home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 505 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodbold Debatten + [et emne]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Mener du der er for mange penge i fodbold?
Ja!
- 6 (40%)
Nej!
- 9 (60%)
Ved ikke?
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 15

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Fodbold Debatten + [et emne]  (Læst 26860 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Fodbold Debatten + [et emne]
« : 03 Apr 2008, 14:56 »

Her skal der debatteres igennem.

Hver eller hver anden dag vælger man et nyt emne om fodbold, og så er det KUN det der skal debatteres om. F.eks.: Kommer Brøndby tilbage på toppen eller om der skal laves en skandinavisk liga.. Det må også godt være om en spiler eller om udenlandsk fodbold. Skal bare have noget med fodbold at gøre Wink Lidt ligesom Det Bare' Fodbold eller hvad det nu hed.. Her kan alle bare debattere Wink Sig hvis i synes det er en god idé.. Smiley

Kom gerne med forslag til hvad det første emne skal være Smiley
Synes selv vi skal diskutere Nicklas Bendtner. Om han bliver en STOR stjerne eller hvad der sker med ham i fremtiden!

EDIT; Forslag:
FA-Cup finalist får udrejse tilladelse
Hooligalismen - problem i moderne fodbold?

Emnet er: Ikke noget endnu.
« Seneste Redigering: 03 Maj 2008, 21:50 af BenMusalho » Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #1: 03 Apr 2008, 15:01 »

Synes det er en fin idé, men mener debatten skal løbe længere. Hvad med en uge? Wink Så kan emnet blive ordentlig debatteret i stedet for én dag Smiley

Ellers en god idé
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #2: 03 Apr 2008, 15:04 »

Her skal der debatteres igennem. Hver eller hver anden dag vælger man et nyt emne om fodbold, og så er det KUN det der skal debatteres om. F.eks.: Kommer Brøndby tilbage på toppen eller om der skal laves en skandinavisk liga.. Det må også godt være om en spiler eller om udenlandsk fodbold. Skal bare have noget med fodbold at gøre Wink Lidt ligesom Det Bare' Fodbold eller hvad det nu hed.. Her kan alle bare debattere Wink Sig hvis i synes det er en god idé.. Smiley

Kom gerne med forslag til hvad det første emne skal være Smiley
Synes selv vi skal diskutere Nicklas Bendtner. Om han bliver en STOR stjerne eller hvad der sker med ham i fremtiden!
Fedt initiativ  Thumbs Up... Syntes det er godt fordi man så kommer lidt rundt om alt hva der rør sig i fodbold Smiley

Dog tror jeg nemt at debatten kunne løbe ud på et sidespor så det gælder om at finde et godt konkret emne, hvor der ikke er den store mulighed for at diskutterer alt andet Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #3: 03 Apr 2008, 15:12 »

Synes det er en fin idé, men mener debatten skal løbe længere. Hvad med en uge? Wink Så kan emnet blive ordentlig debatteret i stedet for én dag Smiley

Ellers en god idé
Vi kan godt sige en uge.. Men det kan bare godt være det bliver for lang tid? Tl sidst er det måske blevet debatteret så grundigt
at det bliver off-topic kommentarer? Smiley

Vk: Jeps.. Håber ikke det løber ud på et sidespor Ubeslutsom
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #4: 03 Apr 2008, 15:14 »

En dag per emne lyder fint for mig  Peace
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #5: 03 Apr 2008, 15:16 »

Vi kan godt sige en uge.. Men det kan bare godt være det bliver for lang tid? Tl sidst er det måske blevet debatteret så grundigt
at det bliver off-topic kommentarer? Smiley

Vk: Jeps.. Håber ikke det løber ud på et sidespor Ubeslutsom

Ja det har du nok ret i Wink Men ellers kunne man bare lade værre med at sætte tidsgrænse på, og bare stoppe debatten når den var ved at dø Peace

F.eks. så er der måske ikke så meget debat om hvem der tror Bendtner bliver stor, men mere om hooligan registeret  for eksempel.. Håber du ved hvad jeg mener Wink Opstemt
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #6: 03 Apr 2008, 15:18 »

Ja det har du nok ret i Wink Men ellers kunne man bare lade værre med at sætte tidsgrænse på, og bare stoppe debatten når den var ved at dø Peace

F.eks. så er der måske ikke så meget debat om hvem der tror Bendtner bliver stor, men mere om hooligan registeret  for eksempel.. Håber du ved hvad jeg mener Wink Opstemt
Ja.. Meget god idé.. Tror jeg vi gør Thumbs Up
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #7: 03 Apr 2008, 15:19 »

det lyder som en god ide, hvis bare niveauet er højere end i "det bar fodbold" Smiley
Så kommer du bare med et emne, der kan debatteres om ?
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #8: 03 Apr 2008, 15:21 »

Svært at sige med Bendtner, men tror han bliver i Arsenal i nogen år endnu. Og går måske ind og bliver fast mand om en sæsons tid.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #9: 03 Apr 2008, 15:24 »

Eller så kan vi sammen vælge et emne Peace

Men din idé er - som jeg har forstået det, at snakke om noget, der debatteres i medierne på det givende tidspunkt?? Smiley
Ja det var meningen at i skulle komme med foreslag.. Og at vi sammen skulle vælge Peace
Det behøves ikke være noget der bliver diskuteret i medierne, men det skal det helst synes jeg Peace
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #10: 03 Apr 2008, 15:25 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81825

Hvor tror i han ender, og er han overvurderet pga. den dårlige defensiv i Holland?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #11: 03 Apr 2008, 15:26 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81825

Hvor tror i han ender, og er han overvurderet pga. den dårlige defensiv i Holland?
forslag nr. 2
Svært at sige med Bendtner, men tror han bliver i Arsenal i nogen år endnu. Og går måske ind og bliver fast mand om en sæsons tid.
emnet er ikke valgt endnu Smiley
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #12: 03 Apr 2008, 15:27 »

Ja det var meningen at i skulle komme med foreslag.. Og at vi sammen skulle vælge Peace
Det behøves ikke være noget der bliver diskuteret i medierne, men det skal det helst synes jeg Peace

Kom til at slette mit indlæg Shockeret Men det lyder fint, god idé Thumbs Up
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #13: 03 Apr 2008, 15:27 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81825

Hvor tror i han ender, og er han overvurderet pga. den dårlige defensiv i Holland?
Tror han ender i United
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten!!
« Svar #14: 03 Apr 2008, 15:28 »

Tror han ender i United
hehe..  Smiley Først skal der jo komme forslag.. Emnet skal først vælges
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010