home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1208 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Everton- The Peoples Club!§
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Everton- The Peoples Club!§  (Læst 14937 gange)
Zumsar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #60: 12 Apr 2008, 10:45 »

Jeg er med herfra
Logged

cris-rooney
Gæst
 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #61: 12 Apr 2008, 15:04 »

Gode indkøb Thumbs Up

Jeg følger med Smiley
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #62: 12 Apr 2008, 15:15 »

Mange tak Smiley
Logged

Viva Ronaldo ! §

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #63: 17 Apr 2008, 16:31 »






Succesen fortsættes


Kasper Nielsens start i Everton er overraskende nok blevet utrolig succesful. De følgende kampe skulle vise om Everton er kommet i toppen for at blive. I første kamp stod man med hele otte opgør inden det store rivalbrag på Anfield Road. Kampene viste at Everton ikke bare skal regnes for et midterhold i år. 

Everton 2-0 Birmingham
1-0 M, Fernandez´11min
2-0 M, Fernandez´24min

Kampen endte 2-0 hvilket var et fortjet resultat set ud fra de 90 minutter. To kasser af Matí der på to fremragende langskud sikrede de tre point. Sejren kunne dog godt have været større.



Den næste kamp var imod Manchester City på City of Manchester Stadium. En svær kamp hvor der skulle satses på et point. Men Everton leverede igen et fantastisk resultat:
Manchester City 2-3 Everton
0-1 A, Johnson´11min
1-1 M,Benjani´17min
1-2 M, Fernandez´55min
1-3 M, Fernandez´64min
2-3 V, Corluka´74min

Et flot resultat som drengene fik med hjem fra Manchester idag. Der var blandt andet gensyn til Johnson med hans gamle kammerater i City. Det var dog ikke helt fortjent at gæsterne kunne tage alle tre point. På trods af alle de store City chancer i starten ar det Andrew Johnson der som den første fik nettet til at blafre. Manuel fik tilkæmpet sig bolden og sendte hurtigt Downing afsted i et kontraløb. Han smuttede til baglinjen og lagde et perfekt indkæg i panden på Johnson og 0-1. I det 17 minut udlignede Benjani dog fortjent efter et flot opstil der blev styret af Michael Johnsons afløser Lee Cattermole. Benjani fik bolden serveret og skulle kun prikke den i kassen.  Derefter stod den igen på Everton der pressede på for et 2-1 mål. Det blev dog ved 1-1 ved pausen. I anden halvleg lagde gæsterne ud som lyn og torden og Matí Fernandez sendte med et frisparksmål og et langskud Everton på 3-1. Corluka fik dog reduceret på et fantastisk hovedstødsmål på kanten af feltet.




Endnu to sejre kom i hus. Det ser rigtig godt ud for det sultne mandskab. 





Logged

Viva Ronaldo ! §

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #64: 18 Apr 2008, 14:08 »



Fortsættelse


Jeg har tænkt mig at gøre mine updates lidt mere overskuelige ved at skrive kampene i siden. Premier League kampene vil blive skrevet med rødt. FA og Carling Cup kampene vil blive skrevet med grøn. Og de europæiske kampe vil blive skrevet med gul. Håber i kan lide denne måde.

  • Everton 0-0 Blackburn
  • Watford 0-2 Everton
  • Newcastle 0-1 Everton
  • Everton 2-0 Bolton
  • Everton 4-0 West Ham



Premier League
I Premier League fortsætter Everton den fantastiske stime. Med sejre over Newcastle, Bolton og West Ham fortsætter de deres kamp om at spille i Champions League fodbold næste sæson. Det startede ellers ikke så godt med en uafgjort på Goodison Park. Modstendern var Blackburn Rovers. På trods af at hjemmeholdet var en mand i overtal de sidste tyve minutter endte det 0-0. Set over hele kampe var det uafgjorte resultat dog mere eller mindre iorden. Derefter fik man en flot sejr da Newcastle på udebane blev slået 1-0. Manden bag sejren var Yakubu der bragede bolden i kassen kort før pausefløjtet. Bolton var der heller ikke de store problemer med. To mål af Neville og Love sænkede dem. Til sidst var der dømt øretæve til West Ham der kom et smut forbi Goodison Park. To mål af Love og to mål af Andrew Johnson sikrede de tre point. Alle fire mål blev scoret i anden halvleg. Det betyder at Everton ligger på en flot andenplads i ligaen. Holdet der ligger over os er dem der som det eneste hold i denne sæson har slået Everton. Nemlig Arsenal der har 28 point foran Evertons 26. Sidst i ligaen finder du Birmingham med 2 point.






Carling Cup
I Carling Cuppen stod vi overfor Watford. Det skulle vise sig som en svær kamp. Hjemmeholdet var klar fra start og pressede på. I det 9 minut headede Henderson bolden på overliggeren og blot to minutter senere sparkede Rinaldi bolden hårdt og fladt imod målet. Howard måtte helt ud med spidserne af fingrene for at tage den. Hjemmeholdets fans var helt oppe på kogepunktet, men de kom hurtigt ned på jorden. I det 21 minut modtog Andrew Johnson en lang bold fra Valente og efter en god førstegangsberøring og et køligt spark var stillingen 1-0. Watford spillede en rigtig pæn første halvleg imod gæsterne og var flere gange efter målet tæt på at udligne. Men Everton holdte til pausen. Selvom man førte ved pause fik Everton en ordentlig skideballe i pausen. Spillet kørte ikke og det var heldigt at vi førte 1-0. Skideballen hjalp tilsynladende og i anden halvleg gik de ud og kørte sejren hjem. Til sidst lykkedes det for endnu engang for Love at scorer, da han lukkede og  slukkede til slutresultatet 2-0.











Logged

Viva Ronaldo ! §

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #65: 18 Apr 2008, 14:48 »

Så er updaten her Thumbs Up

Jeg havde mistet lidt af lysten til at blogge og det er grunden til at i måtte vente længe på en update. Jeg har igen fået lysten og smidt to updates på inden for to dage;)
Logged

Viva Ronaldo ! §

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #66: 04 Jun 2008, 17:11 »



November


  • Liverpool 2-4 Everton
  • Tottenham 1-1 Everton
  • Everton 3-0 Dnipro
  • Everton 3-0 Fulham
  • Aston Villa 2-2 Everton
  • Zenit 3-2 Everton



Premier League
I Premier League går det rigtig godt. Vi fik to sejre, og to uafgjorte i det programfyldte November. Der var fire svære kampe i vente og den første var lokalopgøret imod Liverpool. Det blev en fantastisk kamp. En 4-2 sejr blev hentet på et mål af Andy Johnson og to af Vagner Love. Det sidste Everton mål blev leveret af en Liverpool spiller. Nemlig et selvmål af Skrtel. Liverpool's to mål blev scoret af Gerrard og Babel. En flot sejr. Den næste kamp var imod Tottenham på White Hart Lane. Vi fik en fantastisk start og i det 3 minut bragte Matí Fernandez. Det blev dog kun til 1 point da Robbie Keane udlignede tre minutter før pausen. Den eneste hjemmekamp i November var imod Fulham. Den endte 3-0 på mål af Meite, Cahill og Anichebe. Fansene kunne også glæde sig over den første Cahill scoring i år. Fanmagneten har været skadet i en stor del af sæsonen og hans scoring fik hjemmeholdets fans til at juble ekstra. I Aston Villa startede Everton godt og efter 35 minutter bragte anfører Phil Neville gæsterne foran. Det holdte til pausen. Men efter pausen var Villa som forandret og med to hurtige mål af Carew var billedet vendt. Yakubu udlignede dog kort før tid og sikrede gæsterne et point.






UEFA Cup
I UEFA cuppen stod to modstandere klar. Dnipro "Dnipropetrovsk" på Goodison Park og Zenit Petersburg i Rusland. Imod Dnipro skulle sejren sikres. Første halvleg var forfærdelig fra vores side og det var kun held, samt en stærk spillende Tim  Howard der sørgede for at vi holdte nullet. En skideballe i pausen ændrede dog billedet og Victor Anichebe sparkede holdet foran på et fantastisk drømmemål. Han blev spilllet fri af Michael Johnson på kanten af feltet og efter et utroligt spark røg bolden i målet via overliggeren. Målet løsnede tilsynladende op for spillet. Først løb Johnson ind i feltet efter en dødbold og fuldte op på returen, og senere flugtede Love elegant, bolden i nettet til 3-0. Et godt resultat, der sikrede Everton en god start på gruppen. I den næste kamp, ventede den sværeste kamp. Zenit har et utroligt stærk hold, og især i Rusland er de stærke, og svære at besejre. Det blev også en hård kamp, med nederlag til følge. De første 40 minutter var livløs men i 43 minut bragte tyrkiske Fatih Tekke hjemmeholdet foran. Et mål der ramte Everton på det værst tænkelige tidspunkt. Selvom Fernandez udlignede og Yakubu bragte os foran, udlignede først Lombaerts og bagefter sikrede Tekke hjemmeholdets sejr.







                                                           
« Seneste Redigering: 04 Jun 2008, 20:12 af EFBMANUTDX2 » Logged

Viva Ronaldo ! §

-Benja-
Gæst
 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #67: 04 Jun 2008, 17:32 »

Lækkert at denne blog er tilbage!
Synes ikke at dine resultater skal være 'røde' når du vinder, tag heller 'grøn'.
Rigtige gode resultater, imponerende med sejren med 4-2 ude over Liverpool. De andre kampe kan du heller ikke klage over.
Men forstår ikke hvorfor der er et stort hul under bundbanneret.
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #68: 04 Jun 2008, 17:39 »

Lækkert at denne blog er tilbage!
Synes ikke at dine resultater skal være 'røde' når du vinder, tag heller 'grøn'.
Rigtige gode resultater, imponerende med sejren med 4-2 ude over Liverpool. De andre kampe kan du heller ikke klage over.
Men forstår ikke hvorfor der er et stort hul under bundbanneret.


Mange tak Benja! Smiley Da jeg ikke har så meget tid, kommer updaterne ikke særlig tit. Jeg har dog fået lysten til at blogge på Everton tilbage. Kampene der bliver skrevet med rød er ikke sejre. Det er Premier Leagur kampene. Som også står i en af mine tidligere updates, har jeg inddelt de forskellige turneringer i farver. Det med det store hul i bunden er en fejl som jeg beklager meget. Jeg kigger på det med det samme Opstemt
Logged

Viva Ronaldo ! §

-Benja-
Gæst
 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #69: 04 Jun 2008, 17:41 »



Mange tak Benja! Smiley Da jeg ikke har så meget tid, kommer updaterne ikke særlig tit. Jeg har dog fået lysten til at blogge på Everton tilbage. Kampene der bliver skrevet med rød er ikke sejre. Det er Premier Leagur kampene. Som også står i en af mine tidligere updates, har jeg inddelt de forskellige turneringer i farver. Det med det store hul i bunden er en fejl som jeg beklager meget. Jeg kigger på det med det samme Opstemt

Det er bare helt i orden. Synes bare det er irreternede, da den røde farve ikke er behagelig for øjnene. Mellemrummet mellem Premier League & Uefa cuppen kunne også godt rykkes lidt sammen. Smiley
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #70: 04 Jun 2008, 17:48 »

Tak Smiley Jeg skal prøve at huske det med den røde farve, selvom det kan blive lidt svært.
Det med mellemrummet er fordi at billederne helst ikke må komme for tæt på hinanden.
Logged

Viva Ronaldo ! §

-Benja-
Gæst
 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #71: 04 Jun 2008, 17:52 »

Tak Smiley Jeg skal prøve at huske det med den røde farve, selvom det kan blive lidt svært.
Det med mellemrummet er fordi at billederne helst ikke må komme for tæt på hinanden.
Så må du sætte det ene billede i højre side og det andet i venste Wink
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #72: 04 Jun 2008, 18:33 »

Det gør jeg Opstemt
Logged

Viva Ronaldo ! §

FM-Island
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #73: 07 Jun 2008, 18:57 »

Keep up the good work Smiley
Logged

C2 ULTRAS KØBENHAVN - UNGDOMMEN LEVER

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #74: 08 Jun 2008, 14:56 »



Efter opfordring fra Benja har jeg valgt at ændre farven på kampene. Premier League vil fra nu af blive skrevet med grøn. UEFA Cuppen vil blive skrevet med gul og Carling samt FA Cuppen bliver med blå.

December


  • Eveton 4-1 Man Utd          Fernandez (6, 31, 45), Love (87) - Brown (55)
  • Everton 3-0 Benfica          Yakubu (16), Meite (str 34), Fernandes (65)
  • Derby 1-2 Everton            Sterjovski (51) - Yakubu (57), Love (81)
  • Chelsea 1-2 Everton         Cole (36) - Fernandes (7), A, Johnson (23)
  • Elfsborg 1-2 Everton         Berglund (76) - Anichebe (2), Love (23)
  • Sunderland 1-1 Everton    Jones (63) - Yakubu (77)
  • Everton 5-0 Portsmouth    Fernandez (2, 65), Love (15, 52, 89)
  • Reading 1-0 Everton         Long (65)



Premier League
I Premier League skulle fem kampe spilles. Den første kamp var hjemme imod Manchester United. Gæsterne var svage favoritter imod et Everton hold der havde over præsteret. Hjemmeholdet var også det mest tændte hold fra start, og allerede efter 6 minutters spil sendte Fernandez et frispark i kassen. Netop Fernandez spillede en af sine bedste kampe i Everton trøjen, og i det 31 minut fik han severet en friløber af Michael Johnson. Han trillede den sikkert igennem benene på Van Der Saar og så stod det 2-0. Han sparkede også 3-0 målet ind kort før pause, og sikrede dem et fantastisk udgangspunkt til anden halvleg. Wes Brown fik reduceret men det betød ikke noget, da Love gjorde det til 4-1 med to minutter igen. Imod Derby flød spillet slet ikke og det var heldigt at 2-1 sejren kom i hus. Det var starten på en skidt periode i ligaen. Først spillede man 1-1 i Sunderland og selvom Portsmouth blev banket med 5-0 på Goodison Park, efter et Love hattrick tabte man 1-0 til Reading på The Madejski Stadium. 10 point ud af 15 mulige er godkendt selvom det var til middelmådige hold. Det giver en 3 plads i ligaen med 11 point op til suveræne Arsenal på førstepladsen, der dog har spillet en kamp mere. 


Uefa Cup
Der skulle også spilles to kampe i UEFA Cuppen. Først hjemme imod Benfica og så en tur til Sverige, hvor Elfsborg venter. Portugiserne var opsatte på at slå de engelske værter, men Everton ville det anderledes. Foran et fyldt Goodison Park hamrede Yakubu bolden i kassen fra 20 meters afstand. Et kæmpe glædesbrøl blev udsendt af fansene, der stormede kontrollørerne. I det 34 minut blev der igen jubel, da David Luiz nedlagde Love i feltet. Det var Meite der skulle eksekvere det, og det gjorde han sikkert. 2-0 ved pause, og en sejr kunne gøre os klar til slutspillet. Pladsen blev cementeret af Fernandes der på kanten af feltet hamrede bolden i nettaget til fanatisk jubel. 3-0 og vi er videre. I den sidste kamp imod Elfsborg, vil de unge få chancen. Opstillingen så således ud: Intet mindre end seks debutanter var på holdet. Elfsborg var ude og havde intet at spille for. De unge gik friskt til opgaven og efter 12 minutter sendte Anichebe bolden i nettet til 1-0. Blot 10 minutter senere, øgede Vaughan til 2-0, som også var stillingen ved pause. I anden halvleg pressede Elfsborg på, og med et kvarter igen gjorde den tidligere FCK spiller Fredrik Berglund det til 2-1.


Carling Cup
I Carling Cuppen var vi nået til kvartfinalen. Der stod en svær modstander parat. Nemlig Chelsea på udebane. Stamford Bridge var udsolgt, og oppe på kogepunktet. Opstillingerne var som følger:
Chelsea: Cech, Ivanovic, Cole, Terry, Alex, Cole, Arteta, Mikel, Makelele, Drogba, Shevchenko
Everton: Howard, Hibbert, Valente, Meite, Yobo, Neville, M, Fernandes, M, Johnson, M, Fernandez, Love, Yakubu
To offensive opstillinger hvor Chelseas indebærer den tidligere Everton spiller Mikel Arteta.I kampens start var der mange gode tilbud og allerede i det 7 minut scorede Manuel Fernandes til 1-0. Selvom Chelsea pressede på, var det også Everton der scorede kampens andet mål. Det var Andrew Johnson der efter flot bandespil med Matí Fernandez lagde bolden over i højre hjørne. Chelsea fortsatte presset imod gæsternes mål, og det gav pote i det 36 minut. Drogba headede bolden videre til Joe Cole der sikkert gjorde det til 1-2 Den stilling holdte hele kampen igennem og Everton var klar til semifinalen. De fire hold der var tilbage var: Manchester City, Middelsbrough, Arsenal og Everton. Vi trak desværre Arsenal og første duel skulle udkæmpes på Emirates Stadium den 9 Januar.








Logged

Viva Ronaldo ! §

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010