home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen anno 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen anno 2008  (Læst 103874 gange)
KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #180: 12 Apr 2008, 14:36 »

KF grunden til, at jeg skrev han skulle skriv til mig over PM var så vi ikke skulle skabe den debat herinde. Det er ofte sket et par gange og til sidst ender det altid med, at debatten bliver sat i fokus og tråd starterens emne bliver glemt (:

Øh... det er da sygt relevant for selve tråden, hvorfor du ikke mener, man bør stræbe efter guld (oversat: stræbe efter at vinde denne konkurrence)
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

vondracek
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #181: 12 Apr 2008, 14:45 »

Øh.. Okey.
Sidder dog lige og arbejder med fuld hast på noget der har højere prioritet end at skabe en ny debat, hvor jeg nok vil få hele Crewet efter mig - Igen haha. Det har noget at gøre med FMF og FM, så vil derfor gerne lige fuldføre dette først, så brugerne kan få lidt at kigge på engang i aften. Jeg skal nok vende tilbage til dit spørgsmål.
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #182: 12 Apr 2008, 14:59 »

Må man godt lave en blog sammen med en anden ? så man skiftes til at skrive. ?
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #183: 12 Apr 2008, 15:59 »

Må man godt lave en blog sammen med en anden ? så man skiftes til at skrive. ?

Ja, det ser jeg intet galt i.
Nu har jeg skrevet dig på - kan sku ikke vente på ham.... Det går ikke altid for stærkt Wink

Vi er nogen som også har et liv uden for FM og FmFreaks.dk  Kys

EDIT... Fjernet igen, da jeg ikke gider have en sur Suicide efter mig Wink ... Han kan jo få masser af PBs Opstemt

Nej det kan jeg godt forstå, at du ikke gider, jeg gider heller ikke have ham efter mig, han er en værre en!
Og jeg får masser af PB's fordi jeg er populær Grin eller også var det fordi jeg står for konkurrencen?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #184: 12 Apr 2008, 23:19 »

Vi er nogen som også har et liv uden for FM og FmFreaks.dk  Kys

Nej det kan jeg godt forstå, at du ikke gider, jeg gider heller ikke have ham efter mig, han er en værre en!
Og jeg får masser af PB's fordi jeg er populær Grin eller også var det fordi jeg står for konkurrencen?


Det er da i hvert fald ikke dig du mener vel? Shockeret


Forresten Cesc.. Du vil ikke kommenteres, men alligevel laver du sådan et tudeindlæg? Jeg kan simpelthen ikke tage dig seriøst, når du er så opmærksomhedsøgende, at det er til at grine af.. At vinde den her konkurrence har da nada, med penge at gøre, det er for at afgøre hvem der er bedst. At der er så er præmier på spil, gør da bare nogle folk mere motiverede, så vi ser bedre blogs og flere updateringer..

Jeg falder nok fra, men altså jeg vil da nok smide noget uoriginalt på, da min opsætning kommer til, at stinke langt væk, hvis jeg prøver på sådan noget xD
Logged

Build Me Up Buttercup!

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #185: 12 Apr 2008, 23:22 »

meld mig ud af denne komkurrence, kan simpelt hen ikke finde en god klub at blogge med, vil prøve at finde en ny, men ved ikke om jeg kan...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #186: 12 Apr 2008, 23:23 »

Jamen, vil i da så gerne have mig med, siden i kører det op i en højere enhed end nødvendigt?

Jeg søger ikke opmærksomhed, jeg prøver at jeg hjælpe hist og her.

Som Suicide sagde, da jeg var tilmeldt: "Han kan have en dårlig blogmåned". Hvad nu hvis en af de bedste bloggere har det, så kan han jo stadig være den bedste, selvom han ikke vandt. Dau er ikke sidens bedste blogskriver, han lagde bare meget tid på en blog i én måned.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #187: 12 Apr 2008, 23:28 »

Jamen, vil i da så gerne have mig med, siden i kører det op i en højere enhed end nødvendigt?

Jeg søger ikke opmærksomhed, jeg prøver at jeg hjælpe hist og her.

Som Suicide sagde, da jeg var tilmeldt: "Han kan have en dårlig blogmåned". Hvad nu hvis en af de bedste bloggere har det, så kan han jo stadig være den bedste, selvom han ikke vandt. Dau er ikke sidens bedste blogskriver, han lagde bare meget tid på en blog i én måned.

du skriver som om at Dau er en dårlig blogskriver, bare fordi han måske bruger lang tid på det, Så DAU er en GOD blog skriver...  :t:n
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #188: 12 Apr 2008, 23:29 »

du skriver som om at Dau er en dårlig blogskriver, bare fordi han måske bruger lang tid på det, Så DAU er en GOD blog skriver...  :t:n
Han skriver det ikke som om han er dårlig.
han skriver det som om han ikke er den bedste.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #189: 12 Apr 2008, 23:30 »

Dau er KLART en, hvis ikke den bedste, af sidens bedste blogskrivere. Desværre så ser man ham ikke så ofte Skuffet
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #190: 12 Apr 2008, 23:30 »

Han skriver det ikke som om han er dårlig.
han skriver det som om han ikke er den bedste.

men han var den bedste sidste måned, ikke sandt?  Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #191: 12 Apr 2008, 23:31 »

du skriver som om at Dau er en dårlig blogskriver, bare fordi han måske bruger lang tid på det, Så DAU er en GOD blog skriver...  :t:n

Hvornår har jeg sagt at Dau er dårlig - jeg har bare sagt at han ikke er den bedste, selvom han har vundet turneringen. Han kunne blive betegnet som en af de bedste, hvis han bloggede oftere, som han desværre ikke gør. Rossonero og SirToby er sidens bedste blogskrivere pt. 
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #192: 12 Apr 2008, 23:32 »

men han var den bedste sidste måned, ikke sandt?  Thumbs Up
Nej der vandt Rosso med Il Campione.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #193: 12 Apr 2008, 23:33 »

Nej der vandt Rosso med Il Campione.

gjorde han  Opstemt, noget jeg overså  funny TILLYKKE ROSSO!!!!  Peace
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #194: 12 Apr 2008, 23:34 »

Hvornår har jeg sagt at Dau er dårlig - jeg har bare sagt at han ikke er den bedste, selvom han har vundet turneringen. Han kunne blive betegnet som en af de bedste, hvis han bloggede oftere, som han desværre ikke gør. Rossonero og SirToby er sidens bedste blogskrivere pt. 

Jeg synes så klart det er ham der John Spurs der er den bedste blogskriver på siden, når han gider. Det er der simpelthen ingen tvivl om.... Det kan man bare se, da han flere gange i træk vandt månedens blog med den SAMME blog Opstemt

Så ingen tvivl der!

Derefter kommer folk som SirToby, Rosso, Hafiz, Dau, Berendt og United-Styrer

EDIT: Glemte lige Cube, Dusty, Metsu og Møller Smiley
« Seneste Redigering: 13 Apr 2008, 10:52 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010