home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 978 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 77122 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21# Mallorca -> PSV
« Svar #210: 10 Apr 2008, 12:54 »

Selvfølgelig har jeg et forslag. Skal bare lige i tænkeboks i en halv times tid, så får du forslag over PM. Smiley

Hvornår kommer næste update? (Er syg, har ikke så meget andet at lave) .. :Q
Jeg har lige åbnet spillet og jeg kan da godt starte på en trup gennemgang og smide den op inden for 1½ time..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Mr Tonse
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #21# Mallorca -> PSV
« Svar #211: 10 Apr 2008, 13:48 »

Nu har jeg fulgt din blog fra sidelinien uden at kommentere, men vil lige sige at du gør det fremragende, overskuelig, fedt design... Jah det er helt eminent... Og du vinder joh med hvert hold du rører ved... Jeg følger dig tæt og der vil komme flere kommentarer fremover... Peace
Logged

To Be The Best, You Must Beat The Best....

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21# Mallorca -> PSV
« Svar #212: 10 Apr 2008, 14:02 »

Nu har jeg fulgt din blog fra sidelinien uden at kommentere, men vil lige sige at du gør det fremragende, overskuelig, fedt design... Jah det er helt eminent... Og du vinder joh med hvert hold du rører ved... Jeg følger dig tæt og der vil komme flere kommentarer fremover... Peace

tak for det.. det ser jeg frem til Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #213: 10 Apr 2008, 14:41 »



Trupgennemgang

#22#




Målmænd ****** (4 ud af 6)

Bedste spiller: Gomes

I mine øje har PSV den bedste målmand i hele Holland og her snakker jeg selvfølgelig om den 28-årige Heurelho da Silva Gomes eller bare Gomes. Den 191 centimeter høje keeper bliver en vigtig en brik i både Eredivisie & UEFA Cuppen. Gomes er en sikker sidste skanse, som er god til at blokere skud og så er han en meget stabil spiller. Gomes har 2 gode reserver som på sigt kan udvikle sig til dygtige målmænd.

Jeg regner med at bruge den 22-årige Cássio på bænken, mens den 21-årige Ruud Boffin skal i lære hos Gomes og være fast mand på reserveholdet. Uden Gomes får vi det svært, men jeg er sikker på at de 2 unge kan vikariere for ham hvis det bliver nødvendigt.


Forsvaret ****** (4 ud af 6)

Bedste spiller: Bosingwa

Fra venstre mod højre: Lucien Aubey, Michael Jakobsen, Eric Addo og Bosingwa bliver bagkæden til at starte
med.

Bosingwa er den store stjerne i forsvaret, som også tæller Wendel (skadet 7 måneder), Pepe Pla, Fágner, Timmy Simons, Alo Bärengrub & Dirk Macellis, som uden tvivl er det svageste led blandt forsvarerne og han skal ikke forvente ret meget spilletid. Jeg vil forsøge at teste flere unge spillere i forbindelse med opstartfasen for at forhåbentligt at kunne udvide vores defensiv.

Bosingwa er en driblestærk back, som både er hurtig og stærk i hovedspillet. Han arbejder hårdt til træning og kamp og med hans teknik bliver det en fornøjelse at følge ham på backen.


Midtbanen ****** (3,8 ud af 6)

Bedste spiller: Jefferson Farfán

PSV's bedste midtbanespiller er uden tvivl Jefferson Farfán, som desværre har ytret ønske om at forlade klubben for prøve talentet af i en større klub. Farfán forventes at kunne indbringe et sted i mellen 110- & 130 millioner og Marseille, Stuttgart & PSG skulle være meget interesseret i at hente den peruvianske landsholdsspiller.

Jeg har ikke lagt mig fast på nogen bestemt kæde på midtbanen, som udover Farfán udgøres af Blaise Matuidi, Ismail Aissati, Juan Carlos Carrizo, Rob van Boekel, Dentinho & Ivan Rakitic. På midten er vi stærkest i venstresiden og jeg leder efter en god højre kant.

Det er også derfor jeg har forfremmet Wouter Smeets fra u19-holdet og han kunne godt tænkes at skulle spille foran Bosingwa i denne sæson.


Angrebet ****** (3,66 ud af 6)

Bedste spiller: Danko Lazovic

Danko Lazovic var 2. valg under Adriaanse, men mig er han rykket op som 1. valg, da jeg synes han er bedre end både Koevermans og Moreno. Det er dog 3 stærke angribere, som minder meget om hinanden. Jeg har dog 2 problemer, der skal løses i angrebet; Det er kun 3 angribere i truppen, som pt. er gode nok til Eredivisien og så minder de for meget om hinanden.

Derfor overvejer jeg stærkt at spille 4-2-3-1  og der vil jeg i første omgang satse på den 26-årige serber Danko Lazovic, som eneste mand på toppen.


Men jeg skal teste rigtig mange ting i opstartsfasen og jeg glæder mig til at komme i gang. Skriv endeligt hvis i mangler Screen Shoots af noget og jeg håber i kunne lide gennemgangen af truppen.


Truppen per 01.07.2009
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #214: 10 Apr 2008, 14:44 »

Flot gennemgang af truppen og en rigtig stærk en af slagsen. Tror du tager æresdivisionen med storm og hjemfører mesterskabet!

KIU

EDIT: Kunne godt tænke mig SS af Micheal Jakobsen Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #215: 10 Apr 2008, 14:49 »

Flot gennemgang af truppen og en rigtig stærk en af slagsen. Tror du tager æresdivisionen med storm og hjemfører mesterskabet!

KIU

EDIT: Kunne godt tænke mig SS af Micheal Jakobsen Smiley

Tak for det.. og det håber jeg da på.. Thumbs Up

MJ:


« Seneste Redigering: 10 Apr 2008, 14:57 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #216: 10 Apr 2008, 16:51 »

Hey Jimmy, god update - fantastisk at se, at du ikke er helt urealistisk i forhold til dine spilleres niveau, som tidligere set her på siden. Keep it up, glæder mig til at du kommer igang med ligaen og dine resultater.

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #217: 10 Apr 2008, 16:58 »

Hey Jimmy, god update - fantastisk at se, at du ikke er helt urealistisk i forhold til dine spilleres niveau, som tidligere set her på siden. Keep it up, glæder mig til at du kommer igang med ligaen og dine resultater.



Jeg har faktisk bare regnet gennemsnittet sammen på spillernes stjerner... Det gjorde jeg også i Mallorca Wink Tak for det..


Havde du et bud?
EDIT: Har lige set din PB.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #218: 10 Apr 2008, 17:08 »

SÅ er på folkets opfordring tilmeldt blogkonkurrencen.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #219: 10 Apr 2008, 17:12 »

MJ i PSV igen Thumbs Up Favoritspilleren på dit hold Wink Bruger du ham?
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #220: 10 Apr 2008, 17:13 »

MJ i PSV igen Thumbs Up Favoritspilleren på dit hold Wink Bruger du ham?

I min trupgennemgang står han nævnt i den 4-back-kæde, som skal danne forsvaret.. Jeg regner med at han bliver fast mand i midterforsvaret.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #221: 10 Apr 2008, 17:15 »

I min trupgennemgang står han nævnt i den 4-back-kæde, som skal danne forsvaret.. Jeg regner med at han bliver fast mand i midterforsvaret.. Thumbs Up
Det gør han da os ! Havde jeg sgu overset Wink Bosingwa har jeg gode erfaringer mmed i psv Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #222: 10 Apr 2008, 17:19 »

Det gør han da os ! Havde jeg sgu overset Wink Bosingwa har jeg gode erfaringer mmed i psv Thumbs Up

Det er bare i orden Søren.. Thumbs Up Han har også spillet godt i opstartsfasen.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #223: 10 Apr 2008, 18:04 »

Min kæreste i gennem snart 5 år har forladt mig så der er masser af tid til FM i aften.. Græder Græder  Peace Peace

Hun kommer dog hjem ved 23-tiden, så jeg burde kunne nå at give jer 2 updates i aften.. he he..  Thumbs Up Thumbs Up

Håber i tager godt imod dem.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #224: 10 Apr 2008, 18:07 »

Min kæreste i gennem snart 5 år har forladt mig så der er masser af tid til FM i aften.. Græder Græder  Peace Peace

Hun kommer dog hjem ved 23-tiden, så jeg burde kunne nå at give jer 2 updates i aften.. he he..  Thumbs Up Thumbs Up

Håber i tager godt imod dem.. Thumbs Up

Hun har kun forladt dig i aften, ik? :s
Logged


Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010