home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  2 Brugere, 520 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Everton- The Peoples Club!§
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Everton- The Peoples Club!§  (Læst 14319 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #30: 07 Apr 2008, 08:38 »

rigtig god update, lad os håbe at Andy Johnson bliver ved med at bombe Smiley
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #31: 07 Apr 2008, 14:55 »

rigtig god update, lad os håbe at Andy Johnson bliver ved med at bombe Smiley

Mange tak   Thumbs Up
Logged

Viva Ronaldo ! §

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #32: 07 Apr 2008, 16:10 »



 
Sæsonstart


Efter fire vellykkede træningskampe er vi nu klar til sæsonstarten som er imod Arsenal på Goodison Park. Gæsterne er på
trods af Evertons hjemmebanefordel, favoritter til at vinde kampen. Inden kampen havde den nye midtbanespiller Matí Fernandez udtalt dette:

-Arsenal er selvfølgelig favoritter, men jeg tror på at vi tager de tre point idag. Vi virker mentalt stærke og står godt i begge ender af banen. Vi vil gå ud og spille fodbold, og ikke pakke os ned. Hvis vi gør det er chancerne for point i mine øjne store.




Bookmakerne havde også Arsenal til klar favorit. Startopstillingerne var som følger:

Everton: Howard(MM), Neville(FH), Valente(FV), Yobo(FC), Meïte(FC), Downing(MV), Osman(MH), Fernandes(MC), M, Johnson(MC), A, Johnson(AC), Yakubu(AC)- Bænk: Turner(MM), Lescott(FC), Jagielka(FC-MC), Fernandez(MC), Vagner Love(AC)

Arsenal: Lehmann(MM), Sagna(FH), Clichy(FV), Toure(FC), Gallas(FC), Hleb(MH), Mutu(MV), Fabregas(MC), Gilberto(MC), Adebayor(AC), Eduardo(AC). Bænk: Fabianski(MM), Eboue(FV), Rosicky(MC), Van Persie(MH-AC), Bendtner(AC)

Everton 0-1 Arsenal
0-1 Eduardo´27min

Selve resultatet fortæller egentligt intet om kampen. Det var en underholdende kamp der bølgede frem og tilbage og skudstatistikken 14-15 siger vist sig selv. Det var dog kun Eduardo der fik et mål godkendt. Det siger jeg fordi at der faktisk blev scoret tre gange. Det lykkedes for både Yobo og Downing at få bolden i nettet men pga af henholdsvis frispark og offside blev målene annuleret. Fra kampen kunne vi faktisk godt tage mange positive ting med fra. Især at det offensive spil fungerede var godt og det var alle tilfredse med. Dog var det defensive knap så godt, og især Adebayor kunne have lukket kampen op til flere gange. Man of the Match eller MoM som det jo så fint bliver sagt, var uden tvivl Arsenal keeperen Jens Lehmann. Han leverede en fantastisk præstation og det vidner et 9 tal i karakter også om. Alt i alt et ærgerligt nederlag hvor uafgjort havde været fair.









Logged

Viva Ronaldo ! §

-Benja-
Gæst
 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #33: 07 Apr 2008, 16:18 »

Flot update, dog ærgeligt med nederlaget. 29 skud på mål, og kun et mål blev scoret Shockeret. "sæsonstart" som kører oppe i toppen, er lidt irriterende, det fjerner min opmærksomheden når jeg skal læse teksten. Kigger på det, fordi det kører rundt. Men det er måske bare mig.
Hvordan bliver opdateringerne? Månedsupdate eller ligesom den her ?

Men det ser godt ud, glæder mig til at høre mere fra din side af. Thumbs Up

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #34: 07 Apr 2008, 16:22 »

Bloggen startede lidt halvskidt, men du er kommet godt i gang og jeg synes det ser flot ud!

Det er måske en anelse kort, og opsætningen kunne der også godt leges lidt med, men ellers synes jeg det er nogle særdeles gode transfers og et ganske fint topbanner samt bundlinje! Thumbs Up.

Jeg læser med selvom holdet aldrig bliver et jeg vil bryde mig om! Wink.
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #35: 07 Apr 2008, 16:26 »

Flot update, dog ærgeligt med nederlaget. 29 skud på mål, og kun et mål blev scoret Shockeret. "sæsonstart" som kører oppe i toppen, er lidt irriterende, det fjerner min opmærksomheden når jeg skal læse teksten. Kigger på det, fordi det kører rundt. Men det er måske bare mig.
Hvordan bliver opdateringerne? Månedsupdate eller ligesom den her ?

Men det ser godt ud, glæder mig til at høre mere fra din side af. Thumbs Up


 

Det bliver selvfølgelig månedsupdate fordi at det bliver for langtrukket ellers.  Men tak for de pæne ord!
Hvis du gerne vil have det kan jeg bare få det til at stå stille ? Det er mest ment som en overskrift på emnet.
Bloggen startede lidt halvskidt, men du er kommet godt i gang og jeg synes det ser flot ud!

Det er måske en anelse kort, og opsætningen kunne der også godt leges lidt med, men ellers synes jeg det er nogle særdeles gode transfers og et ganske fint topbanner samt bundlinje! Thumbs Up.

Jeg læser med selvom holdet aldrig bliver et jeg vil bryde mig om! Wink.

Mange tak Smiley At få en Liverpool fan til at læse en Everton blog er ikke så dårligt Thumbs Up

Logged

Viva Ronaldo ! §

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #36: 07 Apr 2008, 20:26 »


Mange tak til Katanka for de flottte bannere  Opstemt


De første kampe

 

De første tre kampe skulle blive en prøvelse for Everton efter deres nederlag til Arsenal. Man var ikke skuffet men derimod optimistisk fordi spillet var der. Men det er jo som bekendt ikke hver gang at spillet afgøre kampen. Det er mere eller mindre altid det hold der sparker bolden ind i målet flest gange. Det skulle Everton i første omgang forsøge at gøre imod Reading. Kampen skulle igen spilles på Goodison Park og alt andet end tre point vil være en skuffelse. Startopstillingen er som følger:
Howard, Neville, Valente, Meite, Yobo, M, Johnson, M, Fernandes, Downing, Osman, Fernandez og alene på toppen Yakubu.

Opstillingen hed overraskende 4-4-1-1 men det var udelukkende pga skader fra både Love og Johnson. Selvom Anichebe er til rådighed valgte han Matí Fernandez på en offensiv i stedet.

Everton 3-1 Reading
1-0 M, Fernandez´30min
2-0 Yakubu´70min
3-0 M, Johnson´77min
3-1 I, Ingimarsson´90min




Der ikke tvivl om hvem der skulle snuppe de tre point i dag. Everton spillede en god kamp og efter 30 minutter hamrede Fernandez et langskud tørt i kassen uden den store chance for keeper Hahnemann. Det var samtidig hans første Everton mål og det var forhåbentligt ikke hans sidste. Everton kontrolerede i lang tid kampen og det virkede ikke som at gæsterne ville noget. I det 70 minut blev et vigtigt mål scoret. Det var nemlig Yakubu der nettede, og netop Yakubu er udset til at score mange mål i denne sæson og store forventninger ligger på den 24 årige nigerianerens skuldre. I det 76 minut laver Doyle et kluntet straffe på Downing og Meite skulle sparke det. Han sparkede den på overliggeren men Michael Johnson løb ind og fulgte op. Så stod det 3-0 og ydmygelsen var i hus. Til sidst fik Ingemarsson dog lov til at pynte på resultatet.

Den næste kamp var ude imod Wigan og det bød på en kedelig nulløsning. 0-0 var et fair resultat mellem to hold der spillede på niveau med et algirsk miniputhold. Der skete dog en kedelig hændelse i kampen. Det var hjemmeholdets Emmerson Boyce der med en ledbåndskade takkede af for denne sæson. Han er ude i hele ni måneder.


I den sidste kamp var det mægtige Chelsea der ventede på Stamford Bridge. Opstillingen var den samme som imod Reading. En uafgjort var hvad bestyrelsen kom efter men Kasper og spillerne ville det anderledes.
Chelsea 1-2 Everton
1-0 N, Anelka´68min
1-1 M, Johnson´74min
1-2 M, Fernandez´80min

En af de største resultater i nyere tid for Evrton blev sikret den 25 August. Everton slog på broen topholdet og guldkandidaterne Chelsea med 2-1. Det var et fortjent resultat set over hele kampen, og selvom Anelka bragte hjemmeholdet foran var Kasper aldrig rigtig i tvivl. Han udtalte dette efter sejren:
-Dette resultat viser jo bare lidt om denne klub. Folk bliver år efter år ved med at sige at Everton ikke bliver andet end en midterklub sammen med Aston Villa og Blackburn fordi de ikke kan slå de fire største hold. Det vi har gjort i dag viser at vi måske ikke mere skal regnes som et midterhold. Jeg vil samtidig gerne rose Johnson som gang på gang bliver ved med at score vigtige mål.




Den flotte sæsonstart har givet syv point og en overraskende 4 plads. Kan Everton fortsætte det gode arbejde ?













 
« Seneste Redigering: 08 Apr 2008, 18:05 af EFBMANUTDX2 » Logged

Viva Ronaldo ! §

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #37: 07 Apr 2008, 20:48 »

Næste update kommer på imorgen   Smiley
Logged

Viva Ronaldo ! §

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #38: 08 Apr 2008, 08:47 »

Du har virkelig udviklet dig og bloggen er blevet rigtig flot Peace

Når man så oven i det ligger flot skrivearbejde så er det sku dejligt Smiley

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #39: 08 Apr 2008, 08:50 »

det er virkelig en flot blog du er i gang med Smiley

er fast læser Smiley
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #40: 08 Apr 2008, 17:55 »

Du har virkelig udviklet dig og bloggen er blevet rigtig flot Peace

Når man så oven i det ligger flot skrivearbejde så er det sku dejligt Smiley

KIU


Mange tak Smiley 

det er virkelig en flot blog du er i gang med Smiley

er fast læser Smiley

Jeg takker og bukker   Opstemt
Logged

Viva Ronaldo ! §

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #41: 08 Apr 2008, 17:57 »

Spændende blog du har gang i her.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #42: 08 Apr 2008, 17:59 »

Der er sgu sket store fremskridt siden starten! Det pynter med opsætningen, og det er nogle flotte bannere, specielt bund-banneret !
Logged


EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #43: 08 Apr 2008, 18:04 »

Spændende blog du har gang i her.. KIU


Mange tak.  Peace Jeg bliver engageret af alt den ros og de mange læsere. Hvis i har noget negativt må i dog også gerne tilføje det, da jeg altid gerne gør min blog bedre.

Der er sgu sket store fremskridt siden starten! Det pynter med opsætningen, og det er nogle flotte bannere, specielt bund-banneret !


Fremskridtet skal du takke Benja for der har gjort mig bedre. Bannerne er fantastiske og de er lavet af Katanka. SÅ endnu engang tak til ham!  Thumbs Up
Logged

Viva Ronaldo ! §

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #44: 08 Apr 2008, 18:28 »

Bloggen startede lidt halvskidt, men du er kommet godt i gang og jeg synes det ser flot ud!

Det er måske en anelse kort, og opsætningen kunne der også godt leges lidt med, men ellers synes jeg det er nogle særdeles gode transfers og et ganske fint topbanner samt bundlinje! Thumbs Up.

Jeg læser med selvom holdet aldrig bliver et jeg vil bryde mig om! Wink.

Det var da en mærkelig holdning! crazy
Super blog, og et lækkert, lækkert hold du har valgt Cool
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010