home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause!)FCN #20# - Mission: Dansk Mester!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: (Pause!)FCN #20# - Mission: Dansk Mester!  (Læst 18812 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: FCN #14# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #90: 07 Apr 2008, 17:22 »

Rigtig god blog. Dit sprog er rigtigt godt, og det grafiske fungerer fint. Opsætningen, som jeg beundrer dig utroligt meget for, er det fedeste ved bloggen. Den er anderledes, og du sætter alt op i punkter. Måske kunne nogle have svært ved at fortsætte en blog i punkter, og holde sig indenfor rammen for hver punkt, men du formår netop dette. Eneste punkt, som jeg godt mener, du kan hive ud, er det med "Næste update". Det indsnævrer dig til, kun at kunne skrive om visse punkter i næste update (medmindre du allerede har lavet den), og det er egentligt ikke brugbar viden for mig. Men ellers flot! Keep up the good work!

Tak skal du have.

Til det sidste som du skriver, kan jeg kun sige, at jeg på intet tidspunkt har skrevet næste update før den nyeste er lagt op Smiley Jeg har heller ikke spillet længere end til den dato der står øverst i updaten, når der opdateres.

Udover det kan jeg sige, at næste update vil gå helt frem til årsskiftet for at spare tid Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: FCN #14# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #91: 08 Apr 2008, 06:25 »

Nyt omkring bloggen!

Bloggen vil blive lidt anderledes fra nu af, hvor opdateringerne kommer sjældnere i spillet. Jeg vil fra nu af opdatere efter henholdsvis efterårssæsnonen, 31. December, og efter sidste runde i turneringen. Derudover vil der komme updates omkring begge transfervinduer uden om de to andre updates.

Jeg har valg at ændre min måde at opdatere på, da min tid ikke er til de mange updates for tiden. Det har betydet, at jeg stort set ikke har fået spillet og er først lige med denne update nået til årsskiftet.
Jeg håber selvfølgelig, at i bærer over med mig og stadig har lysten til at følge med.

/Thomas

Mission - Dansk Mester! #15

Dato. 31. December 2007

Så er tiden inde til at skifte 2007 ud med 2008, men inden da skal vi se, hvordan vi sluttede efterårssæsonen af.

Oktober måned var en god en af slagsen, da vi vandt alle vores kampe, hvilket betød ni point til samlingen, samt en plads i kvartfinalen i Landspokalen. Vi gik derpå ind i December måned med et forspring på fem point ned til AaB på andenpladsen.
Desværre var det ikke ligefrem det letteste program, vi havde i december, hvor tre ud af fire kampe skulle spilles ude. Vi spillede ganske forfærdeligt mod både OB og FCK, men mod Randes skulle vi have haft vundet selvom resultatet blev til en hjemmesejr på 2-1 til Randers.
Hjemme på Farum Park tog vi imod Viborg i efterårets sidste vigtige kamp, som vi sad på fra start af og indtil der var seks minutter tilbage. Vores 2-0 føring efter 25 minutter blev sat helt over styr i de sidste seks minutter, hvor Viborg formåede at score to gange yderligere efter, at de havde reduceret efter en times spil.
Vi var alle bitre over den dårlige afslutning på efteråret, hvor vi formøblede et fem points forspring til pludselig at være fem point bagefter. Men uanset hvad, så kan vi være meget tilfredse med vores samlede præstation i efteråret, hvor vi har overrasket alt og alle med vores andenplads i ligaen.

Nye kontrakter

December måned er også blevet brugt til at forhandle nye kontrakter med nogle af de spillere, hvis kontrakter udløber til sommer, som blandt andet tæller Kim Christensen, Thomas Kristensen, Allan Olesen og også Dennis Cagara’s, hvis kontrakt med Herta Berlin også udløber til sommer.
Det er indtil videre lykkedes mig at tegne ny kontrakt med Thomas Kristensen, som har skrevet under på en treårig kontrakt til en værdi af 2.500.00 kroner. De tre andre tygger stadig på de tilbud, som de har fået.

Bestyrelsen

Der er stadig god tilfredshed i bestyrelseslokalet til trods for den meget ringe december måned med de mange nederlag.
Vi ligger stadig godt til i ligaen og med 15 kampe igen, så skal vi nok indfri vores målsætning om en sikker midterplacering og forhåbentligt også bedre.
Målsætningen i pokalturneringen er indfriet, da vi har sikret os en plads i kvartfinalen, hvor modstanderen kommer til at hedde FC Midtjylland.

Økonomien i klubben ser efter et halvt år stadig ganske fornuftig ud med kr. 40.350.000 på bankbogen. Det betyder, at vi kommer ud af det første halve år med et lille underskud på kr. 2.320.00, hvilket jeg synes er til at leve med.

De danske hold i Europa

To hold kvalificerede sig til gruppespillene i Europa, hvor OB deltog i UEFA cuppens gruppe E, hvor de dog kun opnåede to point med 0-0 hjemme mod FC Sochaux og 1-1 ude mod Dinamo Bucharest.

FC København, havde spillet sig i Champions League gruppespillet, hvor de efter de tre første kampe lå på førstepladsen i gruppen med fem point. Derefter gik det dog ned af bakke og de sluttede som firer. De fem point blev hentet med 1-1 hjemme mod Real Madrid, en sejr på 1-2 i Rom mod Lazio og 2-2 hjemme mod Celtic.

Dermed er de europæiske eventyr slut for Danmark i denne omgang, men vi vender forhåbentligt stærkt tilbage til næste år.

Kvartfinalerne i Landspokalen

Syv hold fra den bedste række er repræsenteret, samt Herfølge fra 1. Division. Kampprogrammet ser således ud.

Næste update kommer til at fokusere på Januars transfervindue…

Guldbrand
Gæst

Sv: FCN #15# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #92: 08 Apr 2008, 11:54 »

rigtig flot blog.. kan specielt godt lide at du lægger så meget fokus på de andre hold også..   Thumbs Up

Javope
Juniorspiller
**

« Svar #93: 08 Apr 2008, 14:01 »

God update!! Synd du ikke kunne holde kadancen i de sidste kampe!!

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #94: 09 Apr 2008, 11:49 »

Mission - Dansk Mester! #16

Dato. 1. Februar 2008

Transfercenteret

Så er tiden kommet til Januars transfervindue, som har været et ganske stille et af slagsen, hvor FC København endnu engang har haft den store tegnedreng fremme, i hvert fald ifølge pressens vurderinger…

Kommentar.
Der er blev oprustet gevaldigt i Horsens, som har hentet ikke mindre end seks nye spillere til klubben, som alle skal bidrage med deres i kampen for at undgå nedrykning. Horsens er kommet væsentligt stærkere ud af vinterens transfervindue.
Pressens bud på en samlet indkøbspris er ca. 2.750.000 kroner.
Pressens bud på en samlet salgspris er ca. -

Kommentar.
Der er ikke sket meget i det århusianske i denne omgang, hvor kun et nyt ansigt er at se i truppen. Man har tilmed sagt farvel til tre spillere, hvor et par af dem burde være i truppen. For mig set udefra ser det ud som om, at de har givet op i kampen om at blive i SAS-ligaen.
Pressens bud på en samlet indkøbspris er ca. -

Kommentar.
Ingen forstærkninger til vestegnen i denne omgang, men tre spillere har man sagt farvel til. Jeg tror Brøndby har brugt deres budget for i år og dette er grunden til den manglende forstærkning af truppen. En niendeplads i ligaen kan ikke være tilfredsstillende, men jeg tror de får kæmpet sig et par pladser frem i tabellen, da de efter min mening ikke er kommet svækket ud af transfervinduet.

Kommentar.
Esbjerg har heller ikke gjort det store væsen af sig i denne omgang, hvor kun en spiller har sagt goddag og ingen har sagt farvel. Esbjerg er kommet fint igennem vinduet med et udmærket indkøb.
Pressens bud på en samlet indkøbspris er ca. 1.000.000 kroner.

Kommentar.
Endnu engang smider Hovedstadsklubben et to cifferet millionbeløb efter spillere i denne sæson. To spillere er hentet til klubben og to har sagt farvel, men alligevel er de kommet stærkere ud end de gik ind i dette transfervindue.
Pressens bud på en samlet indkøbspris er ca. 35.000.000 kroner.

Kommentar.
Midtjyderne har ikke købt ind, men har lejet en enkelt spiller ud. Jeg tror ikke, at de har svækket sig selv og ser dem på samme niveau som før.

Kommentar.
Så er turen kommet til os selv. Vi har sagt farvel til en del spillere fra B-truppen, som jeg ikke så nogen fremtid i. Vi har samtidigt sagt velkommen til to nye ansigter, Mikael Lüstig og Jan Kjell Larsen. Truppen er dermed blevet en smule bredere og da Kim Christensen ikke ser ud til at forlænge, så jeg mig nødsaget til at hente en målmand med fremtid i.
Aktuel indkøbspris er ca. 7.250.000 kroner.
Aktuel salgspris er ca. -

Kommentar.
Lyngby har som mange andre klubber i ligaen ikke gjort det store ud af vinterens transfervindue. De har dog hentet to unge spillere og solgt en enkelt. Jeg vurderer Lyngby på samme niveau, som før årsskiftet.
Pressens bud på en samlet indkøbspris er ca. 150.000 kroner.
Pressens bud på en samlet salgspris er ca. 150.000 kroner.

Kommentar.
Det fynske slagskib ser ud til at tro på deres hold og har overhovedet ikke ændret på truppen her i Januar.

Kommentar.
Randers har forstærket sig med en enkelt spiller og ellers er der ikke sket noget i truppen. Det kører også fint for Randers i forvejen, så for mig at se, har det ikke været nødvendigt.

Kommentar.
Viborg har sagt farvel til to stærke kort og kun hentet en ny spiller, så min mening omkring dette er, at de er kommet væsentligt svækket ud af transfervinduet i denne omgang. Til trods for deres nuværende placering kan det godt blive en hård kamp for de grønne fra Viborg.
Pressens bud på en samlet indkøbspris er ca. 300.000 kroner.
Pressens bud på en samlet salgspris er ca. 3.500.000 kroner.

Kommentar.
Det kører godt for AaB for tiden og der er ikke sket det nævneværdige i truppen omkring deres første hold udover, at man har hentet en enkelt spiller en for bredden vil jeg tro.

Tak fordi i følger med Wink
« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 11:54 af TBM_DK » Logged

Dusty78DK
Manager

Sv: FCN #16# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #95: 09 Apr 2008, 11:59 »

Wow - grundig gennemgang af den danske liga's transfers i vinterpausen. Respekt for at du har energien til det.

En folk blog, både skriftligt og grafisk!  Thumbs Up

Guldbrand
Gæst

« Svar #96: 09 Apr 2008, 12:03 »

Godt nok noget af et kedeligt transfervindue..  Horsens er jo rent faktisk den klub der har handlet for mest udover dig og FCK.. Og de har kun handlet for sølle 2.75. mio. kr.. 

Lidt en skam at de fleste hold er så passive på transfermarkedet..

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #97: 09 Apr 2008, 13:13 »

Wow - grundig gennemgang af den danske liga's transfers i vinterpausen. Respekt for at du har energien til det.

En folk blog, både skriftligt og grafisk!  Thumbs Up

Tak skal du have Dusty Smiley

Jeg mener, at det er vigtigt, at i som læsere også får et indblik i, hvad der sker i klubberne i SAS-ligaen. Jeg ser faktisk frem til den update med transfervinduerne selvom, at det er dem der tager længst tid at lave. Jeg føler selv, at jeg får et større indblik i, hvad der sker i klubberne på den måde. Da jeg går ind og kigger på de forskellige indkøb osv.

Godt nok noget af et kedeligt transfervindue..  Horsens er jo rent faktisk den klub der har handlet for mest udover dig og FCK.. Og de har kun handlet for sølle 2.75. mio. kr.. 

Lidt en skam at de fleste hold er så passive på transfermarkedet..

Hehe, ja det har nok været det kedeligste transfervindue længe set i dansk fodbold Wink Men jeg synes nu det er ganske utroligt, at FCK har brugt meget meget tæt på 100 millioner kroner på indkøb i denne sæson. Det er vildt synes jeg Smiley

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #98: 09 Apr 2008, 15:52 »

Mission - Dansk Mester! #17

Dato. 15. Marts 2008

Kampprogrammet

I dagens udgave af kampprogrammet gælder det kvartfinalerne i Pokalturneringen, hvor et par overraskelser lurede…

I kampen på Herfølge stadion, var hjemmeholdet undertippet mod Randers. Det blev en helt lige affære med både chancer og spil fordelt ligeligt. Kampen skulle helt hen i det 85. minut, hvor Jesper S. Nielsen scorede kampens eneste mål, som dermed gav en 1-0 sejr til Herfølge.

På Blue Water Arena i Esbjerg tog vestjyderne imod SAS-ligaens førerhold AaB, som var favoritter til at gå videre. Esbjerg kommer dog godt i gang med en scoring af Chris Katongo i det 14. minut, men bare syv minutter senere for Jeppe Curth udlignet Esbjergs føring. Resten af kampen er meget lige og der er meget få chancer i begge ender. Både den ordinære og den forlængede spilletid ender med resultatet 1-1 og det hele blev afgjort på straffespark, som Esbjerg vinder med 4-2.

Hjemme på Farum Park tog vi imod FC Midtjylland, som trods udebane havde den tvivlsomme ære af at være udråbt til små favoritter. Vi stiller op i vores hjemmebane formation for at lægge pres på fra start af, men midtjyderne presser også. Resultatet bliver en meget jævnbyrdig kamp med få chancer. Et minut før pausen scorer Simon Kjær, men desværre for ham og FC Midtjylland var det i eget net. Anden halvleg er ikke spor anderledes en første og med 12 minutter igen, skifter vi til vores defensive formation for at holde resultatet. Det holder indtil sidste minut, hvor Simon Kjær scorer igen og endnu engang er det i eget net. Vi vinder kampen med 2-0 og er dermed i semifinalen.

Den sidste kvartfinale stod mellem OB og Brøndby. Jeg var taget til Odense for at se kampen, da vores kommende modstander skulle findes imellem de to hold. Det blev en meget dårligt spillet kamp med kun et forsøg indenfor rammen, men til gengæld gav det også mål. OB’s Søren Jensen blev dagens mand på Fionia Park, da han headede et hjørnespark i mål.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: FCN #17# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #99: 09 Apr 2008, 21:46 »

Mission - Dansk Mester! #18

Dato. 16. April 2008

Kampprogrammet

Semifinalerne i den danske pokalturnering…

Herfølge og Esbjerg skulle mødes i den ene semifinale, hvor første opgør blev vundet af Esbjerg med 6-0 på Herfølge stadion, så derfor skulle der mirakler til i det andet, hvis Herfølge skulle videre. Overraskelsen udeblev, men alligevel lykkedes det Herfølge at få 1-1 i Esbjerg.

Vores to opgør
mod OB blev to vidt forskellige kampe. I det første opgør sad vi på alt, men måtte nøjes med en spinkel 2-1 føring inden vi skulle et smut til Odense. Kampen i Odense fik en mareridtsstart for vores vedkomne, da vi efter blot 10 minutter var bagud med 2-0. Vi kom på 2-1 inden pausen, hvor vi også fik et mål underkendt. Anden halvlegs start blev ikke bedre end første og efter 12 minutter var vi igen bagud med to. Jeg valgte at fortsætte med den offensive taktik med et par små fremadrettede ændringer. Det gav bonus med syv minutter igen, da Jukka Santala reducerede. Nu havde vi muligheden for at gå videre, vi skulle dog bare score et mål mere. Jeg satsede alt fremad banen og i de fire minutters overtid fik vi ikke mindre end syv hjørnespark, hvor Jan Kjell Larsen gik med frem, men ind ville bolden ikke og vores eventyr stopper her.

Nu må vi bare se, om vi kan hive et sæt medaljer hjem når ligaen afsluttes…

Javope
Juniorspiller
**

Sv: FCN #18# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #100: 10 Apr 2008, 09:47 »

God update, og godt klaret i pokalen. Ærgeligt, at der ikke var en Simon Kjær i OB! Wink

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: FCN #18# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #101: 11 Apr 2008, 08:43 »

Mission - Dansk Mester! #19

Dato. 1. Juli 2008

Sæsonafslutningen

Så er tiden kommet til at dele medaljerne ud i SAS-ligaen for sæsonen 2007/08. Tre store spørgsmål skulle besvares… Kunne AaB holde hele vejen hjem ? Skuffede FC København ved ikke at tage guldet ? Og sidst men ikke mindst ville vi tage medaljer ?

Både kampen
i toppen og i bunden var spændende lige til det sidste og derfor skulle vi helt hen til sidste spillerunde for at fordele medaljerne og nedrykningspladsern e. Horsens, der ellers havde rustet op med flere spillere fik desværre for dem ikke spillet til at fungere i foråret og satte sig tidligt på den ene plads til 1. division. Kampen for at undgå den triste 11. Plads stod imellem Viborg, Lyngby og AGF og først i den sidste spillerunde blev det afgjort, at AGF måtte den tunge vej ned igen.

Kampen i toppen
blev et kæmpe slag, hvor det virkeligt gjaldt om at holde tungen lige i munden og spille det bedste man havde lært. AaB, havde med syv kampe igen et forspring på fem point ned til både os på andenpladsen og FCK på tredjepladsen. Københavnerne var inde i en god stime og vandt gang på gang, hvor vi satte dumme point til mod Randers blandt andet. I Aalborg, var det som om, at de var blevet bange for at vinde og med tre kampe igen, havde de smidt deres forspring væk.

Med en kamp tilbage var alt stadig åbent, både FC København, AaB og os selv kunne nappe guldet. FCK kunne nøjes med uafgjort, da vi på ingen måde kunne hente deres målscore og AaB ville samtidigt være et point efter selvom de skulle vinde deres sidste opgør, som var mod os på Farum Park. Hvis FCK tabte, skulle det være stort og AaB skulle samtidigt slå os stort, så havde de muligheden for guldet. Vi havde selv chancen for guldet, hvis vi vandt over AaB og FCK tabte hjemme til FC Midtjylland. Det var en sindssyg spændende runde, hvor vi med mindst uafgjort kunne snuppe sølvet, og med sejr måske guldet. Tabte vi derimod, så måtte vi tage til takke med bronzemedaljer, hvilket også ville være en kæmpe præstation, men vi ville selvfølgelig spille for muligheden.

På mål af
Michael Gravgaard og Jesper Grønkjær sikrede FCK sig guldet og titlen efter et fantastisk forår fra deres side, da de slog midtjyderne med 2-0 i Parken og de kunne holde guldfest.

En smule nord for København blev der kæmpet en brav kamp om mindst et sæt medaljer af sølv. Efter 36 minutter smækkede lille Bo Storm kuglen i kassen og vi kunne gå til pausen med en dejlig føring. Anden halvleg trak vi os lidt tilbage i starten for at spille på kontra. AaB pressede og i en periode på 25 minutter fik vi ingen chancer. Jeg ændrede taktikken til den offensive stil igen og det gav bonus med fire minutter igen, da Jukka Santala sendte os på 2-0. Nu var sølvmedaljerne i hus, så vi trak os endnu engang tilbage for at køre 2-0 hjem i de sidste minutter. I sidste minut reducerede Kalle Ljungberg for AaB, så der var stadig lidt spænding på i dommerens tillægstid, der var på fem minutter. Der skete heldigvis ikke mere i kampen og vi kunne gå stolte fra banen med sølvmedaljer…

Den flotte placering har betydet, at bestyrelsen valgte at spørge om, jeg ville forlænge min kontrakt for yderligere et år. Målsætningen for klubben ville forblive de samme som hidtil, så derfor valgte jeg at sætte min underskrift på papiret, hvilket betyder, at jeg er i klubben til sommeren 2010.

Slut på første sæson... bloggen vil uden tvivl fortsætte, men hav lige i mente, at jeg agter at deltage i blogkonkurrencen med AaB, som derfor vil tage noget tid fra denne Smiley

Guldbrand
Gæst

Sv: FCN #19# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #102: 13 Apr 2008, 00:42 »

Fantastisk flot klaret at du sluttede som 2'er   Thumbs Up  Og øv at OB tabte i Pokalfinalen..   Græder

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: FCN #19# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #103: 13 Apr 2008, 01:00 »

Mission - Dansk Mester! #20

Dato. 1. September 2008

Transfercenteret

En ny sæson er gået i gang og mange spillere har skiftet klub, men endnu flere millioner har skiftet bankbog…

Kommentar.
Efter Brøndbys skuffende 8. plads i sidste sæson er der blevet skiftet en smule ud i de bageste rækker. Der er brugt et stort millionbeløb på vestegnen på at styrke defensiven, der helt sikkert er stærke end sidste sæson. Offensivt, har man sagt farvel til nok deres bedste kreative spiller fra sidste sæson, så spørgsmålet er om, de kan finde en y til at skabe deres chancer.
Pressen bud på en samlet indkøbspris er ca. 50.000.000 kroner.
Pressens bud på en samlet salgspris er ca. 7.000.000 kroner.
Medieprognose: 5

Kommentar.
Esbjerg fik en fin placering som nummer fem sidste sæson og med deres handler her i sommer, ser det ud til, at de vil forsøge at gøre det ligeså godt eller endda bedre. Syv spillere er kommet og syv spillere har sagt farvel, men de er væsentligt stærkere end i sidste sæson.
Pressen bud på en samlet indkøbspris er ca. 8.000.000 kroner.
Pressens bud på en samlet salgspris er ca. 500.000 kroner.
Medieprognose: 8

Kommentar.
Endnu engang må man sige, at FC Københavner spiller med musklerne og den store bankbog. De har sagt farvel til en del spillere, men har så til gengæld købt rigtigt godt og dyrt ind. Det er helt sikkert en satsning på, at komme videre til Champions League gruppespil og videre derfra. De er uden tvivl stærke end sidste år.
Pressen bud på en samlet indkøbspris er ca. 175.000.000 kroner.
Pressens bud på en samlet salgspris er ca. 50.000.000 kroner.
Medieprognose: 1

Kommentar.
Med en lidt skuffende sæson bag sig, skulle man mene, at de ville forstærke sig i det midtjyske. Men, der er kun hentet en enkelt spiller til klubben, hvor man til gengæld har sagt farvel og tak til 10 spillere. For mig at se, så er de væsentligt svækket til den kommende sæson, men jeg kan jo tage fejl.
Pressen bud på en samlet indkøbspris er ca. 2.000.000 kroner.
Pressens bud på en samlet salgspris er ca. 22.500.000 kroner.
Medieprognose: 4

Kommentar.
Jeg har trimmet truppen op til sæsonen, hvor 15 spillere har fået en fyreseddel eller er solgt til en anden klub. Alligevel mener jeg, at vi er kommet rigtigt godt ud af dette transfervindue med nogle nye gode indkøb, som kan gå ind på holdet med det samme og samtidigt har vi fået en væsentligt bredere trup, hvor der nu bliver god kamp om pladserne.
Aktuel indkøbspris er ca. 8.700.000 kroner.
Aktuel salgspris er ca. 700.000 kroner.
Medieprognose: 3
Sæsonmål: Etablere os i ligaens øverste halvdel.

Kommentar.
Lyngby klarede sig lige akkurat fri af nedrykning i sidste sæson, men det har været svært for klubben at holde på deres bedste spillere. De er kommet svækket ud af sommeren transfervindue og får svært ved at klare sig i ligaen, er min spådom. De har dog fået lidt nyt blod ind i klubben, men jeg tror desværre ikke, for Lyngby, at det er nok.
Pressen bud på en samlet indkøbspris er ca. 500.000 kroner.
Pressens bud på en samlet salgspris er ca. 1.400.000 kroner.
Medieprognose: 12

Kommentar.
Efter OB’s skuffende sæson, så skulle man mene, at de ville satse i år, men deres handlinger på transfermarkedet har ikke overbevist mig. De har da hentet nye spillere, men har samtidigt sagt farvel til et par af deres store spillere fra sidste sæson. For mig at se, så bliver OB heller ikke en trussel i årets SAS-liga.
Pressen bud på en samlet indkøbspris er ca. 1.000.000 kroner.
Pressens bud på en samlet salgspris er ca. 7.000.000 kroner.
Medieprognose: 7

Kommentar.
Randers fik en udmærket placering i sidste sæson og deres indkøb her i starten af sæsonen viser, at de har tænkt sig at følge op på den i år. 10 nye ansigter er der i truppen, hvor man har sagt farvel til fem. Randers er helt sikkert kommet godt og forstærket ud til denne sæson.
Pressen bud på en samlet indkøbspris er ca. 4.400.000 kroner.
Pressens bud på en samlet salgspris er ca. 3.000.000 kroner.
Medieprognose: 10

Kommentar.
Silkeborg kommer som vinder af 1. division og de har rustet op for at tage kampen op om at blive i den bedste række. Til trods for deres forstærkninger så tror jeg, at de får det meget svært, da der er væsentligt stærkere hold end dem.
Pressen bud på en samlet indkøbspris er ca. 4.500.000 kroner.
Medieprognose: 9

Kommentar.
Til trods for, at de kun blev nummer to i sidste sæsons 1. division, så tror jeg, at de vil klare sig godt i SAS-ligaen i år. De havde en rigtig god trup i sidste sæson, som nu er blevet yderligere stærkere og bredere. Vejle har gjort det fremragende på sommerens transfermarked.
Pressen bud på en samlet indkøbspris er ca. 16.500.000 kroner.
Medieprognose: 6

Kommentar.
Viborg har gjort, hvad de kunne på transfermarkedet. De er kommet lidt stærkere ud af vinduet end da de gik ind. Stadig tror jeg, at de får en meget svær sæson og virkelig må kæmpe for at blive oppe.
Pressen bud på en samlet indkøbspris er ca. 3.100.000 kroner.
Pressens bud på en samlet salgspris er ca. 600.000 kroner.
Medieprognose: 11

Kommentar.
AaB måtte jo nøjes med bronze sidste sæson og derfor, har man brugt en del millioner på at hente bare to spillere til klubben, som forstærkninger. Sekvom, man har sagt farvel til flere spillere end der er hentet, så er de kommet forstærket gennem transfervinduet. De har noget at bevise i år og jeg tror på dem.
Pressen bud på en samlet indkøbspris er ca. 58.000.000 kroner.
Medieprognose: 2

Næste update vil være ved årsskiftet ( i spillet )

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: FCN #20# - Mission: Dansk Mester!
« Svar #104: 13 Apr 2008, 01:08 »

Har lige en lille tilføjelse til pressen bud på indkøbs- og salgspriser. De priser der står noteret behøver ikke være de korrekte beløb, men kan svinge med max 10% i begge ender Smiley.
Kun mine egne tal for FCN er nøjagtige. Det eneste der ikke er oplyst er, videresalgsklausule r osv.. Wink

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010