home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fredericia mod toppen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint
Forfatter Emne: Fredericia mod toppen!  (Læst 50884 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #240: 01 Jun 2008, 01:28 »

Jeg er stadig meget glad for din blog - den er skøn at læse, men endelig har jeg fået noget at sætte en finger på. Det er det grafiske, for dit nuværende 'banner' er virkelig ikke kønt. Det passer heller ikke ind, da det er meget småt og virker noget tomt i det.

Det skal selvfølgelig være enkelt, da man ellers vil blive skræmt væk - dog ikke kedelig. Den er meget kedelig, og den skal klart ændres før at blogge kan komme op på et højere niveau. Teksten er som altid helt perfekt, dog med et par småfejl, som jeg vælger at se bort fra - da det skriftlige niveau trækker op alligevel.

Dine billeder er som altid flotte og af høj kvalitet (har jeg ikke hørt nogen sige den før?). Men måske noget nyt kunne hjælpe lidt. Ved godt at du brugte den med hjemmeside-lignende i starten, men trænger til lidt nyt igen. Selvom du vælger at beholde det nuværende design, vil jeg selvfølgelig følge med, men ved at du kan gøre det endnu bedre.

Hvad er der mere af sige, tja, dit nederste billede i hver update er til at komme i bukserne over. Det ser så smukt ud, og stilet at gøre sådan. Fortsæt med det, og lad resten af bloggen tage form derefter.

Cesc.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #241: 01 Jun 2008, 01:39 »

Jeg er stadig meget glad for din blog - den er skøn at læse, men endelig har jeg fået noget at sætte en finger på. Det er det grafiske, for dit nuværende 'banner' er virkelig ikke kønt. Det passer heller ikke ind, da det er meget småt og virker noget tomt i det.

Det skal selvfølgelig være enkelt, da man ellers vil blive skræmt væk - dog ikke kedelig. Den er meget kedelig, og den skal klart ændres før at blogge kan komme op på et højere niveau. Teksten er som altid helt perfekt, dog med et par småfejl, som jeg vælger at se bort fra - da det skriftlige niveau trækker op alligevel.

Dine billeder er som altid flotte og af høj kvalitet (har jeg ikke hørt nogen sige den før?). Men måske noget nyt kunne hjælpe lidt. Ved godt at du brugte den med hjemmeside-lignende i starten, men trænger til lidt nyt igen. Selvom du vælger at beholde det nuværende design, vil jeg selvfølgelig følge med, men ved at du kan gøre det endnu bedre.

Hvad er der mere af sige, tja, dit nederste billede i hver update er til at komme i bukserne over. Det ser så smukt ud, og stilet at gøre sådan. Fortsæt med det, og lad resten af bloggen tage form derefter.

Cesc.

Tusind tak for en rigtig god kommentar, der helt klart vil hjælpe mig videre med bloggen. Mht. til "banneret" kan jeg godt se hvad du mener, det er kedeligt og bliver ensformigt. Vil, før næste update, prøve at lave et nyt, men har ikke de de store idéer omkring dette. Måske du, eller andre har?

Mht. billederne kan jeg også følge dig, layouttet er ensformigt og jeg vil da også her prøve at ændre på det.

Vil lige gå i Photoshop her i morgen og se, om jeg kan diske op med noget nyt - nu må vi se, jeg er åben for alle idéer folk, der læser, har.

Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #242: 01 Jun 2008, 10:13 »

Vi ligger nr. 1, vi ligger nr. 1
Fred'recia er de bææææææste!
Vi ligger nr 1!  Opstemt

Det er for længe siden jeg har tjekket denne blog. Skide godt klaret makker!
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #243: 01 Jun 2008, 17:18 »

Vi ligger nr. 1, vi ligger nr. 1
Fred'recia er de bææææææste!
Vi ligger nr 1!  Opstemt

Det er for længe siden jeg har tjekket denne blog. Skide godt klaret makker!

Tusind tak, de ord, og specielt slagsangen er fryd i mine ører.

Tusind tak, Dusty78DK! Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #244: 01 Jun 2008, 20:11 »

Så har jeg lavet lidt om i layouttet i den seneste update - hvad synes I?
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #245: 01 Jun 2008, 22:01 »

Har nu dannet et overblik i første indlæg, hvori man kan trykke sig ind på alle updateringer.

I øvrigt håber jeg stadig på en kommentar eller to til mit nye design Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #246: 02 Jun 2008, 16:26 »

Så har jeg lavet lidt om i layouttet i den seneste update - hvad synes I?
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #247: 02 Jun 2008, 20:55 »

Er der seriøst ingen, der kan fortælle mig hvorvidt jeg skal fortsætte med det nye layout + grafik? Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #248: 02 Jun 2008, 21:00 »

Syntes du skal holde dig til det gamle layout/grafik..  Det er efter min mening det flotteste..   Wink
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #249: 02 Jun 2008, 21:06 »

Tak for dit svar Guldbrand.

Jeg synes, ligesom dig, at det gamle måske var en smule mere stilet, men som Cesc siger, skal der også nyskabelse til.

Mente faktisk med spørgsmålet, om det nye var flot, eller om jeg skulle prøve noget andet. Fejlformulerede mig før Smiley
Logged

chr.dane123
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #250: 03 Jun 2008, 11:47 »

Logged

chr.dane123
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #251: 03 Jun 2008, 12:12 »

Hvis du gerne vil have en ung midtbane der er mega god i fredericia så skal du prøve at finde Mikkel Rygaard-Jensen i starten spiller han i charlton...
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #252: 03 Jun 2008, 14:30 »

Der er SS' længere af dem længere tilbage i bloggen Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
På vej mod mesterskabet
« Svar #253: 04 Jun 2008, 17:19 »


www.fcf-news.dk
01.01.10 - tæt i toppen

"Som skudt ud fra en mørk himmel” – ja, dette er en kliché, men ikke desto mindre passer den intet mindre end perfekt på FC Fredericia.

Oktober måned, hvilken begyndte et nyt kvartal, startede op mod såkaldte svage hold, men ikke desto mindre, var en forventet magtdemonstration fra fredericianernes side ikke tilfældet.

Først blev FC Nordsjælland dog skudt ned i Farum Park, efterfølgende en 1-0 sejr til Fredericia her, men i de to næste kampe så det dog en smule mere trist ud i fredericianer-lejren. I disse to kampe stod man nemlig i begge uafgjort, først mod bundpladsen SønderjyskE og siden mod de tidligere medaljeaspiranter, OB. Hvis vi skal bruge endnu en kliché, kan vi nemt tage klichéen, ”Højt at flyve = langt at falde”, i brug om OB’s sæson. OB, der startede så godt, har nemlig vendt bøtten i negativ forstand.

Den lille krise fortsatte, idet man i 4. runde af pokalturneringen blot formåede at avancere til kvartfinalen efter forlænget spilletid – modstanderen var Superliga-nedrykkeren Viborg, der besætter 7. pladsen i 1. divisionen. Skuden vendte dog da Fredericia hjemme tog mod Vejle. Rivalerne fik ikke et ben til jorden og måtte tage slukøret hjem med et 2-0 nederlag i bagagen. Uheldigvis ikke længe, for næste uge måtte man lide sæsonens første nederlag, denne mod FC Midtjylland.

Næste uge tog man hjemme mod Brøndby, og her fik man da også blot 1-1, hvilket var højst tilfredsstillende for Brøndby. Chancefordelingen på 21-3 til hjemmeholdet afspejlede dette i et perfekt billede. 6 dage senere var destinationen Esbjerg, hvor man tog til for at spille årets sidste kamp. Her rejste man hovedet og sejrede 1-0 i en dramatisk kamp med 2 røde kort.

Hvad vigtigst er, er dog at Fredericia stadig besætter 1. pladsen. Ét nederlag i 18 kampe samt et forspring på 3 point ned til andenpladsen, FC København, er dog over det sædvanlige for et hold, der rykkede op forrige år. I vinterpausen menes det, at fredericianerne skal tage imod diverse danske hold for at komme i form til forårssæsonen.
« Seneste Redigering: 04 Jun 2008, 17:49 af Hallas » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #254: 04 Jun 2008, 20:07 »

Rigtig flot update..  Det ser rigtig godt ud med dine billeder der er delt op i 3 dele   Thumbs Up   Også spændende at se om du holde 1. pladsen hjem og sikre det danske mesterskab   Wink
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010