home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 815 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 77228 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: #34# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #345: 20 Apr 2008, 13:21 »

Flot mesterskab, nu skal du vist snart videre Opstemt

Og Rosso - tak, mange tak. (Hvis det da ikke var ironi. Wink)

Jeg er hundrede på det ikke var ironi, for dette banner er ligeså god som bloggen. Helt igennem perfekt blog Jimmy! Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #34# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #346: 20 Apr 2008, 13:33 »

Flot mesterskab, nu skal du vist snart videre Opstemt

Og Rosso - tak, mange tak. (Hvis det da ikke var ironi. Wink)

Tak Zulue.. måske Wink Thumbs Up

Jeg tror det var Ironi.. Jeg synes også den er superflot.. Thumbs Up

god update kan godt lide din måde at skrive på! og tillykke med mesterskabet Grin

og nu skal du vidst til en anden klub ikk? Grin

Tak kasper.. Det er jeg glad for at høre.. ja men ved jo aldrig.. Thumbs Up tak for kommentaren og rosen.. Thumbs Up

Jeg er hundrede på det ikke var ironi, for dette banner er ligeså god som bloggen. Helt igennem perfekt blog Jimmy! Smiley

Tak for rosen.. Thumbs Up Det er jeg glad for at du synes Cesc.. tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#35# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #347: 20 Apr 2008, 14:25 »


Tak til for Søre91 for banner

CL Kvartfinale + Pokal

#35#



Champions League kvartfinalen

Real Madrid - PSV 2-0

1-0 Robinho '21
2-0 Villa '23

Vi er færdige i Europa med et samlet nederlag på 2-0 til mægtige Real Madrid. Exit blev allerede grundlant i den
føste kamp, som Real vandt med 2-0 og jeg må indrømme at jeg er meget overrasket over at vi ikke tabte mere flere mål. Real spillede forrygende fodbold og de var klart det bedste hold i begge kamp.

På Santiago Bérnabeu kom det til udtryk med mål og masser af chancer. Michael Jakobsen var vel den eneste PSV-spiller, der kunne være sin indsats bekendt og han havde godt styr på sit defensive arbejde og han var i øvrigt ikke
involveret i nogen af scoringerne.

Rent offensivt havde vi ikke et eneste skud indefor rammen og de 2 vi havde ved siden af burde ikke havde talt med i skudstatistikken, da de mildest mindede om Fields Goals.


"Jeg har aldrig oplevet at mit hold spillede så dårligt. Vi var langt mere med i kampene i gruppespillet
og det ufattelig ringe af os. Jeg er superskuffet nu og det bliver nærmest en umulig opgave at sende Real ud af turneringen. Vi vi selvfølgelig forsøge, men hvis det her er vores niveau så er det farvel til CL. Jeg håber vi kan ryste skuffelsen af os og nuppe guldet i Holland
" sagde en skuffet Poulsen efter kampen.


PSV - Real Madrid 0-0

Hjemme på Phillips Stadion må vi skuffende forlade banen ud at score og det samme måtte Real. Det var ikke fordi kampen var fyldt med chancer, men gode redninger fra begge målmænd sikrede en nullert.

"Jeg var skuffet efter den første kamp og det er jeg selvfølgelig også i dag. Real var igen det bedste hold, men i dag formåede vi da at komme frem til chancer og presse dem tilbage på deres banehalvdel. Vi er færdige i Europa og vi er fokusere 100% på de sidste kampe i Holland. Vi vender tilbage og slår Real næste år" sagde en optimistisk Poulsen efter kampen.




KNVB Cup

Semi

PSV - Volendam 2-0
1-0 Dentinho '35
2-0 Lazovic '50

Interviewer: "Tillykke med sejren. Hvad er din første umiddelbare kommentar til kampens resultat?"

Poulsen: "Jeg er dybt forundret over hvordan vi formår at score sølle 2 gange. Vi brænder chance på chance, men
samtidigt er jeg godt tilfreds, da Volendam ikke kommer fra til noget farligt overhovedet
".

I: "I skaber mange chancer i de fleste kampe. hvad skal i gøre for at score på dem?

JP: "Ja det er jo det. Det var også et problem i Mallorca-tiden, men det handler vel om træning, træning, træning. Vi
spiller flot offensiv fodbold, hvor vi skaber mange chancer og det vel bare naturens gang at man brænder engang i mellem
".

I: "Men brænder i ikke for meget"?

JP: "Det gør vi måske, men det er sjældent at det koster vigtige point. Men jeg synes ikke vi brænder mere end f.eks. AZ".

I: "Jeg står her med en statistik, der viser at I er det hold i Æresdivisionen, der brænder flest chancer. Hvad tænker du når du læser det"?

JP: "Det ved jeg ikke. Jeg mener ikke vi brænder mere end de andre. I skulle skulle måske lave en statistik, der viser hvor mange chancer vi skaber i forhold til de andre. Jeg gider ikke kommentere sådan noget. Jeg er tilfreds med min offensiv".

I: "Selv bundholdene scorer statitisk flere gange på deres chancer. Er det ikke for dårligt når I er mestrene?"

JP: "Jeg sagde før at jeg ikke gider at svare på sådan noget og at jeg er tilfreds med holdets målscoring. Lige nu
er jeg bare glad for at vi er i finalen og jeg gider ikke tænke på sådan noget
."




FINALEN

Jeg havde ikke nogensinde troet, at jeg ville gabe til en af mit holds fodboldkampe til trods for 3 mål. Den hollandske pokalfinale mellem Ajax & PSV burde have været proppet med action, flot fodbold og hurtigt spil. Ingen af holdene var dog interesseret i at spille offensivt og det et kvarter før nogen af holdene fik bolden inden for rammen. PSV stillede op i en 4-4-2 med diament på midtbanen og det var måske det var anderledes for PSV.

Efter 28 minutter fløj jeg dog op af sædet i jubel og sammen med resten af stadion fejrede vi Dentinhos scoring til 1-0. "Den" blev spillet helt fri af angrebsmakkeren Lazovic, og han kan alene storme mod mål. Her møder han en fremstormende Stekelenburg, som bliver rundet og bolden bliver hamret i kassen til 1-0.

Så gik kampen i dvale og begge hold kom frem til små chancer uden at score. Begge hold forsøgte at holde fast på bolden og spille den rundt. Men alligevel lignede PSV længe pokalvindere anno 2011, men med 13 minutter igen scorede Marcus Berg til 1-1. Emanuelson sendte en indlæg ind i boksen og efter masser af klumpspil og dårlige clearinger endte bolden hos den 24-årige svensker, som kunne skubbe bolden det sidste stykke over stregen.

6 minutter senere blev kampen afgjort, da Wendel med en lang aflevering fandt Moreno, som i første omgang placerede sit skud lige på Stekelenburg. Riposten endte dog i fødderne på Moreno, som sikkert kunne score til slutresultat 2-1 til PSV.

Det er 10. gang at PSV vinder pokalfinalen, men der er stadig langt op til Ajax, som har vundet turneringen hele 17 gange.

Finale
Ajax - PSV 1-2
0-1 Dentinho '28
1-1 Berg '77
1-2 Moreno '83

[size=10pt][/size]
« Seneste Redigering: 20 Apr 2008, 15:18 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #35# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #348: 20 Apr 2008, 14:47 »

hoover! Hoover! Fucking luv it : D dit skriftlige er upåklageligt og billedvalget eminent! Utrolig med dine blogs Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #35# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #349: 20 Apr 2008, 15:16 »

hoover! Hoover! Fucking luv it : D dit skriftlige er upåklageligt og billedvalget eminent! Utrolig med dine blogs Thumbs Up

Thank U.. Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #35# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #350: 20 Apr 2008, 15:18 »

Jeg glemte lige sådan en her..

Logged

- Veni, vidi, vici -

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #35# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #351: 20 Apr 2008, 15:21 »

pisse godt mere er der jo næsten ikke at sige! du skriver rigtig godt og dine billeder er også rigtig gode og tillykke med mesterskabet! Keep Up The Good Work!
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #35# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #352: 20 Apr 2008, 17:08 »

pisse godt mere er der jo næsten ikke at sige! du skriver rigtig godt og dine billeder er også rigtig gode og tillykke med mesterskabet! Keep Up The Good Work!

Mange mange tak for rosen.. Jeg er rigtig glad for at du kan lide det.. Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #35# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #353: 20 Apr 2008, 17:38 »

Hvorfor koster dine spillere SÅ lidt? Altså værdien på dine ss, hvor affelay btw er stavet med i Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #35# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #354: 20 Apr 2008, 17:52 »

Hvorfor koster dine spillere SÅ lidt? Altså værdien på dine ss, hvor affelay btw er stavet med i Wink
Jeg ved det faktisk ikke.. Men har jeg lige åbnet spillet og nu er Afellay vurderet til 62.5 millioner.. sært.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#36# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #355: 20 Apr 2008, 19:55 »

#36# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)



21.05.2011

En sølle 14. plads blot 1 point over stregen er hvad det blev til for Schalke 04 og Bayer Leverkusen. Sammen med Bayern München, som blev nr. 7 overvejer de 3 klubber at smide træneren på porten. Flere tidligere Bayern legender har i pressen svinet træner Gregorio Manzano til og beordret hans exit.

Hos Leverkusen og Schalke hænger trænerfyring også i luften, da begge hold klart har underpræsteret samt at Armin Veh og Jürgen Klopp har været til flere samtaler med deres chefer. I alle 3 klubber nævnes Jimmy Poulsen, men også Jürgen Kohlner, Bernd Schneider, Huub Stevens, Michael Skibbe, Falko Götz & Ruud Gullit er hotte navne i de tysker medier. Det er tyske Sportsbild, der har fundet frem til de mange navne.


22.05.2011

Juventus har netop genvundet det italienske mesterskab under Claudio Ranieri og det har for alvor sat spekulationerne i Milano. AC Milan blev nr. 3 i Serie A og det er ikke sikkert at klubbens manager Avram Grant får lov til at  fortsætte. Hos bysbørnene fra Inter er det dog helt sikkert at Roberto Mancini ikke får forlænget sin kontrakt, som udløber om halvanden måneds tid. Begge hold har skuffet fælt i både Coppa Italia hvor endestationen for Milan allerede kom i første runde, mens Inter var med frem til kvartfinalen.

I Europa røg Milan ud af kvartfinalen i UEFA Cuppen, mens Inter røg ud af kvartfinalen i Champions League. La Gazzetta dello Sport nævner Jimmy Poulsen, Michael Laudrup, José Mourinho samt Luciano Spalletti til at overtage efter Grant og Mancini



25.05.2011

Jeg har lige slukket fjernsynet efter at have set Champions League finalen, som blev spillet på Vincente Calderón. Kampen endte 2-0 til "hjemmeholdet" Real Madrid, som besejrede Barcelona. Det er den 3. kamp i træk at Barca taber og når man i sidste og næstsidste spillerunde i La Liga smider vigtige point er det forståeligt at trænersædet brænder. I 37. runde tabte Barca med 5-3 på Camp Nou til Levante, mens man i 38. spillerunde tabte med hele 5-1 til Real Sociedad.

De 2 nederlag betød at både Valencia & Villarreal gled forbi i tabellen og at Barca måtte nøjes med en skuffende 4. plads, mens de evige rivaler fra Real Madrid hentede sit 32. mesterskab. I Copa del Rey blev det "kun" til det til et nederlag i semifinalen og Frank Rijkaard er virkelig en mand under pres. I følge Marca er hollænderen er meget tæt på at få sparket og blive erstattet af enten Hristo Stoichkov, Michael Laudrup eller Jimmy Poulsen.



28.05.2011

Selvom Arséne Wenger sikrede "The Double" med Lyon i denne sæson er fremtiden uvis for 61-årige trænerlegende. Wenger har kun været et år på posten i Lyon, men allerede da Lyon røg ud af 1/16-finalen i Champions League startede rygterne om et exit. I Lyon har man stor national succes og det vil man også meget gerne have international. Bestyrelsen overvejer derfor flere navne til posten, deriblandt Sinisa Mihajlovic, Jimmy Poulsen og Jean Tigana skriver Le Monde og tilføjer; Der er også den mulighed at bestyrelsen har tilbudt Wenger en kontraktforlængelse på 2 år.
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #36# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #356: 20 Apr 2008, 20:20 »

Rigtig fedt, at komme ned til min skole og se 3 updates. Når man så ovenikøbet læser dem og finder, noget af det bedste du har lavet hidtil, så er det jo endnu bedre Smiley

Tillykke med mesterskabet og pokalen Peace

Glæder mig til, at se, hvor du havner næste år
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #36# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #357: 20 Apr 2008, 20:21 »

god update og fed måde at skrive rygter på! håber du kommer til en af de "store" klubber i næste sæson. det er det bedste du har skrevet i denne blog indtil videre!
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #36# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #358: 20 Apr 2008, 20:41 »

Rigtig fedt, at komme ned til min skole og se 3 updates. Når man så ovenikøbet læser dem og finder, noget af det bedste du har lavet hidtil, så er det jo endnu bedre Smiley

Tillykke med mesterskabet og pokalen Peace

Glæder mig til, at se, hvor du havner næste år

Og der kommer sikkert en 4. hvis jeg får spillet lidt i aften.. Men jeg er da superglad for at du er vild med dem.. Thumbs Up Tak for rosen og kommentaren.. Thumbs Up

god update og fed måde at skrive rygter på! håber du kommer til en af de "store" klubber i næste sæson. det er det bedste du har skrevet i denne blog indtil videre!

Tak for det Thumbs Up Det er der stor sandsynlighed for at jeg gør.. Det er jeg glad for du synes.. tak for rosen og kommentaren.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#37# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #359: 20 Apr 2008, 22:55 »


Tak til for Søre91 for banner

Fra Eindhoven til Barcelona

#37#




14.07.2011

Det er formiddag klokken 10 i Holland og jeg sidder i min lænestol og smiler. Jeg er lige blevet færdig med at snakke i telefon med Joan Laporta fra Barcelona og nu kan jeg høre faxen arbejde inde på kontoret. Da faxen er færdig står jeg med et udkastet på en 2-årig kontrakt, som Barca-træner og min telefon vibrer i min lomme. Jeg trykker besvar og stemmen i røret siger "You got to be kidding me" og begynder at grine, hvorefter han fortsætter; "Hold da helt kæft for et tilbud. Jeg snakkede med ham Laporta for lidt over en time siden og han vil mødes med os hurtigst muligt. Hvornår kan du være i lufthavnen"?. Jeg gav ham mit svar og han skulle nok sørge for at booke billeter.

Jeg går afslappet ind i soveværelset og finder en taske frem. Jeg pakker hurtigt og målrettet tøj til et par dage og
da jeg er færdig ringer jeg konens mobil op. Der går et stykke tid før hun svarer og da hun endelig tager siger jeg ikke andet end "Joan Laporta". Der bliver stille og hun udbryder "Barcelona? Skal vi så tilbage til Spanien og hvad med børnene"?

Jeg når ikke at svare før hun fortsætter. "Men det er Spanien, som vi elsker og vi savner det jo. Barcelona er en
kæmpe mulighed for dig skat
". Jeg smiler fortsat og svarer: "Jeg elsker dig skat, jeg skal være i Amsterdam inden for 4 timer, så jeg håber at du vil hente ungerne"?

"Selvfølgelig smukke! Ha' en go' tur og vi ses snart igen. Hvornår kommer du hjem"? Jeg svarer at det ved jeg ikke endnu, men at jeg ringer når jeg er i Barcelona. Jeg afslutter opkaldet og gør klar til at komme afsted. Der er jo
omkring 130 kilometer inden jeg er i Amsterdam.




Iført mørke solbriller og kasket lignede jeg enhver anden i lufthavnen og jeg fandt telefonen frem igen og ringede
op. "Jeg er her nu, hvor er du"? Jeg blev prikket på skulderen og en bekendt sagde daws. Vi fandt hurtigt vores gate og så var jeg på vej til Barcelona.



Senere i Barcelona.
 
Sammen med min agent mødtes vi på en unavngiven resturant i det indre Barcalona sammen med Joan Laporta, Txiki Begiristain og andre Barcelona repræsetanter. Vi snakkede længe frem og tilbage og jeg fornemmede en god kemi mellem mig og Laporta. Laporta fortalte at jeg er deres førstevalg og de håber på at jeg vil acceptere deres tilbud. Laporta fortsætter og forklarer at han vil stille omkring 820.000.000 kroner til rådighed til indkøb og han håber at jeg vil hente et par store navne til klubben.

Da aftenen går på hæld aftaler vi et nyt møde klokken 11.00 i morgen, hvor vi snakker de sidste detaljer i gennem og så er der kontrakunderskrivel se kl. 12.00 samt pressemøde, hvor jeg skal præsenteres.



15.07.2011

Så er kontrakten underskrevet og jeg er officielt manager for selveste Futbol Club Barcelona. Det blev en 2-årig kontrakt, hvilket vil sige at jeg er på kontrakt frem til 30.06.2013 med en ugeløn på 700.000 kroner. Som jeg nævnte før har jeg 820.000.000 kroner at købe ind for og jeg ser frem til at lede den største klub i min trænerkarriere indtil videre.

Der var store forventninger i PSV, men intet kan sammenlignes med forventningerne og presset som en træner er under i en rigtig storklub. Jeg går en stor opgave i møde og jeg glæder mig. Personligt har jeg store forventninger til opholdet i Barcelona og jeg håber at kunne hente trofæer allerede i min første Barça-sæson.


J. Poulsen, FC Barcelona





Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010