home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold for FMF
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal alkohol være aktuelt til sommerbold?
Jeg er ligeglad.
- 36 (18,8%)
Alkohol er en del af det.
- 117 (60,9%)
Alkohol er IKKE en del af det.
- 39 (20,3%)
Antal Stemmer: 192

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold for FMF  (Læst 67166 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #330: 17 Mar 2009, 23:17 »

Haha ja mig og pluto er vilde, og vi har allerede spillet bold sammen så vi kender hinandens spil, desværre var det bare på hver sit hold..

Og selvfølgelig vandt plutos hold til slut, hvor en eller anden pade laver kanal på mig.. På sidste spark funny.. Flad fornemmelse, men det sker ikke til vores kamp Cool

Næste gang er der no excuse! Der skal vi spille på samme hold Thumbs Up

Så får du også en spiller du kan koste rundt med, og som ikke står og sover i forsvaret! Defensivt arbejde ftw  Peace

Men min ringe form kan blive et problem mod store spillere  Huh
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #331: 17 Mar 2009, 23:17 »

VK, alle dør hvis Shaft kommer Opstemt
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #332: 17 Mar 2009, 23:17 »

Det med at drikke efter lyder sgu heller ikke værst! Opstemt

Jeg er ekspert i at lave kanal på folk.. og det mener jeg sgu! :-D
Logged


Arsenal Football Club


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #333: 17 Mar 2009, 23:20 »

Fik jeg nævnt jeg har Ronaldo teknik Wink haha men jaa hvis det er en mark vi ska spille på så bliver det et problem for mig Peace
Forresten VK har problemer med at holde sprut indenbords Opstemt haha men hvis Shaft kommer så dør vi alle af alkohol forgiftning Opstemt
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #334: 17 Mar 2009, 23:20 »

Næste gang er der no excuse! Der skal vi spille på samme hold Thumbs Up

Så får du også en spiller du kan koste rundt med, og som ikke står og sover i forsvaret! Defensivt arbejde ftw  Peace

Men min ringe form kan blive et problem mod store spillere  Huh

Haha nej helt enig, det kan ikke være anderledes Opstemt Wink

Præcis, du kan sku det der defensive arbejde Wink.. der bliver knoklet Thumbs Up... Syntes dog ham den mindste på banen og så ham i united trøjen hjalp godt til dernede sidst.. Så måtte jeg jo også tage lidt fra når det så smuttede  Peace..

Haha tror ik du skal regne med at særlig mange er i vild form Opstemt... Men dig og mig, samt DB på banen så kan det ik gå helt galt Wink

EG@

Ja men den mand kan jo ikke flyttes Rullende Øjne.. Hvis han løber ind i mig flyver jeg da vandret gennem luften Grin

NF@

Du kan godt spare dig for de kanaler, for så bliver jeg ond Grin Wink.. HADER det, det er simpelthen det værste at få lavet i mod sig !!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vondracek
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #335: 17 Mar 2009, 23:21 »

Det kunne være, at vi skulle lave en 'Bulkroertien mod rov'-kamp. Altså Bulgarien, Serbien og Kroatien - så kunne I få lov til at vise jeres skills - inden for ballet.

Bulkroertien kan slå selv det danske landshold, så det ville ikke være sjovt for Jer, hvis vi skulle spille sådan en kamp ;-)
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #336: 17 Mar 2009, 23:22 »

DB@

Jaja men det er først når klokken har rundet de 4 om natten, og jeg bare ikke kan mere.. Og så er det for ik at have tømmermænd dagen efter Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #337: 17 Mar 2009, 23:22 »

Næste gang er der no excuse! Der skal vi spille på samme hold Thumbs Up

Så får du også en spiller du kan koste rundt med, og som ikke står og sover i forsvaret! Defensivt arbejde ftw  Peace

Men min ringe form kan blive et problem mod store spillere  Huh
Hah, du bør også være bange for mig, den israelske tromler; jeg er lige godt 170 cm og vejer 49 kg Opstemt

Men måske vi skulle vende tilbage til topic?
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #338: 17 Mar 2009, 23:23 »

Jeg vælger ikke at snakke så meget om mine sublime fodboldevner. Jeg lader i modsætning til visse andre brugere fødderne tale!!!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #339: 17 Mar 2009, 23:25 »

Det er jo blot for at indgyde lidt respekt på forhånd Wink

Hvorfor tror du at Materazzi er frygtet sådan Grin

BenM: syntes du da ik det her er topic Rullende Øjne.. Vi skal jo spille mod hinanden på dagen Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #340: 17 Mar 2009, 23:26 »

Haha nej helt enig, det kan ikke være anderledes Opstemt Wink

Præcis, du kan sku det der defensive arbejde Wink.. der bliver knoklet Thumbs Up... Syntes dog ham den mindste på banen og så ham i united trøjen hjalp godt til dernede sidst.. Så måtte jeg jo også tage lidt fra når det så smuttede  Peace..

Haha tror ik du skal regne med at særlig mange er i vild form Opstemt... Men dig og mig, samt DB på banen så kan det ik gå helt galt Wink


Ham den lille (Jonas Wink ) er også god til fodbold. Han har et godt overblik og en god teknik. Men gererelt er folk for passive defensivt. Der får du dog en at råbe af i mig! Målmanden skal være en styrmand, og har det største overblik over situationen. Så jeg hører skam efter når keeperen råber Wink

Jeg håber på at jeg kan være med der i Maj. Skal have en ven på besøg torsdag til søndag dér, men nu må vi se om jeg ikke kan nå at spille lidt med jer Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #341: 17 Mar 2009, 23:28 »

Jeg skal nok komme.

Men folks skal vi ikke lade hver med at spamme denne tråd til med alt muligt gøgl om hvor god man er osv.?
Evt. interesseret skal jo gå 2-3 sider tilbage lige nu, for bare at finde tidspunktet.
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #342: 17 Mar 2009, 23:29 »

Pepe og jeg har nu snakket lidt mere sammen over MSN, og vi fastholder den 23. maj i Ryparken Idrætsanlæg - folk kan troppe op mellem 12:00 og 14:00 - hvor det nu passer dem bedst. Kampen starter ihf. klokken 14:00; der kan vi dele nogen hold (hvis det da ikke er gjort i forvejen), og ellers kan vi bare sparke lidt bold og lave lidt som det passer os (næsten da: der er småbørn til stede, VK Wink). T-shirts må folk selv klare, det "tør" vi ikke at stå for, da vi ikke gider at bestille for mange, og vi kender ikke folks størrelse osv.

Så er det fremme igen. Og stop så snakken! I kan snakke om jeres dagdrømme på msn.
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #343: 17 Mar 2009, 23:30 »

Vi kunne evt. lave en tilmeldingstråd og en snakketråd for at gøre det mere overskueligt, men samtidigt have plads til hyggesnakken.
Så kunne tilmeldingslisten også være på første indlæg i den nye tråd, så det gør det endnu nemmere at danne et overblik (:
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #344: 17 Mar 2009, 23:32 »

Ham den lille (Jonas Wink ) er også god til fodbold. Han har et godt overblik og en god teknik. Men gererelt er folk for passive defensivt. Der får du dog en at råbe af i mig! Målmanden skal være en styrmand, og har det største overblik over situationen. Så jeg hører skam efter når keeperen råber Wink

Jeg håber på at jeg kan være med der i Maj. Skal have en ven på besøg torsdag til søndag dér, men nu må vi se om jeg ikke kan nå at spille lidt med jer Wink

Ja det må man sige han er Opstemt... Var ret imponeret over den lille mands fysik Thumbs Up.. Han var sku ik sådan at skubbe væk..

Haha ja det skal han, og rart med en der lytter for tit så vinker folk bare som om de har hørt en, og to sek efter render deres mand i ryggen på dem crazy

MR- legendary har svaret Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010