home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen anno 2008
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen anno 2008  (Læst 103883 gange)
Rossonero
Gæst
 
Blogkonkurrencen
« Svar #165: 12 Apr 2008, 12:42 »

Det er da noget af en mærkelig opfattelse, du har fået af vores indlæg, vondracek.

Hvornår har jeg givet ham skylden for ikke at have vundet en award? *MistænksomhedsLyde*

Nu er det som sagt op til ham selv, om han vil deltage elle ej, men jeg kan bare slet ikke forstå hans argumenter for det. Og så har KF vel også udtalt sig, og jeg er næsten enig hele vejen igennem.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #166: 12 Apr 2008, 12:48 »

Derudover så ville jeg faktisk gerne have deltaget, men Dusty78DK var sgu for hurtig med at vælge hold Smiley.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

vondracek
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen
« Svar #167: 12 Apr 2008, 12:52 »

Det er da noget af en mærkelig opfattelse, du har fået af vores indlæg, vondracek.

Hahahha ja det er det vel - Tudeprins!

Hvornår har jeg givet ham skylden for ikke at have vundet en award? *MistænksomhedsLyde*

Sådan opfattede jeg dit og de andres indlæg. Undskyld Rossonero, vil du ikke være sød og tilgive mig?

Nu er det som sagt op til ham selv, om han vil deltage elle ej, men jeg kan bare slet ikke forstå hans argumenter for det. Og så har KF vel også udtalt sig, og jeg er næsten enig hele vejen igennem.

Ja det er helt op til ham selv. Slemmere er den vist ikke. Cesc fik skrevet et par linjer om, at han ikke gad deltage. Det var vist ikke ham, der startede med at komme med små inputs om hvor tyndt det var etc. Og øverste linjer var bare et eksempel på, hvor irriter det er, når brugere skriver sådan noget. Dette er virkelig barnligt IMO.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #168: 12 Apr 2008, 12:57 »

Jeg har en udmeldelse:

Jeg trækker mig fra konkurrencen, da jeg lige har påbegyndt en blog vedr. Arsenal, og ikke kan koncentrere mig om 2 blogge, samtidig med mit arbejde.....

Så Real Betis er hermed frigivet til en anden, som vil forfølge lykken mod prisen Thumbs Up
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #169: 12 Apr 2008, 12:59 »

Hvorvidt du vil kalde det barnligt eller ej, er jo helt op til dig. Jeg reagerer bare på, at Cesc virkelig formår at tude på et ikke-eksisterende grundlag, hvilket gør ham til en tudeprins i mine øjne. At det så gør mig til barnlig i dine øjne er jo blot fair. Det er forskellige ting, vi hver især reagerer på jo.

Det er bare sjovt, at en bruger som Cesc - der om nogen - har været ekstremt optaget af at have 'et navn' og at føre sig frem på FM-scenen nu gør det stik modsatte, og faktisk ikke ønsker, at vi skal konkurrere lidt for sjov, og se hvem der løber med æren, som den bedste blogger. Det er jo dybt, dybt godnat - faktisk næsten tragikomisk...
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #170: 12 Apr 2008, 13:05 »

Hvorvidt du vil kalde det barnligt eller ej, er jo helt op til dig. Jeg reagerer bare på, at Cesc virkelig formår at tude på et ikke-eksisterende grundlag, hvilket gør ham til en tudeprins i mine øjne. At det så gør mig til barnlig i dine øjne er jo blot fair. Det er forskellige ting, vi hver især reagerer på jo.

Det er bare sjovt, at en bruger som Cesc - der om nogen - har været ekstremt optaget af at have 'et navn' og at føre sig frem på FM-scenen nu gør det stik modsatte, og faktisk ikke ønsker, at vi skal konkurrere lidt for sjov, og se hvem der løber med æren, som den bedste blogger. Det er jo dybt, dybt godnat - faktisk næsten tragikomisk...

Som selv du siger, folk reagerer på forskellige ting, hvilket aldrig kan være mere end fair, men må da også indrømme de lidt mærkelige statements fra FRANcesc's side.....

Men igen, denne konkurrence vil forhåbentligt også frembringe en eller flere blogs, som med de rette mennesker bag, kan fortsætte lige så længe som FRANcesc's eller måske endda længere.......

Only time will tell....... Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #171: 12 Apr 2008, 13:29 »

Jeg forstår virkelig ikke de, som siger at det er at stræbe efter guldet? Hvad fanden:
1 - Hvorfor er det skidt at stræbe efter guldet?
2 - Det giver jo ingen mening - vil I så heller ikke være med til en fodboldturnering, sammen med gutterne, fordi at så stræber I efter at vinde, og det skal være sjovt og hyggeligt at spille fodbold med vennerne? ..
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #172: 12 Apr 2008, 13:30 »

Næh nej, Zulue. Fodbold er en smuk sport, og som man spiller fordi man vil. Det er jo helt forrykt, at hold som Man Utd forsøger at vinde guldet!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #173: 12 Apr 2008, 13:33 »

Næh nej, Zulue. Fodbold er en smuk sport, og som man spiller fordi man vil. Det er jo helt forrykt, at hold som Man Utd forsøger at vinde guldet!

ENIG  Thumbs Up

så latterligt at spille for at vinde... Det satme til grin at de må det!

...... TT

Du deltog med SønderjyskE ikke Djævlen Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #174: 12 Apr 2008, 13:35 »

Jo, det gjorde jeg da Smiley Har skam sendt PB afsted mod Suicide Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #175: 12 Apr 2008, 13:37 »

Jo, det gjorde jeg da Smiley Har skam sendt PB afsted mod Suicide Wink

Nu har jeg skrevet dig på - kan sku ikke vente på ham.... Det går ikke altid for stærkt Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #176: 12 Apr 2008, 13:42 »

Nu har jeg skrevet dig på - kan sku ikke vente på ham.... Det går ikke altid for stærkt Wink

EDIT... Fjernet igen, da jeg ikke gider have en sur Suicide efter mig Wink ... Han kan jo få masser af PBs Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

vondracek
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #177: 12 Apr 2008, 14:31 »

Jeg forstår virkelig ikke de, som siger at det er at stræbe efter guldet? Hvad fanden:
1 - Hvorfor er det skidt at stræbe efter guldet?
2 - Det giver jo ingen mening - vil I så heller ikke være med til en fodboldturnering, sammen med gutterne, fordi at så stræber I efter at vinde, og det skal være sjovt og hyggeligt at spille fodbold med vennerne? ..

Det er da noget helt andet, når du snakker om en rigtig turnering (fodbold) og sammenligner det med en internet hjemme, der har en blogkonkurrence kørende. For det første spiller man med drengene som et hold og man stiller ikke op med én enkelt mand på banen, som er tilfældet (hvis du så skal prøve at sammenligne det med konkurrencen herinde) med denne konkurrence. Så vidt jeg har forstået det, så er man selv ansvarlig for den blog man deltager med og kan overhovedt ikke sammenlignes med den rigtige verden.
Og jeg vil gerne give min mening om hvorfor det er skidt, at 'stræbe' efter guldet i konkurrencen. Kontakt mig evenuelt over PM, så vi kan diskutere den der.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #178: 12 Apr 2008, 14:34 »

Skriv det dog her, vondracek? Alternativet er vel at sammenligne med tennis eller badminton?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

vondracek
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #179: 12 Apr 2008, 14:35 »

KF grunden til, at jeg skrev han skulle skriv til mig over PM var så vi ikke skulle skabe den debat herinde. Det er ofte sket et par gange og til sidst ender det altid med, at debatten bliver sat i fokus og tråd starterens emne bliver glemt (:
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010