home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause!)FCN #20# - Mission: Dansk Mester!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: (Pause!)FCN #20# - Mission: Dansk Mester!  (Læst 18891 gange)
Javope
Juniorspiller
**

Sv: FCN #11# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #75: 31 Mar 2008, 09:38 »

FCN spiller da utrolig godt!! Keep up the good work!!

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: FCN #11# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #76: 31 Mar 2008, 16:32 »

Mission - Dansk Mester!

Dato. 1. September 2007

Bestyrelseslokalet

Dejligt humør hos bestyrelsen…

Også i bestyrelseslokalet ser folk ud til at have højt humør, men hvad andet kan man også forlange når tingene nu går, som de går for os i øjeblikket.
Bestyrelsen er tilfredse over hele linjen, da de kan se vi spiller sprudlende fodbold samtidigt med, at jeg holder økonomien sund. Fansene har også fortalt bestyrelsen, hvor glade de er for øjeblikket, både hvad angår spil og indkøb.

Økonomien ser ret fornuftig ud og vi kom ud med et overskud på 891.000 kroner i August måned, så det går stødt fremad. Det kan man også se på vores konto i banken, hvorpå der nu står 41.870.000 kroner.

Næste update:  Kampprogrammet   -   Danmark rundt   -   Omklædningsrummet   -   Det varme sæde

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: FCN #12# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #77: 31 Mar 2008, 16:36 »

Klasse!

andersfa123
Gæst

« Svar #78: 02 Apr 2008, 07:40 »

Får vi snart en update ? Rullende Øjne

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #79: 02 Apr 2008, 09:37 »

Der kommer en række updates i løbet af i dag Smiley

o1-allez
Ynglingespiller

« Svar #80: 02 Apr 2008, 10:40 »

jeg skriver sjældent i blogs, men må bar sige kanon arbejde synd du ikke fik de spillere du ville ha men det ser ud til både pate og thomas k laver mål.. jeg glæder mig til ny update.. men skal ikke stresse

Tak til Buschaka for signaturen..

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #81: 03 Apr 2008, 12:14 »

Mission - Dansk Mester!

Dato. 1. Oktober 2007

Kampprogrammet

Efter de første 11 kampe i ligaen har vi kun tabt en enkelt…

September måned bød på fire opgør i SAS-ligaen, der tilsammen gav en pointhøst på syv point. Dermed blev det til sæsonens første nederlag og det var endda på hjemmebane. Vi har fortsat det gode spil, men der var dog svipsere hjemme mod AaB, samt i pokalkampen mod Hjørring på udebane.

Søndag d. 2/9 2007

Søndag d. 16/9 2007

Søndag d. 23/9 2007

Onsdag d. 26/9 2007

I tredje runde af den danske pokalturnering skulle vi en tur til Jylland, nærmere betegnet Hjørring, der pt. ligger nummer to i 2. division vest. Selvom, at jeg vælger at stille op med de folk der har færrest kampe i benene, så er kravet en sejr. Jeg har dog fire af mine primære folk med i startopstillingen, deriblandt målmand Kim Christensen.
Vi får en temmelig skidt start på kampen, da vi efter bare fire minutter er bagud med 1-0 efter, at Kaspar Rynkeby har sendt bolden i mål. Vi får ikke rigtigt skabt noget i de første 45 minutter, så jeg sætter Diouf ind på venstrekanten i stedet for en skidt spillende Fetai. Diouf får skabt nogle chancer, men manden i front Nicklas Pedersen brænder en efter en og efter 57 minutter scorer Hjørring til 2-0 på et kontrastød ved Christian Chrstiansen. Det reagerer jeg på i det 61. minut, hvor Nicklas bliver pillet ud til fordel for Marcus Pode, der blot behøver tre minutter på banen for at reducere til 2-1. Hjørring trækker sig langt tilbage på banen og vi får mere spil, som giver chancer. Matti Lund Nielsen udnytter sådan en chance med 14 minutter igen, 2-2.
Vi får desværre ikke bolden i mål mere i de første 90 minutter, så vi skal ud i forlænget spilletid.. Der viser Marcus Pode så sin berettigelse på at blive indstiftet, da han scorer til 2-3 efter 95 minutter, samt scorer til resultatet 2-4 i det 120. minut.
Vi er nu videre til fjerde runde i pokalturneringen, hvilket vi kan glæde os over.

Søndag d. 30/9 2007

Vores kampe i Oktober måned, kan ses herunder.

Danmark Rundt

Tæt i både top og bund…

Efter September ligger vi fortsat øverst i tabellen, men tæt forfulgt af både AaB og OB, som kan ses i stillingen her.

Næste update:  Omklædningsrummet   -   Bestyrelsen   -   Det varme sæde

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: FCN #13# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #82: 03 Apr 2008, 12:17 »

Hej læsere,

Jeg vil gerne undskylde, at der ikke kom updates som lovet igår, men jeg blev forhindret. Nu har jeg så lige delt den update up der var planlagt til igår op i to, da jeg har travlt med et møde om lidt. Derfor må i vente til i eftermiddag med anden halvdel. Jeg satser ydermere på at spille resten af årets kampe i aften og håber at kunne blive klar med flere updates Smiley

Mvh

Thomas

Guldbrand
Gæst

« Svar #83: 03 Apr 2008, 12:26 »

Shit happens.. men godt at der er kommet en ny update fra din side, og jeg er imponeret af at du stadig formår at ligge øverst i tabellen..   Thumbs Up

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #84: 03 Apr 2008, 12:56 »

Fantastisk..
Du klarer dig jo super!

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #85: 03 Apr 2008, 20:22 »

Mission - Dansk Mester!

Dato. 1. Oktober 2007

Omklædningsrummet

En på hatten, måske et tegn på formdyk…

Til trods for, at vi fik en på hatten mod Aab, så er moralen stadig god i omklædningsrummet, men jeg bliver nødt til at arbejde lidt med en del af spillerne, så de ikke mister humøret helt. Men med vores kommende kamp imod Horsens, så er jeg fortrøstningsfuld. Vi skal jo huske på, at vi ikke er spået en plads i toppen, hverken af medier, fans eller os selv, derfor er det kun flot, at vi ligger som vi gør.
Vi er også videre i pokalen, hvor vi fik den letteste modstander, så vi skulle meget gerne nå vores succeskrav der, ved at gå videre til kvartfinalen.

På skadesfronten er der godt nyt, da brødrene Richter, så småt er begyndt at træne med igen, så man må sige, at det lysner.

<< Simon Richter træner skånsomt og forventes klar i morgen (korsbånd)
<< Jonathan Richter træner skånsomt og forventes klar i morgen (korsbånd)
<< Jesper Hansen er væk i 4 - 14 dage (forstrækning)
<< Christian Nielsen er væk i 1 - 4 uger (forstuvning)
<< Henrik Bødker er ude i 2 - 4 uger (forvreden ankel)
<< Jukka Santala er væk i 3 - 4 uger (korsbånd)

Bestyrelseslokalet

Stadig smil på læben, med undtagelser…

Bestyrelsen er stadig meget tilfredse med vores præstationer på grønsværen. Dog er de skuffede over det klare nederlag til AaB, men bakker samtidigt op omkring min måde at lede klubben på.

Den økonomiske situation er stadig, som den skal være til trods for røde tal sidste måned. Vi kom desværre ud af September med et underskud på 32.990 kroner. Det betyder, at saldoen i banken stadig ser godt ud med 41.620.000 kroner, hvilket jeg er godt tilfreds med.

Det varme sæde

En dejlig tredjedel af turneringen er overstået.

Det har igen været en god måned at se tilbage på, på nær den første halvleg af pokalkampen mod Hjørring og anden halvleg mod AaB. Alligevel er jeg tilfreds, da mine spillere på et eller andet tidspunkt skulle løbe ind i et nederlag. Vi er jo hverken den bedste eller den bredeste trup i ligaen, så jeg kan kun være stolt over holdet.
Næste måned byder på tre opgør i ligaen, hvor vi absolut må påtage os favoritrollen i de to hjemmekampe, men ude mod Esbjerg, der ser jeg en svær kamp, hvor mit håb er, at vi kan tage det ene point. Mit succeskriterium for Oktober måned er syv point i ligaen og sejr over Jetsmark i pokalen.

Næste update:  Kampprogrammet   -   Danmark rundt
« Seneste Redigering: 03 Apr 2008, 22:30 af TBM_DK » Logged

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: FCN #14# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #86: 07 Apr 2008, 11:55 »

Hører vi snart noget fra dig igen? Smiley

Bakko
Ynglingespiller

« Svar #87: 07 Apr 2008, 12:20 »

Hehe, må vi da håbe ellers ha rhan været rimelig uheldig Peace

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #88: 07 Apr 2008, 16:33 »

Der kommer nyt senere i dag. Jeg har været meget ophængt de sidste par dage og det ser desværre ikke ud til at ændre sig foreløbig Skuffet
Men jeg skal gøre mit bedste for at holde jer opdateret, når muligheden byder sig.

Det kan dog være at jeg bliver nødt til at gå på kompromis med min egen måde at opdatere hver måned på, da tiden er meget knap. Derfor kan det være, at der kun kommer updates enten i kvartaler eller halvårs, men nu må vi se, hvad jeg finder frem til.

Hallas
Gæst

« Svar #89: 07 Apr 2008, 16:51 »

Rigtig god blog. Dit sprog er rigtigt godt, og det grafiske fungerer fint. Opsætningen, som jeg beundrer dig utroligt meget for, er det fedeste ved bloggen. Den er anderledes, og du sætter alt op i punkter. Måske kunne nogle have svært ved at fortsætte en blog i punkter, og holde sig indenfor rammen for hver punkt, men du formår netop dette. Eneste punkt, som jeg godt mener, du kan hive ud, er det med "Næste update". Det indsnævrer dig til, kun at kunne skrive om visse punkter i næste update (medmindre du allerede har lavet den), og det er egentligt ikke brugbar viden for mig. Men ellers flot! Keep up the good work!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010