads, kan han blive en god spiller for FCK, men det er muligvis for stort et sats, derudover trækker han jo en høj løn, og selvom vi har en god pengepung i FCK, så er det risikabelt at smide en stor hyre efter en spiller som Djemba-Djemba.
Hvad siger i? Kunne han være ideel på vores midtbane? Eller er han for stort et sats?

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Yessir
Manager

« Svar #15004: 10 Apr 2012, 10:36 »

Djemba-Djemba til FCK?
http://www.bold.dk/nyt/Djemba-Djemba-faerdig-i-OB

Hvad siger i?

Han har nogle gode kvaliteter som kunne komme os til gode på midtbanen, men har også en personlighed der kan alt andet end at gavne os.
Problemet med Djemba-Djemba er vel, at han, når det går godt, spiller rigtig god bold og har været en væsentlig faktor for OBs medaljer, men nu her hvor det går skidt til dels har skabt sig som et barn.
Måske hvis man kan få sat manden på plads, kan han blive en god spiller for FCK, men det er muligvis for stort et sats, derudover trækker han jo en høj løn, og selvom vi har en god pengepung i FCK, så er det risikabelt at smide en stor hyre efter en spiller som Djemba-Djemba.
Hvad siger i? Kunne han være ideel på vores midtbane? Eller er han for stort et sats?

Nej tak! Jeg er egentlig overrasket over hans positive udtalelser overfor OB for nyligt, men jeg mener ikke at han har en personlighed der passer ind i FCK generelt. Og så er han heller ikke dynamisk nok på en bane til min smag.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #15005: 10 Apr 2012, 10:40 »

Nej det er også hans personlighed der for mig at se er det største problem.
Han har en vilje, når det går godt, til at gå ind i kampene og vinde dem, en ting som jeg har manglet at se på FCK holdet indtil for nogle kampe siden hvor jeg synes Grindheim og TK tog teten og ofrede sig.
Personligt ville jeg nok også takke nej til Djemba, men det primært hans personlighed der gør, at jeg mener man skal holde sig fra ham, for hans kvaliteter på en fodboldbane er sådan set meget prisværdige i mine øjne.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

plutonium
Manager

« Svar #15006: 10 Apr 2012, 11:38 »

Ville jeg aldrig kunne støtte Smiley

Jeg tror ganske enkelt ikke at han passer ind i truppen. FCK har jo altid gjort en masse ud af at sætte personligheder sammen, der fungerer sammen. Der tror jeg ikke Djemba vil passe ind. Hans kvaliteter kan man ikke tage fra ham, men jeg tror han arbejder for meget for sig selv.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #15007: 10 Apr 2012, 12:00 »

Personlighed eller ej , så vil jeg sige han ville være en forstærkning for holdet. TC og grindheim spiller jo ikke ligefrem særlig godt og har ikke gjort det i et stykke tid nu.. så for min skyld måtte han gerne komme til Fck

Legenden
Manager

« Svar #15008: 10 Apr 2012, 12:16 »

Hvis han kunne kontrolleres, og han kunne komme op i niveau, ville jeg da hjertens gerne se ham i FCK-trøjen.

Men jeg tror han har nået sit topniveau, og han kan sgu ikke holdes nede, tror jeg. Så nej tak. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15009: 10 Apr 2012, 12:17 »

Djemba-Djemba skal aldrig sætte sine ben i klubben, ellers tak. Men ja vi mangler en ny central midtbanespiller. Grindheim ser jeg gerne forlade klubben. Jeg ved godt han stadig er ny, men forsatan hvor han været en stor skuffelse. TK ser jeg ikke have den store fremtid i klubben, han må dog gerne blive som breddespiller. Derudover tror jeg vi kan få en god centralmidtbane når Claudemir rammer formen igen, og Delaney bliver skubbet ind ved siden af ham, hvor han hører til.

FCK

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15010: 10 Apr 2012, 12:28 »

Umiddelbart ellers tak.

Djemba Djemba er en fremragende spiller, men hans personlighed tilpasser sig ikke resten af truppens, som nogle af jer andre også fint påpeger. Han er en komplet spiller, og ville uden tvivl kunne give noget slagkraft på midtbanen. Han kunne godt agere på vores centrale midtbane, som manden der kunne skabe noget balance centralt, som jeg faktisk mener er en problemstilling i klubben pt. Han er dog for kontroversiel, og er bestemt ikke god i modgang. De hierarkiske problemstillinger i OB, bærer Djemba Djemba vel også sin del af skylden af. Han er desuden 31 år om et øjeblik. Han kræver sikkert også en god løn, og er vist allerede nu i OB, en af de mest løntunge spillere i Suppen, skulle jeg mene.

Jeg ser det umiddelbart som et no go, omend hans fodboldmæssige kvaliteter (når han er i topform) er yderst fristende.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2012, 12:29 af Daniel Nordentoft » Logged

AFC
Manager

« Svar #15011: 10 Apr 2012, 13:57 »

Dobbelt D til hovedstaden? Nej tak. Djemba har uden tvivl nogle kvaliteter når han virkelig rammer dagen, men der har været alt for mange kontroverser mellem ham og resten af truppen. Senest hørte vi jo, hvordan nægtede at sige tak for kampen til den kære Clausen, som nu er fortid i OB. Tidligere var der også snak om, at Djemba og nogle af de andre spillere skabte uro i truppen, og det vil jeg ikke lade risikere. Han er ikke den bedste til at håndtere, hvis der er modgang i mod ham.

Godt nok har vi en Grindheim som nok har skuffet en del, men det er ikke Djemba vi skal kigge efter synes jeg. Som Nordentoft skriver, så er han 31, så vi burde kigge andetsteds og lede efter en, der kan løfte arven efter Kvist og som har en fremtid i FCK. En lidt yngrere leder, tak.

Yessir
Manager

« Svar #15012: 10 Apr 2012, 15:10 »

Dobbelt D til hovedstaden? Nej tak. Djemba har uden tvivl nogle kvaliteter når han virkelig rammer dagen, men der har været alt for mange kontroverser mellem ham og resten af truppen. Senest hørte vi jo, hvordan nægtede at sige tak for kampen til den kære Clausen, som nu er fortid i OB. Tidligere var der også snak om, at Djemba og nogle af de andre spillere skabte uro i truppen, og det vil jeg ikke lade risikere. Han er ikke den bedste til at håndtere, hvis der er modgang i mod ham.

Godt nok har vi en Grindheim som nok har skuffet en del, men det er ikke Djemba vi skal kigge efter synes jeg. Som Nordentoft skriver, så er han 31, så vi burde kigge andetsteds og lede efter en, der kan løfte arven efter Kvist og som har en fremtid i FCK. En lidt yngrere leder, tak.

Vi har ham allerede - Delaney!

verdenskrig
Manager

« Svar #15013: 10 Apr 2012, 15:53 »

Djemba Djemba ville da ellers passe godt ind i jeres klub som jeg ser det.. Så kunne han nemlig tage N Doye i hånden og kåre sig til superligaens værste afrikanere duo Tunge. Er sikker på at de to ville finde det sjovt og hyggeligt, at lemlæste deres modspillere på skift. Det kunne måske ligefrem være den motivation Djemba har brug for, for at få karrieren på ret køl. Det udfordrende bliver så hvem der kan grine højest og længst af deres mord på en fodboldbane.

For at være seriøs synes jeg han ville være en god spiller til jeres midtbane, og ved at befinde sig i en klub som FCK der har et større og bedre setup end OB kunne man måske ligefrem forvente modenhed fra ham Smiley. Han ville i hvert fald spille sammen med spillere som er bedre end det han spiller med nu. Det må i sig selv være en motivationsfaktor.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15014: 10 Apr 2012, 16:02 »

Djemba Djemba ville da ellers passe godt ind i jeres klub som jeg ser det.. Så kunne han nemlig tage N Doye i hånden og kåre sig til superligaens værste afrikanere duo Tunge. Er sikker på at de to ville finde det sjovt og hyggeligt, at lemlæste deres modspillere på skift. Det kunne måske ligefrem være den motivation Djemba har brug for, for at få karrieren på ret køl. Det udfordrende bliver så hvem der kan grine højest og længst af deres mord på en fodboldbane.

For at være seriøs synes jeg han ville være en god spiller til jeres midtbane, og ved at befinde sig i en klub som FCK der har et større og bedre setup end OB kunne man måske ligefrem forvente modenhed fra ham Smiley. Han ville i hvert fald spille sammen med spillere som er bedre end det han spiller med nu. Det må i sig selv være en motivationsfaktor.

Der er bare den forskel, at N'Doye altid har gjort det der var bedst for klubben, og jeg erindrer ikke at han har været utilfreds eller sådan noget, og blevet pigefornærmet. Djemba-Djemba derimod, gør han andet end at være fornærmet over noget hele tiden? Det kan godt være det bare er mig der har den vibe, men jeg synes nu der er noget om snakken.

Kunne sagtens se Djemba-Djemba i FCK for nogle år siden, men det virker ikke som om han kan gøre en forskel nu, og det hele vil nok bare ende i at han gør det dårligt, bliver sur over at blive sat af, skaber dårlig stemning og ryger ud efter et år. Jeg tror ikke på det, selvom jeg sagtens kan se at dine argumenter er rimelig fornuftige. Wink

Sider: 1 ... 999 1000 [1001] 1002 1003 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010