home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 590 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Everton- The Peoples Club!§
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Everton- The Peoples Club!§  (Læst 14284 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #45: 08 Apr 2008, 18:37 »

det er squ en god blog du er i gang med Smiley
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #46: 08 Apr 2008, 19:05 »

Mange tak til alle!  Thumbs Up
Logged

Viva Ronaldo ! §

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #47: 09 Apr 2008, 09:16 »

efbmanutdx2? hvor har du fået de billeder du viser af spillerne i din blog ? du må gerne svare så hurtigst så muligt. Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #48: 09 Apr 2008, 09:19 »

efbmanutdx2? hvor har du fået de billeder du viser af spillerne i din blog ? du må gerne svare så hurtigst så muligt. Smiley
Spillerbillederne ? Dem kan du finde her på siden. http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=12400.0
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #49: 09 Apr 2008, 09:21 »

tak skal du ha' Smiley
« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 09:31 af Hatt11 » Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #50: 09 Apr 2008, 15:21 »




Uefa Cup



Everton var i år også med i Uefa Cuppen. Det er det der bliver rangeret højest i klubben dette år. Op ad hatten kom Aberdeen og vi startede på udebane. Kasper havde valgt at komme i en forholdsvis defensiv opstillingen i form af en
4-5-1.
Spillerne der udfyldte pladserne var:

Howard, Neville, Baines, Meite, Yobo, M, Johnson, M, Fernandes, Downing, Osman, Matí og Yakubu på toppen.
Et Pittodrie Stadium der var fyldt til kogepuntet lagde græs til opgøret.

Aberdeen 0-3 Everton
0-1 A, Meite´26min
0-2 A, Meite´44min
0.3 A, Yakubu´90min



Alle havde forventet at Aberdeen i det mindste kunne give en smule modstand men de var simpelthen alt for bange for at have bolden og derfor efterlod man alt spillet til gæsterne. Det udnyttede de stille og roligt og lavede det om til et "Meite" show. Efter 26 minutter sniger han sig med et angreb og helt blank sparker han bolden ind bag Langfield til 0-1. Næste scoring faldt 1 minut før pausen og den gjorde ondt på skotterne. Et hjørnespark bliver smækket ind i panden på Meite der header bolden over i fjerneste hjørne. 0-2 ved pause og så var det reelt afgjort. 2 halvleg blev en tam affære men igen lavede Everton et mål der gør ondt. I det 90 minut lykkedes det nemlig for Yakubu at snige sig ind bag forsvaret. Der modtog han i en fri position bolden fra indskiftede Gravesen. Han eksikverede sikkert og 0-3 sejren var i hus.


I returkampen havde Everton allerede sikret sig den samlede sejr efter en sikker 3-0 sejr i forhenværende kamp. Den anden kamp skulle dog spilles og der var der udsigt til spilletid for de unge og reserverne. Opstillingen var som følgende:

Wessels, Boyle, Hibbert, Lescott, Gardner, Gosling, Van Der Meyde, Gravesen, Jagielka, Anichebe og Sheppard.

Den unge Karl Sheppard blev udset en debut på førsteholdet ved siden af Anichebe. Ellers var det reserverne der skulle forsøge at slå skotterne.

Everton 3-2 Aberdeen
1-0 P, Jagielka ´16min
1-1 L, Miller´27min
2-1 V, Anichebe´59min
2-2 S, Severin´67min
3-2 V, Anichebe´71min


En målrig kamp hvor det desværre ikke lykkedes for Sheppard at få scoret sit første Everton mål. Men vi fik dog alligevel tre mål. Det var blandt andet Anichebe der fik scoret to gange på et par flotte sololøb. Jagielka stod for det sidste mål da han steg til vejrs og headede bolden i nettet. Med sejren er vi nu klar til gruppespillet efter en samlet 7-2 sejr.
 


Tilskuerne virkede tilfredse i begge opgør og bakkede holdet rigtig godt op. Nu hvor deltagelsen er sikret udtalte netop Anichebe dette:

-Jeg synes vi gjorde det rigtig godt i begge kampe. Vi stod godt defensivt og viste klasse med hele syv mål. Det var også dejligt selv at få scoret men jeg vil fokusere mere på holdets sejr og ikke mine egne scoringer. Hvis vi bliver ved med at spille så godt i alle kampe, tror jeg helt sikkert at vi kan få noget ud af denne sæson.

Det var hvad en beskeden Anichebe udtalte.







« Seneste Redigering: 10 Apr 2008, 17:59 af EFBMANUTDX2 » Logged

Viva Ronaldo ! §

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #51: 09 Apr 2008, 15:29 »

Det var da en mærkelig holdning! crazy
Super blog, og et lækkert, lækkert hold du har valgt Cool
Jeg tror aldrig, at jeg har mødt en der har en så modsat smag ved hold Tunge Rullende Øjne.
Ghert: FCK, Everton, Valencia (De andre hold du holder med, er jeg neutral crazy)
LFC: BIF, Liverpool, Villarreal
Lokalrivaler hele bundtet! Cool
Nå det var så lige et øjebliks off topic. God blog! Thumbs Up
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #52: 10 Apr 2008, 18:21 »

Så har jeg lige benyttet lejligheden til at smide en ny afstemning på. Stem venligst alle sammen!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Apr 2008, 18:35 af EFBMANUTDX2 » Logged

Viva Ronaldo ! §

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #53: 10 Apr 2008, 21:04 »

Da jeg har tilmeldt mig blogkoncurrencen med Lille, vil Everton bloggen her stå lidt på standby fra den 28 April. Jeg håber dog stadig i vil læse med indtil da, for der kommer flere updates inden da og jeg håber da også i vil læse med når jeg genoptager den.
« Seneste Redigering: 11 Apr 2008, 17:38 af EFBMANUTDX2 » Logged

Viva Ronaldo ! §

-Benja-
Gæst
 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #54: 11 Apr 2008, 19:27 »

Det indholdsmæssige er super, dog kunne du godt lave en bedre opsætning. Synes der er lidt for mange mellemrum, hvis du forstår Smiley
Flot placering, du kunne godt lave et link i bunden af teksten, hvor der står Premier League og Uefa Cuppen, så man lige får et overblik over det du er med i.
Men Kasper en rigtig flot blog, bliver spændende og se hvad du kan udrette med Everton. Et af dine mål, må da være at blive den bedste klub i Liverpool Thumbs Up
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #55: 11 Apr 2008, 19:46 »

Tak.
Det med opsætningen vil jeg arbejde på og  så skal jeg nok ordne det med Uefa Cup og Pl.
Men ellers mange tak for kommentaren og ja! Mit mål er først og fremmest at slå Liverpool.  Peace
Logged

Viva Ronaldo ! §

vondracek
Gæst
 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #56: 11 Apr 2008, 20:52 »

Hey EFBMANUTDX2.

Har lige kigget lidt på dine updates og du har, som mange andrer også har hentydet til, gjort store fremskridt. Må dog erklære mig enig med Benja og sige, at dit layout er ganske rodet. Her mener jeg, at visse billeder er placeret forkert - Fx billedet med Lehmann, som er placeret i højre side helt nederst i en af dine updates. Medmindre der ikke skulle have været noget tekst ved siden af, så synes jeg ikke, at du skal placere dem sådan.
Marker også eventuelt de vigtige ting med nogle farver el.lign., så din tekst vil blive mere opsigtsvækkende.
Som Benja også skriver, så prøv eventuelt at smide screenshots op af diverse stillinger. Det vil gøre det hele meget mere overskueligt, hvis man nu er lidt doven og ikke gider at læse teksten, men bare vil have det med FM maner.

Kender desvære ikke så meget til Everton, men ud fra dine updates, så ligner det helt klart en sultent mandskab. Tag altid brugernes kritik med et smil på læben, og se om du kan forbedre det. Der er også alt for meget Off Topic snak herinde, hvilket har gjort mig til en passiv læser, da jeg ikke bryder mig særligt meget om det.
 
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #57: 11 Apr 2008, 20:55 »

Hey EFBMANUTDX2.

Har lige kigget lidt på dine updates og du har, som mange andrer også har hentydet til, gjort store fremskridt. Må dog erklære mig enig med Benja og sige, at dit layout er ganske rodet. Her mener jeg, at visse billeder er placeret forkert - Fx billedet med Lehmann, som er placeret i højre side helt nederst i en af dine updates. Medmindre der ikke skulle have været noget tekst ved siden af, så synes jeg ikke, at du skal placere dem sådan.
Marker også eventuelt de vigtige ting med nogle farver el.lign., så din tekst vil blive mere opsigtsvækkende.
Som Benja også skriver, så prøv eventuelt at smide screenshots op af diverse stillinger. Det vil gøre det hele meget mere overskueligt, hvis man nu er lidt doven og ikke gider at læse teksten, men bare vil have det med FM maner.

Kender desvære ikke så meget til Everton, men ud fra dine updates, så ligner det helt klart en sultent mandskab. Tag altid brugernes kritik med et smil på læben, og se om du kan forbedre det. Der er også alt for meget Off Topic snak herinde, hvilket har gjort mig til en passiv læser, da jeg ikke bryder mig særligt meget om det.
 


Okay. Jeg vil forsøge at forbedre det. Hvis i gerne vil have screenshots må i gerne skrive hvordan jeg gør det. Både hvordan man laver dem og ligger dem over her  Peace ? Ellers mange tak.
Logged

Viva Ronaldo ! §

vondracek
Gæst
 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #58: 11 Apr 2008, 21:03 »

Brug eventuelt den dejlige søge boks FMF har placeret i højre hjørne. Der kan du finde massere af tråde om hvordan du tager screenshots og uploader dem.

Når du har læst om det, og har uploadet dine screenshot's på en hjemmeside, så skriver du bare følgende:
Kode:
[url=www.Mit-Billed-Link-Her]TEKST[/url]

Ved url placere du simpelthen bare dit link du for, når du har uploadet et billed. Under tekst skriver du den tekst folk skal trykke på, når de skal dirigeres videre til de screenshot. Et eksempel kunne være, at du skrev 'Premier League stilling'.
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton- The Peoples Club!§
« Svar #59: 11 Apr 2008, 21:30 »

Okay. Det vil være med i næste update.
Logged

Viva Ronaldo ! §

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010