home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Okt 2025, 13:05 g00n Blogs Minimalistic 2020
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
09 Okt 2025, 21:01 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 748 749 [750] 751 752 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1989038 gange)
AFC
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11235: 04 Jun 2009, 16:00 »

Det ved jeg, pluto Smiley
Du prøver kun på at hjælpe..

fc-hansen
Manager

« Svar #11236: 04 Jun 2009, 16:31 »

Ricardinho er en teknisk stærk spiller, med et godt venstreben. Du kan sammenligne ham lidt med Roberto Carlos, men vent nu og se. Jeg tror blot vi sonderer markedet, hvis Wendt skulle daffe af til sommer Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #11237: 04 Jun 2009, 19:14 »

AFC, nu selvmodsiger du dig selv igen!

'Synes det er dumt at hente Ricardinho'
'... men sådan nogle brasilianere har vi jo nogen af, så hvorfor ikke hente en til?'

Som skrevet ovenfor, så har vi reelt set kun 3. Hutch VIL ud, og han kan give gode penge. Han bliver solgt. Junior er i unåde i FCK, og ryger også. Han er faktisk blevet bedt om at finde en ny klub! Så er vi nede på 4 (glemte N'Doye før). Coe ryger forhåbentlig ikke, da jeg synes han er en meget habil målmand, jeg altid har været tryg ved at have på holdet. Desuden er han ikke den type der altid brokker sig.

Jeg ser helst at Wendt bliver, men sker det ikke, så kan vi for min skyld godt hente Ricardinho.
N'Doye kommer fra Senegal, og med mindre jeg er helt væk, så ligger det i Afrika  Smiley Hvilket betyder at han er med i Cotonou-aftalen, som betyder at han ikke tæller som ikke eu spiller http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=237730, så hvis alt det andet holder, så er vi nede på 3 ikke eu spiller til sommer, måske 2 afhængige af hvor langt tid Coe er lånt ud.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #11238: 04 Jun 2009, 19:16 »

Der lærte jeg sørme noget nyt igen Opstemt

Det sker irriterende ofte her på det seneste...

Men tak, Don Thumbs Up

Så har vi jo rigeligt med plads til Ricardinho

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11239: 09 Jun 2009, 02:54 »

http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=9311

Ifølge linket, så skulle både Morten Nordstrand og Marc Nygaard være blevet sas-liga topscorer anno 2008/2009. Morten Nordstrands 2. scoring imod Randers i Parken, er ikke længere et selvmål men et mål scoret af Nordstrand.
DBU kårer ikke nogen officiel topscorer, hvis to eller flere er lige på topscorerlisten - hvilket nogle medier gør. Danske Spil har heller ikke udråbt Marc Nygaard, som topscorer. Hvis du har oddset på Nordstrand som topscorer i sas-ligaen kan du bare gå roligt ned og få din gevinst :b.

TILLYKKE NORDSTRAND!!

Thaurat al Shabab

dweebfck
Juniorspiller
**

« Svar #11240: 09 Jun 2009, 09:21 »

Endelig !! Man kan sku heller ikke kalde det et selvmål Opstemt
Morten nordstrand er den bedste angriber i sas-ligaen ! Opstemt

Xavi Hernandez er verdens bedste fodboldspiller!

absalonsen
Gæst

« Svar #11241: 09 Jun 2009, 09:56 »

Endelig !! Man kan sku heller ikke kalde det et selvmål Opstemt
Morten nordstrand er den bedste angriber i sas-ligaen ! Opstemt

Hvad vil du så kalde det? Det er jo lige netop et selvmål. Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11242: 09 Jun 2009, 14:51 »

sjovt nok har DBU noteret det som et mål scoret af Nordstrand og ikke et selvmål Smiley

Jeg vil heller ikke sige at det var selvmål, fordi at bolden rammer stolpen og derefter Kevin Stuhr. Kevin har jo ingen anelse om hvor bolden er, efter at den har passeret ham.
At kalde Nordstrands mål et selvmål ville være det samme at kalde Sanes mål for selvmål, da den også bliver rettet af.

Thaurat al Shabab

AFC
Manager

« Svar #11243: 09 Jun 2009, 15:19 »

Klasse af DBU!
Jeg ville dog have talt det som et selvmål, fordi Kevin Stuhr rammer den sidst, men klasse vi har fået en topscorer i år!
Tillykke Nord!

AFC
Manager

« Svar #11244: 09 Jun 2009, 16:21 »

http://www.bold.dk/nyt/Solbakken-rygtes-til-Koeln

Det håber jeg sgu ikke sker. Godt nok siger FCK at de vil beholde Ståle, men det kan jo være der sker en overraskelse. Ståle er en rigtig god træner for os. Han kan tage de vigtige beslutninger om, at satse offensivt selv når det ser sortest ud, så ham er vi nødt til at beholde. Ellers tror jeg ikke vi får fuldendt vores stamme som han siger, og jeg vil mene det kun er ham, der kan gøre det.

Det ville også være et skridt ned af for ham.

verdenskrig
Manager

« Svar #11245: 09 Jun 2009, 16:24 »

sjovt nok har DBU noteret det som et mål scoret af Nordstrand og ikke et selvmål Smiley
Jeg vil heller ikke sige at det var selvmål, fordi at bolden rammer stolpen og derefter Kevin Stuhr. Kevin har jo ingen anelse om hvor bolden er, efter at den har passeret ham.
At kalde Nordstrands mål et selvmål ville være det samme at kalde Sanes mål for selvmål, da den også bliver rettet af.
Men sjovt nok er det ikke DBU der giver prisen som topscorer, det er tipsbladet Grin

Og her er ham der når først op på det antal mål der gør at de er lige, vinderen.. ergo Nygaard Smiley..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #11246: 09 Jun 2009, 16:26 »

http://www.bold.dk/nyt/Solbakken-rygtes-til-Koeln

Det håber jeg sgu ikke sker. Godt nok siger FCK at de vil beholde Ståle, men det kan jo være der sker en overraskelse. Ståle er en rigtig god træner for os. Han kan tage de vigtige beslutninger om, at satse offensivt selv når det ser sortest ud, så ham er vi nødt til at beholde. Ellers tror jeg ikke vi får fuldendt vores stamme som han siger, og jeg vil mene det kun er ham, der kan gøre det.

Det ville også være et skridt ned af for ham.
Ved nu ikke om bundesligaen er et skridt ned  Wink.. Tror nok Køln sagten ku spille ret meget mere end lige op med fck Peace

Og her kan ståle i hvertfald være med til at føre et hold i mod toppen som ingen regner med Smiley.. det er jo fed motivation for en træner.. Håber naturligvis på at han sælges Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #11247: 09 Jun 2009, 16:35 »

Er det et selvmål, fordi dú synes det er et selvmål. Jeg er ved at være træt af den arrogante måde at kommentere det på. Du slår jo nærmest fast at det er et selvmål fordi dú synes det selvom DBU lige har slået fast at det ikke er et selvmål?

Men hvis du vil sidde med armene over kors resten af sommeren fordi du stadig mener det er et selvmål, så er du da velkommen og det skal jeg ikke blande mig i. Men se realiteterne i øjenene. Det er ikke et selvmål.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2009, 16:36 af JakobHove » Logged

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #11248: 09 Jun 2009, 16:37 »

Klasse af DBU!
Jeg ville dog have talt det som et selvmål, fordi Kevin Stuhr rammer den sidst, men klasse vi har fået en topscorer i år!
Tillykke Nord!

Mener du så også at Randers FC's 2. mål er et selvmål fordi Achmed rammer den sidst?

plutonium
Manager

« Svar #11249: 09 Jun 2009, 16:38 »

Ved nu ikke om bundesligaen er et skridt ned  Wink.. Tror nok Køln sagten ku spille ret meget mere end lige op med fck Peace

Og her kan ståle i hvertfald være med til at føre et hold i mod toppen som ingen regner med Smiley.. det er jo fed motivation for en træner.. Håber naturligvis på at han sælges Wink

Jeg tvivler stærkt på, at han er på vej væk. Han skal i CL i år, og han vil garanteret gerne prøve at gentage succesen. Desuden vil Donnen ikke lade ham gå for noget i verden. Ståle er udtalt tidligere på foråret, at han agter at fuldføre sin kontrakt med FCK, men derfra vil han ikke love noget.

Tror ikke vi skal være bange i dén retning. Men ting sker jo i fodbold Skuffet

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 748 749 [750] 751 752 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010