home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold for FMF
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal alkohol være aktuelt til sommerbold?
Jeg er ligeglad.
- 36 (18,8%)
Alkohol er en del af det.
- 117 (60,9%)
Alkohol er IKKE en del af det.
- 39 (20,3%)
Antal Stemmer: 192

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold for FMF  (Læst 67252 gange)
Pepe
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #255: 16 Mar 2009, 23:00 »

Jeg kan godt være med til at arrangere lidt, hvis det er?

Spørgsmålet er bare, om folk er villige til at tage hele vejen til København for at spille i Ryparken? Ellers er B93s baner lige ved Østre Gasværk også en mulighed..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #256: 16 Mar 2009, 23:03 »

Det må de folk der er friske jo så gøre, og resten må lade være Peace

Tror vi må se sådan på det hvis det skal blive til noget for vi kan ikke stille alle tilfreds Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #257: 16 Mar 2009, 23:06 »

Det er klart. Vi går bare glip af alle de lækre nordjyder, hvis vi afholder det i København Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #258: 16 Mar 2009, 23:07 »

Hvis vi snakker alle andre end fck666 så har du helt ret Wink Grin...

Ej men ja b93's baner kører jeg altid forbi når jeg skal til Brøndby og det er et pænt stort areal med alle slags mål og baner.. Tror det ku være et godt sted.. Og det er SÅ nemt at komme til Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #259: 16 Mar 2009, 23:09 »

Hvis vi snakker alle andre end fck666 så har du helt ret Wink Grin...

Ej men ja b93's baner kører jeg altid forbi når jeg skal til Brøndby og det er et pænt stort areal med alle slags mål og baner.. Tror det ku være et godt sted.. Og det er SÅ nemt at komme til Grin

Jeg bor simpelthen 200 meter fra de baner Smiley

Men ja, det er bestemt en mulighed. Der kan bare godt være mange mennesker om sommeren.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #260: 16 Mar 2009, 23:09 »

PerPer: Hvis du så lige kan komme på MSN, kan vi prøve at finde ud af noget - vandrehjem kan, for de der har brug for et, findes på diverse hjemmesider - dette skal vi måske ikke beskæftige os med alligevel, da det vel er op til folk selv at finde ud af, hvor de skal sove?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #261: 16 Mar 2009, 23:11 »

Naaah syntes det er passende at finde ud af hvor folk kan sove Smiley.. Det lokker måske også flere med Peace..

btw den signatur xD xD Grin..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

søgaard
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #262: 16 Mar 2009, 23:15 »

Vi kunne også bare tage til Nordjylland... Her er baner overalt, som bare venter på os! Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #263: 16 Mar 2009, 23:17 »

Så bevæger vi os meget langt væk ... Skuffet

Fyn vil jeg umiddelbart sige er det længste jeg tager for en fodboldkamp. Men det er selvfølgelig bare min holdning Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #264: 16 Mar 2009, 23:18 »

Altså i stedet for den alkohol afstemning da mange af os sikkert ska ha os en lille en til hyggebold.. Opstemt Drankeren her ska i hvert fald Opstemt hahah
så sæt dog en op om hvilke måneder man helst ser den fodboldkamp lå i ?? Opstemt det ville være mere relevant ..
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #265: 16 Mar 2009, 23:18 »

Ben og jeg er gået i gang med at planlægge lidt. I så fald skulle det nok være i København?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #266: 16 Mar 2009, 23:19 »

Hey drenge … Og piger!

Undertegnet og Z43 har længe gået med tanken om at holde noget sommerbold for hele FMF.
Det første problem vi rammer er Danmarks størrelse. Vi har længe gået og snakket om hvordan og hvorledes vi skulle finde ud af hvor vi skulle spille, men eftersom vi begge er fra Sjælland, vil det blive holdt herovre.
Det næste problem er hvor. Vi har snakket om nogle forskellige steder, bl.a. området omkring Roskilde eller Sydsjælland, nede ved mig.
Vi er stadig ved at undersøge hvordan og hvorledes banerne er frit tilgængelige eller ej i alle områder. Bor du i nærheden af en fodboldbane hvor du synes det kunne være aktuelt, og vejen dertil ikke er for svær, så kontakt en af de undertegnede og vi finder ud af noget sammen.

Både mig og Z43 har mange planer om hvordan og hvorledes vi gør. Der kan i flæng nævnes;

T-shirt med navn på deltagere.
Grillmad.*
Musik.

Hvis folk synes om arrangementet og melder sig under fanen på den ene eller anden måde, vil vi selvfølgelig gå videre og finde dato(er), hvis dette skulle være aktuelt, dog kan det siges, at det vil blive lagt i weekend i sommerferien, så vi kan få flest mulige med.

* Hvis dette bliver aktuelt, vil der blive lagt en pris på.

Kerm / Z43

Ville lige give indlægget fra side 1 ind igen, syntes det er god inspiration Peace

Men jeg vil mene at dem som står for det, bestemmer lokationen i fællesskab Peace..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #267: 16 Mar 2009, 23:28 »

Pepe og jeg har nu fundet frem til datoen lørdag den 23. maj 2009, og det foregår i Ryparken Idrætsanlæg. Det er ikke sikkert endnu, men jeg vil prøve at finde et telefonnummer i morgen, for at spørge, om et par freaks kan troppe op og smadre banerne sønder og sammen. Wink Hvis banerne skal reserveres, kommer det nok til at koste et par hundrede kroner, men det finder vi nok ud af.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #268: 16 Mar 2009, 23:31 »

Jeg kan næsten afskrive samtlige nordjyder til denne weekend, da der er Karneval i Aalborg samme dag og Rock i Frederikshavn samme dag, hvilket samler 95% af de unge i Nordjylland til disse to events..
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #269: 16 Mar 2009, 23:41 »

Mission accomplished! Djævel
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010