home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:05:12 g00n Blogs Minimalistic 2020
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
09 Okt 2025, 21:01 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 729 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 747 748 [749] 750 751 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1988787 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11220: 03 Jun 2009, 19:56 »

Hvorhenne? Smiley

For på DBUs topscoreliste står Morten jo først... men i alt faldt er de delt topscorere.  crazy

Til kampen, og de kom desuden begge bagefter hen til medierne og udtalte at Nygaard vandt.. Det har altid handlet om hvem der først kom op på det antal der gør at to står lige..

Hvis DBU så pludseligt ændrer det i år, viser det vel bare igen at de holder med fck Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #11221: 03 Jun 2009, 20:03 »

Til kampen, og de kom desuden begge bagefter hen til medierne og udtalte at Nygaard vandt.. Det har altid handlet om hvem der først kom op på det antal der gør at to står lige..

Hvis DBU så pludseligt ændrer det i år, viser det vel bare igen at de holder med fck Wink

Det har aldrig været DBUs regler...  Smiley

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga/nordstrand-det-var-mit-maal

Der mener Nordstrand så det er hans mål.. Grin
så det er tipsbladets topscorepris, som Nygaard vinder..

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

verdenskrig
Manager

« Svar #11222: 03 Jun 2009, 20:05 »

Det har aldrig været DBUs regler...  Smiley

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga/nordstrand-det-var-mit-maal

Der mener Nordstrand så det er hans mål.. Grin
så det er tipsbladets topscorepris, som Nygaard vinder..
Hva snakker nordstrand om det fjols xD funny.. Hvis bolden ikke havde ramt stuhr var den røget ud i spil igen.. det kan jo ALDRIG blive hans mål.. Hvis det der er hans mål, hvornår er det så selvmål ?

Min fejl kom til at tænke på at DBU gav prisen, men det var nu ment i sjov Grin Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #11223: 03 Jun 2009, 20:06 »

Hva snakker nordstrand om det fjols xD funny.. Hvis bolden ikke havde ramt stuhr var den røget ud i spil igen.. det kan jo ALDRIG blive hans mål.. Hvis det der er hans mål, hvornår er det så selvmål ?

Min fejl kom til at tænke på at DBU gav prisen, men det var nu ment i sjov Grin Wink

Haha, ja det er lidt underligt at Nordstrand skal have bolden, men alligevel kan Kevin jo faktisk ikke gøre noget, han ved jo ikke at bolden kommer.

Det gør skam ikke noget, for man hører jo bare kåringen af topscorelisten.. Smiley og ikke hvem der udgiver den...

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Zone 43
Manager

« Svar #11224: 03 Jun 2009, 20:12 »

Det er vel rigtig nok - men der er der vel noget prestige i at blive topscore? Smiley Wink

Selvfølgelig er prestige i det, og det har der været alle dage. Men at give prisen til en, som scorede et mål før en anden, hvorefter de ender på samme antal for så at (måske) lave det om, finder jeg nu ret så ligegyldigt.

Så lad dem dog begge være topscorer. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

fc-hansen
Manager

« Svar #11225: 03 Jun 2009, 22:33 »

i sin tid da Prica og Nord begge nåede 19 træffere, der delte de da bare titlen og præmiesummen, og syntes jeg faktisk er mest fair.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #11226: 04 Jun 2009, 15:03 »

Der har jo været en del snak om Wendt måske bliver solgt her til sommer, da har været rygter om Emil Johansson som mulig afløser, nu er et nyt navn i spil. Vi kan jo godt lide brasilianer i FCK, så hvorfor ikke en mere  Smiley, nye rygter siger vi har set på Ricardinho fra Malmö http://www.fotbollsexpressen.se/sport/1.1593840/storklubbar-ute-efter-ricardinho Kender intet til ham, men lyder da spændene.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #11227: 04 Jun 2009, 15:09 »

Hutchinson ryger jo nok, og Junior også. Så vi har 'kun' tre ikke-eu spillere. Coe, Ailton og Santin.

Men jeg vil stadig hellere have at Wendt forlænger... Skuffet

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #11228: 04 Jun 2009, 15:20 »

Hutchinson ryger jo nok, og Junior også. Så vi har 'kun' tre ikke-eu spillere. Coe, Ailton og Santin.

Men jeg vil stadig hellere have at Wendt forlænger... Skuffet
Ser jeg også gerne, men tror desværre, at der er større chancer for han bliver solgt. Tror også Atiba ryger, Junior er jeg sikker på ryger. Coe er jo udlejet til Örgryte, om det kun er frem til sommer, eller frem til vinter er jeg lidt usikker på, da den svenske liga jo slutter der. Så der skulle være plads til en ikke eu spiller mere.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #11229: 04 Jun 2009, 15:31 »

Hvis JC ryger, så SKAL Coe hjem. Ganske enkelt.

Jeg synes ikke der er grund til at købe nyt, når vi har en 2. målmand med Coes niveau!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

marcusdyhr
Reserveholdsspiller

« Svar #11230: 04 Jun 2009, 15:33 »

wiland er god når han bare får kamp træning til den nye sæson

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

AFC
Manager

« Svar #11231: 04 Jun 2009, 15:33 »

Synes det er dumt at hente Ricardinho nu, hvis vi får ham. Så har vi jo 6 ikke-eu spillere og det betyder vi bliver nødt til at skære 3 fra til hver kamp. Jeg synes vi skal vente til enten Hutchinson eller Coe/Junior ryger. Hvis vi sælger Coe på en permanent kontrakt, som jeg faktisk kun håber på vi gør.

Men kender intet til Ricardinho, men sådan nogle brasilianere har vi jo nogen af, så hvorfor ikke hente en til?

plutonium
Manager

« Svar #11232: 04 Jun 2009, 15:37 »

AFC, nu selvmodsiger du dig selv igen!

'Synes det er dumt at hente Ricardinho'
'... men sådan nogle brasilianere har vi jo nogen af, så hvorfor ikke hente en til?'

Som skrevet ovenfor, så har vi reelt set kun 3. Hutch VIL ud, og han kan give gode penge. Han bliver solgt. Junior er i unåde i FCK, og ryger også. Han er faktisk blevet bedt om at finde en ny klub! Så er vi nede på 4 (glemte N'Doye før). Coe ryger forhåbentlig ikke, da jeg synes han er en meget habil målmand, jeg altid har været tryg ved at have på holdet. Desuden er han ikke den type der altid brokker sig.

Jeg ser helst at Wendt bliver, men sker det ikke, så kan vi for min skyld godt hente Ricardinho.

AFC
Manager

« Svar #11233: 04 Jun 2009, 15:43 »

Ja, jeg rodede lige lidt rundt i det der, men siger bare at jeg intet kender til Ricardinho, men sådan en brasilianer kan vi vel ikke få nok af, så hvorfor kan vi ikke bare hente ham?
Skulle nok lige have sagt det på en anden måde xD

plutonium
Manager

« Svar #11234: 04 Jun 2009, 15:55 »

Klart nok Thumbs Up

Siger det heller ikke til dig for at være ond Wink

Sider: 1 ... 747 748 [749] 750 751 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010