home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fredericia mod toppen!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Fredericia mod toppen!  (Læst 50890 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #225: 27 Maj 2008, 17:25 »

Du skriver i din seneste update, at Agouda med sin styrke, nok skal kunne hodle forsvarene væk, så tænker jeg bare, hvilken styrke hentyder du til Grin?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #226: 27 Maj 2008, 17:29 »

Du skriver i din seneste update, at Agouda med sin styrke, nok skal kunne hodle forsvarene væk, så tænker jeg bare, hvilken styrke hentyder du til Grin?

Mindedes han var stærk, men det er han sku' ikke, nej, tværtimod crazy

Laver det selvfølgelig lige om.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #227: 27 Maj 2008, 17:32 »

Mindedes han var stærk, men det er han sku' ikke, nej, tværtimod crazy

Laver det selvfølgelig lige om.

Hah, man kan vist roligt sige han er lidt af en splejs funny Men rigtig god blog du har her, og fantastisk updates, uden tvivl.

Forresten, tjekker du ikke lige min nye blog "William Steensens dagbog"? Rullende Øjne
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #228: 27 Maj 2008, 17:34 »

Hah, man kan vist roligt sige han er lidt af en splejs funny Men rigtig god blog du har her, og fantastisk updates, uden tvivl.

Forresten, tjekker du ikke lige min nye blog "William Steensens dagbog"? Rullende Øjne

Jo, kan da godt lige kigge på den Smiley
Logged

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #229: 29 Maj 2008, 21:06 »

mange tak for ss Opstemt
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #230: 29 Maj 2008, 21:35 »

Så lidt Wink
Logged

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #231: 30 Maj 2008, 13:48 »

hvornår kommer ny update ?
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Møller
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #232: 30 Maj 2008, 13:56 »

Flot blog Hallas, bestemt en jeg har gået glip af, men nu er det hele sådan skimmet igennem og fremragende udvikling du har haft med FCF Wink
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #233: 30 Maj 2008, 14:06 »

hvornår kommer ny update ?

Forhåbentlig idag Smiley

Flot blog Hallas, bestemt en jeg har gået glip af, men nu er det hele sådan skimmet igennem og fremragende udvikling du har haft med FCF Wink

Tusind tak Møller.

Dejligt at høre Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #234: 30 Maj 2008, 14:07 »

Jeg vil lige høre, om den korte gennemgang af holdet i den update, hvor jeg snakker om favoritterne til guldet er nok, eller om I vil have en detaljeret gennemgang?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #235: 30 Maj 2008, 18:29 »

Noget af det første jeg gjorde, da jeg endelig havde adgang til FmFreaks igen, var at tjekke din blog. Jeg vil ikke komme med en stor roman, da jeg er ved at falde i søvn - men fantastisk!

Din blog bliver bare bedre og bedre! Respekt herfra.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #236: 31 Maj 2008, 18:10 »

Noget af det første jeg gjorde, da jeg endelig havde adgang til FmFreaks igen, var at tjekke din blog. Jeg vil ikke komme med en stor roman, da jeg er ved at falde i søvn - men fantastisk!

Din blog bliver bare bedre og bedre! Respekt herfra.

Tusind tak, de ord varmer utroligt meget! Smiley
Og ligeledes respekt til jer, der kommenterer.

Jeg kvitterer med en update indenfor ikke så lang tid. Den vil tage hul på sæsonen med en gennemgang af 1. kvartal.

Jeg vælger ikke at lave en detaljeret gennemgang, da jeg mener, at I gennem taktikken, indkøbene og den ikke så detaljerede gennemgang bør give Jer et godt overblik over holdet.
Logged

Hallas
Gæst
 
1. kvartal af den nye sæson
« Svar #237: 31 Maj 2008, 23:28 »


www.fcf-news.dk
01.10.09 - en øjeblikkelig 1. plads!

Efter et kvartal med spektakulær fodbold præget af specielt ét mandskab bliver vi efterladt i en besindelse af fryd og imponerthed. FC Fredericia, der indtager en øjeblikkelig 1. plads, er det omtalte mandskab.

Blot én salig venskabskamp blev det til i forsæsonen, i hvilken man lammetæskede et svagt udstillet Herfølge-mandskab med hele 7 mål til følge. I denne kamp viste bl.a. Jens D.K. tegn på evner, idet han efterlod banen med 6 mål i bagagen.

Da Fredericia så skulle åbne kassen med Superligakampe, blev niveauet drastisk hævet. Det virkede dog ikke sådan på FC Fredericia, der i deres første kamp strøg let henover et uinspireret FC Nordsjælland-mandskab. Slutcifrene lød på 2-1 til hjemmemandskabet, og hvem andre end Jens D.K. kunne have scoret disse – ingen, for det var nemlig ham, der blev kampens mest målscorende spiller.

Næste uge bød på en sydlig rejse, hvilket man jo normalt forbinder med hedende varme og nejende palmer. Distancen var dog langt fra stor nok til nogle af disse ting, da man blot skulle give et visit hos SønderjyskE. Igen viste Jens D.K. tegn på ustoppelighed, men langt mere spændende i denne kamp var nyerhvervelsen Kwabena Agouda, der efterlod grønsværen med et ægte hattrick.

3 uger senere var ekstasen i Fredericia stadig intakt. 3 sejre med 9 mål til følge lagde Fredericia øverst på hylden i tabellen. De tre sejre blev i øvrigt tilegnet mod OB, Vejle og FCM.

Faktisk skulle Fredericias sejrsstime stå på i endnu to uger, hvilket blev gjort med sejre over Brøndby og Esbjerg. Denne blev dog stoppet da Fredericia gæstede Parken, der til dagens anledning var i en euforisk stemning. Kampen endte dog uheldigvis 1-1, men kun på grund af fredericianernes barmhjertighed foran mål.

En uge senere tog bussen til Aalborg, hvor man skulle gæste en af forhåndsfavorittern e til titlen. Første halvleg endte i en kedelig 1-1-løsning, og man kunne i pausen frygte, at det ville ende som i Parken. Helt til det 85. minut holdte denne frygt da også stik, men de sidste minutter måtte tilskuerne sidde på spidsen af deres sæder for at kunne følge med. Først scorede Fredericia to gange, hvilket næsten gjorde dem sikre på sejren. Aalborgenserne ville det dog anderledes, hvilket deres to mål i overtiden så eftertrykkeligt beviste.

”3 på stribe” blev i henhold til uafgjorte kampe også en realitet for Fredericia, idet de hjemme mod AGF blot fik 2-2. Næste uge viste de dog igen tegn på koldblodighed, og kunne derfor sikre sig en sejr i kvartalets sidste kamp.

Herved kan Fredericia tilskrive sig en 1. plads, der i øjeblikket bliver ført med 4 point ned til FC København. Den sydende stemning på Fredericia Ny Stadion samt spillernes kvaliteter og trænernes overblik bliver tilegnet baggrunden for denne succes.
« Seneste Redigering: 04 Jun 2008, 17:00 af Hallas » Logged

Yohemming
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #238: 31 Maj 2008, 23:34 »

Hold kæft hvor nice  Smiley
Fortsæt endelig med denne gode blog  Thumbs Up
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #239: 01 Jun 2008, 00:04 »

Tusind tak Yohemming.

Og i den anledning kan jeg da fortælle, at lysten er i top, så I kan se frem til mange updates endnu!
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 00:06 af Hallas » Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010