home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen anno 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen anno 2008  (Læst 103765 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #150: 11 Apr 2008, 19:12 »

Jeg melder desværre fra for andet år i træk, da blogs ikke er en konkurrence. Blogs er fordi man vil, fordi det er sjovt, ikke for at vinde penge. Derfor melder jeg mig definitivt ud af kampen, hvilket i ikke burde kritisere. Da jeg vil stå ved min beslutning.

Tankerne om en ny blog strejfer mig, men jeg lader det ligge lidt endnu.

God vind til alle deltagere!

Cesc.

Konkurrencen er ment som en konkurrence til at finde den bedste blogskriver på den danske scene, vi, i crewet, har så fundet en sponsor, for at gøre det lidt sjovere at vinde.
Men i bund og grund er det ikke en konkurrence vi afholder fordi vi lige havde et par sponsor præmier vi ville af med, nej, vi søgte sponsoren efter vi havde besluttet at vi skulle holde den!

Det er her er en chance, for bloggere for at se, hvem brugerne syntes er bedst, hvor måneds award er crew beslutning.

Jeg syntes det er synd at du trækker dig, især, når du bliver så skuffet over at du ikke vandt månedens blog, det her var din chance for at vise at du er den bedste blogger på FmF pt. (Det siger jeg ikke du er, da jeg syntes der er mange gode, og personligt kan jeg bedre lide nogen andre end dig, men syntes bestemt at du er dygtig).
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #151: 11 Apr 2008, 23:29 »

Skriv mig på Q.P.R, så skifter jeg ikke mere Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #152: 12 Apr 2008, 00:23 »

Jeg trækker mig midlertidigt. Jeg kunne ikke finde lysten, eller heldet, med Nordsjælland eller nogen andre hold. Jeg regner dog stærkt med at finde et hold inden længe, som jeg så kan blogge med Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #153: 12 Apr 2008, 09:42 »

Jeg melder desværre fra for andet år i træk, da blogs ikke er en konkurrence. Blogs er fordi man vil, fordi det er sjovt, ikke for at vinde penge. Derfor melder jeg mig definitivt ud af kampen, hvilket i ikke burde kritisere. Da jeg vil stå ved min beslutning.

Tankerne om en ny blog strejfer mig, men jeg lader det ligge lidt endnu.

God vind til alle deltagere!

Cesc.

Cesc er bange for at tabe - lå lå lå lå!

Ej, alvorligt talt, så synes jeg, det er en tynd undskyldning. Du kan sagtens bare skrive en blog inde i blogkonkurrence i stedet for at starte en ny, nu hvor du har slettet din PSV. Du ville gerne vinde månedsawarden, så gør det vel ej heller noget, hvis du vinder i konkurrencen - der er jo mulighed for alle at vinde!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #154: 12 Apr 2008, 09:57 »

Jeg glæder mig bare til at læse alle jeres blogs, så ligge små hentydninger til min i jeres, så min bliver den mest læste Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #155: 12 Apr 2008, 10:24 »

Cesc er bange for at tabe - lå lå lå lå!

Ej, alvorligt talt, så synes jeg, det er en tynd undskyldning. Du kan sagtens bare skrive en blog inde i blogkonkurrence i stedet for at starte en ny, nu hvor du har slettet din PSV. Du ville gerne vinde månedsawarden, så gør det vel ej heller noget, hvis du vinder i konkurrencen - der er jo mulighed for alle at vinde!

Ligesom Hafiz synes jeg, at Cesc' indlæg er lidt bizart, når det kommer fra en fyr, som har været ret så fortørnet over, at hans blog ikke vandt prisen som månedens bedste.

Derudover forstår jeg heller ikke, at man melder sig til i første omgang, når man har en så klar holdning til det.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #156: 12 Apr 2008, 10:36 »

Ligesom Hafiz synes jeg, at Cesc' indlæg er lidt bizart, når det kommer fra en fyr, som har været ret så fortørnet over, at hans blog ikke vandt prisen som månedens bedste.

Derudover forstår jeg heller ikke, at man melder sig til i første omgang, når man har en så klar holdning til det.

Man har vel ret til at ændre mening.

Hvis det er pga. skuffelsen over ikke at vinde månedens blog, så er det hans sag. Jeg kan godt følge ham lidt, han har brugt en masse krudt på sin blog, i håbet om at blive valgt til månedens bedste, dette mislykkedes, hvilket har gjort, at han har mistet motivationen.

Jeg synes, det er fair nok, Cesc  Peace
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #157: 12 Apr 2008, 12:11 »

Man har vel ret til at ændre mening.

Hvis det er pga. skuffelsen over ikke at vinde månedens blog, så er det hans sag. Jeg kan godt følge ham lidt, han har brugt en masse krudt på sin blog, i håbet om at blive valgt til månedens bedste, dette mislykkedes, hvilket har gjort, at han har mistet motivationen.

Jeg synes, det er fair nok, Cesc  Peace

Rosso brugte også en masse krudt på hans blog. Jeg kan ikke forstå, hvis man skriver en blog for at vinde en award, jeg ville bare se det som bonus at vinde en award.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #158: 12 Apr 2008, 12:17 »

Rosso brugte også en masse krudt på hans blog. Jeg kan ikke forstå, hvis man skriver en blog for at vinde en award, jeg ville bare se det som bonus at vinde en award.

Det er jeg også fuldstændig enig i, men derfor kan man vel godt være skuffet  Peace
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #159: 12 Apr 2008, 12:23 »

Det er jeg også fuldstændig enig i, men derfor kan man vel godt være skuffet  Peace

Men hvis man går så meget op i at vinde en slags blogkonkurrence, er det vel også lidt sjovt, at man få dage efter mener, at blogs ikke bør bruges som konkurrence?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #160: 12 Apr 2008, 12:25 »

Men hvis man går så meget op i at vinde en slags blogkonkurrence, er det vel også lidt sjovt, at man få dage efter mener, at blogs ikke bør bruges som konkurrence?

Det er det da ikke. Man lærer noget nyt hver eneste dag, og jeg lærte at blogs er for hyggens skyld. Ikke for at vinde titler. Man skriver fordi man har lyst, ikke fordi man stræber efter guld.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Blogkonkurrencen
« Svar #161: 12 Apr 2008, 12:29 »

Så er det lidt pudsigt, at du ikke havde den indstilling i sidste måned (31 dage), men at du først får den kort efter din blog ikke vandt månedens-awarden. Men hey, det er jo op til dig, hvad du vil.

Du kan jo stadig skrive for hyggens skyld, og samtidig være med i kampen om nogle præmier – det er der vel ikke det store problem i? Ikke spor, hvis du spørger mig.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #162: 12 Apr 2008, 12:31 »

Det er det da ikke. Man lærer noget nyt hver eneste dag, og jeg lærte at blogs er for hyggens skyld. Ikke for at vinde titler. Man skriver fordi man har lyst, ikke fordi man stræber efter guld.

Det er da utroligt, hvordan kan du ændre så meget på de sidste par dage. Få dage inden awards blev offentliggjort, der regnede du jo allerede med awarden. Derfor blev du så skuffet - altså netop fordi du gik efter guldet. Hvilket er helt fair, og noget man skal gøre efter min mening. Man skal altid stræbe efter at blive den bedste, hvis man ikke gør det, så det jo ofte også med et halvt hjerte kun. Men der er jo forskellige måder man skriver på.

Men det er dit valg at du ikke vil deltage, jeg synes bare det er MEGET underligt. Og et virkelig dårligt argument du kommer med. Som de andre skriver, så kunne du da bare starte din blog i konkurrencen, og så lade den kører videre bagefter!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #163: 12 Apr 2008, 12:38 »

Hahaha, det her er simpelthen fantastisk. Blog-konkurrencen er sgu da en genial idé. Vi ser flere blogs end en normal måned, og de har i gennemsnit også et højere niveau end det vi ser normalt. Det løfter altså kort sagt hele blog-forummet at afholde sådan en konkurrence som denne. At tudeprinsen Cesc og diverse andre hoveder, så finder det moralsk forkert eller hvad de gør, det må da virkelig være op til dem selv. Vi ved jo alle, at Cesc havde stillet op, hvis han vidste han ville vinde... Suk...
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

vondracek
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #164: 12 Apr 2008, 12:41 »

Ja det er lidt svært at føre en ordenlig samtale herinde, når brugere som KF skal begynde at hakke ned på brugerne. Mit indlæg er slettet, da jeg ikke finder dit indlæg særlig brugervenligt. Hahahahhah.

Held og lykke.
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010