home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1374 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?  (Læst 74211 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Fødsel!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #270: 25 Apr 2008, 22:10 »

Det var jo ikke svært at smide stemme på det eneste rigtige navn.. he he.. Thumbs Up KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Fødsel!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #271: 25 Apr 2008, 22:13 »

Helt aldeles en klasseblog, og top 3 på siden Smiley
Logged

19-18!

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Fødsel!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #272: 25 Apr 2008, 22:22 »

Dejligt update! Syntes dog det er lidt sjovt, du sagde jeg har ikke fulgt med, men har resultatsider, også ved du Van Der Var lavede super mål på frissoark, og spiller super, men er iorden, han kunne jo havde set det i avisen, men kunne du jo have skrevet, men det squ ikke noget man tænker på når man læser sådan en flot dtory!
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: [Fødsel!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #273: 25 Apr 2008, 22:31 »

Absolut genialt Opstemt
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: [Fødsel!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #274: 25 Apr 2008, 22:55 »

Ikke noget man kan påpege, det hele er fantastisk.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Fødsel!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #275: 25 Apr 2008, 23:04 »



Tak Svigermor!
8. november 2008

Fredag eftermiddag kom svigermor på besøg, og for en gang skyld blev min skuffelse vendt til glæde. Kate gik i Susan's fodspor, da hun gik på pension; hun var også pressechef i City. Susan har derfor et suverænt netværk i klubben, og til min store glæde havde hun udnyttet dette.

Jeg sad, optaget og pligtopfyldende og holdte guldklumpen, da hun kom hen til mig: "Du har givet mig det største noget menneske kan give mig, nemlig børnebørn. Derfor vil jeg give dig en lille gave igen. Du skal nemlig med backstage til den kommende Cit-kamp. De skal spille imod Spurs, og der er plads til dig i omklædningsrummet!" sagde hun.


Jeg blev helt stum, og kiggede bare dumt på hende. "Tak" lød det så endeligt fra mig. Men der var ikke lang tid til jeg skulle møde op på City Of Manchester Stadium, hvor jeg skulle høre om taktikker og filosofier. Dette er selvfølgeligt ikke noget jeg vil offentliggøre i nogle artikler, men jeg vil da ikke snyde jer for oplevelsen.

Kl. 13:15: Søren Andersen hilser velkommen, og leder mig ned til VIP-området. Her venter vi på spillernes ankomst, som er tidssat til 13:30. Søren virker fokuseret og engageret, og tegner ihærdigt på en lille blok. Holdlederne og resten af mandskabet møder op, og vi hilser på hinanden.

Kl. 13:30: Spillerne er mødt op, og banen inspiceres. Jeg får mig en lille samtale med Julio Baptista, der døjer med en lyskenskade. Vi hilser også på kampens dommer, Steve Bennett, som skal lede slagets gang på banen. Efter grundig fremvisning af jakkesæt og iPod går turen til omklædningsrummet, hvor de sidste taktikker skal på plads. City spiller en 3-5-2, med wingbacks. Filosofien er klar: Vi skal udnytte Phillips og Aurelios enorme løbevillighed og speed mod Spurs, og herved skabe en masse indlæg mod svage Paul Robinson.
Dimitar Berbatov bliver også omdiskuteret, og der bliver snakket om medgansspiller og hans atitude. "Vi skal have ham til at hænge med snuden," siger Micah.
Efter endt taktiksnak går Søren Andersen over i motivationsfasen. Han snakker om medaljer og om at holde den flotte stime. Holdet går samlet ud og varmer op.

Kl. 15:00: Kick Off: Amauri tiller bolden til Palacio der spiller den tilbage til van der Vaart. Jeg sidder lige bag trænerbænken, sammen med Baptista. Vi får snakket en masse om hans karierre og om livet i fodbold, og får da goså arrangeret et interview. Kampen er igang, og stadion er fyldt. 60.000 City-fans på lægterne kan se bolden hamre tæt forbi Spurs-målet, dog uden held. Da Colucka i sidste minut scorede selvmål måtte man inkassere et uheldigt og utroligt ufortjent nederlag, og der blev da også talt med store ord i omklædningsrummet.

Dette har uden tvivl været en topoplevelse, og jer er evigt taknemmelig for denne oplevelse. At jeg så må acceptere at skulle hjælpe i haven ved svigermor, er en anden ting.

Vh.
Pete Stevens
Far
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Fødsel!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #276: 25 Apr 2008, 23:07 »

Hah, du er vist ved at blive lidt af en svigermors drøm Wink Flot skrevet med en masse dejlig fantasi Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Svigermor]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #277: 25 Apr 2008, 23:09 »

"The Colin Bell Stand"  er der en tribune der hedder, opkaldt efter Colin. Mon der skal opkaldes endnu en "ting" efter ham Wink Stem !
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Svigermor]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #278: 25 Apr 2008, 23:12 »

Dette er simpelthen verdensklasse! Thumbs Up
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: [Svigermor]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #279: 25 Apr 2008, 23:24 »

For fanden Søren, du overrasker mig positivt gang på gang Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Svigermor]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #280: 25 Apr 2008, 23:24 »

Dette er simpelthen verdensklasse! Thumbs Up

MEGET STOR ENIGKNAP!!!!!!!!!! KUTGW
Logged

- Veni, vidi, vici -

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Svigermor]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #281: 25 Apr 2008, 23:38 »

Klasse! Super updates!
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: [Svigermor]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #282: 26 Apr 2008, 07:12 »

Det er bare klasse..
Logged

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [Svigermor]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #283: 26 Apr 2008, 17:22 »

KANONS!!!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Svigermor]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #284: 26 Apr 2008, 17:42 »

fantastisk Smiley
Logged


Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010