home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fredericia mod toppen!
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Fredericia mod toppen!  (Læst 50962 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #195: 24 Maj 2008, 22:32 »

Hvem købte Risgård og Curth og for hvor meget? Smiley Og lige en lille flueknepper: AaB er den korrekte stavemåde af mestrene Wink
Logged


Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #196: 24 Maj 2008, 22:37 »

Risgaard kom til AC Horsens for 1.1 mil., mens Jeppe Curth røg til Nürnberg for 14 mil.

Ja, Aab, selvfølgelig. Retter det lige.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #197: 24 Maj 2008, 22:40 »

Risgaard kom til AC Horsens for 1.1 mil., mens Jeppe Curth røg til Nürnberg for 14 mil.

Ja, Aab, selvfølgelig. Retter det lige.
Ellers vil jeg rose dig for en rigtig god update - jeg har kun fulgt denne blog momentvist, hvilket ikke er acceptabelt, for dette er faktisk rigtigt godt. Stor ros herfra! Risgård er også voldsomt underrated i fm Shockeret
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #198: 24 Maj 2008, 22:42 »

Jeg er meget imponeret af denne blog, en af de mest undervurderede og du har noget pæn grafik samt du skriver godt. Thumbs Up
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #199: 24 Maj 2008, 22:44 »

Ellers vil jeg rose dig for en rigtig god update - jeg har kun fulgt denne blog momentvist, hvilket ikke er acceptabelt, for dette er faktisk rigtigt godt. Stor ros herfra! Risgård er også voldsomt underrated i fm Shockeret

Det vidste jeg ikke før, at jeg så, at han røg til AC Horsens. Synes også det var mærkeligt, men forstod det efter at have set hans stats.

Forresten tak for rosen! Dejligt med ros fra månedens blogskriver, hvilket jeg i øvrigt vil ønske tillykke med!
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #200: 24 Maj 2008, 22:46 »

Jeg er meget imponeret af denne blog, en af de mest undervurderede og du har noget pæn grafik samt du skriver godt. Thumbs Up

Mange tak, det er dejlig med så positive kommentarer lige pludseligt. Tak til jer alle!
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #201: 25 Maj 2008, 00:08 »

   NYHEDER FRA FREDERICIA
  3. KVARTAL ANNO SÆSON 2008/2009 – JANUAR, FEBRUAR & MARTS
Stilheden blev erstattet med en intensiveret stemning, hvilket ellers ikke var troet muligt efter et fantastisk stemningsfuldt efterår. Her tales selvfølgelig om, at Superligaen igen er blevet optaget efter en pause på omtrent tre måneders pause.

Fredericia-mandskabet havde dog aftalt tre venskabskampe kort før forårsstarten, hvorfor deres vinterferie blev en smule forkortet. De skulle dog på ingen af kampdagene tidligt op, for alle tre kampe skulle spilles på Fredericia Ny Stadion, som lige nu står foran en mindre renovering. Modstanderne, FC Midtjylland, Brøndby og Herfølge, blev alle slået med gedigne marginer, og der var derved lagt et fundament for en forhåbentlig god start i foråret.

Og lad os kaste os til indgangskampen i foråret, hvilken blev udspillet i Horsens, hvorfra holdet kan regnes ud. Bundproppen viste svaghedstegn over hele linjen, men et ineffektivt Fredericia-mandskab måtte tage til takke med et enkelt point.

Med uafgjort mod FC Midtjylland og et nederlag i Odense i de næste to runder, blev der hurtigt printet ”Krise i Fredericia” i den lokale spalte. Udtalelser fra både træner og manager roliggjorte dog fansene, men ikke længe. Næste weekend blev et synderligt ringere Fredericia-hold end i de forrige weekender mast sammen af et nu tydeligt mesterhold FCK, der ser ud til at hive titlen hjem i år og derved få hævn over rivalerne Brøndby, som tog titlen i fjor.

Med disse mærkværdigt ringe pointmæssige kampe lægger Fredericia stadig på en tryg 9. plads, som dog snarest bør ændres til en 8. plads, hvis bestyrelsen skal tilfredsstilles. Sæsonen indskærpes så langsomt, men Fredericia har alle muligheder for at få genoprejsning, idet de i de næste tre kampe skal møde modstandere, som de i denne sæson har haft et fast håndtryk om.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:42 af Hallas » Logged

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #202: 25 Maj 2008, 08:52 »

flot men kan ikk nå at kommentere
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #203: 25 Maj 2008, 10:58 »

Tak alligevel Wink
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #204: 25 Maj 2008, 15:17 »

   NYHEDER FRA FREDERICIA
  4. KVARTAL ANNO SÆSON 2008/2009 – APRIL, MAJ & JUNI
Endnu en sæson er spillet, endnu et trofæ er givet væk og endnu to hold er rykket ned, men her stopper de fastlagte begivenheder. Den just overståede sæson bød på spænding i næsten alle kampe og hurtigt tempo aldrig før set i dansk fodbold.

Apropos
hurtigt fodbold var dette tilfældet da FCK gæstede Fredericia i et drabeligt opgør i første kamp af sidste kvartal af denne sæson. Hovedstadsklubben kunne efter kampen fuldt fortjent tilskrive sig endnu en sejr på deres i år utroligt flotte kampskema. Ordet ”stilhed” beskrev frederiancer-tribunen i denne kamp godt, hvilket også må ses medvirkende til, at kampen endte som den gjorde – nemlig 4-0 til københavnerne.

Men der kommer altid en oprejsning på et tidspunkt, og denne skulle vise sig at indtræffe hjemme mod Viborg. Jens D. Kristiansen var igen på sin ugentlige færd i modstandernes felt og kunne efter kampen tilskrive tre Superliga-mål til sit allerede flotte CV. Næste weekend var det så Omar Andrades tur til at score og afgøre en kamp, og måden at gøre det på, kan ikke gøres bedre end hvordan han valgte at gøre det – et superklassisk saksespark blev skudt ind efter et indlæg af Jakob Rasmussen. Derved kunne Fredericia for anden gang i denne sæson sejre over Randers, og derved stjæle deres 8. plads.

I weekenden næste uge tog fredericianerne til Vejle for at møde de uventede nedrykningsaspirant er med samme navn som byen. Her fuldendte Fredericia deres hattrick med tre sejre over rivalerne og sikrede en troværdig sæson uanset udfaldet af de resterende kampe.

Som så mange før viste Fredericia dog, at de endnu ikke er det mest stabile hold. Ude mod Brøndby led de for anden gang i denne måned et 4-0 nederlag, hvilket må være uudholdeligt for Fredericia-fansene. Næste uge gjorde det ikke mere udholdeligt for de rødt klædte fans, idet Fredericia for måtte lide et nederlag til AGF, som i øjeblikket er på jagt efter metal. Og den dårlige stime fortsatte, hvilket blev gjort med endnu engang at tabe 4-0 i denne sæson, denne gang endda til kriseramte AaB.

Tre
kampe senere var status ikke meget bedre, idet man både tabte til Esbjerg og FC Midtjylland. Den manglende vilje blev dog vist hjemme mod AC Horsens, hvor man med god fight og en silende regn til hjælp sejrede med en enkelt pind. Næste uge hentede man så et ærefuldt 1-1 resultat ude mod de nyslåede mestre fra FCK.

Når Fredericia taber, taber de som regel med en større margin, hvilket blev overholdt hjemme mod OB, hvor Odense sejrede med hele tre mål. Op- og nedture har også karakteriseret Fredericia denne sæson, hvilket blev bekræftet efter at slutkampen i denne sæson blev vundet 2-1 ude mod Viborg.

Derved kan Fredericia tilskrive sig sin højeste placering i dansk fodbold nogensinde, hvilken er plads nummer 8. FCK tog guldet, mens FCM gjorde et kæmpe comeback og tog sølv. Aab tog den guldlignende bronze, mens Brøndby måtte tage til takke med en skuffende 4 plads. Bundpladserne blev til slut besat af AC Horsens og Viborg IF, som nu må tage en sæson eller flere i Viasat Sport Divisionen.

Og med det sagt, vil vi takke af for en super sæson og til næste år håbe på, at Fredericia kan gøre dette år efter – eller bedre måske? Kun næste sæson kan vise dette.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:42 af Hallas » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #205: 25 Maj 2008, 15:23 »

Du har sku fået bygget en rigtig god blog op her, jeg har fuldt den sådan lidt fra venstre og lidt fra højre og jeg må sige, jeg er imponeret Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #206: 25 Maj 2008, 15:27 »

Du har sku fået bygget en rigtig god blog op her, jeg har fuldt den sådan lidt fra venstre og lidt fra højre og jeg må sige, jeg er imponeret Smiley

Dejligt at høre, tak skal du have Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #207: 25 Maj 2008, 17:47 »

   NYHEDER FRA FREDERICIA
  ÆRSKÅRINGER ANNO SÆSON 2008/2009
En færdiggjort sæson spøger stadig i kulisserne bagved, idet priserne for årets bedste præstationer på forskellige områder skal afgives. De fem områder er: årets manager, årets spiller, årets unge spiller, årets topscorer og årets oplægger.

De mest spændingsfulde er uden tvivl de første tre, mens topscoreren og oplæggeren på forhånd er bestemt, idet de kommer via resultater. Skålen i denne omgang af uddelingspriser hælder mod AGF, da deres spiller, Dioh Williams, har scoret to priser.

ÅRETS MANAGER
Men vi starter i en helt anden boldgade, nemlig ”årets manager”, som vel egentlig bare skal betyde ”årets træner”. Valget er ikke overraskende faldet på FCK’s træner, Ståle Solbakken, hvis hold i denne sæson har været i en klasse for sig. Forcerne, som han besidder, må uden tvivl være hans taktiske evner og internationale rutine. Hans tidligere spillerkarriere har hjulpet ham meget på vej, hvilket i denne sæson også har vist sit værd.

Indkøbene fra hans og klubbens side har været eminent, og alle en hver gået direkte ind på et hold, som sæsonen forinden var printet som kriseramt.
Omrokeringer af visse spillere har i år også været hans stærke side, hvilket hans konstante omtanke for holdet og gode bedømmelse af spillermaterialet har lagt baggrund for.

Valget af Ståle Solbakken var dermed fuldt fortjent.

ÅRETS SPILLER
Dioh Williams, som kom til sæsonen forinden denne, har i denne sæson bekræftet folks tro til hans talenter. Med 35 mål i 33 kampe for Aarhus-klubben AGF overraskede han enhver fodboldsjæl, og samtidigt satte han en tyk streg under, at hans store armbevægelser - i metaforisk betydning - havde en god grund. Denne afrikanske spiller står altid på det rigtige sted, og hans teknik har i denne sæson brilleret. Disse to ting ses som hans største styrker, mens også fysikken og hurtigheden gør et indspil i hans flotte sæson. Der var mange gode spillere i denne udgave af Superligaen, men at prisen gik til Dioh Williams var fuldt fortjent.

ÅRETS UNGE SPILLER
Da Fredericia i vinteren 2007/2008 sikrede sig Jens D.K., anså folk ham dengang som et talent, der skulle bruge noget tid før at slå til i Superligaen. I Fredericia fik han dog gang på gang chancen fra start, og det var ikke uden grund. I Superligaen er han en af de hurtigste, hvis ikke den hurtigste, og denne egenskab må anses som hans største. Hurtighed er dog ikke alt, hvorfor det er naturligt, at han også har flere evner, og det har han!
Hans usigelige evne til altid at ramme målet hjalp ham også meget denne sæson, hvor han i 33 kampe scorede 31 mål.

ÅRETS TOPSCORER
Som gættet er der ingen, som kunne overgå Dioh Williams’ 35 mål, og derfor kan topscorerprisen kun gå til ham. 2. pladsen gik til en allerede nævnt spiller, nemlig Fredericias Jens D.K., der scorede hele 4 mål mindre end Dioh Williams. 35 mål er en utrolig mængde mål, og står uden tvivl som et af de højeste antal mål scoret på en sæson af en spiller i Superligaen.

ÅRETS OPLÆGGER
Året stod for Samuel Holmén i gennembrudets tegn. 21 afleveringer med mål til følge er utroligt imponerende, specielt hvis man kigger på 2. pladsen, som blot havde 14 mål-givende afleveringer. Svenskeren er sågar kommet på sit respektive lands landshold og har fået en nøglerolle for sit klubhold, Brøndby IF. Hans skal fremover blive spændende at følge.

Og med kåringen af Samuel Holmén blev et fantastisk arrangement afsluttet og bliver først holdt igen om et år, når vi igen står tilbage med en afsluttet sæson.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:43 af Hallas » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #208: 25 Maj 2008, 17:49 »

Det er så meget klasse det her! Smiley

Hvis du ikke vinder månedens blog, ville det være en skandale.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #209: 25 Maj 2008, 17:55 »

Det er så meget klasse det her! Smiley

Hvis du ikke vinder månedens blog, ville det være en skandale.

Det sku' store ord Smiley
Tak, mange gange!
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010