home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 927 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 77236 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #29# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #300: 15 Apr 2008, 16:33 »

Hehe, super, bare du fortsætter bloggen så er jeg glad funny

Jeg regner da med at den fortsætter frem til at Blogkonkurrencen går i gang og så går bloggen på pausen.. Men så vi jo se efter konkurrencen om det bliver den her blog eller Palermo-spillet jeg fortsætter med.. Peace

Tak fordi du følger med.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #29# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #301: 15 Apr 2008, 20:22 »

Det er pt. meget usikkert om der kommer en opdatering i dag.. jeg har store problemer med min internetforbindelse og jeg bliver smidt af hele tiden.. jeg arbejder stærkt på problemet og jeg håber inderligt på at det virker optimalt senere.. i hører mere senere..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #29# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #302: 15 Apr 2008, 20:38 »

Det er pt. meget usikkert om der kommer en opdatering i dag.. jeg har store problemer med min internetforbindelse og jeg bliver smidt af hele tiden.. jeg arbejder stærkt på problemet og jeg håber inderligt på at det virker optimalt senere.. i hører mere senere..

Troede du selv skrev, og ikke fik andre over nette til at skrive  Shockeret

Ej det er forståeligt, men du må forstå mit liv, nu hænger i en tynd tråd !
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #303: 16 Apr 2008, 00:00 »


Tak til Søren91 for banner

Transfer, Venskabskampe & Super Cup

#30#




Når man udefra kigger ind på en fodboldklub kan alt virke som fryd og gammen, men bag facaden er idyllen ikke altid eksisterende. I PSV har man i et års tid formået at holde inde med at Bosingwa & Ismael Aissati ville væk fra klubben og prøve noget nyt.

Samme holding er desværre delt af Marcelo Moreno og Ivan Rakitic, som heldigvis har forlænget deres kontrakter med klubben og sat storklubdrømmen på standby. Det samme gælder desværre ikke Bosingwa & Aissati, som begge har forladt klubben for rekordsummer.

<<
Bosingwa har skiftet PSV Eindhoven ud med Bayern München på en 5-årig kontrakt og sydtyskerne har betalt 220.000.000 kroner for den 28-årige back. Bosingwa har været en af de bærende kræfter på PSV-holdet de sidste 3 sæsoner og han bliver svær at erstatte.


Aissati er et produkt af PSV’s ungdomsakademi og den 22-årige midtbanespiller har spillet 104 kampe i Æresdivisionen for PSV.

Flere klubber var interesseret i den unge landsholdsspiller, men i sidste ende blev det Atlético Madrid der løb med hans underskift. Aissati har fået en 3-årig kontrakt og Atlético har betalt hele 330.000.000 kroner.

Reservekeeper Cássio har også sagt farvel efter at Monaco smed 39.000.000 kroner på bordet for ham. Cássio har i gennem sine 3 år i Eindhoven stået i skyggen af Gomes og med bare 5 kampe i Æresdivisionen venter der ham en stor opgave i Ligue 1, hvor han ventes at blive førstekeeper.

Estiske Alo Bärengrub kom til PSV for 4 sæsoner siden fra norske Bodø/Glimt. Landsholdsspilleren nåede 40 kampe i Æresdivisionen før han også skiftede til Bayern München. Den sydtyske gigant har betalt 36.000.000 kroner for Alo, som har fået kontrakt frem til 2014.



>>
Romaric er hentet i den fra klub Le Mans på en fri transfer. Den 27-årige defensive midtbanespiller skal kæmpe med Matuidi og Simons om pladsen på den defensive midtbane. Romaric spillede en fantastisk VM-slutrunde, hvor han i 5 kampe scorede 3 mål, hvilket må siges at være imponerende for en defensiv midtbanespiller.

PSV har lejet den tidligere Feyenoord-spiller Romeo Castelen i Hamburg SV for resten af sæsonen. Hollænderen er ufattelig hurtig og teknisk dygtig og i første omgang bliver han backup for Roy Beerens sammen med Emmanuel Sarki.

Som om der ikke var nok angribere i PSV har betalt 25.000.000 kroner for den tyske landsholdsspiller Lukas Podolski. Podolski slog aldrig rigtig i gennem i Bayern og jeg håber at han kan leve op til det talent, som han har i sig. Han bliver forhåbentlig en stor succes i PSV-trøjen.

Mickaël Chrétien er kommet til fra engelske Premier League-klubben Aston Villa og den marokkanske højreback har tidligere spillet for Nancy. Chrétien er udset til at erstatte Bosingwa og han har kostet 72.500.000 kroner. Den 26-årige landsholdsspiller er ikke nær så offensiv som sin forgænger, men han er i mine øjne bedre defensivt.

Da Aissati forlod klubben blev der ledt med lys og lygte efter erstatningen. Den tidligere PSV-spiller Ibrahim Afellay blev hentet hjem fra engelske Newcastle for en overgangssum på 132.500.000 kroner samt at 10 % af et eventuelt ville ende hos Newcastle. Den 24-årige midtbanespiller får stærk konkurrence af det næste nyindkøb og Nacer Baracite, som man har lejet i Arsenal.

Sidste store indkøb er den bare 20-årige Tales Tlaija de Souza eller bare Tales, som er hentet i den brasilianske storklub Internacional, for hele 67.500.000 kroner. Tales har potentialet til at nå Allefey’s niveau og han vil fremtiden blive en af de bedste offensive midtbanespillere i Æresdivisionen.


Man har også sikret sig Francis Dickoh & Sepp Roover på en fri transfer og begge forventes at agere backup. Man har også hentet Andreas Laudrup i den spanske storklub Real Madrid for en overgangs sum 2.750.000 kroner.





Status over venskabskampene

4 sejre og et 1 enkelt nederlag blev det til i opstartsfasen for PSV og flere spillere har gjort sig positivt bemærket. Specielt Ivan Rakitic og Dentinho har været i flyvende form og det tegner sig godt.



Mouscron - PSV 0-4
0-1 Rakitic '4
0-2 Moreno '40
0-3 Lazovic '69
0-4 Hughes '90

St. Pauli - PSV 0-1
0-1 Moreno '13

JVC Waasland - PSV 0-2
0-1 Rakitic '1
0-2 Rakitic '25

Palencia - PSV 1-4
0-1 Nunes '26
0-2 Dentinho '29
0-3 Dentinho '32
0-4 Samba '37
1-4 Delgado '42

NEC Nijmegen - PSV 3-1
0-1 Dentinho '30
1-1 Sibum '41
2-1 Ali '65
3-1 Tshibamba '70



Jeg er godt tilfreds med opstartsfasen, hvor vi har fortsat vores offensive spil fra sidste år. Vi skaber stadig masser af chancer og scorer på de fleste af dem. Vi taber desværre den sidste kamp mod NEC, men de var langt bedre end os i den kamp. Vi er nød til at lære at vi ikke må undervurdere nogen hold, men vi kørt en masse nye spillere, så jeg er vidst tilfreds” J. Poulsen, PSV



Johan Cruijff Schaal alias Super Cuppen

Tilbage i 1991, stod PSV og Feyenoord overfor hinanden i den hollandske Super cup og her trak Feyenoord det længste tråd. Den 8. august 2010 stod de 2 overfor hinanden igen, som regerende Mester og Pokalmester.


På Amsterdam ArenA var der langt op til en tæt og fra kampens begyndelse spillede begge hold flot offensivt, og der blev langt i ovnen til forrygende kamp. Eftersom Moreno var ude med karantæne og Podolski ikke var oppe i gear fik Dentinho chancen på toppen og den unger braser leverede sambabold fra første fløjt.

Efter 25 minutter tog han et hjørnespark ned i feltet og bankede bolden i nettet bag en chanceløs Ekramy. Bare 10 minutter senere kunne Dentinho igen fejre en scoring. Rakitic sendte Beerens af sted på kanten og med et flot indlæg fandt han Dentinho, som med et perfekt timet hovedstød headede bolden over i det lange hjørne uden nogen chance for Ekramy.


I anden halvleg overtog Feyenoord spillet og efter 53 minutter kom de også på tavlen, da Gabriel Hauche efter en flot solotur smækkede bolden i nettet til 1-2. Resten af kampen var begge hold meget tæt på at score og 2 minutter inde i overtiden pegede dommeren på pletten.

Fernando Arce spillede bolden ind i feltet, hvor Alan Kardec faldt om kuld efter en ren tackling af Christopher Samba. Til trods for voldsomme protester pegede dommeren på pletten og gav Samba et gult kort. Nigel de Jong trådte op for at sparke og han sendte bolden mod højre. Samme vej sprang Gomes, men uden chance for at redde den, da bolden fløj langt over mål.


PSV har nu vundet turneringen hele 9 gange og det tegner godt for den kommende sæson. PSV har i øvrigt endnu en Super Cup, da man møder Champions League vinderne fra Inter i starten af september.



Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #304: 16 Apr 2008, 06:58 »

Glæd dig til Tales om 3 sæsoner! Han bliver den vildeste på dit hold, uden tvivl.

Du ved jeg elsker din blog - hvis ikke, gør du det nu. Klø på! (:
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #305: 16 Apr 2008, 08:15 »

Rigtig god update Peace

Mangler et par enkelte ord nogle steder, men slet ikke noget der gør det ulæseligt Smiley

Glæder mig til, at følge dig i denne sæson (som altid)

KIU Opstemt
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #306: 16 Apr 2008, 11:41 »

Rigtig god update Peace

Mangler et par enkelte ord nogle steder, men slet ikke noget der gør det ulæseligt Smiley

Glæder mig til, at følge dig i denne sæson (som altid)

KIU Opstemt

Takker Thumbs Up Oki.. Det var ikke så godt..  Skuffet

Det lyder godt.. tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #307: 16 Apr 2008, 11:58 »

Updaten kom 19 sekunder for sent. Mit liv er nu færdig. Jeg nåede ikke at få mit fix.

(ellers glæder jeg mig til sæsonstarten Opstemt )
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #308: 16 Apr 2008, 11:59 »

Updaten kom 19 sekunder for sent. Mit liv er nu færdig. Jeg nåede ikke at få mit fix.

(ellers glæder jeg mig til sæsonstarten Opstemt )

Ahh.. shit.. Så er du vel ude på et meget dårlig trip?? håber du kommer ovenpå igen.. crazy

Min internet virker igen, så den kommer vel engang i aften.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#31# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #309: 16 Apr 2008, 18:38 »


Tak til for Søre91 for banner

En blandet fornøjelse

#31#





Så er der spillet 6 kampe i Æresdivisionen og de regerende mestre fra PSV Eindhoven har fået en skuffende sæsonstart, da man indtil videre kun har samlet 9 point sammen. Statistikken lyder på 2 sejre, 3 uafgjorte og et enkelt nederlag og holdet er i øjeblikket 7 point efter førerholdet Heerenveen, som topper med 16 point foran Feyenoord (15) og AZ (13).

PSV ligger indtil videre på 6. pladsen til trods for at man har domineret stort set alle kampene. Mystiske dommerkendelser, manglende kommunikation og ineffektivitet er grunden til den ”dårlige” placering.

I åbningskampen mod ærkerivalerne fra Ajax, viste PSV skræmmende styrke og gæsterne blev i store dele af kampen nedspillet. Kampens resultat var derfor heller ikke retvisende, men ineffektivitet fra PSV’s offensiv gjorde udslaget og med 20 minutter igen afgjorde kampens dommer Melvin Kamphuis, da han gav udeholdet et meget tvivlsomt straffespark.

PSV - Ajax 2-2
1-0 Dentinho '8
1-1 Elmander '40
2-1 Podolski '65 (pen)
2-1 Bakircioglü '69 (pen)

Christopher Samba ødelagde kampen efter bare 44 sekunders spilletid, da han slagtede argentinske Hauche og fik et direkte rødt kamp. Feyenoord sad på kampen hele vejen i gennem og vi havde meget få chancer. Efter 5 minutter kom Hauche alene i gennem med Gomes og med et hårdt skud bragte han hjemmeholdet foran. 2 minutter før tid begik danske MJ straffespark og Gastón Fernández lukkede reelt kampen med sin scoring til 2-0.

Feyenoord - PSV 2-0
0-0 Samba '1
1-0 Hauche '5
2-0 Fernández '88 (pen)

Endelig kom der 3 point på kontoen, da oprykkerne fra Waalwijk kom på besøg. Hjemmeholdet vandt stensikkert med 3-0 og holdet burde havde vundet meget med mindst 5-0. Mere behøves der faktisk ikke siges om kampen.

PSV - RKC 3-0
1-0 Moreno '9
2-0 Podolski '74
3-0 Podolski '86

Jeg ved ikke hvad det er med De Graafschap, men vi har store problemer med dem hver gang. Denne gang var det ingen undtagelse og selv vi sad på kampen i gennem 90 minuutter var det De Graafschap, der kunne glæde sig over et enkelt point. Moreno scorede et flot mål efter 18 minutter, men derefter blev han den store synder med flere store brændte chancer i kamp, hvor vi uden tvivl tabte 2 point.   

De Graafschap - PSV 1-1
0-1 Moreno '18
1-1 Biseswar '80

Vi mødte et hold, som ikke havde sat point til i 5 runde af æresdivisionen og kom foran 2 gange i løbet af de første 8 minutter. Dommeren var dog ikke enig og fløjtede til frispark til Heerenveen begge gange. Matusiak scorede til 1-0 på et drømmehug langt udefra og man kunne ikke gøre andet end at klappe af ham. 6 minutter senere gjorde Rakitic ham kunststykket efter og sendte en flot udligning i kassen. Som halvlegen skred frem var de tydeligt at begge hold gik efter sejren og begge fik scoret en gang mere i de første 45 minutter.

Efter 73 minutter fik Podolski chancen for at sikre 3 point, da vi fik tilkendt et straffespark. Landsholdsspilleren misbrugte dog på det skammeligste og vi måtte nøjes med et enkelt point. 8 minutter før tid agerede Michael Jakobsen nødbremse og han blev sendt i bad. 
 
PSV - Heerenveen 2-2
1-0 Matusiak '10
1-1 Rakitic '16
1-2 Matusiak '29
2-2 Afellay '35
2-2 Podolski missed pen ' 73
2-2 Jakobsen '82

For at ikke blive sat helt af i toppen skulle vi slå Heracles på udebane. Det blev dog også til 3 lette point, da vi sikkert vandt med 3-0. Heracles havde ikke meget at byde på og jeg kunne ligeså godt have spillet med 12 markspillede og ladet João Carlos blive siddende på bænken.   

Heracles - PSV 0-3
0-1 Moreno '13
0-1 van Kouwen '28
0-2 Wendel '29 (pen)
0-3 Podolski '53





Champions League

PSV har ikke fået den letteste gruppe, da man har trukket de spanske sølvvindere fra Real Madrid, de franske bronzevindere fra Bordeaux og de skotske mestre fra Rangers. Jeg bliver uden tvivl skuffet, hvis vi ikke stadig spiller med i Europa efter 6 kampe og jeg satser på minimum en 3. plads. Real vinder uden tvivl gruppen og hvis vi kan slå de 2 andre hjemme har vi gode chancer for at følge Real ind Knockout runden.


PSV har spillet en enkelt kamp i gruppe B på Ibrox Stadium mod Rangers og spillere bestod med glans. Rangers var ellers godt med og stod godt i defensiven den første halve time, men efter 36 minutter spillede Rakitic forsvaret ad og spillede Moreno helt fri foran kassen og han kunne uden problemer score til pausestilling 1-0.


I anden halvleg satsede Rangens offensivt og det blev straffet hele 3 gange og PSV vandt en knusende sejr på hele 4-0. Lejesvenden Barazite scorede sit første mål i PSV-trøjen og lagde op til den ene af Lazovic’s scoringer.

I gruppens anden kamp vandt Real Madrid med knusende 4-1 over Bordeaux på Santiago Bernabéu og det var til trods for at Thiago Luis havde bragt udeholdet foran efter en halvtime. 

Rangers - PSV 0-4
0-1 Moreno '37
0-2 Barazite '51
0-3 Lazovic '54
0-4 Lazovic '75


Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #310: 16 Apr 2008, 18:57 »

RETTELSE ticked off ticked off


Af en eller anden mærkelig grund har jeg ikke gemt siden efter De Graafschap kampen og jeg har været nød til at spille 3 kampe om.. Det har givet følgende resultater:

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #311: 16 Apr 2008, 18:58 »

Super update, jeg synes, det er ganske tydeligt for enhver, at der bliver fokuseret meget mere på indholdet end alt det grafiske stof, hvilket helt klart er et plus, da det trods alt er historien, der tæller Smiley. Det er skrevet flot og forståeligt. Keep up the good work! Smiley

Mange tak Thumbs Up Jeg lægger stor vægt på det skriftlige fordi jeg stinker til grafik.. Men jeg er rigtig glad for at du kan lide det.. Tak for kommentaren.. Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #312: 16 Apr 2008, 20:27 »

Rigtig fedt Peace

Meget Metsu agtigt, hvilket er superfedt!

KIU Peace
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

-Benja-
Gæst
 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #313: 16 Apr 2008, 20:39 »

Synes dog stadig det er en fantastisk blog, men er ikke meget for din klub. Synes ikke der er den store udfordring i hollandsk fodbold.. Synes det var mere spændene at læse om klubben på ferieøen. Men nu lidt om resultater og selve spillet.
Du har ikke fået den bedste start på sæsonen, men lidt heldigt at du havde glemt at gemme Smiley men tilgengæld er du startet godt i Champions League. Dog var det bedre at vinde 4-0 over Rangers end 1-0. Men så fik du lidt bedre resultater i ligaen.

Synes ikke du stinker til grafikken, men du kunne godt finde nogle bedre og mere klare billeder, kan du ikke gemme dem i PNG fil, istedet for JPG. Så bliver billedet lidt skarpere, eller er det kun når man henter SS inde fra spillet.

Men KIU Thumbs Up Glæder mig til din Palermo blog i blogkonkurrencen.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #314: 16 Apr 2008, 20:58 »

Rigtig fedt Peace

Meget Metsu agtigt, hvilket er superfedt!

KIU Peace

Det har jeg faktisk ikke tænkt over.. men jeg følger også fast med i hans blog, som det har sikkert sat sig fast i underbevidstheden.. Thumbs Up

Tak for rosen og kommentaren.. Thumbs Up

Synes dog stadig det er en fantastisk blog, men er ikke meget for din klub. Synes ikke der er den store udfordring i hollandsk fodbold.. Synes det var mere spændene at læse om klubben på ferieøen. Men nu lidt om resultater og selve spillet.
Du har ikke fået den bedste start på sæsonen, men lidt heldigt at du havde glemt at gemme Smiley men tilgengæld er du startet godt i Champions League. Dog var det bedre at vinde 4-0 over Rangers end 1-0. Men så fik du lidt bedre resultater i ligaen.

Synes ikke du stinker til grafikken, men du kunne godt finde nogle bedre og mere klare billeder, kan du ikke gemme dem i PNG fil, istedet for JPG. Så bliver billedet lidt skarpere, eller er det kun når man henter SS inde fra spillet.

Men KIU Thumbs Up Glæder mig til din Palermo blog i blogkonkurrencen.

Selvfølgelig er udfordringen i Spanien større, men synes du undervurdere Holland en smule.. AZ Alkmaar, Heerenveen, Feyenoord, Ajax og en masse stærke midterhold er da en god udfordring.. Men jeg kan mærke på kommentarene da Holland ikke fanger folks opmærksomhed, men det er ikke noget der betyder noget for mig.. Jeg blogger fordi jeg har lyst og ikke fordi vil have læsere.. Wink

Ja det var sgu noget lort med at jeg glemte at gemme..  ticked off Græder Jeg skal skrive det bag øret at jeg skal gemme i .jpeg..

Tak for kommentaren & rosen.. Thumbs Up

EDIT: Jeg glæder mig os til at spille med Palermo.. Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010