home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodbold Debatten + [et emne]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Mener du der er for mange penge i fodbold?
Ja!
- 6 (40%)
Nej!
- 9 (60%)
Ved ikke?
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: Fodbold Debatten + [et emne]  (Læst 26861 gange)
westhamfreak
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #150: 19 Apr 2008, 16:27 »

Har jeg heller ikke sagt Wink

jo på en måde har du

for du sage

nævn en spiller der har mange penge end de blev spiller (sådan forstå jeg det)
Logged

Dr YO
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #151: 19 Apr 2008, 16:33 »

jo på en måde har du

for du sage

nævn en spiller der har mange penge end de blev spiller (sådan forstå jeg det)

fuck dig mads det har han sgu da ikke
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #152: 19 Apr 2008, 16:34 »

fuck dig mads det har han sgu da ikke
Kammertone, tak! Det sprog er der ikke brug for, ej heller er det ønsket.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #153: 19 Apr 2008, 16:40 »

Det er rigtigt, at man ikke kræve disse ting og at man er blevet mere pengegriske.
Men det er da ærgerligt at hvis du sætter Chelsea (en nuværende stormagt) overfor Sevilla (En rigtig god klub som står på spring til en stormagt) så ville Chelsea kunne købe hele startopstillingen uden det ville skade Chelsea og synes det er syndt at det er blevet sådan at småklubber ikke kan holde på nogen af deres bedste ikke alle men nogen. Fordi til sidst bliver det kedeligt om 50 år f.eks. sker nok først senere. Men så er der 4 gode klubber i hver stor liga og resten af holdene gider vi ikke se fordi de ingen kvalitet har!

Det er de fattige spillere der normalt er de bedste, for de har intet andet at lave, hvor vi har com, playstation osv. det er grunden til fattige spillere er bedst!

Ja, det er enormt trist at klubber som, ja fx Chelsea, er så afgørende på pengemarkedet som de nu er, og sådan noget som det synes jeg ødelægger det hele for sporten. Ikke pengene i det hele taget, men når en rigmand tager sig af en klub og køber sig til succes, det syntes jeg er trist. Meget trist.

Jeg vil ikke mene at man kan klassificerer fattige spillere til generelt at være bedre, ligeså vel som man ikke kan gøre det omvendt.

Har jeg heller ikke sagt Wink

Nå, fair nok så, sådan forstod jeg det bare, men det kan jo være det bare er mig Thumbs Up


Jeg har stemt ja i afstemningen, da jeg mener at der er for mange penge. Men jeg mener samtidig ikke man kan gøre noget specielt ved det, som jeg også har gjort til kende.
Logged

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #154: 19 Apr 2008, 16:59 »

ok men nævn et bevis på at uefa har syndt

Først og fremmest undskyld fordi jeg skrev at du skulle skrive ordentligt, havde ikke læst din undertekst med at du var ordblind sorry!
Det beviser jeg har er, Liverpool Echos forum hvor en bruger skriver at der går rygter om lodtrækningen og det viser sig det er rigtigt senere skriver han at en af hans venners ven arbejdede i UEFA og havde fået det at vide!

Ja, det er enormt trist at klubber som, ja fx Chelsea, er så afgørende på pengemarkedet som de nu er, og sådan noget som det synes jeg ødelægger det hele for sporten. Ikke pengene i det hele taget, men når en rigmand tager sig af en klub og køber sig til succes, det syntes jeg er trist. Meget trist.

Jeg vil ikke mene at man kan klassificerer fattige spillere til generelt at være bedre, ligeså vel som man ikke kan gøre det omvendt.

Nå, fair nok så, sådan forstod jeg det bare, men det kan jo være det bare er mig Thumbs Up


Jeg har stemt ja i afstemningen, da jeg mener at der er for mange penge. Men jeg mener samtidig ikke man kan gøre noget specielt ved det, som jeg også har gjort til kende.

Normalte er jeg ikke tilhænger af at klassificerer nogen, fordi jeg mener det er en hån mod modparten. Men jeg synes egentlig at det er de tidligere fattige der er de bedste.
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #155: 19 Apr 2008, 17:01 »

jo på en måde har du

for du sage

nævn en spiller der har mange penge end de blev spiller (sådan forstå jeg det)
Jeg sagde at jeg ikke havde sagt at  de spillere der var fattige, som børn bliver bedre end de spillere der var rige som børn - og omvendt - Wink Jeg sagde bare at det ikke altid er de spillere, som var rige som børn der bliver bedst Wink Og det er der mange eksempler på især med splllere fra Brasilien Peace

EDIT: indlæg nr. 1400 Opstemt
« Seneste Redigering: 19 Apr 2008, 17:08 af BenMusalho » Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #156: 19 Apr 2008, 17:04 »

Normalte er jeg ikke tilhænger af at klassificerer nogen, fordi jeg mener det er en hån mod modparten. Men jeg synes egentlig at det er de tidligere fattige der er de bedste.

Det kan nu egentlig godt være at de "fattige" spiller bedste for tiden, men man kan ikke som udgangspunkt sige at fordi han er fattig så spiller han bedre end den anden udelukkende på det udgangspunkt. Ja det viser sig i øjeblikket tit at man finder store stjerner i de fattige områder i Afrika og Sydamerika, men som udgangspunkt synes jeg ikke at man kan sige at den fattige er bedre end den rige, og som før nævnt heller ikke omvendt. Wink
Logged

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #157: 19 Apr 2008, 17:07 »

Er jeg enig i, men jeg synes bare i det nye år 1000 har vi set de klart bedste spillere, med en uheldig opvækst!
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #158: 19 Apr 2008, 17:17 »

Er jeg enig i, men jeg synes bare i det nye år 1000 har vi set de klart bedste spillere, med en uheldig opvækst!

Men ja, der har nok også været meget fokus på netop de spillere som har haft det hårdt, og det er nok specielt grundet pressen. Der er jo ikke det store at skrive om en ganske normalt opvokset engelsk stjerne, med alt han har brug for. Så er det straks mere kontroversielt at der kommer en spiller fra absolut ingenting, til alt. Det ville jeg da umiddelbart også synes ville være mere spændende læsning. De tekniske færdigheder er også blevet vigtige, og det ser man typisk brasilianere have. Der kan du have ret i din teori med at disse spillere der har haft det hårdt, måske ikke har haft meget mere end en bold som de har leget med på gaden, og dermed udviklet deres færdigheder.
Logged

ydersog
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #159: 24 Apr 2008, 22:36 »

Vidste ikke lige hvor jeg sku poste den her, så her ryger den ind ..

FA Cup-finalist får udrejsetilladelse

Jeg forstår ikke hvorfor FA ikke ville tillade Cardiff at repræsentere England i europæisk fodbold. Faktum er at Cardiff har fået lov at spille i de engelsk rækker og derfor må det da være selvskrevet at de skulle få lov til at stille op for England.
Hvad havde FA gjort hvis Cardiff var rykket op i Premiership og evt. lå til Champions League sæsonen efter?

Hvad synes I andre om dette?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #160: 24 Apr 2008, 22:47 »

Vidste ikke lige hvor jeg sku poste den her, så her ryger den ind ..

FA Cup-finalist får udrejsetilladelse

Jeg forstår ikke hvorfor FA ikke ville tillade Cardiff at repræsentere England i europæisk fodbold. Faktum er at Cardiff har fået lov at spille i de engelsk rækker og derfor må det da være selvskrevet at de skulle få lov til at stille op for England.
Hvad havde FA gjort hvis Cardiff var rykket op i Premiership og evt. lå til Champions League sæsonen efter?

Hvad synes I andre om dette?
OK! Thumbs Up
Der sker vidst ikke mere med dette emne, så jeg ber' jer om at komme med nye forslag! Thumbs Up

Dit kommer på Peace
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #161: 24 Apr 2008, 22:49 »

Hvad med at få bragt nogle emner som, det nye hooliganregister - godt og ondt, på banen.
Eller generelt om hooligalisme Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #162: 24 Apr 2008, 22:50 »

Hvad med at få bragt nogle emner som, det nye hooliganregister - godt og ondt, på banen.
Eller generelt om hooligalisme Smiley
Der er allerede en tråd om hooligan registeret Thumbs Up
Men kan du uddybe det andet lidt? Smiley
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #163: 24 Apr 2008, 22:52 »

Hehe okay Opstemt
Men, jeg tænkte på et emne som kunne have overskriften - Hooligalisme - Problem i moderne fodbold?
Hvor vi kan diskutere hooliganlisme på både godt og ondt, om det skader fodbolden, hvad andre lande har gjort for at stoppe det, hvor det er værst, hvordan er det i sydamerika osv Wink
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten + [et emne]
« Svar #164: 03 Maj 2008, 21:56 »

Den er vidst gået lidt i stå.

Jeg foreslår selv: Sas-ligaen.

Er Aab på vej mod en ny storheds tid? Er FCK på vej ned? Er Brøndby tilbage? Hvordan kommer den fremtidige sas-liga til at se ud? Alt om SAS-ligaen Wink

Kom gerne med flere forslag. Smiley Peace
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010