home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fredericia mod toppen!
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Fredericia mod toppen!  (Læst 50961 gange)
Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #45: 02 Apr 2008, 17:26 »

Hvad synes I om interviewet? Altså alle dele af det.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #46: 02 Apr 2008, 21:16 »

Netop derfor, ville det faktisk være fedt, hvis der var en, som kunne lave et flottere stykke grafik, hvor jeg dog stadig kan få det samme stykke tekst puttet ind i.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #47: 03 Apr 2008, 16:09 »

Ingen kommentarer til forrige update? Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #48: 03 Apr 2008, 19:34 »

Ingen kommentarer til forrige update? Smiley

Jo selvfølgelig!
Som sagt tidligere; endnu en lækker update og dit nuværende grafik synes jeg stadig passer godt til bloggen. Du har gjort det fantastisk med Frederacia og det lover rigtig godt.
Jeg bliver dog nød til at spørge om én enkel ting. Det må være mine øjne igen(Opstemt), men hvor har du placeret dit interview - Hvis det overhovedt er blevet sat ind?
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #49: 03 Apr 2008, 20:20 »

Mange tak vondracek. Dine kommentarer er guld Thumbs Up

Det ligger lige over grafikken, hvor jeg ellers troede jeg havde gjort det tydeligt Wink
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #50: 03 Apr 2008, 20:30 »

Ah så fandt jeg den, og det ser jo godt ud. Fedt og høre, at du bliver i klubben til Champions League trofæet er hentet. Jeg er med dig hele vejen.

Og til Jer andre, så smid dog lige en kommentar. Kan se bloggen snart runder de tusinde læsere, og kommentarene har ikke været så hyppige. Kom evt. med noget konstruktiv kritik, så Hallas for endnu mere motivation til at forsætte denne blog. Virkelig en skam, at en blog på så fantastisk skriftlig niveau, der helt klart er bedre end de flestes herinde, bliver glemt så ofte.

Flot stykke arbejde du laver. Ikke de der halve løsninger med billeder der bare bliver sat ind direkte fra hjemmesider, og et skriftlig materiale der, bogstavlig talt, sutter røv. Kan virkelig ikke forstå, hvorfor folk vælger at kommentere løs på en blog, der er mindst ti gange dårligere end din.

Keep it coming Hallas!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #51: 03 Apr 2008, 20:34 »

Hmm.. jeg er sku skuffet over selv.. Det er skuffende at jeg ikke har kommenteret din superblog endnu.. Men KIU.. Som vondracek siger - læserne er der - men kommentarene mangler.. jeg skal nok forbedre mig.. Wink Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #52: 03 Apr 2008, 20:35 »

Ah så fandt jeg den, og det ser jo godt ud. Fedt og høre, at du bliver i klubben til Champions League trofæet er hentet. Jeg er med dig hele vejen.

Og til Jer andre, så smid dog lige en kommentar. Kan se bloggen snart runder de tusinde læsere, og kommentarene har ikke været så hyppige. Kom evt. med noget konstruktiv kritik, så Hallas for endnu mere motivation til at forsætte denne blog. Virkelig en skam, at en blog på så fantastisk skriftlig niveau, der helt klart er bedre end de flestes herinde, bliver glemt så ofte.

Flot stykke arbejde du laver. Ikke de der halve løsninger med billeder der bare bliver sat ind direkte fra hjemmesider, og et skriftlig materiale der, bogstavlig talt, sutter røv. Kan virkelig ikke forstå, hvorfor folk vælger at kommentere løs på en blog, der er mindst ti gange dårligere end din.

Keep it coming Hallas!

På trods af, at mit længste spil blot er nået til 12/13 sæsonen, har jeg ALDRIG skiftet klub, og det agter jeg heller ikke at gøre med Fredericia. I stedet vil jeg råde bod for korte spil ved at køre dette hele vejen frem til jeg har vundet Champions League, og det tager jo noget tid.

Som sagt er dine kommentarer guld og er utroligt dejlige at læse. Tak for de fine ord og den utrolige opbakning Shockeret
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #53: 03 Apr 2008, 20:37 »

Hmm.. jeg er sku skuffet over selv.. Det er skuffende at jeg ikke har kommenteret din superblog endnu.. Men KIU.. Som vondracek siger - læserne er der - men kommentarene mangler.. jeg skal nok forbedre mig.. Wink Thumbs Up

Tak for de fine ord, og dejligt at høre, at folk læser Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #54: 03 Apr 2008, 20:42 »

På trods af, at mit længste spil blot er nået til 12/13 sæsonen, har jeg ALDRIG skiftet klub, og det agter jeg heller ikke at gøre med Fredericia. I stedet vil jeg råde bod for korte spil ved at køre dette hele vejen frem til jeg har vundet Champions League, og det tager jo noget tid.

Som sagt er dine kommentarer guld og er utroligt dejlige at læse. Tak for de fine ord og den utrolige opbakning Shockeret

Ja det kommer til at blive en udfordring der vil noget. Og du behøver skam ikke at takke - Det er bare en fact. FMF er blevet stedet, hvor nogle børnhavebørn engang imellem opretter en bruger og spammer i samtlige tråde, hvorefter de opretter elendige blogge, samtidig med at kommentarene vælter ind. Det har jeg lagt mærke til talrige gange og det er slet ikke fair overfor brugere der kan den nudanske ordbog i hoved.

Selvom du ikke for de ønskede kommentarere, så forsæt Hallas. Du gør det godt, og det er bare et spørgsmål om tid for brguerne herinde forstår hvor flot et ordforråd du bruger.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #55: 03 Apr 2008, 20:46 »

Ja det kommer til at blive en udfordring der vil noget. Og du behøver skam ikke at takke - Det er bare en fact. FMF er blevet stedet, hvor nogle børnhavebørn engang imellem opretter en bruger og spammer i samtlige tråde, hvorefter de opretter elendige blogge, samtidig med at kommentarene vælter ind. Det har jeg lagt mærke til talrige gange og det er slet ikke fair overfor brugere der kan den nudanske ordbog i hoved.

Selvom du ikke for de ønskede kommentarere, så forsæt Hallas. Du gør det godt, og det er bare et spørgsmål om tid for brguerne herinde forstår hvor flot et ordforråd du bruger.

Det er også en del af FMF, som jeg har lagt mærke til, på trods af jeg er relativt ny på sitet. Fortsætter med denne blog til jeg ikke længere gider spillet, men for tiden ser det ud som om, at spillet kan gå helt til 2050.

Om kommentarerne kommer eller ej fortsætter bloggen selvfølgelig i laaaang tid.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #56: 03 Apr 2008, 20:51 »

Det er også en del af FMF, som jeg har lagt mærke til, på trods af jeg er relativt ny på sitet. Fortsætter med denne blog til jeg ikke længere gider spillet, men for tiden ser det ud som om, at spillet kan gå helt til 2050.

Om kommentarerne kommer eller ej fortsætter bloggen selvfølgelig i laaaang tid.

Lyder godt. Jeg glæder mig til at høre meget mere, og lad os håbe, at det samme gælder for de hele seks andre nuværende læsere.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #57: 03 Apr 2008, 20:52 »

Lyder godt. Jeg glæder mig til at høre meget mere, og lad os håbe, at det samme gælder for de hele seks andre nuværende læsere.

Ja, lad os det Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #58: 03 Apr 2008, 20:57 »

Ingen tvivl om at du skriver genialt, men det ærger mig at det grafiske er så meget bagved. Hvis du kan lave siden lidt bredere og lidt mere overskuelig, med en menu i toppen og sådan .. Kig evt. på Cube's blog om Arsenal og hent dig noget inspiration. Smiley

Bliv endelig ved. Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #59: 03 Apr 2008, 20:59 »

Ingen tvivl om at du skriver genialt, men det ærger mig at det grafiske er så meget bagved. Hvis du kan lave siden lidt bredere og lidt mere overskuelig, med en menu i toppen og sådan .. Kig evt. på Cube's blog om Arsenal og hent dig noget inspiration. Smiley

Bliv endelig ved. Smiley

Prøver at hente noget inspiration der, selvom jeg allerede nu kan love, og allerede har sagt, at det grafusje er en smule bagved pga. min ringe erfaring indenfor det område.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010