home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:14:27 DeBuur Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 22:04 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  2 Brugere, 987 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 811 812 [813] 814 815 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1995759 gange)
Mikkellas
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12180: 26 Aug 2009, 21:36 »

Jeg skammer mig ovenpå denne første halvleg. Hvilket skandaløst forsvar, og så får de heller ikke megen hjælp af midtbanen, der åbenbart ikke skal følge med deres mænd ned i feltet? Et maltesisk forsvar kunne have gjort det bedre. Pinlig første halvleg.

Nye boller på suppen i anden halvleg! Det kan ikke gå for langsomt.

fc-hansen
Manager

« Svar #12181: 26 Aug 2009, 21:36 »

Det er mere end fortjent, hvis ikke vi går i CHL, og hvis det ender sådan her, er det nok fint nok, for med det forsvarspil der vil vi kun blive til grin af  at spille CHL! Come on FC man, vi kan sagtens nå det, men det kræver kraft.... en mandfolkeindsats af hver enkelt, og så et bytte mellem Vingaard og Grønkjær, den mand er jo fornærmende ringe idag Skuffet

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #12182: 26 Aug 2009, 21:37 »

Var ellers ikke nervøs før kampen, men bang det blev man hurtigt, APOEL viste efter 10 min allerede mere end de gjorde i Parken, og så er det jo ikke godt at vores forsvar sejler big time, men de er til at snakke med når vi kommer til indlæg, så ind med Grønkjær istedet for Vingaard som ligner en nervøs skoledreng.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst

« Svar #12183: 26 Aug 2009, 21:38 »

Det er dog en fornøjelse og se hvordan det hele sejler for FCK i første halvleg! Fortsæt endelig på søndag! Peace

hvor er du sød  Kys

Ringe ringe første halveg. Forsvaret sejler rundt. Ståle giver forhåbenligt en kæmpe skideballe til spillerne i pausen, så vi ser et forvandlet fck hold, gå ud til anden halveg

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #12184: 26 Aug 2009, 21:41 »

Jeg er ikke så bange for om vi kan score. Synes ikke at deres forsvar er super, og hvis Grønkjær kommer ind skal vi kunne skabe noget plus at dødboldene kan være et våben.
Er dog pisseræd for at Apoel får nettet et par gange mere. Det sejler jo fuldstændigt i forsvaret og midtbanen gør ikke meget for at hjælpe. Hvis jeg var træner havde jeg seriøst overvejet at smide Ulrik ind. Ved ikke om det ville hjælpe, men han har før båret holdet igennem sådan nogle situaioner.

It's gonna be legendary

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #12185: 26 Aug 2009, 21:42 »

tja hvis vi ryger ud ødelægger det så bare jeres chance for cl kval når vi hæver pokalen næste år..
burde støtte os Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12186: 26 Aug 2009, 21:47 »

Jeg er ikke så bange for om vi kan score. Synes ikke at deres forsvar er super, og hvis Grønkjær kommer ind skal vi kunne skabe noget plus at dødboldene kan være et våben.
Er dog pisseræd for at Apoel får nettet et par gange mere. Det sejler jo fuldstændigt i forsvaret og midtbanen gør ikke meget for at hjælpe. Hvis jeg var træner havde jeg seriøst overvejet at smide Ulrik ind. Ved ikke om det ville hjælpe, men han har før båret holdet igennem sådan nogle situaioner.

100% enig! Synes også forsvaret har set bedre ud med Ulle, han er mere rutineret end en 18-årig(eller hvor gammel Zanka nu er), og en svensker der har trang til at blive rystet. Tunge

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #12187: 26 Aug 2009, 22:38 »

Det er sgu flot at ryge ud til et cypriotisk hold!

Pinligt!!!!!!!!

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #12188: 26 Aug 2009, 22:39 »

STÅLE RAUS!!!

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #12189: 26 Aug 2009, 22:40 »

Ja sådan kommer man ikke i Champions League, med sådan en ringe indsats. Men hvor er jeg dog irreteret på alle FCK-haters som skal være så flabbede og kæphøje.

Svane
Lilleputspiller
*

« Svar #12190: 26 Aug 2009, 22:40 »

Kæft de er til grin man crazy

andersfa123
Gæst

« Svar #12191: 26 Aug 2009, 22:41 »

Neeeeeeej hvor er det dog pinligt. Men lad os se det på den lyse side, vi bliver ikke gjort tilgrin i ChL, vi kommer i Europa og vi er kommet rigtig langt siden vi kom i ChL for første gang.

Nu gælder det søndag.

KOM NU KØBENHAVN!

Mikkellas
Gæst

« Svar #12192: 26 Aug 2009, 22:42 »

Jeg kan næsten ikke beskrive følelsen. Hold kæft hvor er det pinligt. Så ringe. Så ideløst fodbold. Ståle må lige kigge sig selv i spejlet og spørge sig selv, om Nordstrand ind for Ailton er en satsning? Hvis det er det, så må I meget gerne forklare det for mig. Fra 4-4-2 til 4-4-2. Fantastisk ændring.

Større mulighed for at komme i CL får vi ikke, og jeg bliver da også ganske overrasket, hvis vi vinder mesterskabet nu. Dette kommer til at tage utrolig meget selvtillid fra spillerne, og den kommer ikke op lige foreløbig, medmindre de vinder over Brøndby på søndag.

andersfa123
Gæst

« Svar #12193: 26 Aug 2009, 22:43 »

Ja sådan kommer man ikke i Champions League, med sådan en ringe indsats. Men hvor er jeg dog irreteret på alle FCK-haters som skal være så flabbede og kæphøje.
Sådan er det jo, der er jo altid nogle der hader noget. Tag et glas faxe kondi, og lad vær med at tænk på dem men hvor fucking dåligt vi spillede  Thumbs Up

fc-hansen
Manager

« Svar #12194: 26 Aug 2009, 22:43 »

ja over 2 kampe er det 110% fortjent at cyprioterne går videre, andet er der sku ikke at indvende, andet end at jeg egentlig syntes at man burdew satse mere til sidst, altså måske tage en forsvarsspiller ud i stedet for nord, og ikke Ailton, som imo var vores bedste mand iaften. Vi må bare op på hesten igen, har ikke tid til at græde over den spildte mælk, til en værdi af 120 mio. kr. men jeg forventer en klar trodsreaktion på Søndag, og næste lørdag, når vi gæster Fionia Park.

Set i bakspejlet er Europa League jo heller ikke så ringe, men det er det selvfølgelig sammenlignet med CHL, men desværre var vi over 2 kampe bare ikke gode nok, og respekt for Apoel, de formåede virkelig at smadre vores spil totalt i bedste Sønderjyske stil, desværre Skuffet

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 811 812 [813] 814 815 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010