home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:14:27 DeBuur Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 22:04 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  2 Brugere, 987 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 812 813 [814] 815 816 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1995759 gange)
Andreas93
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12195: 26 Aug 2009, 22:43 »

Skuffelsen er enorm !

Vi smider det hele på vores skrækkelige første halveg i dag. Vi spiller dog langt bedre i anden halveg, hvor at vi klart er bedre end dem. Vi døde i det mindste med støvlerne på.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever  !

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #12196: 26 Aug 2009, 22:45 »

Har selv FCK som mt ynglingshold i DK. Men det er vel også okay at "vi" ikke når videre sådan som spillet var idag. Det havde vel ikke underholdende at se fck, for ligemeget hvem de møder på udebane er det som om FCK stiller sig tilbage og siger;" Vi stiller os langt tilbage og ser hvorlangt tid der går før i scorer".
Og det går altså bare ikke. Gå nu bare frem og lav et lortemål inden for de første 20 min. og hold nullet, så var kampen lukket.

CL bliver bedre UDEN fc - Jeg er ked af at sige det!

Mikkellas
Gæst

« Svar #12197: 26 Aug 2009, 22:48 »

ja over 2 kampe er det 110% fortjent at cyprioterne går videre, andet er der sku ikke at indvende, andet end at jeg egentlig syntes at man burdew satse mere til sidst, altså måske tage en forsvarsspiller ud i stedet for nord, og ikke Ailton, som imo var vores bedste mand iaften. Vi må bare op på hesten igen, har ikke tid til at græde over den spildte mælk, til en værdi af 120 mio. kr. men jeg forventer en klar trodsreaktion på Søndag, og næste lørdag, når vi gæster Fionia Park.

Set i bakspejlet er Europa League jo heller ikke så ringe, men det er det selvfølgelig sammenlignet med CHL, men desværre var vi over 2 kampe bare ikke gode nok, og respekt for Apoel, de formåede virkelig at smadre vores spil totalt i bedste Sønderjyske stil, desværre Skuffet

Jeg vil nu ikke sige, at de smadrede vores spil. Vi ødelagde det for os selv ved at lukke et mål ind i starten af kampen endnu en gang. Det er simpelthen skrækkeligt, at vi ikke kan komme ordentligt ud til en kamp. Alle de mål vi har lukket ind i sæsonens kampe i denne sæson, er alle blevet lukket ind i første halvleg. Vi har endnu ikke indkasseret et mål i anden halvleg.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #12198: 26 Aug 2009, 22:51 »

Lortespil, Lortekamp, lortedommer og lorteCypern.

Meget mere skuffende at ryge ud på den her måde end et nederlag til Benfica eller et meget stærkt hold.
Godt nok spillede cyprioterne rigtig godt i 1.halvleg og man kunne se hvorfor Cypern ligger over lande som Sverige, Østrig og Polen på den europæiske rangliste, men i 2.halvleg har vi nok chancer til at afgøre kampen. Så selvom den her runde skulle være vundet på hjemmebane, har vi alligvel chancerne til at afgøre det på udebane.

Ligaen virker langt væk. OB er et niveau eller to over os for tiden. I europa League får vi et gruppespil hvor vi måske kan få to hold med dårligere seedning end os, så der er nogle muligheder, men lige nu vil det være synd at tro på at vi kommer videre. Måske vi sku gøre som BIF og AaB tidligere har gjort. Fucke ligaen og så gå stenhårdt efter pokalen og muligvis Europa.t

It's gonna be legendary

Don AA
Manager

« Svar #12199: 26 Aug 2009, 22:53 »

For pokker sidder med en kæmpe skuffelse i kroppen lige nu, vi taber kampen i starten af kampen hvor vi slet ikke er klar, vi skal/kan normalt vinde over APOEL, men de vandt kampen over 2 kampe, så det er fortjent de går videre, ikke nogen grund til at komme med dumme undskyldninger. Vil alligevel forsøge at tage de positive briller på, jeg vil ikke kalde det en fiasko at vi ryger ud, da vi stadig er er med i europa, var i kommet i CHL var vi blevet 4.seedet, hvilket havde gjort det svært at komme videre, vi bliver enten seedet som nummer 3 eller 2, i EL hvilket gør chancen for at komme videre er større.
Der er ikke så meget at sige, vi skal tørre øjne og komme videre, shit happens, og på søndag er der en ny kamp  mod vores "gode venner" fra Brøndby, som skal have en ny røvfuld.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #12200: 26 Aug 2009, 22:53 »

hvis jeg siger Gorica og Aberdeen ??

Andreas93
Gæst

« Svar #12201: 26 Aug 2009, 22:55 »

At sige at ligaen er væk, er fuldstændigt sindsygt. Vi er først lige kommet op i gear og hvis vi vinder vores 2 næste kampe (mod Bif & Ob) så ser det pludslig noget anderledes ud. Peace

andersfa123
Gæst

« Svar #12202: 26 Aug 2009, 22:55 »

Så siger jeg, luk røven Smiley

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #12203: 26 Aug 2009, 22:56 »

Lortespil, Lortekamp, lortedommer og lorteCypern.

Meget mere skuffende at ryge ud på den her måde end et nederlag til Benfica eller et meget stærkt hold.
Godt nok spillede cyprioterne rigtig godt i 1.halvleg og man kunne se hvorfor Cypern ligger over lande som Sverige, Østrig og Polen på den europæiske rangliste, men i 2.halvleg har vi nok chancer til at afgøre kampen. Så selvom den her runde skulle være vundet på hjemmebane, har vi alligvel chancerne til at afgøre det på udebane.

Ligaen virker langt væk. OB er et niveau eller to over os for tiden. I europa League får vi et gruppespil hvor vi måske kan få to hold med dårligere seedning end os, så der er nogle muligheder, men lige nu vil det være synd at tro på at vi kommer videre. Måske vi sku gøre som BIF og AaB tidligere har gjort. Fucke ligaen og så gå stenhårdt efter pokalen og muligvis Europa.t

^^ Det stemmer jeg for i gør..  Rullende Øjne

- Desuden er jeg ikk enig i at dommeren var skod, men nok om det..

Personligt må jeg sige at jeres vaklende bagkæde overrasker mig, endnu engang.. Offensivt skaber i et hav af chancer, og det er bare et spørgsmål om at have tur i den, for så laver i hurtigt 3-4 kasser istedet for et enkelt, eller slet ikk nogle..

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Mikkellas
Gæst

« Svar #12204: 26 Aug 2009, 22:57 »

At sige at ligaen er væk, er fuldstændigt sindsygt. Vi er først lige kommet op i gear og hvis vi vinder vores 2 næste kampe (mod Bif & Ob) så ser det pludslig noget anderledes ud. Peace

Kan du huske sæsonen med Gorica? Hvordan gik det i ligaen derefter? Det samme kan ske nu. Dette nederlag slider mere på spillerne, end du tror, og det bliver svært at komme over det igen lige med det samme. Og hvis det skal ske hurtigt, så skal det være helt nye spillere, der ikke var på banen i dagens kamp. Et friskt pust ville pynte nu.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #12205: 26 Aug 2009, 22:59 »

^^ Det stemmer jeg for i gør..  Rullende Øjne

- Desuden er jeg ikk enig i at dommeren var skod, men nok om det..

Personligt må jeg sige at jeres vaklende bagkæde overrasker mig, endnu engang.. Offensivt skaber i et hav af chancer, og det er bare et spørgsmål om at have tur i den, for så laver i hurtigt 3-4 kasser istedet for et enkelt, eller slet ikk nogle..

Dommeren har self. ikke en skid at gøre med at vi taber, men når man er bagud og spillet er elendigt bliver man sku fucket over, at han dømmer som var det en pigekamp. Han dømte jo næsten frispark hver gang der var en duel. Positivt kan man sige, at han holder en linje men sku ikke det man er vant til i europæisk fodbold.

It's gonna be legendary

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #12206: 26 Aug 2009, 23:01 »

Dommeren har self. ikke en skid at gøre med at vi taber, men når man er bagud og spillet er elendigt bliver man sku fucket over, at han dømmer som var det en pigekamp. Han dømte jo næsten frispark hver gang der var en duel. Positivt kan man sige, at han holder en linje men sku ikke det man er vant til i europæisk fodbold.

Well, enig.. Og jah.. Man ser også anderledes på tingene lige efter et skuffende nederlag.. Hvis i havde scoret i sidste minut var dommeren ikk blevet nævnt.. Men jah, vi kan godt blive enige om at der blev fløjtet lidt for meget..

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #12207: 26 Aug 2009, 23:02 »

Dommeren var sku da god, og han blev også flere gange rost. Lidt for slapt at skyde skylden på dommeren, han gjorde det sku fint. Sådan som jeg ser er problemet indstillingen....

Don AA
Manager

« Svar #12208: 26 Aug 2009, 23:04 »

Har ingen ide om hvem de er, så stop med at komme med sort snak her i tråden.
Kan du huske sæsonen med Gorica? Hvordan gik det i ligaen derefter? Det samme kan ske nu. Dette nederlag slider mere på spillerne, end du tror, og det bliver svært at komme over det igen lige med det samme. Og hvis det skal ske hurtigt, så skal det være helt nye spillere, der ikke var på banen i dagens kamp. Et friskt pust ville pynte nu.
Måske, men nu er vi jo ikke ude vi skal stadig spille EL, så er ikke helt enig.
Nye spillere, ja CHL er jo ligesom slik for børn til fastelavn, vi ville havde nemmer ved at lokke spillere til, men det er stadig ikke umuligt. Jeg ser gerne Sionko og TK forlade klubben, Sionko tror jeg godt vi kan sælge, TK bliver svær han kan måske udlejes.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #12209: 26 Aug 2009, 23:06 »

Dommeren var sku da god, og han blev også flere gange rost. Lidt for slapt at skyde skylden på dommeren, han gjorde det sku fint. Sådan som jeg ser er problemet indstillingen....

^^ Behøver jeg sige noget ??

Sider: 1 ... 812 813 [814] 815 816 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010