home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1019 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 77241 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #315: 16 Apr 2008, 21:01 »

Det har jeg faktisk ikke tænkt over.. men jeg følger også fast med i hans blog, som det har sikkert sat sig fast i underbevidstheden.. Thumbs Up

Tak for rosen og kommentaren.. Thumbs Up

Selvfølgelig er udfordringen i Spanien større, men synes du undervurdere Holland en smule.. AZ Alkmaar, Heerenveen, Feyenoord, Ajax og en masse stærke midterhold er da en god udfordring.. Men jeg kan mærke på kommentarene da Holland ikke fanger folks opmærksomhed, men det er ikke noget der betyder noget for mig.. Jeg blogger fordi jeg har lyst og ikke fordi vil have læsere.. Wink

Ja det var sgu noget lort med at jeg glemte at gemme..  ticked off Græder Jeg skal skrive det bag øret at jeg skal gemme i .jpeg..

Tak for kommentaren & rosen.. Thumbs Up

EDIT: Jeg glæder mig os til at spille med Palermo.. Thumbs Up


Sådan skal det lyde Jimmy. Selv tak, synes du kan bruge det mere end "Go blog" Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #316: 16 Apr 2008, 21:02 »

Sådan skal det lyde Jimmy. Selv tak Jimmy, synes du kan bruge det mere end "Go blog" Wink

Helt enig.. Men den hollandske liga er stadig okay Wink Men jeg elsker også at spille i Spanien.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #317: 16 Apr 2008, 21:03 »

Jeg blogger fordi jeg har lyst og ikke fordi vil have læsere.. Wink

Har det på samme måde, selvom det nu er rart med et par læsere og kommentarer.. Peace

Noget skuffende start på ligaen, trods flere gode handler. Det skulle der gerne rettes op på..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #318: 16 Apr 2008, 21:05 »

Orrrh, jeg har slet ikke kommenteret siden du skiftede, nok fordi det ærgrede mig, at du ikke blev og vandt La Liga. Nok med brok, som vanligt er det en rigtig god blog, og at du har fået flere vinkler med gør den endnu bedre Wink. Du har også haft en flot første sæson og The Double er lækkert, gad vide hvornår du begynder at tabe Rullende Øjne. Til sidst vil jeg lige sige, at selvom du har fået en ramme med, kunne billedekvaliteten være meget bedre, husk at gemme i .png Smiley.
Følger med igen! Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #319: 16 Apr 2008, 21:19 »

Har det på samme måde, selvom det nu er rart med et par læsere og kommentarer.. Peace

Noget skuffende start på ligaen, trods flere gode handler. Det skulle der gerne rettes op på..

Læserre & kommentare gør da bare ens lyst større og motiverer en til at blogge løs..

Helt enig.. Det går da en smule bedre nu.. Wink

Orrrh, jeg har slet ikke kommenteret siden du skiftede, nok fordi det ærgrede mig, at du ikke blev og vandt La Liga. Nok med brok, som vanligt er det en rigtig god blog, og at du har fået flere vinkler med gør den endnu bedre Wink. Du har også haft en flot første sæson og The Double er lækkert, gad vide hvornår du begynder at tabe Rullende Øjne. Til sidst vil jeg lige sige, at selvom du har fået en ramme med, kunne billedekvaliteten være meget bedre, husk at gemme i .png Smiley.
Følger med igen! Wink

Det er sku da også for ringe crazy he he, nej det bare i orden.. Wink  Ja det er der efterhånden en del der har sagt, men lysten var der ikke til Mallorca og jeg er glad for at jeg rykkede videre.. Wink

Tak for det.. begynder at tabe? jeg har fået en skidt start på sæsonen, så jeg har da tabt lidt.. Opstemt Jeg skriver det bag øret med billedkvaliteten.. Wink

Lyder godt.. tak for kommentaren og rosen..
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#32# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #320: 16 Apr 2008, 23:40 »


Tak til for Zulue for banner

Pokalchok, Æresdivisionen & UEFA Cuppen

#32#




Eredivisie

Vi er nået halvvejs i gennem Æresdivisionen og PSV har kæmpet sig op på en medaljeplads med 37 point for 17 kampe. Feyenoord ligger dog stadig nr. 1 med 47 point, hvilket svarer til 15 sejre og sølle 2 uafgjorte i mens AZ på 2. pladsen har 11 sejre, 6 uafgjorte og 39 point. PSV er altså nr. 3 med 11 sejre, 4 uafgjorte og 2 nederlag skarpt forfulgt af Ajax, som de møder på Amsterdam ArenA i den kommende runde.

PSV har fortsat deres spildominans og er efterhånden begyndt at ligne et rigtigt tophold igen. Røven skal dog knokles ud af bukserne, hvis man vil gøre sig forhåbninger om at hente Feyenoord, som virker uoverindelige. De mødes dog i 19. spillerunde på Phillips Stadion i en kamp, hvor PSV skal have 3 point, hvis mesterskabet skal hentes for andet år i træk.

Nøglespillerene har været målmand Gomes, nyindkøbet Afellay & Wendel, som har spillet lidt over det hele i venstre side. Alle 3 har gjort det fornuftigt, men Gomes har været den bedste og en sikker sidste skanse. Gomes har også tiltrukket sig stor opmærksomhed fra andre klubber, men efter at jeg har sat et prisskilt på 430.000.000 kroner er interessen forsvundet. Gomes virker da også tilfreds i PSV, hvor han er læremester for reservekeeper João Carlos.

Wendel har spillet mest på venstre midtbane, hvorfra han har scoret 2 gange og lagt op til 2 mål. Wendel har gang på gang imponeret med flotte driblinger og gode afleveringer. Den 28-årige brasser har udviklet sig til en vigtig nøglefigur på holdet og han har stabiliseret sig som førsteholdspiller i Eindhoven.

Nyindkøbet Ibrahim Afellay har sammen med Ivan Rakitic svinget dirigentstokken i vores offensive spil med stor dygtighed. og indgået i vores rotationsystem. Her har Afellay rokeret lidt med både Tales & Barazite, som også har gjort det godt. Afellay har ikke scoret i Æresdivisionen endnu, men han har lagt op til 5 mål og han har indtil videre været alle pengene værd.





KNVB CUP

2. runde
NAC Breda - PSV 0-3
0-1 Jakobsen '7
0-2 Tales '28
0-3 Barazite '78

3. runde
ROHDA - PSV 1-3
0-1 Laudrup '1
0-2 Barazite '18
0-3 Dickoh '32
1-3 Witteveen '70

Det er vel ikke så meget andet at sige end at reservene og et par af de unge har fået chancen. I modsætning til sidste år har vi heldet på vores side og jeg er godt tilfreds med vores resultater indtil videre, hvor vi har levet op til favoritværdigheden. Vi burde måske have scoret lidt flere mål, men vi er videre og det er det der i sidste ende tæller. Vi møder i 4. runde venter nedrykkerne fra Excelsior på udebane.



Champions League



Real Madrid er videre til Knockoutfasen med maxpoint, hvilket er meget flot. Holdet har dog ikke imponeret og selvom de slog os 2 gange synes jeg faktisk det var 2 jævnbyrdige opgør, hvor vi med lidt held kunne have fået et enkelt point.

Vores kampe

Rangers - PSV 0-1
Poulsen: "En vigtig & fortjent sejr"

PSV - Real 1-2
Poulsen: "Hvis vi havde udnyttet vores chancer havde vi fået 1 point"

PSV - Bordeaux 2-0
Poulsen: "En flot og fortjent hjemmesejr, som kunne havde budt på flere mål"

Bordeaux - PSV 0-0
Poulsen: "Ufatteligt at der ikke bliver scoret med så mange chancer. Jeg takker guderne for Gomes"

PSV - Rangers 2-2
Poulsen: "Det er ikke altid det bedste hold, der vinder og held er en vigtig del af fodbold. Spørg bare Rangers"

Real - PSV 2-0
Poulsen: "Det var vel et forventet nederlag, men jeg stadig skuffet. Vi var godt med i det meste af kampen, men vi snorksov da de scorede"


Vi møder i 1/16-finalen italienske Lazio, som vandt gruppe H foran Sevilla, Ajax & Anderlecht.





Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #321: 16 Apr 2008, 23:57 »

Glæd dig til Tales om 3 sæsoner! Han bliver den vildeste på dit hold, uden tvivl.

Du ved jeg elsker din blog - hvis ikke, gør du det nu. Klø på! (:

Hov.. jeg havde helt misset din kommentar Cesc.. Han tegner sgu godt den unge Tales.. Jeg er dybt imponeret over hans evner og jeg tror at han bliver bedre end både Afellay & Rakitic..

Mange, mange tak for kommentaren Cesc.. Er glad for at du elsker min blog.. Wink Thumbs Up



Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #322: 17 Apr 2008, 11:44 »

Podolski, Castelen, Afellay er fremragende indkøb som på længere sigt bliver guld værd for dig  Wink

Resultaterne har ikke været for stabile, men med så mange nye ansigter, så tager det jo lidt tid at få dem spillet ind  Peace

Samtidig er Tales en spændende ung spiller, det tegner godt for PSV i fremtiden og jeg håber, at du for hentet Feyenoord i løbet af de sidste kampe.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #323: 17 Apr 2008, 12:14 »

Podolski, Castelen, Afellay er fremragende indkøb som på længere sigt bliver guld værd for dig  Wink

Resultaterne har ikke været for stabile, men med så mange nye ansigter, så tager det jo lidt tid at få dem spillet ind  Peace

Samtidig er Tales en spændende ung spiller, det tegner godt for PSV i fremtiden og jeg håber, at du for hentet Feyenoord i løbet af de sidste kampe.

Castelen er desværre kun på lån, men de andre 2 har jeg store forventninger til.. Resultaterne har ikke været de bedste, men det hjælper da på det og Feyenoord kan stadig hentes.. Wink

Tales er supertalent, som jeg ikke har lagt mærke til før og jeg tror han bliver en guldfugl for PSV..

EDIT: Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #324: 17 Apr 2008, 12:22 »



Hva siger i? Skal jeg søge jobbet? Jeg må da sige at det frister da det er mit favorithold i krise.. Men hva siger i? United eller PSV??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFSTEMNING #32# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #325: 17 Apr 2008, 12:55 »

Jeg synes der har været nok med blogs om Man Utd, så hvis du er træt af Holland, vil jeg anbefale et helt 3. hold  Thumbs Up
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFSTEMNING #32# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #326: 17 Apr 2008, 12:57 »

Det er helt op til dig selv Jimmy. Hvad har du lyst til ?
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFSTEMNING #32# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #327: 17 Apr 2008, 13:10 »

Jeg synes der har været nok med blogs om Man Utd, så hvis du er træt af Holland, vil jeg anbefale et helt 3. hold  Thumbs Up

Jeg kan kun give dig ret i at der har været mange United-blogs her på sitet, men det her er jo et United-hold i krise og uden Saha, Hargreaves, Pique, Giggs, Nani, Van der Sar & Tévez.. Men jeg er ikke træt af Holland endnu, men det er favoritholdet, som vil have mig.. Wink

Det er helt op til dig selv Jimmy. Hvad har du lyst til ?

Ja det ved jeg ikke helt.. Jeg er glad for at være i PSV, men United frister meget.. Jeg går i tænkeboks resten af dagen medmindre der er et eller andet der overbeviser mig til en eller anden klub.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#33# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #328: 17 Apr 2008, 21:30 »


Tak til Søren91 for banner



#33#




Søndag d. 20.03.2011

Jeg sidder i mørke på mit kontor og tænker. Det er efterhånden længe siden vi har været nr. 1, men med Feyenoords sejr på DSB Stadion er vi a point med AZ Alkmaar med bare 12 point tilbage at spille om i årets udgave af Æresdivisionen. Begge hold har nu 72 point, mens Feyenoord er 4 point efter.

Jeg sidder i mørket og mærker at mine sanser skærpes. Tankemylderet fortsætter og jeg får et lille smil på læben.
Jeg tænker på vores sæson indtil videre og jeg tror virkelig på at vi kan stå med 5 trofæer når den er færdig.

Jeg er sgu ligeglad med at vi har trukket Real Madrid i Champions League og pisseligeglad med at de slog 2 gange i gruppespillet. Alle hold kan slåes også Real Madrid. Jeg rører ved min mus og der kommer liv i skærmen. Jeg åbner Internet explorer og taster www.bold.dk. Den loader siden og jeg klikker jeg videre ind under tabeller og finder den spanske Primera División.

Real er "blot" nr. 3 a point med Mallorca, mens Valencia har 3 points forspring ned til forfølgerne. Jeg klikker videre til Æresdivisionen og får dette skærmbillede frem;


AZ's slutprogram


Vores slutprogram


AZ har klart det letteste program og derfor bliver det rigtig svært. Men vi har altså kæmpet os derop og vi vil fighte røven ud af bukserne og hente vores 22. mesterskab.



Pokalturneringen

I pokalturneringen er vi meget tæt på at være finaleklar, men det kræver bare en semifinale sejr over Volendam, som er meget tæt på at blive sikker nedrykker i Æresdivisionen. Kampen spilles på Phillips Stadion om 2 dage og vi er helt klar til trods for at vi har Lukas Podolski & Marcelo Moreno ude med skader.

Jeg leger lidt med tanken om at lade Dentinho starte på toppen i stedet for Lazovic, men det vil det vise sig i løbet af de næste par træninger.

4. runde
Excelsior - PSV 1-2
1-0 Rojer '63
1-1 Dentinho '79
1-2 Moreno '106

Kvartfinale
PSV - RKC Waalwijk 4-1
1-0 Afellay '3
2-0 Dentinho '5
3-0 Sarki '16
3-1 Joseph '59
4-1 Lazovic '88



Champions League

1/16 finale, 1. kamp
PSV - Lazio 0-1
0-1 Rocchi '82


1/16 finale, 2. kamp
Lazio - PSV 1-2
1-0 Rocchi '27
1-1 Mauri '79 (OG)
1-2 Wendel '90



"Vi spiller vores livs kamp på hjemmebane og taber. 14 dage senere gør Lazio præcist det samme og jeg er lykkelig over at mit hold nu står i kvartfinale. Det er ikke 2 kampe, der vil gå over i historien og begge hold vil sikkert gerne glemme deres hjemmebanenederlag. Med lidt held trækker vi Benfica og så tror jeg på en semifinaleplads" J. Poulsen, PSV




Kampe siden sidste

Kampprogram

Transfer ind; Januar


Transfer ud: Januar

Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #33# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #329: 17 Apr 2008, 21:41 »

lækkert med affelay Smiley psv og united er mine favoritklubber, men ser dig helst blive Wink  du har helt sikkert hævet dit grafiske niv op, og du ka nemt være stolt! Min favoritblog Thumbs Up
Logged


Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010