home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:17:13 warmon Blogs [2] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 20:20:36 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 22:04 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  0 Brugere, 1023 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 813 814 [815] 816 817 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2009094 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12210: 26 Aug 2009, 23:19 »

Ud fra jeg kan se så skulle det være sikkert at vi nu bliver seedet som nummer 2 i EL gruppespillet.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #12211: 26 Aug 2009, 23:31 »

Ud fra jeg kan se så skulle det være sikkert at vi nu bliver seedet som nummer 2 i EL gruppespillet.

Ser også sådan ud, men for mig er det svært at finde et hold i tredje lag, som FCK er på niveau med, så det bliver en svært gruppespil ligegyldigt hvad.

It's gonna be legendary

Don AA
Manager

« Svar #12212: 26 Aug 2009, 23:38 »

Ser også sådan ud, men for mig er det svært at finde et hold i tredje lag, som FCK er på niveau med, så det bliver en svært gruppespil ligegyldigt hvad.
Enig men der kan jo nå at komme andre hold med, har ikke lige en 100% overblik over hvordan det ser ud for de hold som skal spille i morgen, Berlin kan jo ryge ud, hvilket giver plads til Twente, men Levski Sofia tror jeg godt vi kan slå.

verdenskrig
Manager

« Svar #12213: 26 Aug 2009, 23:40 »

Puha den havde jeg godt nok ikke set komme.. Personligt fryder jeg mig, den enes død den andens brød.. Men dette indlæg er nu ikke skrevet fordi jeg vil håne jer!

Det er skrevet i dyb undren.. Jeg begriber ganske enkelt ikke hvordan Ståle kan undgå at tage Ulrik Laursen med til dagens kamp.. det er SÅ tydeligt at der mangler en leder i det forsvar.. alle 4 spiller for sig selv, men er ikke en samlet enhed fordi de ikke har en general der samler tropperne...

at stille med en urutineret zanka frem for ulrik L er for mig en gåde jeg slet ik fatter, og det er imo årsagen til at i taber kampen! ..

Nu vil mange sikkert skrige højt om at ulrik har set bedre dage, og ja det har han.. Men den rutine han har i store kampe ville være uvurderlig for jer, og hans ro ville helt sikkert have smittet af..

På trods af alt er det naturligvis intet jeg kan bevise, men jeg føler mig overbevist om at i i hvertfald ikke havde fået den start som i fik med ham fra start.. taktisk brøler af ståle!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #12214: 26 Aug 2009, 23:45 »

Puha den havde jeg godt nok ikke set komme.. Personligt fryder jeg mig, den enes død den andens brød.. Men dette indlæg er nu ikke skrevet fordi jeg vil håne jer!

Det er skrevet i dyb undren.. Jeg begriber ganske enkelt ikke hvordan Ståle kan undgå at tage Ulrik Laursen med til dagens kamp.. det er SÅ tydeligt at der mangler en leder i det forsvar.. alle 4 spiller for sig selv, men er ikke en samlet enhed fordi de ikke har en general der samler tropperne...

at stille med en urutineret zanka frem for ulrik L er for mig en gåde jeg slet ik fatter, og det er imo årsagen til at i taber kampen! ..

Nu vil mange sikkert skrige højt om at ulrik har set bedre dage, og ja det har han.. Men den rutine han har i store kampe ville være uvurderlig for jer, og hans ro ville helt sikkert have smittet af..

På trods af alt er det naturligvis intet jeg kan bevise, men jeg føler mig overbevist om at i i hvertfald ikke havde fået den start som i fik med ham fra start.. taktisk brøler af ståle!

Siger også dette både før kampen og i pausen. Ulrik Laursen spillede altså nogle vigtige europæiske kampe sidste sæson til ug og selv om han ikke bliver hurtigere, tror jeg altså ikke på at han pludselig er blevet helt skidt. Og tror heller ikke hurtigheden havde betydet så meget. Synes ikke det var på hurtigheden vi blev slået. Det var mere på manglende fysik og vilje. Og manglende markeringer far midterforsvarene.

It's gonna be legendary

Don AA
Manager

« Svar #12215: 26 Aug 2009, 23:54 »

Kan godt forstå du smiler over at FCK tabte, har det lidt på samme måde når Brøndby spiller i europa, som jeg ser som en ren win win situation  Smiley

Med hensyn til Urik så kan du have ret, vi så sidste år i Brügge, hvordan han holdt forsvaret samme og vel var vores bedste mand. Men det er jo altid nemt at sige bagefter, mener det var Zanka som havde et hovedstød i 1.halvleg som blev reddet på stregen, så han kunne jo været blevet en helt der. Men ja set i bakspejlet  så skulle Ulrik havde starte inde.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #12216: 27 Aug 2009, 01:17 »

Er lidt enig med VK, fryder mig også når FCK og BIF ryger ud, men dobbeltmoralsk som jeg nu er, så ærger jeg mig da også gevaldigt over de manglende point til Danmark. Det kan jo komme ens egen klub til gode en dag.

Dagens kamp synes var okay offensivt fra FCK, men ikke mere end okay, til gengæld var den pinligt ringe defensivt, det forsvar sejlede rundt.

Når det så er sagt, så synes jeg bestemt også Apoel skal have kredit, de beviste hvorfor de slog Partizan ud og nu FCK og det må siges at være fuldt fortjent. Jeg synes faktisk at de til tider spillede virkeligt glimrende offensivt, især målet til 3-1 var lækkert. Og så var det lækkert at se dem fighte en vis legemsdel ud af bukserne. Bevares, FCK var dårlige, men Apoel var også gode.

Men sådan for nu ikke at håne nogen, så lad os håbe at FCK får en nogenlunde Euro League pulje, så de kan komme videre der.

AFC
Manager

« Svar #12217: 27 Aug 2009, 14:13 »

Jeg sidder med en rigtig skuffende følelse. Jeg sidder med en lidt mopset følelse. Jeg synes godt nok det er ringe. Jeg fatter simpelthen ikke at vi ikke kan slå sådan et hold der. Vi var jo blevet gjort til favoritter og alligevel kan vi ikke formå at vinde over dem. Det kan godt være vi kom ned på et svært at spille igår, men det er ingen undskyldning. Vi burde snart være vant til og time vores gejst ud til kampene i Champions League som er så uhyre vigtige. At vi så leverer sådan en præstation igår, er helt til grin. Vores afleveringer - igen igen. Hvorfor fanden kan de ikke snart blive bedre? Vi havde problemer med dem i PARKEN også og så spiller vi en flot kamp i Herning og ser optimistiske ud, men næ nej. Vi leverer en gang lort og det er kun fuld fortjent APOEL får scoret de mål der. Der er ingen tvivl om der er straffespark og deres mål er flot spillet op.

Vores bagkæde igår var igen til at brække sig over. Ved det første mål forstår jeg ikke hvordan bolden kan ryge om bagved der. Måske er det igen for plat at give Oscar Wendt en del af skylden, men det synes jeg altså. Han dækker ikke sin mand og han kan derfor nemt løbe om bagved. Det er super ærgerligt sådan noget sker, når vi udemærket ved at Oscar Wendt har udviklet sig til den måske bedste venstreback i ligaen og kan præstere rigtig gode kampe. Jeg synes det er irriterende og bekymrende. Han gjorde dog skaden god igen ved at ligge op til målet, ligesom i den første kamp, men det er alligevel for løst af Wendt. Jeg er tildels enig i VK's mening om at han ikke forstår hvorfor vi ikke brugte Ulrik Laursen. APOEL's angribere var ikke just hurtige og jeg tror derfor Ulrik ville have kunne brugt sin større fysik som han har end Zanka har og Laursen har jo lidt mere rutine end Zanka, så jeg forstår det heller ikke. Nu skal vi have rettet op på forsvaret!

En 3. ting er vores træfsikkerhed igen. Ailton havde en chance han måske skulle have scoret på og Kvist havde også en. Vi er gode nok til at spille et angreb op når Grønkjær kommer ind, men alligevel formår vi ikke at score på dem, selvom vi sikkert kunne have afgjort det der.
Vi kan ikke sige at stemningen dernede var grunden til at vi ikke kunne stå imod presset. Vi er selv uden om det og jeg synes virkelig det er skuffende og pinligt. Det kan ikke passe!

Men jeg tager hatten af for deres keeper Chiotis. Han var altså heldig med at stå på det rigtige sted igår ved hver afslutning og han var en af grundene til at APOEL holdt sig fra flere scoringer fra vores side af. Det er irriterende at se på han redder dem, men han var en god mand igår. Så hatten af for ham.
Vi kan dog glæde os med at vi ikke er officielt ude af Europa endnu. Vi skal spille Europa League i gruppespillet og det er vel egentlig ikke så ringe endda. Men vi hvis vi spiller som vi gjorde igår mod holdene i gruppen, er vi godt nok langt væk da.

Men op med hovedet, selvom det er svært at sluge det her efter igår. Det skal bare glemmes hurtigst muligt og så skal vi få oprejsning mod Brøndby på søndag.

KOM NU LIGE FCK!!!!!!!!!!!

« Seneste Redigering: 27 Aug 2009, 14:17 af AFC » Logged

fc-hansen
Manager

« Svar #12218: 27 Aug 2009, 14:38 »

dagen derpå er det stadig uforståeligt for mig, det som hændte nede på Cypern, men idag tænker jeg dog så klart at jeg kan se nogle positive ting i det også. Den mest positive er vors afrikanske juvel N'Doye, som henover de senste 2 kampe, virkelig har spillet sig op, og vist hvorfor vi hentede ham på Kreta. Han er først og fremmest blivet meget klogere med bold, og ved nu hvornår han skal slippe den, og hvornår han skal skyde/drible. Så syntes jeg at han har en rigtig god målnæse, godt nok udnytter han ikke alle chancer, men han kommer stort set altid frem til chancer, og det er meget positivt. Ham og Ailton er ved at opbygge et glimrende samarbejde som meget vel kan gå hen og gå ud over Brøndby, søndag.

Der er også sider af kampen i går, som må siges at være negative, og jeg har gennemgået de første par kampe er og fundet frem til at vi virkelig mangler en leder nede bagi. Målet som GF får i parken, skyldes udelukkende at der ikke er en som tager dirigentstokken, og går frem, eller bliver tilbage, hver enkelt laver en mellemting, som gør at Graulund upresset kommer alene igennem. På Kreta Giver vi meget væk i starten, og der er heller ingen, som uddeler de desinger og svinere, som skal til for at få rollerne fordelt, og det kostede os måske 120 mio. Flere af de andre kampe hvor vi har inkasseret mål, kunne måske også være undgået, hvis der nu var blevet snakket dernede.

Jeg mener kraftigt at CV og co. skal overveje at gå ud og investere i en topklassestopper, som har erfaring, og de ledereegenskaber som skal til, eller måske giver Ulrik chancen, for der skal virkelig strammes op, og som jeg ser det, er det ikke muligt at komme videre fra EL gruppespil, samt vinde det danske mesterskab med de to som spiller nu Skuffet

Måske skulle man forsøge et hente Gravgaard hjem igen? Han kan ihvertflad overganisere det forsvar der, og har samtidig det de to vi har nu mangler allermest, evnen til at vinde 10 ud af 9 dueller. om han er inde i ovrevejelserne, eller overhovedet finder det interessant at skifte tilbage til dansk fodbold ved jeg ikke, men han kunne virkelig løfte holdet, bagtil ihvertfald Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Manager

« Svar #12219: 27 Aug 2009, 14:44 »

dagen derpå er det stadig uforståeligt for mig, det som hændte nede på Cypern, men idag tænker jeg dog så klart at jeg kan se nogle positive ting i det også. Den mest positive er vors afrikanske juvel N'Doye, som henover de senste 2 kampe, virkelig har spillet sig op, og vist hvorfor vi hentede ham på Kreta. Han er først og fremmest blivet meget klogere med bold, og ved nu hvornår han skal slippe den, og hvornår han skal skyde/drible. Så syntes jeg at han har en rigtig god målnæse, godt nok udnytter han ikke alle chancer, men han kommer stort set altid frem til chancer, og det er meget positivt. Ham og Ailton er ved at opbygge et glimrende samarbejde som meget vel kan gå hen og gå ud over Brøndby, søndag.

Der er også sider af kampen i går, som må siges at være negative, og jeg har gennemgået de første par kampe er og fundet frem til at vi virkelig mangler en leder nede bagi. Målet som GF får i parken, skyldes udelukkende at der ikke er en som tager dirigentstokken, og går frem, eller bliver tilbage, hver enkelt laver en mellemting, som gør at Graulund upresset kommer alene igennem. På Kreta Giver vi meget væk i starten, og der er heller ingen, som uddeler de desinger og svinere, som skal til for at få rollerne fordelt, og det kostede os måske 120 mio. Flere af de andre kampe hvor vi har inkasseret mål, kunne måske også være undgået, hvis der nu var blevet snakket dernede.

Jeg mener kraftigt at CV og co. skal overveje at gå ud og investere i en topklassestopper, som har erfaring, og de ledereegenskaber som skal til, eller måske giver Ulrik chancen, for der skal virkelig strammes op, og som jeg ser det, er det ikke muligt at komme videre fra EL gruppespil, samt vinde det danske mesterskab med de to som spiller nu Skuffet

Måske skulle man forsøge et hente Gravgaard hjem igen? Han kan ihvertflad overganisere det forsvar der, og har samtidig det de to vi har nu mangler allermest, evnen til at vinde 10 ud af 9 dueller. om han er inde i ovrevejelserne, eller overhovedet finder det interessant at skifte tilbage til dansk fodbold ved jeg ikke, men han kunne virkelig løfte holdet, bagtil ihvertfald Smiley
Det var nu på Cypern Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #12220: 27 Aug 2009, 14:45 »

Det var nu på Cypern Smiley
Min fejl Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #12221: 27 Aug 2009, 14:57 »

Tror ikke jeg har været så tæt på at græde, som jeg var i går. En så pinlig præstation må simpelthen bare ikke ske. Vi har overhoved ikke det fighterinstinkt, som skal hjælpe os op fra nedture. Vores forsvar fungere da slet, slet ikke. Hullerne mellem kæderne er simpelthen for store.. Og Vingaard? - Var han inde? - kæft han var usynlig, af det jeg så... - Dame og Ailton gør det udmærket oppe foran, men det ikke nok.. Vil ikke sige at Ståle er under pres, men vil sige han skal til at takle en lille nedtur, for vores spil har igennem hele sæsonen ikke været som vi kender det..

Vi mangler efter min mening en mand, som Linderoth, som kan binde det hele sammen, sætte spillere på plads, få dem i omdrejninger osv. osv.

Med det her, så tror jeg vi får et problem med at holde på folk som Hutch, Ailton, Wendt.. - Hvor CL var grunden til de blev..

Det værste ved det er vel, at vi går glip af så utrolig mange penge... 

AFC
Manager

« Svar #12222: 27 Aug 2009, 15:25 »

Tror ikke jeg har været så tæt på at græde, som jeg var i går. En så pinlig præstation må simpelthen bare ikke ske. Vi har overhoved ikke det fighterinstinkt, som skal hjælpe os op fra nedture. Vores forsvar fungere da slet, slet ikke. Hullerne mellem kæderne er simpelthen for store.. Og Vingaard? - Var han inde? - kæft han var usynlig, af det jeg så... - Dame og Ailton gør det udmærket oppe foran, men det ikke nok.. Vil ikke sige at Ståle er under pres, men vil sige han skal til at takle en lille nedtur, for vores spil har igennem hele sæsonen ikke været som vi kender det..

Vi mangler efter min mening en mand, som Linderoth, som kan binde det hele sammen, sætte spillere på plads, få dem i omdrejninger osv. osv.

Med det her, så tror jeg vi får et problem med at holde på folk som Hutch, Ailton, Wendt.. - Hvor CL var grunden til de blev..

Det værste ved det er vel, at vi går glip af så utrolig mange penge... 
Det har jeg længes længe efter! Godt du tager det op igen, men vi så igår at især en Kvist var i omdrejninger og fik i mange af sine situationer ført bolden frem i banen eller ud til kanterne som får lagt et indlæg ind over og får headet på mål. Det er ikke første gang vi ser Kvist sådan. Vi så ham i første kamp også. Selvom han spiller kant, så trækker han meget ind i banen og får ført spillet fremad, hvilket jeg godt kan lide ved Kvist. Han tager sagen i egen hånd.

Men en Linderoth ville pynte gevaldigt på det, især efter igår med de dumme boldtab vi får på midten typisk efter hjørnespark. Der mangler vi en ''leder'' som kan lægge pres.

AFC
Manager

« Svar #12223: 08 Jun 2010, 15:11 »

http://www.bold.dk/nyt/Wendt-rygtes-til-graesk-storklub

Oscar Wendt rygtes til den græske storklub, AEK Athen, men Niclas Jensen (hans agent) kender intet til interessen, men erkender at der er stigende interesse for ham. Wendt har dog stadig kontrakt hos os til næste sommer.

Hvad siger I? Tror I han ryger?

korzika
Gæst

« Svar #12224: 08 Jun 2010, 15:16 »

http://www.bold.dk/nyt/Wendt-rygtes-til-graesk-storklub

Oscar Wendt rygtes til den græske storklub, AEK Athen, men Niclas Jensen (hans agent) kender intet til interessen, men erkender at der er stigende interesse for ham. Wendt har dog stadig kontrakt hos os til næste sommer.

Hvad siger I? Tror I han ryger?

Nej, tror ikke han ryger. Det er i hvert fald ikke det bedste for helbredet, når man er fodboldspiller. Wink

Ej, mon ikke gerne Wendt vil prøve noget nyt på et tidspunkt. Han er i hvert fald ligaens bedste venstre-back, der sagtens kunne begå sig i en liga som den græske. Så det ville ikke være dumt, hvis han søgte efter nye udfordringer.

Sider: 1 ... 813 814 [815] 816 817 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010