home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fredericia mod toppen!
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Fredericia mod toppen!  (Læst 51073 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #75: 08 Apr 2008, 20:17 »

Ja det er selvfølgelig klart, men når det er sagt, så synes jeg ikke at Danmark har en speciel stor talentmasse. Selvfølgelig kan et par stykker nævnes, men jeg synes bestemt ikke at det er nogen som har potentiale nok til at være med på et Champions League mandskab.
Har Danmark forresten ikke også den regel, at man kun må have tre udlændinge? - Og hvad med i Viasat Sport Divisionen?
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #76: 08 Apr 2008, 20:19 »

Ja det er selvfølgelig klart, men når det er sagt, så synes jeg ikke at Danmark har en speciel stor talentmasse. Selvfølgelig kan et par stykker nævnes, men jeg synes bestemt ikke at det er nogen som har potentiale nok til at være med på et Champions League mandskab.
Har Danmark forresten ikke også den regel, at man kun må have tre udlændinge? - Og hvad med i Viasat Sport Divisionen?


Har faktisk ikke én eneste ikke EU-spiller i truppen så det ved jeg ikke. Kender ikke til nogen regel udover EU-spillerreglen, og mens jeg har spillet i Danmark, har jeg ikke været mærket af det.

Nu kigger jeg først i Danmark, og derefter mod andre skandinaviske lande.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #77: 08 Apr 2008, 20:37 »

Helt ærlig læsere; hvorfor kommenterer I ikke? Kom nu med konstruktive inputs, så jeg kan gøre bloggen bedre. Når man bruger lang tid på en update, er det frustrerende, at folk kun læser, men ikke har viljen til at bruge lidt tid på at skrive hvad de mener.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #78: 08 Apr 2008, 20:59 »

Utrolig blog!
Har først set den nu, og har tømt 2 poser bolscher, og ca. en liter sodavand, mens jeg sad og læste denne fantastiske blog!
Det er helt klart den bedste jeg har læst herinde, og blot den anden jeg har gidet at kommentere - men virkeligt smukt sprog og ordforråd!
Kan godt lide din grafik - især den nyeste!

Kommenter da denne skønne blog folkens!
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #79: 08 Apr 2008, 21:00 »

Utrolig blog!
Har først set den nu, og har tømt 2 poser bolscher, og ca. en liter sodavand, mens jeg sad og læste denne fantastiske blog!
Det er helt klart den bedste jeg har læst herinde, og blot den anden jeg har gidet at kommentere - men virkeligt smukt sprog og ordforråd!
Kan godt lide din grafik - især den nyeste!

Kommenter da denne skønne blog folkens!

Mange tak! Det varmer at læse en sådan kommentar, og at du mener, at jeg gør alt rigtigt er jo bare super Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #80: 08 Apr 2008, 21:02 »

Helt ærlig læsere; hvorfor kommenterer I ikke? Kom nu med konstruktive inputs, så jeg kan gøre bloggen bedre. Når man bruger lang tid på en update, er det frustrerende, at folk kun læser, men ikke har viljen til at bruge lidt tid på at skrive hvad de mener.

Jeg synes du har valgt et spændende hold, men jeg følger ikke så meget med, fordi du har lavet bloggen som en hjemmeside, hvilket jeg synes er irriterende at læse.

Men hvis det virker for dig, så fortsæt bare. Vil følge lidt med i hverdan det går dig fremover  Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #81: 08 Apr 2008, 21:05 »

Godt at se, at du har lært en masse fra Cube. Ikke så meget for grundfarven, men ellers er det jo rigtig godt. Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #82: 08 Apr 2008, 21:05 »

Jeg synes du har valgt et spændende hold, men jeg følger ikke så meget med, fordi du har lavet den som en hjemmeside, hvilket jeg synes er irriterende at læse.

Men hvis det virker for dig, så fortsæt bare. Vil følge lidt med i hverdan det går dig fremover  Thumbs Up

Egentlig er hovedparten en slags dagbog, som nærmest bliver skrevet mens det foregår. Hjemmesiden er egentlig bare lidt ekstra, som er på for at kunne se tingene fra et næsten neutralt syn, så man kan se tingene "liga på". Hvis, kunne du jo bare læse "dagbogen", da bloggen egentlig godt kunne være foruden hjemmesiden, hvilket dog fra min synsvinkel er en vigtig del.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #83: 08 Apr 2008, 21:06 »

Godt at se, at du har lært en masse fra Cube. Ikke så meget for grundfarven, men ellers er det jo rigtig godt. Smiley

Ja, lærte helt klart en masse bare af at se på hans grafik. Grundfarven blev egentlig ikke helt som ønsket, da jeg ønskede den uden en rød nuance, men det fik den. Regner med at lave det om, når jeg får tid.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #84: 09 Apr 2008, 12:32 »

Mange tak! Det varmer at læse en sådan kommentar, og at du mener, at jeg gør alt rigtigt er jo bare super Smiley
Jeg venter bare spændt på den næste opdatering, af din sæson!

EDIT : Genialt, meld dig da til blog konkurrencen !
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #85: 09 Apr 2008, 16:21 »

Jeg venter bare spændt på den næste opdatering, af din sæson!

EDIT : Genialt, meld dig da til blog konkurrencen !

Nej, vil meget hellere fortsætte med dette spil Smiley
Logged

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #86: 09 Apr 2008, 22:07 »

det er bare iorden hallas ville da også gerne følge med i den her blog den er mega god især grafiken og jeg er vild med at du laver det som hjemmeside/dagbog og farverne de siger jo vilken klub det er blogen handler om Smiley Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #87: 09 Apr 2008, 22:08 »

det er bare iorden hallas ville da også gerne følge med i den her blog den er mega god især grafiken og jeg er vild med at du laver det som hjemmeside/dagbog og farverne de siger jo vilken klub det er blogen handler om Smiley Smiley

Mange mange tak Smiley Dejligt at du kan lide grafikken, da jeg mener, det er min svage side.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #88: 13 Apr 2008, 15:00 »

Så er der update idag!
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #89: 13 Apr 2008, 18:07 »

23. maj, 2007

Med selvtilfredshed i sindet og en hage, som er hævet lidt højere end normalt, slentrer jeg ned af gaden på vej mod restauranten Simon’s. Min krop gynger nærmest melodisk frem og tilbage.

Folk vender deres blikke mod mig, men jeg forholder mig højt hævet over det. Jeg finder min bekræftelse hos fansene, som møder op på stadion gang på gang – ikke forbipasserende fremmede.

I mit hoved ved jeg, at jeg på denne folkefulde gade er den mest berømte. Mest succesfulde.

 Jeg drejer nonchalant op ad trappen, som fører op til restaurantens hoveddør, og trykker let trædøren ind. En mand iført et obligatorisk jakkesæt stormer frem mod mig, da han ser mig.
”Skulle det være et bord til Herren?”, siger han.

Alt imens jeg takker ja, prøver jeg på ihærdig vis ikke at se undersåtten i øjnene. Mine øjne vender i stedet mod tjenerens slikhår, som på perfekt vis er ført ud mod højre. Sikke en stakkel.

Tjeneren fører mig til et bord, som er henlagt til et skummelt mørkt hjørne. ”Ellers tak”, siger jeg højtlydt og hovensk. ”Jeg vil have bordet i midten af rummet”. Som mig selv er det rummets midtpunkt, og det er derfor en selvfølge, at jeg skal sidde ved det.

”Det skal De få.”, svarer han med en rystende og usikker klang i stemmen. Jeg går hurtigt hen til bordet og sætter mig rankt i sædet.

Mens jeg trækker en hvid mappe, iført store sorte bogstaver sigende ”EMNER”, op, bestiller jeg en bøf med kartofler. Tjeneren, som jeg i min øjenkrog kan se er helt rød i hovedet, render med små fimsede skridt mod køkkenet.

Jeg åbner den hvide mappe, og lader mit blik rotere mellem siderne. Uvidende om, at den trippende tjener igen står ved min side, forgaber jeg mig dybt i spillerne, som min spejder mener, jeg bør hente til klubben. ”Vi har desværre ingen bøffer.”, siger tjeneren.

Overrasket over hans tilstedeværelse bliver jeg hurtigt slået ud af min kontrollerede mine, men alligevel forholder jeg mig dybt forgabt i mine papirer. ”Det var da en skam”, fortæller jeg ham med en ligegyldig tone.

Jeg lader stilheden overtage, mens han bare står der, forundrende og uklar over hvad der skal ske.  Flere minutter går hen i stilhed, og tjeneren begynder nu at se mere og mere rådvild ud. ”Så giv mig en kylling, hvis I kan finde ud af det.”

Lettet over mit svar farer han hurtigt ud i baglokalet. Igen vender jeg blikket mod papirerne, og der går dog heller ikke længe før han igen kommer ud. ”Har i heller ikke kylling?” siger jeg, da jeg hører hans trippende fødder.

”Nej, desværre Hr.”, svarer han.

Jeg beslutter mig derfor hurtigt for at forlade det ynkelige sted og tage hjem og fundere over emnerne i stedet.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:13 af Hallas » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010