home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1282 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?  (Læst 74198 gange)
kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Svigermor]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #300: 29 Apr 2008, 17:09 »

monster god update! ærgeligt med jeres skænderi men det går vel nok hehe Smiley! utroligt at City har hentet Adriano til klubben for han er sådan en jeg får til Chelsea for 1 milliard Rullende Øjne. og gode resultater de har fået. sindsyg godt det her Smiley! KIU
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #301: 29 Apr 2008, 17:12 »

GODT INDKØB ! :O
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #302: 29 Apr 2008, 17:37 »

Super indkøb ! Det skriftlige er bare kanon, jeg har bare lyst til at høre mere og mere.
Kan også godt lide at der også er lidt privatliv, i forhold til de andre blog der er her på siden (Inklusiv min egen, da jeg var igang med den)
Absolutely amazing, jeg er fast læser selvom blogkonkurrencen begynder, du skal heller ikke være bange for at miste læsere.
Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #303: 29 Apr 2008, 17:41 »

Super!
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #304: 29 Apr 2008, 17:44 »

Tak til jer alle, specielt dig, Benja Thumbs Up Jeg er glad for i gider læse med, og håber i ikke svigter mig når der skyder nye frem Smiley Men jeg blogger fordi jeg kan lide det Wink
Logged


Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #305: 29 Apr 2008, 17:57 »

Nu har jeg ikke læst alle updates men har du solgt Caicedo?
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #306: 29 Apr 2008, 19:09 »

jeg følger med uanset om der kommer andre blogs for den her for suveræn! simpelthen
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #307: 29 Apr 2008, 23:03 »

Som sædvanlig en god update, er rigtigt glad for involveringen af dit privatliv.

Synes dog de seneste updates er blevet lidt for "fodboldfattige". Du opvejer det dog med dine fantastiske skriftlige evner, men savner dog lidt alligevel Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #308: 30 Apr 2008, 07:04 »

Nu har jeg ikke læst alle updates men har du solgt Caicedo?
nej, han er reserve Smiley

der kommer en update i dag, hvor fodbolden er ifokus. Valget var bevidst, da fødslen tog tid Smiley
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #309: 30 Apr 2008, 07:05 »

det lyder rigtig dejligt og godt Grin
Logged


Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #310: 30 Apr 2008, 09:29 »

Can't wait...
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #311: 30 Apr 2008, 10:44 »

Orn'li syg blog Opstemt For satan det er godt! Smiley
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #312: 30 Apr 2008, 14:24 »

hvad tid kommer der en update?
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Update!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #313: 01 Maj 2008, 11:22 »


Storform!
10. December 2008

"Allways look on the bright sight of life!" Jeg cruiser ned af den nordlige østlige ringvej, da den gamle Monty Python-klassisker tuner ind på nærradioen. Forholdet mellem Kate og jeg har været koldt de seneste timer, og det er svært at kapere for mig! Jeg forsøger at følge Python's råd, og mine tanker ender hurtigt på "The Blues". Jeg var inde og se den sidste Champions League-dyst mellem Sporting CP og City.


City var allerede sikret avancement, men alligevel valgte Søren Andersen at stille op med en forholdsvis stærk formation. Den centrale midtbane har på det seneste været domineret af offensive kræfter, som Elano, Jimenez, Baptista, Van der Vaart og Johnson. Der er således ikke blevet plads til Lorik Cana og Kehl, der har måttet acceptere, at være det yderste mandat i truppen.

Deffensive spillere passer ikke ind i Søren's nye taktik, hvor der skal scores masser af mål. Det defensive styres af de tre centrale forsvarer Corluka, Richards og Albiol. Kampen mod Sporting CP blev da også en flot offensiv kamp, med mange chancer. City var tydeligvist ikke presset, og spillerne spillede med stor kerativ frihed. Efter 20 min eksploderede Palacio, der med sit hurtige antrit satte hele midterforsvaret i skakmat, og bankede bolden mod det lange hjørne. Målmanden reder flot, men Elano fylder flot op, og banker bolden i netmaskerne. Ekstase! I anden halvleg lukkede Van der Vaart kampen med et langskud. Hermed er City videre til knock-out runderne i CL.

I Ligaen har City meldt sig ind i topkampen, med flotte resultater gennem en længere periode. Som prikken over i'et gennembankede et topmotiveret City-mandskab et chanceløst Chelsea-hold. Kampen prægedes af den onde stemning, der blev skabt efter Ivanovich's udvisning efter 27 min. Han sparkede simpelt hen den hurtige argentiner, Palacio, midt over, der måtte udgå med en skade. City fik heraf en dødboldssituation lige uden for feltet. Van der Vaart sparkede en hård bold i panden på Corluka, da hamrede bolden i nettet. Jublen ville ingen ende tage, da Amauri udnyttede en flot frispilning fra indskiftede Jimenez, og bragte hjemmeholdet yderligere foran.

Denne flotte hjemmebanesejr blev fuldt op af et mirakuløst kup på Anfield, hvor man vandt med suveræne 3-1. Van der Vaart hamrede den i rusen efter 30 min, og efter 70 min kunne indskifteren Julio Baptista øge udeholdets førring. Torres nåede lige at bringe spænding i kampen, inden Elano lukkede kampen. City ligger nu på en vidunderlig 4, taget den ringe start i betragtning.

Pludselig er der en lytter igennem i radioen, en sang med Brian McFadden, som omhandler hans skilsmisse med konen. Han undskylder mange gange til sit barn, og ærger sig grænseløst over det faktum, at hans forhold ikke fungerede. Jeg vender bilen, og kører hjemad. Jeg vil satme ikke miste Kate! Da jeg kommer hjem sidder Kate stille med Colin, og giver ham mad. "I'm so sorry, honey. We shall never fight again" lyder det fra mig, og hun bløder op.





Vh
Pete Stevens
Far
« Seneste Redigering: 01 Maj 2008, 11:24 af Søren91 » Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Storform!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #314: 01 Maj 2008, 11:29 »

god update Grin og godt dig og kate blev glade for hinanden igen! syge resultater mod Chelsea og Liverpool! glæder mig meget til at høre om kampen mod rivalerne!!! KIU Grin
Logged


Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010